Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 — код CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Очікувана вартість
157 141,00 UAH
UA-2019-01-24-003070-b 69bd10da6da54732b0a4ca617496bc55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва

+380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
+380675681214
peo.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:39
Очікувана вартість: 157 141,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 571,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1619 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

выдгрузки
Дата подання: 25 січня 2019 09:46
Дата відповіді: 25 січня 2019 10:15
Доброго дня! Яку кількість партій Ви роздивляэтесь?
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Постачання передбачено тендерною документацією на наступних умовах :
на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника до 30 квітня 2019 року (протягом 14 робочих днів з моменту подання заявки Замовником). Кількість партій залежить від наявності фінансування на момент подання Заявки

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 139 104,48
UAH з ПДВ
134 344,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Папір-Сервіс" 140 658,72
UAH з ПДВ
138 910,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 17:18
Електронний підпис
15 лютого 2019 17:18
документи переможця.rar
11 лютого 2019 16:36
Електронний підпис
09 лютого 2019 15:38
Електронний підпис

Публічні документи

08 лютого 2019 16:41
Устав.pdf
08 лютого 2019 16:41
Свідоцтво.pdf
08 лютого 2019 16:41
Протокол.pdf
08 лютого 2019 16:41
Наказ.pdf
08 лютого 2019 16:41
Довідка.pdf
08 лютого 2019 16:41
Витяг.pdf
08 лютого 2019 16:41
Виписка 2.pdf
08 лютого 2019 16:41
Виписка 1.pdf
08 лютого 2019 16:41
Договір заводской р-н.pdf
08 лютого 2019 16:41
Цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2019 16:41
Тех Вимоги.pdf
08 лютого 2019 16:41
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Папір-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 134 344,62
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 14:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
134 344,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 12:27
доп угода№ 5 від16.12.19 до дог189.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 12:20
повідомлення про внесення змін до дог189_5.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 12:20
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 14:26
повідомлення про внесення змін доп 4.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:25
доп угода 4 від 06.12.19 до дог 189.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:25
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 08:50
доп3 папір продовження терміну постачання+.pdf зміни до договору
24 травня 2019 08:44
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до дог189_3.pdf зміни до договору
24 травня 2019 08:44
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2019 14:54
доп2 додоговору 189 (папір) зміна реквізитів+.pdf зміни до договору
25 березня 2019 14:47
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до дог189_1.pdf зміни до договору
25 березня 2019 14:47
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 12:07
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до дог189_1.docx.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 12:07
доп № 1 папір до дог 189 фінансування.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 12:07
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 11:55
договір 189 +.pdf укладений
27 лютого 2019 11:54
договір 189 +.pdf укладений
27 лютого 2019 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами з п.3.5.3 та 13.3 Договору № 189 від 27.02.2019 р. (далі- Договір), п.3 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сорони дійшли внести наступні зміни в Договір: Викласти п. 4.6. Договору в наступній редакції : «4.6. Джерелом фінансування є кошти міського бюджету та кошти підприємства.»
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 189
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції : «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 134 344,62 грн. , в т.ч. ПДВ 22390,77 грн.. кошти міського бюджету в сумі 61322,22 грн., в т.ч. ПДВ 10220,37 грн. кошти підприємства в сумі 73022,40 грн., в т.ч. ПДВ 12170,40 грн» Керуючись умовами п.13.8 Договору Сторони дійшли згоди викласти реквізити «Замовника», що містяться у розділі XV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН у наступній редакції: Замовник Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва 87548, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87, р/р 35435078020704 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р 26006962485182 в АТ «ПУМБ» МФО 334851, ЄДРПОУ 03361845, ІПН №033618405812, свідоцтво платника ПДВ № 08498499, тел. (0629) 58-84-97 e-mail: zakupki.mkpzelen@meta.ua_ Реквізити “Постачальника” залишаються без змін
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 189
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.4 Специфікації (додаток №1 до Договору) в наступній редакції : «4. Строк поставки: до 20 грудня 2019 року (протягом 14 робочих днів з моменту надання письмової заявки Замовником).»
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 189
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами з п.3.5.3 та 13.3 Договору № 189 від 27 лютого 2019 р. (далі- Договір), п.3 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли внести наступні зміни в Договір: 1.1 Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції : «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 134 344,62 грн. (сто тридцять чотири тисячі триста сорок чотири грн. 62 коп.), в т.ч. ПДВ 22 390,77 грн.. кошти міського бюджету в сумі 134 344,62 грн., в т.ч. ПДВ 22 390, 77 грн. кошти підприємства в сумі 00,00 грн., в т.ч. ПДВ 00,00 грн»
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1 Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції : «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 134 344,62 грн. (сто тридцять чотири тисячі триста сорок чотири грн. 62 коп.), в т.ч. ПДВ 22 390,77 грн.. кошти міського бюджету в сумі 134 344,62 грн., в т.ч. ПДВ 22 390, 77 грн. кошти підприємства в сумі 00,00 грн., в т.ч. ПДВ 00,00 грн. Сума коштів міського бюджету збільшена на 73 022,40 грн., в т.ч. ПДВ 12 170,40 грн Сума коштів підприємства зменшена на 73 022,40 грн., в т.ч. ПДВ 12 170,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML