Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-01-24-002431-b b85157d6da2649dbae3f1085bac88696
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОЕКОВТОРРЕСУРС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38836263
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-dniproekovtorresurs-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Іван Садохін
+380676301240
devr77@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Бориса Кротова 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 січня 2019  —  31 січня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Документація

Тендерна документація

24 січня 2019 14:48
Електронний цифровий підпис
24 січня 2019 14:45
Дог ор4.jpg
24 січня 2019 14:45
Дог ор3.jpg
24 січня 2019 14:45
Дог ор2.jpg
24 січня 2019 14:45
Дог ор1.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-18-000039 ● fc64e3cdb8e649c3822bebb8b116eceb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-18 18:56:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

18.03.2019 № 59

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника В. ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.03.2019 № 59
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-13-000280-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

2 UA-2019-02-13-000739-b 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

3 UA-2019-02-13-000806-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-13-000838-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

5 UA-2019-02-13-000727-с 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

6 UA-2019-02-13-000438-с 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-02-28-002325-а 28.02.2019
Комунальний заклад «Новомосковська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2019-02-14-003558-b 14.02.2019
Комунальне підприємство міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 040802»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


9
UA-2019-02-19-000494-c
19.02.2019
Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об'єднання Жовтоводської міської ради»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

10 UA-2019-02-22-001528-b 22.02.2019
Виконавчий комітет Покровської селищної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

11 UA-2018-12-28-000323-b 28.12.2018
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

12 UA-2019-03-14-001321-а 14.03.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

13 UA-2019-01-14-000109-с 14.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


14
UA-2019-01-24-002431-b
24.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

15 UA-2018-09-17-000038-а 17.09.2018
Відділ освіти П'ятихатської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

16 UA-2019-03-18-002017-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Дніпроековторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-19 13:58:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015:42410000-3 –«Підіймально-транспортувальне обладнання» (оренда навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER (або еквівалент) без водія), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-002431-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1.Частиною 1 статті 2 Закону визначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. При цьому частиною 1 статті 12 Закону визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. З яких підстав вищезазначену закупівлю очікуваною вартістю 200 000,00 грн проведено без застосування однієї із процедур, визначених частиною 1 статті 12 Закону.
3. Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Моніторингом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що на оголошенні про проведення закупівлі відсутній Електронний цифровий підпис. Поясніть причину не накладення Електронного цифрового підпису?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-20 11:47:40

Щодо проведення закупівлі товару ДК 021:2015:42410000-3 –«Підіймально-транспортувальне обладнання» (оренда навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER (або еквівалент) без водія), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-002431-b

У відповідності до пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї було накладено електронний цифровий підпис, що підтверджується даними сайту (документами тендерної документації, опублікованими у встановленому законом порядку) за посиланням: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-01-24-002431-b
Частиною 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Пунктом 2.1. Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді зі змінами від 20.06.2018 року (далі – Положення) встановлено, зокрема, сферу застосування даного положення на закупівлі за кошти міського бюджету, кошти комунальних підприємств та закладів, за умови, що вартість таких товарів, робіт і послуг становить не менше три тисячі гривень та не перевищую межі, встановлені ч. 1. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі також – Закон).
В той же час пунктом 2.3. Положення визначено, що його дія не поширюється на оперативні закупівлі Дніпровською міською радою та її виконавчими органами товарів і послуг, що проводяться з метою уникнення можливих негативних наслідків від неотримання певних товарів та послуг у стислі терміни. В цьому випадку у системі оприлюднюється звіт про укладений договір, сканована копія підписаного договору, обґрунтування оперативності закупівлі.
Річним планом закупівель КП «Дніпроековторресурс» ДМР було передбачено закупівлю товару –«Підіймально-транспортувальне обладнання» (оренда навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER (або еквівалент) без водія у межах суми 200 тисяч гривень.
Відповідно до статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
В той же час, статтею 3 Закону передбачено, що одним з принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність.
Керуючись вищевказаним, КП «Дніпроековторресурс» ДМР було здійснено оперативну закупівлю на суму 197 тисяч гривень з ПДВ, що не перевищує вартість предмета закупівлі послуг, вказану у частині 1 ст. 2 Закону.
Статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
На виконання вимог частини 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», КП «Дніпроековторресурс» ДМР за результатами проведеної оперативної закупівлі на суму, що є меншою за 200 тисяч гривень, було оприлюднено звіт про укладений договір у системі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-21 15:40:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015:42410000-3 –«Підіймально-транспортувальне обладнання» (оренда навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER (або еквівалент) без водія), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-002431-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1.Відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону визначено, що послуги це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Моніторингом встановлено, що замовником здійснено закупівлю послуг з оренди навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER. Проте предмет закупівлі визначено за кодом ДК 021:2015:42410000-3 – «Підіймально-транспортувальне обладнання».
Поясніть причину застосування при закупівлі послуг з оренди навантажувача-екскаватора коду ДК 021:2015:42410000-3 –«Підіймально-транспортувальне обладнання».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-26 15:41:02

Щодо проведення закупівлі товару: "Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія", інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-002431-b

У зв'язку з тим, що у Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015 немає відповідного коду предмету закупівлі :«Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія» причинами застосування були взяті такі чинники, як:
- максимально наближені технічним характеристиками предмету Закупівлі відповідному коду класифікатора ДК 021:2015, де словосполучення "Підіймально-транспортувальне обладнання"- відповідає визначенню "навантажувач-екскаватор";
- консультації з Відділом Турботи майданчика: «zakupki.prom.ua», де відповіддю по заданому питанню було наступне: «Обраний Вами код ДК не суперечить Наказу 454 МЕРТ, який регламентує його вибір .... відсутній законодавчий акт, який би містив чітку інструкцію щодо вибору кодів ДК. Наказ 454 містить лише рекомендацію, щодо того по якому символу це слід робити»;
- З метою досягнення максимальної ясності для потенційних Постачальників було проведено попередній моніторинг закупівель в системі прозоро щодо закупівель з аналогічним формулюванням «оренда навантажувача-екскаватора без водія», або «оренда екскаватора» та встановлено, що аналогічні закупівлі здійснювались саме з даним кодом класифікатора - 021:2015:42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання».

Повна деталізація предмету Закупівлі з метою чіткого і зрозумілого пошуку потенційними постачальниками була вказана в тендерній документації, яку було завантажено на сайт zakupki.prom.ua у розділі- "Інформація про закупівлю" - "Узагальнена назва закупівлі",а саме було вказано - "Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія".

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-29 12:16:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015:42410000-3 –«Підіймально-транспортувальне обладнання» (оренда навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER (або еквівалент) без водія), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-002431-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Статтею 4 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Моніторингом встановлено, що закупівлю розпочато 24.01.2019 при відсутності зазначеної закупівлі в плані закупівлі на 2019 рік. Поясніть причину проведення закупівлі при відсутності зазначеної закупівлі в плані 2019 року.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-29 12:21:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015:42410000-3 –«Підіймально-транспортувальне обладнання» (оренда навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER (або еквівалент) без водія), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-002431-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Статтею 4 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Моніторингом встановлено, що закупівлю розпочато 24.01.2019 при відсутності зазначеної закупівлі в плані закупівлі на 2019 рік. Поясніть причину проведення закупівлі при відсутності зазначеної закупівлі в плані 2019 року.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-03 21:31:21

Щодо проведення закупівлі товару ДК 021:2015:42410000-3 –«Підіймально-транспортувальне обладнання» (оренда навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER (або еквівалент) без водія), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-002431-b

Статтею 4 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, або додатку до річного плану.
Закупівля товару ДК 021:2015:42410000-3 –«Підіймально-транспортувальне обладнання» (оренда навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER (або еквівалент) без водія), ID: UA-2019-01-24-002431-b, була проведена згідно додатку до річного плану закупівель . Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2018-12-19-005192-c.
Необхідні зміни, шляхом виправлення допущених технічних помилок, були затверджені протоколом засідання тендерного комітету щодо внесення змін до додатку до річного плану закупівель за №14 від 03.04.2014.

Технічну помилку в очікуваній вартості предмету закупівлі в опублікованому звіті про укладений договір щодо закупівлі оренди навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER без водія за кодом ДК 021:2015: 42410000-3 було виправлено . ПРОТОКОЛ Виправлення технічної помилки за №15 від 03.04.2014.

Зазначені помилки, після запиту Відділу контролю у сфері закупівель східного офісу Держаудитслужби, усунені.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-08 14:06:32

Інформація щодо заходів по усуненню порушень законодавства у сфері публічних закупівель, аргументовані заперечення, або інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень. викладених у висновку державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби України.

При проведенні закупівлі послуг з оренди навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER, замовником, з метою досягнення максимальної ясності для потенційних Постачальників, було проведено попередній моніторинг закупівель в системі прозоро щодо закупівель з аналогічним формулюванням «оренда навантажувача-екскаватора без водія», або «оренда екскаватора» та встановлено, що аналогічні закупівлі здійснювались саме з даним кодом класифікатора - 021:2015:42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання». Повна деталізація предмету Закупівлі з метою чіткого і зрозумілого пошуку потенційними постачальниками була вказана в тендерній документації, яку було завантажено на сайт zakupki.prom.ua у розділі- "Інформація про закупівлю" - "Узагальнена назва закупівлі",а саме було вказано - "Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія".
У зв'язку з тим, що у Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015 немає відповідного коду предмету закупівлі :«Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія» причинами застосування були взяті такі чинники, як: максимально наближені технічним характеристикам предмету Закупівлі відповідному коду класифікатора ДК 021:2015, де словосполучення "Підіймально-транспортувальне обладнання"- відповідає визначенню "навантажувач-екскаватор"; проведені відповідні консультації з Відділом Турботи майданчика: «zakupki.prom.ua», де відповіддю по заданому питанню було наступне: «Обраний Вами код ДК не суперечить Наказу 454 МЕРТ, який регламентує його вибір .... відсутній законодавчий акт, який би містив чітку інструкцію щодо вибору кодів ДК. Наказ 454 містить лише рекомендацію, щодо того по якому символу це слід робити».

Усунути порушення у вигляді дозавантаження в систему наявних у Постачальника, але не опублікованих, з технічних причин документів, не уявляється можливим, через відсутність технічної можливості розміщення додаткових документів після проведення тендеру та публікації укладеного договору.

З метою приведення у відповідність умов договору вимогам тендерної документації, зважаючи на помилкове включення до тексту окремого пункта п.4.3.8, та зважаючи на технічну помилку, відсутнього п.3.1 проекту договору, що не впливають на основні умови договору, сторонами узгоджено підписання, протягом 3-х наступних днів, додаткової угоди до укладеного договору, копію якої буде направлено Вам невідкладно після нотаріального засвідчення, за вашим запитом.

Звертаю Вашу увагу, що Наявність окремих пунктів, а саме, п. 8.6 щодо роз’яснення нотаріусом змісту прав та обов’язків за цим договором, правових наслідків укладеного правочину відповідно до Цивільного та Сімейного кодексів України, та наявний п. 8.7 щодо складання договору у трьох примірниках. що не впливають на істотні умови договору, обумовлена вимогами до нотаріальної форми договору.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОЕКОВТОРРЕСУРС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 38836263, Україна, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
  2. Інформація про предмет закупівлі: Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія, 200000UAH, 42410000-3, ДК021, 1, одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: b85157d6da2649dbae3f1085bac88696, 2019-01-24
  4. Застосована процедура закупівлі: Звіт про укладений договір
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 18 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 04 квітня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019, звіт про укладений договір, договір оренди від 08.01.2019 №08/01, звіт про виконання договору, відповіді Замовника від 20.03.2019, від 26.03.2019, від 03.04.2019. Частиною першою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт -1,5 мільйона гривень. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Частиною 1 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про укладені договори – протягом одного дня з дня укладення договору. За результатами моніторингу установлено, що комунальне підприємство «Дніпроековторресурс» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) уклало договір оренди з Кузьменко О.М. від 08 січня 2019 року № 08/01 на суму 197 000,00 грн. Водночас Замовник оприлюднив звіт про укладені договори (ID: UA- 2019-01-24 -002431-b) на веб-порталі Уповноваженого органу 24 січня 2019 року, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Кузьменко Олександр Миколайович
#2174007830
Переможець 197 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 14:48

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Дог ор3.jpg укладений
24 січня 2019 14:50
Дог ор4.jpg укладений
24 січня 2019 14:50
Дог ор2.jpg укладений
24 січня 2019 14:50
Дог ор1.jpg укладений
24 січня 2019 14:50
sign.p7s укладений
23 березня 2019 13:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2019 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 197 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку