Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
483 108,00 UAH
UA-2019-01-24-002869-b a1703571bd7248a9ab91530eef403035
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Римма Колісниченко

+380664141589
+380516221360
rada-sng@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Снігурівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04056581
Вебсайт: http://snigiryevka-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 57300, Україна , Миколаївська обл., Николаев, Миколаївська обл., м. Снігурівка, вул. Жовтнева, 124
Контактна особа: Римма Колісниченко
+380664141589,+380516221360
rada-sng@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Снігурівською міською радою 18 грудня 2018 року та 03 січня 2019 року було оголошено відкриті торги по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко згущене та молоко коров’яче), які не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників (ідентифікатори закупівель UA-2018-12-18-003210-c та UA-2019-01-03-000970-c). У зв’язку з необхідністю закупівлі продуктів харчування у ДНЗ м. Снігурівка, враховуючи те, що Снігурівською міською радою було двічі відмінено тендер по даному предмету закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників, на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі” потрібно застосувати переговорну процедуру по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко згущене та молоко коров’яче).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 15:31
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограм
Молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57301, Україна, Миколаївська область, Снігурівка, вул. Янтарна, 7; вул. Центральна, 50; вул. Суворова, 116; вул. Валерія Бойченка, 72; вул. Бульварна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
25000 кілограм
Молоко коров’яче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57301, Україна, Миколаївська область, Снігурівка, вул. Янтарна, 7; вул. Центральна, 50; вул. Суворова, 116; вул. Валерія Бойченка, 72; вул. Бульварна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

24 січня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РИТМ"
#24756872
Переможець 483 108,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 15:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РИТМ"
#24756872
483 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:06
001.jpg укладений
24 грудня 2019 10:05
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 12:37
додаткова угода молоко.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 12:36
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 16:24
договір молоко.pdf укладений
04 лютого 2019 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни товару
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 481 376,81
UAH (в тому числі ПДВ 80 229,47 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін