ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград на ділянці км 0+000 – км 131+189 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance P-51 Merefa-Lozova-Pavlohrad location on km 0+000-km 131+189 (separate plots) in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
1 878 500 000,00 UAH
UA-2019-01-24-002459-a 33aa1fb721534fd2b8182f61cc2c4061
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Вебсайт замовника: http://kh.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, Ахсарова, 2
Контактна особа замовника: Кухар Роман Миколайович
380577732521
kh_tdv@ukravtodor.gov.ua
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
380577732521
kh_tdv@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 12:48
Очікувана вартість: 1 878 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %
Publication date: 24 січня 2019 19:13
Enquiries until: 15 лютого 2019 09:00
Complaints submission until: до 21 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 лютого 2019 09:00

Information

Estimated total value: 1 878 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 37 500 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85500 метри
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград на ділянці км 0+000 – км 131+189 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Харківська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград на ділянці км 0+000 – км 131+189 (окремими ділянками) у Харківській області, .....
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance P-51 Merefa-Lozova-Pavlohrad location on km 0+000-km 131+189 (separate plots) in Kharkiv region (with the development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 лютого 2019 15:27
Електронний цифровий підпис
13 лютого 2019 16:33
Електронний цифровий підпис
11 лютого 2019 13:46
Електронний цифровий підпис
08 лютого 2019 14:11
Електронний цифровий підпис
06 лютого 2019 17:01
Електронний цифровий підпис
05 лютого 2019 14:04
Електронний цифровий підпис
25 січня 2019 14:42
Електронний цифровий підпис
24 січня 2019 19:13
Електронний цифровий підпис
15 лютого 2019 15:15
Тендерна документація зі змінами-6.docx
13 лютого 2019 16:29
Тендерна документація зі змінами-5.docx
11 лютого 2019 13:44
Тендерна документація зі змінами-4.docx
08 лютого 2019 14:06
Тендерна документація зі змінами-3.docx
06 лютого 2019 17:01
Тендерна документація зі змінами-2.docx
05 лютого 2019 14:02
Тендерна документація зі змінами.docx
25 січня 2019 14:40
Тендерна документація.docx
15 лютого 2019 15:15
Зміни до ТД-6.doc
13 лютого 2019 16:29
Зміни до ТД-5.doc
11 лютого 2019 13:44
Зміни до ТД-4.doc
08 лютого 2019 13:49
Зміни до ТД-3.doc
06 лютого 2019 17:00
Зміни до ТД-2.doc
05 лютого 2019 14:02
Зміни до ТД.doc
25 січня 2019 14:41
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Метод приготування оптимальної щебенево-піщаної суміші
Дата подання: 29 січня 2019 14:46
Дата відповіді: 30 січня 2019 09:22
Просимо надати роз’яснення на наступне запитання. На сторінці 25 Тендерної документації «Обсяги виконання робіт» Розділ 2. Основний проїзд. № п/п 12. Укладання вирівнюючого шару з оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 з укріпленої цементом 3% товщиною шару 6 см за допомогою автогрейдера, при ширині укладання 3,5 м та № п/п 13. Укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 з укріпленої цементом 3% товщиною шару 12 см за допомогою асфальтоукладальника, при ширині укладання 3,5м (з розливом бітумної емульсії 0,6 л/м2), який метод приготування оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 укріпленої цементом 3% потрібно застосовувати, приготування на установці чи методом змішування на об’єкті виконання робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для приготування оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 укріпленої цементом 3% потрібно застосовувати метод приготування в установці
Можливість застосування досвіду наявного в учасника для участі в закупівлі
Дата подання: 29 січня 2019 14:55
Дата відповіді: 30 січня 2019 09:23
Тендерна документація (стор.17 Таблиця 4. "ІНФОРМАЦІЯ про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів)") містить кваліфікаційні вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме: улаштування основи щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом – 420 000 м2 / 174 000 м3. Якщо підрядна організація має досвід виконання робіт як «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг», чи можна вважати це як аналогічний вид робіт з улаштування основи щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі приготування "регенерованої" суміші в установці, з подальшим улаштуванням основи механізованим способом (автогрейдер та асфальтоукладальник тощо), тоді роботи "Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг" можна вважати як аналогічний вид робіт з улаштування основи щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом
з приводу підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору по І етапу - розробці проектної документації
Дата подання: 01 лютого 2019 19:42
Дата відповіді: 05 лютого 2019 14:45
Згідно з умовами тендерної документації учасникам необхідно підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору в тому числі по І етапу - розробці проектної документації. У документації вказано, що під аналогічним договором по І етапу необхідно розуміти договір (ри) на розробку проектної документації відповідно до видів робіт технічного завдання від учасника або організації, яку планується залучити як субпідрядника. Ми як потенційний учасник плануємо прийняти участь у закупівлі та на І етап робіт з розробки проектної документації залучити спеціалізовану кваліфіковану субпідрядну організацію, що має багатий досвід у проектуванні. Тож виникає наступне питання: як саме розуміти та розцінювати вимогу надання аналогічного договору по І етапу, який має відповідати видам робіт технічного завдання за предметом закупівлі ??? Чи достатньо договору на проектування поточного середнього ремонту/капітального ремонту/реконструкції/будівництва будь-якої автомобільної дороги в розумінні закону "Про автомобільні дороги України"? Чи потрібно виключно на дорогу загального користування державного значення ? Зрозуміло, що навіть поточний середній ремонт може виконуватись з різними конструктивами та за різною технологією та будь-який наданий будь-ким з-поміж учасників аналогічних договорів на проектування не може та не буде ніколи повністю співпадати з видами робіт згідно технічного завдання за предметом закупівлі. Аналізуючи Ваш підхід в оцінюванні тендерних пропозицій учасників за попередніми торгами, то вбачається, що надані аналогічні учасниками договори по проектуванню, звичайно, повністю не відповідали та не перекривали усіх робіт за технічними завданнями, та при цьому завжди (підкреслюємо, завжди) вважались такими, що відповідали кваліфікації. Просимо надати чітку відповідь, аби усі учасники мали змогу правильно та повно зрозуміти вимоги, належно підготувати тендерні пропозиції та не мали сумнівів у Вашій подальшій неупередженості та бажанні допустити до електронного аукціону лише "своїх" підрядників, з якими звикли співпрацювати та бажаєте укладати договір і за цією закупівлею.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під вимогою тендерної документації щодо «надання аналогічного договору І етапу, який має відповідати видам робіт технічного завдання за предметом закупівлі» мається на увазі надання аналогічного договору, який має відповідати основним видам робіт технічного завдання за предметом закупівлі, а саме: досвід у розробці проекту влаштування або відновлення дорожнього одягу, земляного полотна, облаштування дороги, ремонту водовідвідних та інших штучних споруд, розробці проекту організації руху виключно на дорогах загального користування державного значення, про що внесені відповідні зміни до тендерної документації
атестати
Дата подання: 01 лютого 2019 19:51
Дата відповіді: 05 лютого 2019 14:44
Відповідно до тендерної документації учасники повинні надати копії атестатів на техніку, яка підлягає обов'язковій атестації. Як відомо, атестація техніки, що використовується та необхідна для поточного середнього ремонту автомобільної дороги, є не обов"язковою. Просимо внести зміни до тендерної документації або надати обґрунтування встановлення такої вимоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу до тендерної документації щодо надання «копій атестатів на техніку, яка підлягає обов’язковій атестації» включено на підставі наказу Укравтодору, який є головним розпорядником бюджетних коштів для виконання ремонтно-будівельних робіт на дорогах загального користування державного значення України за № 7 від 21.01.2015 року та додатку до нього"
з приводу АБЗ
Дата подання: 01 лютого 2019 20:03
Дата відповіді: 05 лютого 2019 14:44
Згідно тендерної документації учаснкии в підтвердження наявності АБЗ мають надати: 1. Копію документа, що підтверджує право володіння(надається власникомкопія атестату виробництва(при наявності) або технічний паспорт, або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ). 2. Копію чинного договору за предметом закупівлі на весь термін надання послуг шопідтверджує залучення або користування(договір надання послуг, або оренди, або лізингу тощо). 3. У разі якщо договір укладено не за предметом закупівлі та/ або не на весь термін надання послуг по закупівлі, або договір на момент проведення торгів відсутній надається копія листа від власника АБЗ або виробника асфальтобетону, який підтверджує готовність забезпечити постачання учаснику асфальтобетону відповідно технічного завдання за предметом закупівліна весь термін надання послуг. 4. У разі укладання договору на надання послуг з виготовлення асфальтобетонних сумішей з матеріалів учасника надається копія діючого договору або лист-погодження від постачальника на поставку основних матеріалівдля виготовлення асфальтобетону. Транспортування асфальтобетонних сумішей не повинно бути більше ніж 3 години з моменту виготовлення до моменту укладання, відповідно до пункту 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови". Виникає питання, чи дозволено надавати договір поставки асфальтобетонних сумішей від виробника та як бути з мобільним заводом (як достатньо підтвердити його відповідність вимогам), що наразі розташований в іншій області та лише в разі здобуття перемоги на торгах буде переміщений у Харківську область, щоб транспортування асфальтобетонних сумішей було не більше ніж 3 години з моменту виготовлення до моменту укладання? Адже немає сенсу до подання тендерної пропозиції здійснювати перебазування мобільного заводу до Харківської області лише про всяк випадок. Тобто, маючи мобільний завод, як учаснику підтвердити, що транспортування асфальтобетонних сумішей буде не більше ніж 3 години з моменту виготовлення до моменту укладання? Просимо Вас надати чітку відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше, вимога щодо «транспортування асфальтобетонної суміші не більше 3 годин» перенесена до технічного завдання (Додаток № 4 тендерної документації) та на етапі кваліфікації не потребує будь-яких підтверджуючих документів. По-друге, стосовно виготовлення асфальтобетонної суміші мобільним заводом то достатньо підтвердити документально наявність мобільного заводу, виробнича потужність якого відповідає вимогам тендерної документації, та надати лист- згоду власника майданчику на розташування зазначеного заводу на період виконання ремонтно-будівельних робіт, про що внесені відповідні зміни до тендерної документації
з приводу аналогічного договору
Дата подання: 01 лютого 2019 20:07
Дата відповіді: 05 лютого 2019 14:43
Тендерна документація встановила наступну вимогу: "Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного(них) договору (рів) по І етапу Розробка проектної документації наступними документами: - копія виконаного (них) ним аналогічного (них) договору (рів) зазначених у Таблиці № 4 з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів); - копії документів, підтверджуючих виконання договору (рів): акти здачі приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином; - копію експертного звіту (позитивного) за договором (ами)вказаним (их) у Таблиці № 4. У разі залучення для виконання І етапу іншої організації, як субпідрядника, надається лист-погодження від даної організації про згоду надати послуги по предмету закупівлі відповідно до технічного завдання та копії підтверджуючих документів , а саме: - копія виконаного (них) аналогічного (них) договору (рів) зазначених у Таблиці № 4 з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів) від організації, яку планується залучити як субпідрядника; - копії документів, підтверджуючих виконання договору (рів): акти здачі приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином від організації, яку планується залучити як субпідрядника; - копію експертного звіту (позитивного) за договором (ами)вказаним (их) у Таблиці № 4 від організації, яку планується залучити як субпідрядника." Виникає питання, яким взагалі нормативно-правовим документом закріплена вимога обов"язковості наявності експертного звіту (позитивного) за договором з проектування поточного середнього ремонту ? В документації відсутні положення, що лише "при наявності" для поточного середнього ремонту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо «обов’язкової наявності експертного звіту (позитивного)» включена на підставі Постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 (зі змінами та доповненнями), ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013«Визначення класу наслідків відповідальності та категорії складності об’єктів будівництва та листа Держбуду України від 09.07.2004 р. № 7/5 -844
з приводу АБЗ
Дата подання: 01 лютого 2019 20:13
Дата відповіді: 05 лютого 2019 14:43
Яким чином учасникам підтверджувати, що транспортування асфальтобетонних сумішей буде не більше ніж 3 години з моменту виготовлення до моменту укладання?
Відповідь: Вимога щодо «транспортування асфальтобетонної суміші не більше 3 годин» перенесена до технічного завдання (Додаток № 4 тендерної документації) та на етапі кваліфікації не потребує будь-яких підтверджуючих документів, про що внесені відповідні зміни до тендерної документації
аналогічний договір
Дата подання: 04 лютого 2019 09:29
Дата відповіді: 05 лютого 2019 14:42
Тендерною документацією передбачено, що під аналогічним договором по ІІ етапу необхідно розуміти договір (ри) з поточного, капітального ремонтів, реконструкції, будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення в Україні або автомобільних доріг у країнах Європейського Союзу, включаючи основні види робіт згідно з технічним завданням. Просимо пояснити, з яких міркувань Замовник обмежив досвід виконання аналогічного договору за територіальним принципом, а саме Україною та Європейським Союзом? Якщо учасник виконував значні обсяги аналогічних робіт в інших країнах, чому він не може взяти участь у цій процедурі закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під аналогічним договором по ІІ етапу необхідно розуміти договір (ри) з поточного, капітального ремонтів, реконструкції, будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення в Україні, Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах (рекомендація Укравтодору лист № 2735/1/10.1-11-2 від 08.11.2017р.), про що внесені відповідні зміни до тендерної документації.
аналогічний договір
Дата подання: 05 лютого 2019 17:06
Дата відповіді: 06 лютого 2019 17:06
Тендерною документацією Замовник встановив, зокрема, таку вимогу до ключових обсягів виконаних робіт до аналогічного договору по ІІ етапу, як улаштування вирівнюючого шару з крупнозернистого асфальтобетону виготовленого на модифікованому бітумі – 140 000 т. При цьому, такі роботи повинні бути за 1 календарний рік . Просимо пояснити, чи відповідатиме такому критерію учасник, який має досвід улаштування вирівнюючого шару з крупнозернистого асфальтобетону, але який не виготовлений на модифікованому бітумі. Якщо відповідатиме – просимо внести зміни у тендерну документацію, тому що при наявній редакції тендерної документації такий учасник не відповідатиме вимогам Замовника. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистого асфальтобетону, виготовленого на модифікованому бітумі, замовники практикують не часто, оскільки модифікований бітум застосовується в основному при приготуванні асфальтобетону для верхнього шару покриття, досить мало учасників відповідатимуть такому критерію Замовника (якщо взагалі такий не один), а тому такі умови істотно звужують коло учасників та конкуренцію. Технологічно, влаштування вирівнюючого шару з будь-якого асфальтобетону нічим не відрізняється від влаштування такого ж шару з крупнозернистого асфальтобетону, виготовленого на модифікованому бітумі, а тому ніяк не впливає на кваліфікацію учасника та його спроможність якісно надати послуги за предметом закупівлі. У схожих закупівлях №№ UA-2017-04-10-001122-b, UA-2018-03-01-000519-a, UA-2017-03-13-000078-a, UA-2017-03-01-000070-b, Замовник не встановлював таких вимог до аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо обсягів виконаних робіт до аналогічного договору, а саме улаштування вирівнюючого шару з крупнозернистого асфальтобетону виготовленого на модифікованому бітумі -140 000 т за 1 календарний рік обумовлена по перше - обсягом який заплановано виконати у поточному році, по друге роботи з відновлення покриття заплановано виконувати у два етапи – у поточному році влаштування нижніх шарів покриття, у наступному влаштування верхнього шару.
Окрім цього роботи будуть виконуватись під рухом через що виникла необхідність застосування модифікуючих добавок що поліпшують властивості бітумного в'яжучого та асфальтобетонної суміші і асфальтобетону, тому влаштування вирівнюючого шару покриття з використанням крупнозернистого асфальтобетону, виготовленого на модифікованому бітумі по вказаному об’єкту є обов’язковим.
Стосовно технології повідомляємо, що вимоги до виробництва, укладання та ущільнення асфальтобетонної суміші на модифікованому бітумі відрізняються від вимог щодо сумішей на звичайному бітумі у частині температури нагрівання складових при виробництві та ущільненні асфальтобетонної суміші. Вказані температури уточнюють експериментально для кожного запроектованого складу асфальтобетонної суміші в конкретних умовах виробництва (ДСТУ Б В.2.7-119:2011).
Тому учасник, який має досвід улаштування вирівнюючого шару з крупнозернистого асфальтобетону, але який не виготовлений на модифікованому бітумі, не відповідатиме критерію, встановленому тендерною документацією
з приводу атестатів
Дата подання: 06 лютого 2019 10:18
Дата відповіді: 06 лютого 2019 17:07
Замовнику вже задавали наступне запитання: "Відповідно до тендерної документації учасники повинні надати копії атестатів на техніку, яка підлягає обов'язковій атестації. Як відомо, атестація техніки, що використовується та необхідна для поточного середнього ремонту автомобільної дороги, є не обов"язковою. Просимо внести зміни до тендерної документації або надати обґрунтування встановлення такої вимоги?" На що Замовником надано було відповідь: "Вимогу до тендерної документації щодо надання «копій атестатів на техніку, яка підлягає обов’язковій атестації» включено на підставі наказу Укравтодору, який є головним розпорядником бюджетних коштів для виконання ремонтно-будівельних робіт на дорогах загального користування державного значення України за № 7 від 21.01.2015 року та додатку до нього". Але враховуючи наказ Державного агентства автомобільних доріг України від 14.12.2018 за №402 "Про скасування стандартів Укравтодору", вимога надання атестаів на техніку втратила свою доцільність та обґрунтованість. Просимо врахувати та внести зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації
по лабораторії
Дата подання: 06 лютого 2019 14:46
Дата відповіді: 06 лютого 2019 17:08
Відповідно до тендерної документації, в підтвердження наявності власної або залученої лабораторії надається копія свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), яка має відповідати виду робіт, передбачених предметом закупівлі. На сьогоднішній день проведення атестації лабораторії не є обов’язковим згідно законодавства, а єдиний законодавчо визначений порядок атестації (сертифікації) лабораторії відсутній, у зв’язку з чим лабораторії отримують різні документи, що підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання (свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію (останнє з 2016 року вже не видається). Так, до кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII, стаття 7 якого передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології. В Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» відсутнє поняття атестація лабораторії. Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. Органи що проводили атестацією лабораторій згідно відміненого Порядку продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій на добровільних засадах створюючи власні (корпоративні) вимоги що базуються, як правило, на виконанні ДСТУ ISO 10012:2005. Таким чином, оскілки різні органи здійснюють перевірку лабораторій та видають різні документи за результатами таких перевірок, умови тендерної документації в цій частині є неточними, так як місять вимогу про надання лише Свідоцтва про атестацію або сертифікацію, у зв’язку з чим просимо розширити перелік документів для лабораторій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації
щодо ключових видів робіт аналогічного договору по ІІ етапу
Дата подання: 07 лютого 2019 11:28
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:12
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, обсяги та перелік робіт з поточного ремонту для кожної ділянки дороги та елементів дороги зафіксовані за результатами візуальних обстежень. ФОРМА АКТУ ДЕФЕКТІВ Є ДОВІДКОВОЮ І МОЖЕ ЗМІНЮВАТИСЯ ВІДПОВІДНО ДО СТАДІЇ ВИКОНАННЯ РОБІТ (ПОСЛУГ), А САМЕ ЯК НА СТАДІЇ ПРОЕКТУВАННЯ (СКЛАДАННЯ КОШТОРИСІВ) ТАК І НА СТАДІЇ ВИКОНАННЯ РОБІТ (ПОСЛУГ). ІІ ЕТАП – РОБОТИ (ПОСЛУГИ) З ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ, ВІДПОВІДНО ДО РОЗРОБЛЕНОЇ ТА ЗАТВЕРДЖЕНОЇ ЗАМОВНИКОМ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИЗНАЧЕНІЙ НА ПЕРШОМУ ЕТАПІ. Отже, контрений перелік і обсяги робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград на ділянці км 0+000 – км 131+189 (окремими ділянками) у Харківській області буде визначений лише після розроблення та затвердження проектно-кошторисної документації. Однак, вибір конструкції дорожнього одягу здійснюється проектною організацією так само як і вибір оптимальних дорожньо-будівельних матеріалів, за що проектант несе відповідальність. Відповідно до п. 2.1.1 ВБН В.2.3-218-186-2004 «Дорожній одяг нежорсткого типу», проектування дорожнього одягу нежорсткого типу являє собою єдиний процес конструювання й розрахунку дорожньої конструкції (системи дорожній одяг плюс робочий шар земляного полотна) на міцність, морозостійкість і осушення з техніко-економічним обґрунтуванням варіантів з метою вибору найбільш економічного за даних умов. Відповідно до п. 1.3 цього ж ВБН, при конструюванні дорожнього одягу нежорсткого типу належить визначати оптимальні дорожньо-будівельні матеріали і призначати раціональне розміщення шарів у комплексі із земляним полотном. Відповідно до п. 2.1.3. ВБН В.2.3-218-186-2004, при конструюванні дорожнього одягу нежорсткого типу необхідно керуватися наступними принципами …б) конструкція одягу може бути прийнята типовою чи розроблена індивідуально для кожної ділянки або ряду ділянок дороги, що характеризуються подібними природними умовами (ґрунт робочого шару земляного полотна, умови його зволоження, клімат, забезпеченість місцевими дорожньо-будівельними матеріалами і т. ін.) з однаковими розрахунковими навантаженнями. При виборі конструкції дорожнього одягу для даних умов перевагу варто віддавати перевіреній на практиці в даних умовах типовій конструкції. Відповідно до п. 2.1.2 ВБН В.2.3-218-186-2004, задачами конструювання дорожнього одягу нежорсткого типу, зокрема, є: - вибір типу покриття; - призначення кількості конструктивних шарів основи (додаткової основи;) - розміщення шарів у конструкції і попереднє призначення їх товщин. З чого виходив Замовник, встановлюючи вимоги до ключових видів робіт по аналогічному договору для ІІ етапу, якщо конструкція дорожнього одягу буде визначена лише після проведення обстежень, вишукувань, розроблення проектної документації підрядником та її затвердження Замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо «конкретного переліку і обсягу робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград на ділянці км 0+000 – км 131+189 (окремими ділянками) у Харківській області буде визначена лише після розроблення та затвердження проектної документації» має на увазі уточнення і деталізацію переліку та обсягу робіт.
Конструкція дорожнього одягу була запропонована на підставі звітів та заключень отриманих за результатами оцінки транспортно-експлуатаційних показників за допомогою СУСП та відповідно до вимог ВБН В.2.3-218-186-2004.
з приводу аналогінчого договору
Дата подання: 07 лютого 2019 12:35
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:14
Шановний Замовник, у відповіді, завантаженій в електронну систему закупівель 06.02.2019 17:06:11 ( на запитання по аналогічному договору за ІІ етапом), Ви зазначаєте, що вимоги до виробництва, укладання та ущільнення асфальтобетонної суміші на модифікованому бітумі відрізняються від вимог щодо сумішей на звичайному бітумі у частині температури нагрівання складових при виробництві та ущільненні асфальтобетонної суміші. Однак, будь-який асфальтобетонний завод, що може виготовлювати ЩМА, може виготовити асфальтобетонні суміші на модифікованому бітумі, така суміш може закуповуватись у виробників/постачальників, при приготуванні асфальтобетону може використовуватись вже готовий модифікований бітум, а тому обґрунтування таких вимог до аналогічного договору не є доречними, оскільки за предметом закупівлі закуповуються послуги з ремонту, а не товари у вигляді асфальтобетонних сумішей. Технологія ж влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші чітко прописана в Типовій технологічній карті ТК 37641918/03450778-134:2012. Даний документ не має жодних поправок на вид бітуму (модифікований чи ні), що використовується при приготуванні суміші, яка укладається. Даний аспект жодним чином не впливає на технологію влаштування або тип техніки, що використовується. Додатково слід зазначити, що СОУ 42.1-37641918-035:2018 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи взагалі не виділяє асфальтобетонні суміші приготовані на модифікованому бітумі в окрему групу, а ділить всі норми на влаштування нижнього, вирівнюючого та верхнього шарів покриття навіть без розподілу на тип та марку суміші. Таблиця 3.2 «Рекомендована кількість проходів котка при ущільненні асфальтобетонних шарів» з усієї номенклатури типів асфальтобетонних сумішей окремо виділяє тільки щебенево-мастикові суміші. РЕКОМЕНДАЦІЇ з ущільнення асфальтобетонних шарів покриття та основ дорожнього одягу з використанням котків різного типу Р В.3.2-218-03449261-693:2007 також не мають жодних посилань на специфіку ущільнення крупнозернистого асфальтобетону на модифікованому бітумі. Отже, технологія укладання/ущільнення вирівнюючого шару з асфальтобетону, виготовленому як на модифікованому, так і не на модифікованому бітумі, жодним чином не відрізняється. Не звужуйте поняття аналогічного договору підбором суміші, оскільки досвід укладання вирівнюючого шару з будь-якого асфальтобетону є аналогічним предмету закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
технічне завдання по І етапу
Дата подання: 07 лютого 2019 12:55
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:14
Відповідно до Технічного завдання по І етапу (додаток №4 до тендерної документації, пункти 10-11 Завдання на розробку проектної документації), обстеження , геодезичні вишукування виконати при необхідності. Можливо уточнення раніше виконаних обстежень об’єкту, Акту дефектів в обсягах необхідних та достатніх для прийняття відповідних проектних рішень та визначення обсягів робіт. Просимо надати (завантажити в електронну систему закупівель) результати раніше виконаних обстеженнь об’єкту, геодезичних вишукувань, протоколи випробувань відібраних зразків існуючого покриття та шарів основи, акти обстежень водовідвідних споруд, Акт лісопатологічного і санітарного обстеження пришляхових насаджень вздовж автомобільної дороги, та інші документи, на підставі яких було складено дефектний акт, наведений у тендерній документації, а також завантажити Дефектний акт, затверджений Замовником (із датою його затвердження, підписами відповідальних осіб). Або ж чітко заначити про необхідність проведення обстежень, геодезичних вишукувань, оскільки це істотно впливає на строки виконання робіт з розробки проектної документації та їх вартість. Відповідно до Методичних вказівок щодо складу та змісту проектної документації на поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування, не допускається розроблення проектної документації без інженерних вишукувань або уточнення раніше виконаних інженерних вишукувань та обстежень об’єктів в обсягах, необхідних та достатній для прийняття відповідних проектних рішень та визначення обсягів робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роботи по І етапу виконувати згідно Завдання на розробку проектної документації та Методичних вказівок щодо складу та змісту проектної документації на поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування та інших вимог тендерної документації щодо І етапу.
технічне завдання
Дата подання: 07 лютого 2019 15:05
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:14
Для розрахунку влансої транспортної схеми, ціни тендерної пропозиції, просимо зазначити в технічному завданні пікетажі ділянок автомобільної дороги, на яких необхідно виконати ремонтні роботи
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Питання аналогічного договору ІІ етапу
Дата подання: 08 лютого 2019 15:40
Дата відповіді: 11 лютого 2019 13:46
Просимо пояснити, чи буде прийматись як аналогічний досвід по влаштуванню основи дорожнього одягу, який виконувався при будівництві/реконструкції автомобільних доріг, якщо учасник влаштовував повністю нову основу, яка не укріплена цементом? Нормативні технічні вимоги до таких видів будівництва жорсткіші, ніж до поточного середнього ремонту. Наприклад, учасником виконувалась така конструкція: влаштування земляного полотна, влаштування основи з щебеню та/або ЩПС, влаштування верхнього шару основи та нижнього шару покриття із а/б сумішей, верхній шар із ЩМАС? Технологічно влаштування основи із щебенево-піщаної суміші та щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом не відрізняється, відрізняється лише сам матеріал виконання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, тому що технологічно влаштування основи із щебенево-піщаної суміші та щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом відрізняється згідно ДСТУ- Н Б В.2.3-39:2016 «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з кам’яних матеріалів» за вимогами до процесів Розділ 7 Влаштування дорожнього одягу з кам’яних матеріалів, не оброблених в’яжучим п.7.2.2 та Розділ 8 Влаштування дорожнього одягу з кам’яних матеріалів, оброблених неорганічними в’яжучим п. 8.2.1
Питання аналогічного договору ІІ етапу
Дата подання: 11 лютого 2019 16:33
Дата відповіді: 12 лютого 2019 15:58
Шановний Замовник, у відповіді на запитання щодо аналогічного договору за ІІ етапом, 11.02.2019 13:46:57 Вами була надана відповідь про неприйняття, як аналогічного, досвіду влаштування основ із ЩПС не укріплених цементом, при капітальному ремонті/реконструкції автомобільних доріг, із посиланням на пункти 7.2.2 та 8.2.1 ДСТУ- Н Б В.2.3-39:2016 «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з кам’яних матеріалів». Порівнявши вимоги до процесів влаштування шарів дорожнього одягу з кам’яних матеріалів, не оброблених в’яжучим ( п. 7.2.2) та влаштування шарів дорожнього одягу з кам’яних матеріалів, оброблених неорганічним в’яжучим (п. 8.2.1) вбачається, що в ОБОХ ВИПАДКАХ ПЕРЕДБАЧЕНІ ТАКІ ОДНАКОВІ ПОСЛІДОВНІ ПРОЦЕСИ: - виготовлення суміші в установці або на дорозі; - транспортування суміші на місце виконання робіт; - розподілення суміші на проектну товщину з урахуванням коефіцієнту запасу на ущільнення; - ущільнювання суміші котками. Кількість проходів котків в обох випадках визначається при виконанні підготовчих робіт згідно з ДБН А.2.3-4. Тобто, жодної різниці по видам робіт немає. Надайте, будь-ласка, обґрунтування, в чому саме полягає відмінність процесу укладання основи із ЩПС та ЩПС, укріпленої цементом ??? Тому що виходячи із пунктів 7.2.2 та 8.2.1 ДСТУ- Н Б В.2.3-39:2016 «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з кам’яних матеріалів», технологічні процеси однакові! В яких саме роботах (технологічних процесах/операціях) має бути наявним досвід в учасника, щоб підтвердити Замовнику свою спроможність надати послуг и за предметом закупівлі згідно з технічним завданням???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відмінність процесу укладання основи із ЩПС та ЩПС, укріпленої цементом складається: по-перше - влаштування основ із ЩПС не укріплених цементом здійснюється згідно з 20.4 ДБН В. 2.3-4, а влаштування основ із ЩПС укріплених цементом здійснюється згідно з 20.5 ДБН В. 2.3-4; по-друге відмінність у розрізі транспортування, догляду та контролю якості суміші, як під час основного технологічного процесу улаштування основи так після його завершення, а саме згідно вимог п. 7.2.2 (п.п.7.2.2.1-п.п.7.2.2.7) - для не укріплених цементом та п.8.2.1 (п.п.8.2.1.1-п.п.8.2.1.3.4) - укріплених цементом ДСТУ- Н Б В.2.3-39:2016 «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з кам’яних матеріалів».
Технічне завдання
Дата подання: 12 лютого 2019 13:33
Дата відповіді: 13 лютого 2019 16:31
У відповіді, завантаженій в електронну систему закупівель 08.02.2019 14:12:49 на запитання учасника, Замовник зазначив, що конструкція дорожнього одягу була запропонована в Технічному завданні на підставі звітів та заключень отриманих за результатами оцінки транспортно-експлуатаційних показників за допомогою СУСП та відповідно до вимог ВБН В.2.3-218-186-2004. Враховуючи нечіткість технічного завдання в частині здійснення обстежень, геодезичних вишукувань по І етапу, для розрахунку ціни тендерної пропозиції, просимо надати Звіт по визначенню транспортно-експлуатаційних характеристик (міцності, рівності, зчіпних якостей, руйнування дорожнього покриття), Звіт по обліку інтенсивності руху транспортних засобів, виконаних ДП “Укрдіпродор”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З технічних причин (значний обсяг) не можливо оприлюднити на порталі звіт по визначенню транспортно-експлуатаційних характеристик (міцності, рівності, зчіпних якостей, руйнування дорожнього покриття) та звіт по обліку інтенсивності руху транспортних засобів, виконаних ДП “Укрдіпродор”, але ознайомитись з ним можна за адресою: м. Харків,
вул. Ахсарова, 2, каб. 201 в робочі дні з 8.00 до 16.30.
Технічне завдання
Дата подання: 12 лютого 2019 14:15
Дата відповіді: 13 лютого 2019 16:32
Для розрахунку ціни тендерної пропозиції, транспортної схеми, просимо зазначити в технічному завданні пікетажі ділянок автомобільної дороги, на яких необхідно виконати ремонтні роботи, з прив’язкою до видів робіт та конструктивів, визначених у технічному завданні.
Відповідь: Для розрахунку ціни тендерної пропозиції, транспортної схеми, надаємо у технічному завданні пікетажі ділянок автомобільної дороги, на яких необхідно виконати ремонтні роботи, з прив’язкою до видів робіт та конструктиви, визначені у технічному завданні.
Технічне завдання
Дата подання: 12 лютого 2019 14:18
Дата відповіді: 13 лютого 2019 16:32
Просимо зазначити об’ємну вагу шару основи, який підлягає стабілізації (позиція 10 технічного завдання), яке в‘яжуче та у якій кількості має застосовуватись при укладанні СФОВ товщиною шару 18 см (позиція 11 технічного завдання), а також вказати об’ємну вагу суміші фрезерованої.
Відповідь: Об’ємна вага шару основи та фрезерованої суміші буде уточнюватись на стадії проведення проектно-вишукувальних робіт. Підбору складу СФОВ буде уточнюватись лабораторним шляхом на основі фізико-механічних показників вихідних матеріалів.
аналогінчий договір ІІ етапу
Дата подання: 13 лютого 2019 14:44
Дата відповіді: 15 лютого 2019 15:17
Шановний Замовнику! Із Вашої відповіді від 12 лютого 2019 (15:58) ми зрозуміли, що різниця видів робіт між улаштуванням шару із щебенево-піщаної суміші і щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом полягає у різниці пунктів ДБН В. 2.3-4, а саме 20.4 і 20.5. При цьому Ви не зазначаєте, в чому саме технологічно полягає різниця в улаштуванні шарів із зазначених вище матеріалів, який такий особливий досвід повинен мати учасник для улаштування шару суміші, укріпленої саме цементом. Просимо пояснити. Також Ви зазначаєте, що є відмінність у розрізі транспортування, догляду та контролю якості суміші. Так, п. 8.2.1.2 ДСТУ- Н Б В.2.3-39:2016 передбачено, що тривалість транспортування суміші, обробленої цементом не повинна перевищувати: 40 хвилин за температури повітря 20 градусів і вище; 60 хвилин за температури повітря, нижчої за 20 градусів. Ми, як учасник, який виконує роботи із улаштування шарів дорожнього одягу із гарячих асфальтобетонних сумішей маємо необхідний досвід у своєчасному постачанні сумішей на об’єкти будівництва та ремонту з дотриманням будівельних норм. Відповідно до п. 8.2.1.3.4 догляд за шаром дорожнього одягу з кам’яних матеріалів, оброблених цементом (або таких, що містять цемент), здійснюють нанесенням на поверхню захисної водонепроникної плівки або засипанням поверхні шаром піску або супіску завтовшки 5-6 см, який поливають водою орієнтовно кожні 7 годин протягом кожних 7 діб або один раз на добу протягом наступних 20 діб. Відповідно до п. 7.2.2.5 ДСТУ- Н Б В.2.3-39:2016 при виконанні робіт за плюсових температур суміші перед ущільненням повинні мати оптимальну вологість орієнтовно від 7 до 12 % від маси кам’яних матеріалів. При недостатній вологості шар кам’яного матеріалу потрібно зволожувати при орієнтовній витраті води від 6 л/м3 до 12 л/м3 у І, ІІ дорожньо-кліматичних зонах і 12 л/м3 – 24 л/м3 в ІІІ-ІV дорожньо-кліматичних зонах. Технічним завданням на торги передбачено роботи із укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 з укріпленої цементом 3% товщиною шару 12 см за допомогою асфальтоукладальника, при ширині укладання 3,5 м (з розливом бітумної емульсії 0,6 л/м2), тобто замовник у технічному завданні окремо не передбачив догляд за влаштованим шаром дорожнього одягу. РЕКН, складеними на підставі технологічних карт зазначені вище роботи передбачено виконувати зі зволоженням суміші, а не доглядом за нею. Улаштування шару із ЩПС, не обробленої цементом зволожується аналогічно, як і оброблена із застосуванням тих самих машин. Наше підприємство також має досвід у виконанні робіт зі зволоження шарів основи та її ущільненні. Щодо контролю якості суміші. п. 7.2.2 та п. 8.2.1 встановлено вимоги до процесів виконання робіт з улаштування шарів дорожнього одягу, контролю якості ущільнення, проте не встановлено вимог щодо контролю якості суміші, який здійснюється під час вхідного і операційного контролю якості. Поясніть, який саме досвід з контролю якості продукції необхідний для можливості участі у закупівлі? Звертаємо увагу, що контроль якості завжди здійснюється підряником при влаштуванні будь-якого шару дорожнього одягу, з дотриманням чинних будівельних норм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний претендент на участь у торгах! Просимо Вас при розгляді вимог до досвіду виконання робіт з улаштування основи зі ЩПС укріпленого цементом розглядати вимоги нормативів, стандартів та тендерної документації в цілому, а не окремими пунктами.
У разі ідентичності технологічних процесів нормативні вимоги щодо улаштування основи зі ЩПС та зі ЩПС укріпленого цементом не були б відображені окремо що у ДБН В.2.3-4, що у ДСТУ – Н Б В.2.3-39:2016. Навіть «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи» передбачають окремі розцінки на вищезазначені роботи.
Як приклад саме ідентичності технологічних процесів можна привести влаштування вирівнюючих шарів з асфальтобетонної суміші різних типів як по зерновому складу так і виду в’яжучого. Різниця між технологіями влаштування не зазначена ні в одному з нормативів та стандартів.
Тому, в зв’язку з вищевикладеним, досвід з улаштування основи зі ЩПС укріпленого цементом просимо підтвердити вимогами тендерної документації.
Стосовно того що Технічним завданням не передбачено догляд за влаштованим шаром дорожнього одягу. В зв’язку з тим що роботи будуть проводитись без закриття руху або його часткового обмеження та на виконання вимог п. 8.2.1.3.4 ДСТУ – Н Б В.2.3-39:2016 у Технічному завданні передбачено для догляду за влаштованим шаром передбачено використання бітумної емульсії згідно з ДСТУ Б В.2.7- 129 «Укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 з укріпленої цементом 3% товщиною шару 12 см за допомогою асфальтоукладальника, при ширині укладання 3,5 м (з розливом бітумної емульсії 0,6 л/м2)», тому при ознайомленні з тендерною документацією просимо Вас бути уважнішим.
Стосовно Вашого «досвіду у виконанні робіт та якості продукції». Оцінка досвіду у виконанні робіт та якості продукції буде надана після отримання позитивного висновку Замовника (власника об’єкту розпорядника коштів) на обсяги робіт які будуть надані учасником торгів.
про надання інформації щодо наявності працівників, та про технічне завдання
Дата подання: 15 лютого 2019 08:48
Дата відповіді: 15 лютого 2019 15:18
Просимо надати надати відповідь на наступні запитання: - у додатку 2 таблиці 3 тендерної документації вказано "Учасниками до таблиці включаються працівники по кожному етапу (проектувальники, інженери, виконроби, майстри, водії механізмів, дорожні робітники, водії та інші працівники) з відповідними розрядами в графі № 3 Таблиці № 3 (при наявності). Якщо працівник працює за сумісництвом, після визначення посади у дужках зазначається - "сум". По І етапу учасник вносить інформацію про наявність працівника (-ків), який (які) має (-ють) відповідний сертифікат, виданий уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми та надає копію відповідного сертифікату у складі пропозиції. У разі залучення працівників по договору субпідряду надати лист від субпідрядника з переліком працівників та копіями сертифікатів, яких планується залучати до надання послуг з зазначенням їх кваліфікації, які зазначені учасником в Таблиці № 3. По ІІ етапу спеціальність в графі № 4 в Таблиці № 3 учасником заповнюється на інженерно-технічних працівників обов'язково, на робітничі спеціальності дану інформацію вказувати не обов’язково. Чи потрібно по етапу II надавати інформацію відносно робітничих спеціалістів? - до пропозиції необхідно надати копію технічного завдання (додаток 4) Додаток 4 містить технічне завдання, обгрунтування ресурсів при розробці проектної документації, обсяги виконання робіт. Прошу надати роз`яснення яку само інформацію учасник повинен надати: тільки технічне завдання чи усю інформацію вказану у додатку 4? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник при заповнені Таблиці № 3 Додатку № 2 повинен обов'язково заповнити всю інформацію (всі графи) на всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг за предметом закупівлі. Виключенням є лише інформація про спеціальність для робітничих спеціалістів у графі 4. Копія технічного завдання (Додаток № 4) повинна бути надана у складі тендерної пропозиції в повному обсязі, тобто містити всю інформацію вказану у Додатку № 4.
Розгорнути всі запитання: 22 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-24-002459-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Спільне Українсько-Білоруське підприємство "Белавтодор-Україна", Код ЄДРПОУ:40023039
Дата подання: 05 лютого 2019 14:16
Дискримінаційні умови в частині документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Відповідно до ч. 3 додатку №1 до тендерної документації, під аналогічним договором по ІІ етапу необхідно розуміти договір (ри) з поточного, капітального ремонтів, реконструкції, будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення в Україні або автомобільних доріг у країнах Європейського Союзу, включаючи основні види робіт згідно з технічним завданням.
Такі умови тендерної документації грубо порушують принципи недискримінації, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки Замовник необґрунтовано звузив поняття аналогічного договору виконанням робіт/наданням послуг на автомобільних дорогах загального користування в Україні або автомобільних доріг у країнах Європейського Союзу, що є порушенням ст. 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи, що ремонт, будівництво, реконструкція автомобільних доріг технологічно суттєво не відрізняється в різних країнах, Замовник не має права таким чином обмежувати досвід виконання аналогічного договору та звужувати конкуренцію.
З аналізу аналогічних процедур закупівель Замовника, що проводились у 2017 та 2018 роках, видно, що обмеження досвіду виконання аналогічного договору лише країнами Європейського Союзу та України тендерні документації не містили, участь у процедурах закупівель приймали також нерезиденти, однак за цією процедурою Замовник чомусь вирішив ввести такі обмеження, які не мають під собою жодних справедливих обґрунтувань.
Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідково, надаємо Вам для розгляду лист Укравтодору від 08.11.2017 р. № 2735/1/101-11-2, яким розширено перелік країн, де потенційні учасники можуть мати досвід виконання аналогічних договорів.
У разі невнесення Замовником змін у тендерну документацію будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України на дискримінаційні умови тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2019 14:53
Дана вимога, яка оприлюднена 05.02.2019р. об 14:16:42, не враховує останніх змін до тендерної документації, які включають дане питання (зміни оприлюднені 05.02.2019р. об 14:02:45). Тому вимогу залишаємо не задоволеною.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-002459-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 14 лютого 2019 17:43
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
дискримінаційні умови
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2019 15:26
По-перше, щодо обсягів виконаних робіт у п.3 Додатку № 2 вимогу задоволено, про що внесені зміни у Додаток № 2 тендерної документації.
По-друге, щодо абз.3 п.2 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" надаємо наступну відповідь:
"Посилання заявника на загальні правила щодо обчислення строків, встановлені Цивільним кодексом України та Кодексом законів про працю України щодо доповнення абзацу 3 п. 2 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» технічної документації після слів «повідомлення про намір укласти договір» словами «(якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, то днем закінчення строку є перший за ним робочий день.)», не можуть бути прийняти до уваги виходячи з наступного.
В даному випадку, при розгляді спірних правовідносин підлягає застосуванню спеціальна норма щодо встановлення строків, а саме абз. 2 ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державні закупівлі».
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права. Колізія норм права вирішується шляхом вибору того нормативного акта, який має бути застосований до конкретного випадку (юридичного факту).
При розбіжності між загальним і спеціальним нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо він не скасований виданим пізніше загальним актом.
Розв’язання колізій кодексів з іншими законами здійснюється шляхом застосування правил подолання темпоральних (пріоритет норми акта, що був прийнятий пізніше) та змістовних (пріоритет спеціальної норми) колізій норм права.
У технічної документації вказано, що переможець повинен надати замовнику документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 5 робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Отже, відповідно до закону перенесення строку не відбувається, тому учасник повинен вчинити необхідну дію до 24:00 останнього дня її вчинення. "
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

14 лютого 2019 17:43
Вимога 2.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-24-002459-a.c3
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 20 лютого 2019 15:25
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2019 14:20
Дата рішення: 13 березня 2019 22:44
Рішення від 22.02.2019 № 1916 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2019 14:20
Рішення від 07.03.2019 № 2581.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 22:44
Номер скарги: UA-2019-01-24-002459-a.b4
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 20 лютого 2019 19:54
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
умови тендерної документації порушують принципи недискримінації, максимальної економії та ефективності та конкуренцію
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2019 18:26
Дата рішення: 15 березня 2019 16:21
Рішення від 25.02.2019 № 1971 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 25 лютого 2019 18:26
Рішення від 12.03.2019 № 2740.pdf
Дата публікації: 15 березня 2019 16:21
Номер скарги: UA-2019-01-24-002459-a.b5
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 02 квітня 2019 21:14
Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників
Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників (детальніше у доданій скарзі),
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2019 21:58
Дата рішення: 26 квітня 2019 19:57
Рішення від 05.04.2019 № 4062(+ лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 21:58
Рішення від 23.04.2019 № 4966.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2019 19:57
Номер скарги: UA-2019-01-24-002459-a.b6
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 02 квітня 2019 21:38
Скарга на рішення замовника
Протокол розгляду тендерних пропозицій № 16 від 28 березня 2019р. та Протокол розгляду тендерних пропозицій № 17 від 28 березня 2019р. є необґрунтованими та прийнятими Замовником з порушенням норм чинного законодавства України.
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2019 21:56
Дата рішення: 26 квітня 2019 19:51
Рішення від 05.04.2019 № 4063(+ лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 21:56
Рішення від 23.04.2019 № 4967.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2019 19:51

Документи подані скаржником

20 лютого 2019 19:54
Скарга.pdf
20 лютого 2019 19:54
Перелік машин Додаток.PDF
20 лютого 2019 19:54
Працівники Додаток.PDF
20 лютого 2019 19:54
Платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

02 квітня 2019 21:38
Квітанція про сплату.pdf
23 квітня 2019 12:32
Доповнення до скарги.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 28 березня 2019
UA-2019-01-24-002459-a33aa1fb721534fd2b8182f61cc2c4061
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження замовника: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, Ахсарова, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 березня 2019 16:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 16:04
Протокол 13 Розгляду.pdf
28 березня 2019 16:09
sign.p7s

Публічні документи

25 лютого 2019 08:58
ВІДГУК НА РОСТ.pdf
25 лютого 2019 08:58
Досвід роботи.pdf
25 лютого 2019 08:57
КБ 68К ч.2.pdf
24 лютого 2019 18:37
Скан Статуту.PDF
24 лютого 2019 18:37
Скан витягу ПДВ.pdf
24 лютого 2019 18:37
Ростдорстрой_11_02_20.pdf
24 лютого 2019 18:37
Рішення від учасника.PDF
24 лютого 2019 18:37
Проект договору.PDF
24 лютого 2019 18:37
Перелік суб.pdf
24 лютого 2019 18:37
Ліцензія банк.pdf
24 лютого 2019 18:37
Лист від АБ Південний.pdf
24 лютого 2019 18:36
Копії тех.паспортів ч.2.pdf
24 лютого 2019 18:36
Копії тех.паспортів ч.1.PDF
24 лютого 2019 18:36
Договор з РДС- БТП.pdf
24 лютого 2019 18:36
Договір ТФ Ескадор-РДС.pdf
24 лютого 2019 18:36
Договір з Укрдорпласт.pdf
24 лютого 2019 18:36
Договір з Держдорнді.pdf
24 лютого 2019 18:36
Договір Ескадор-РДС.PDF
24 лютого 2019 18:36
Довідка про витрати.PDF
24 лютого 2019 18:36
Довідка про АБЗ.PDF
24 лютого 2019 18:36
Довідка за ст.17.PDF
24 лютого 2019 18:36
Гарантійний лист.PDF
24 лютого 2019 18:36
АБЗ Полтавська обл.pdf
24 лютого 2019 18:36
9 Протокол.PDF
24 лютого 2019 18:36
4-ОПП.pdf
24 лютого 2019 18:36
10 Наказ.PDF
24 лютого 2019 18:36
016-001-7255-2019.zip
24 лютого 2019 18:36
КБ 80П.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 76П.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 68К ч.3.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 68К ч.2.pdf
24 лютого 2019 18:35
КБ 68К ч.1.pdf
24 лютого 2019 18:35
КБ 54Б.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 46П.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 42П.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 42Б ч.4.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 42Б ч.3.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 42Б ч.2.pdf
24 лютого 2019 18:35
КБ 42Б ч.2-1.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 42Б ч.1.pdf
24 лютого 2019 18:35
КБ 29П ч.2.pdf
24 лютого 2019 18:35
КБ 29П ч.1.pdf
24 лютого 2019 18:35
КБ 26П.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 26-Б Ч.2.pdf
24 лютого 2019 18:35
КБ 26-Б Ч.1.pdf
24 лютого 2019 18:35
КБ 25Б ч.4.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 25Б ч.3.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 25Б ч.2.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 25Б ч.1.PDF
24 лютого 2019 18:35
КБ 25Б липень.PDF
24 лютого 2019 18:35
Кб 21П ч.2.pdf
24 лютого 2019 18:35
Кб 21П ч.1.pdf
24 лютого 2019 18:35
3 Форми КБ до дог. 3П.pdf
24 лютого 2019 18:35
2Форми КБ до дог. 3П.pdf
24 лютого 2019 18:35
1Форми КБ до дог. 3П.pdf
24 лютого 2019 18:34
Дог№54-Б.PDF
24 лютого 2019 18:34
Дог.№46П.PDF
24 лютого 2019 18:34
Дог.№42П.PDF
24 лютого 2019 18:34
Дог.№42Б.pdf
24 лютого 2019 18:34
Дог.№29П.pdf
24 лютого 2019 18:34
Дог.№26П.PDF
24 лютого 2019 18:34
Дог.№26-Б.pdf
24 лютого 2019 18:34
Дог.№25-Б.PDF
24 лютого 2019 18:34
Дог.№21П.pdf
24 лютого 2019 18:34
Дог.№ 68К.pdf
24 лютого 2019 18:34
Дог.М-05_км_87.pdf
24 лютого 2019 18:34
Дог. №80П.PDF
24 лютого 2019 18:34
Дог. №76П.PDF

