Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні персональні комп’ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-01-24-002935-b 8fcbb257ee13488a9cc7bfd41b7c2e6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головіна Світлана Богданівна

+380566638152 econml4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська міська лікарня №4" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 25539007
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, проспект Трубників,50
Контактна особа: Головіна Світлана Богданівна
+380566638152
econml4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 15:42
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 15:42
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:46
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Портативні персональні комп’ютери (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, пр-т. Трубників,56/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 25 січня 2019 09:13
Дата відповіді: 25 січня 2019 14:48
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ми готові розглядати пропозиції товару еквівалентного (аналогічного) тому, на який розміщена процедура закупівлі, при цьому технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати вимогам, які визначені у додатку 1 до тендерної документації.
Документація
Дата подання: 25 січня 2019 14:33
Дата відповіді: 29 січня 2019 13:45
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. В тендерну документацію внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 283 800,00
UAH з ПДВ
283 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тишкевич 300 000,00
UAH з ПДВ
298 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2019 14:44
Microsoft Partner Network Softico.pdf
08 лютого 2019 15:37
Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2019 15:37
Проект договору.pdf
08 лютого 2019 15:37
МК_Структура_договір.pdf
08 лютого 2019 15:37
Лист-згода.pdf
08 лютого 2019 15:37
лист мс.pdf
08 лютого 2019 15:37
ВИТЯГ-Майвер консалт.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 11:34
Аналогічні договор.PDF
07 лютого 2019 09:29
Тех. специфікація.PDF
07 лютого 2019 09:29
Пропозиція.PDF
07 лютого 2019 09:29
Лист-згода.PDF
07 лютого 2019 09:29
Договір.PDF
07 лютого 2019 09:29
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ФОП Тишкевич

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 283 800,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 13:59

Документи

15 лютого 2019 13:59
Електронний підпис
15 лютого 2019 13:56
Протокол 31.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
283 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 13:59
Електронний підпис
15 лютого 2019 13:56
Протокол 31.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 16:25
Протокол.PDF зміни до договору
28 лютого 2019 16:23
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 12:44
Договір укладений
26 лютого 2019 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол засідання тендерного комітету
Номер договору про закупівлю: 59-02/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 59-02/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2019 — 30 квітня 2019
Сума оплати за договором: 283 800,00
UAH