Документи

15 березня 2019 16:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 16:03
Протокол 14 Розгляду.pdf
28 березня 2019 16:06
sign.p7s

Публічні документи

24 лютого 2019 19:34
sign.p7s
24 лютого 2019 19:32
Технічне завдання.pdf
24 лютого 2019 19:32
Підтвердженням МТБ.pdf
24 лютого 2019 19:32
Інші довідки.pdf
24 лютого 2019 19:32
Досвід.pdf
24 лютого 2019 19:31
Fwd_ Банк Восток.zip

Документи

15 березня 2019 16:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 16:04
Протокол 15 Розгляду.pdf
28 березня 2019 16:07
sign.p7s

Публічні документи

25 лютого 2019 08:32
Техпаспорт самоскиди.PDF
25 лютого 2019 07:42
Аналогічні_договори.PDF
24 лютого 2019 22:15
відповідність ст. 17.pdf
24 лютого 2019 22:15
Трудові книжки ІПІТ 3.pdf
24 лютого 2019 22:15
Трудові книжки ІПІТ 2.pdf
24 лютого 2019 22:15
Трудові книжки ІПІТ 1.pdf
24 лютого 2019 22:15
субпідрядник.PDF
24 лютого 2019 22:15
Довідка 20.02.2019.pdf
24 лютого 2019 22:15
Виписка 20.02.2019.pdf
24 лютого 2019 22:15
11839-6 Славдорстрой p7s.7z
24 лютого 2019 22:15
Технічне_завдання.PDF
24 лютого 2019 22:15
Договор 2 8.pdf
24 лютого 2019 22:15
2-81_2-99_2-114_compressed.pdf
24 лютого 2019 22:15
2-22_2-23_2-51.PDF
24 лютого 2019 22:15
2_143_13-11-2017_2_126.pdf
24 лютого 2019 22:15
ОБЩИЙ труд дорожники.pdf
24 лютого 2019 22:15
ОБЩИЙ труд дорожники 4.pdf
24 лютого 2019 22:15
ОБЩИЙ труд дорожники 2.pdf
24 лютого 2019 22:15
ОБЩИЙ труд дорожники 1.pdf
24 лютого 2019 22:15
Накази 2.pdf
24 лютого 2019 22:15
Накази 1.pdf
24 лютого 2019 22:15
Працівники.pdf
24 лютого 2019 22:15
Применение АВК.PDF
24 лютого 2019 22:15
Машини та механізми.pdf
24 лютого 2019 22:15
АБЗ.PDF
24 лютого 2019 22:15
ЛАБОРАТОРІЯ.PDF
24 лютого 2019 22:15
Гарантійний лист.pdf

Документи

15 березня 2019 16:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 16:04
Протокол 16 Розгляду.pdf
28 березня 2019 16:08
sign.p7s

Публічні документи

25 лютого 2019 08:49
8. ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
25 лютого 2019 02:36
5. Банківська гарантія.7z
25 лютого 2019 02:36
4. Технічне завдання.pdf
25 лютого 2019 02:36
1. Гарантійний лист.pdf
25 лютого 2019 02:36
2.3.6 Договір 8пс-ДД2281.pdf
25 лютого 2019 02:36
2.3.5. Договір 32Пс-ДД2281.pdf
25 лютого 2019 02:36
2.3.4. Договір №48-0516.pdf
25 лютого 2019 02:36
2.3.3. Договір №81-0617.pdf
25 лютого 2019 02:36
2.3.2. Договір №145-0916.pdf
25 лютого 2019 02:36
2.3.1 Договір №Т21-ХО17.pdf

Документи

15 березня 2019 16:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 16:05
Протокол 17 Розгляду.pdf
28 березня 2019 16:09
sign.p7s

Публічні документи

25 лютого 2019 08:47
sign.p7s
25 лютого 2019 08:47
sign.p7s
25 лютого 2019 08:46
nakazy.pdf
25 лютого 2019 08:44
trudovi_knyzhky_зм.pdf
25 лютого 2019 08:41
16_Дод_Суб!!!!.pdf
25 лютого 2019 08:37
16 pracivnyky.pdf
25 лютого 2019 08:27
16_Дод2_1.1_1.2_1.3_1.4.pdf
25 лютого 2019 08:26
68-07_17.pdf
25 лютого 2019 08:26
67-05_17.pdf
25 лютого 2019 08:26
43.pdf
25 лютого 2019 08:26
43-04_17.PDF
25 лютого 2019 08:26
40-05_16.pdf
25 лютого 2019 08:26
32-05_18.pdf
25 лютого 2019 08:26
30-04_16.pdf
25 лютого 2019 08:26
16_analogiya.pdf
25 лютого 2019 07:59
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
25 лютого 2019 07:59
банківська гарантія.rar
25 лютого 2019 07:59
16_Дод6.pdf
25 лютого 2019 07:59
16_Дод5.pdf
25 лютого 2019 07:59
16_Дод4.pdf
25 лютого 2019 07:58
16_Дод3.pdf
25 лютого 2019 07:58
16_Дод1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 1 490 900 000,00
UAH з ПДВ
1 490 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 1 801 750 000,00
UAH з ПДВ
1 801 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 08:49
8. ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
25 лютого 2019 02:36
5. Банківська гарантія.7z
25 лютого 2019 02:36
4. Технічне завдання.pdf
25 лютого 2019 02:36
1. Гарантійний лист.pdf
25 лютого 2019 02:36
2.3.6 Договір 8пс-ДД2281.pdf
25 лютого 2019 02:36
2.3.5. Договір 32Пс-ДД2281.pdf
25 лютого 2019 02:36
2.3.4. Договір №48-0516.pdf
25 лютого 2019 02:36
2.3.3. Договір №81-0617.pdf
25 лютого 2019 02:36
2.3.2. Договір №145-0916.pdf
25 лютого 2019 02:36
2.3.1 Договір №Т21-ХО17.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 08:47
sign.p7s
25 лютого 2019 08:47
sign.p7s
25 лютого 2019 08:46
nakazy.pdf
25 лютого 2019 08:44
trudovi_knyzhky_зм.pdf
25 лютого 2019 08:41
16_Дод_Суб!!!!.pdf
25 лютого 2019 08:37
16 pracivnyky.pdf
25 лютого 2019 08:27
16_Дод2_1.1_1.2_1.3_1.4.pdf
25 лютого 2019 08:26
68-07_17.pdf
25 лютого 2019 08:26
67-05_17.pdf
25 лютого 2019 08:26
43.pdf
25 лютого 2019 08:26
43-04_17.PDF
25 лютого 2019 08:26
40-05_16.pdf
25 лютого 2019 08:26
32-05_18.pdf
25 лютого 2019 08:26
30-04_16.pdf
25 лютого 2019 08:26
16_analogiya.pdf
25 лютого 2019 07:59
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
25 лютого 2019 07:59
банківська гарантія.rar
25 лютого 2019 07:59
16_Дод6.pdf
25 лютого 2019 07:59
16_Дод5.pdf
25 лютого 2019 07:59
16_Дод4.pdf
25 лютого 2019 07:58
16_Дод3.pdf
25 лютого 2019 07:58
16_Дод1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 1 490 900 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 14:19

Документи

06 травня 2019 14:17
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
1 490 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 14:17
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 травня 2019 15:21
Т16-МЛП-19.pdf укладений
21 травня 2019 15:18

Актуальні тендери

До пошуку