Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Fentanyl,Morphine,Diazepam, Ketamine, Sodium oxybate, Morphine, trimeperidine, Propofol, Suxamethonium, Thiopental, Atracurium)
Очікувана вартість
217 000,00 UAH
UA-2019-01-24-002160-b 12d4a66b6532451caeee3458b85a7543
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Роман Федориненко

+380565492998 krinbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИНИЧАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01988226
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Кринички, Криничанський район, ул. Дзержинского, 22
Контактна особа: Роман Федориненко
+380565492998
krinbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 12:45
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 12:45
Очікувана вартість: 217 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

24 січня 2019 14:17
Додаток 1.doc
24 січня 2019 14:17
Додаток 2.doc
24 січня 2019 14:17
Додаток 3.doc
24 січня 2019 14:17
Додаток 4.doc
24 січня 2019 14:17
Додаток 5.doc
24 січня 2019 14:17
Додаток 6.doc
24 січня 2019 14:17
Додаток 7.doc
24 січня 2019 14:17
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-06-000002 ● 1e42302a6c864e099e504b2970d78559
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019 13:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

06.06.2019 № 108

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2019 № 108

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

UA-2019-01-24-002160-b 24.01.2019 Комунальний заклад «Криничанська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-06 14:47:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції: «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-002160-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що на оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації відсутній Електронний цифровий підпис.
Чому Замовником не накладено Електронний цифровий підпис?
2. Аналізом документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника – переможця Обласне Комунальне підприємство «Фармація» (далі – учасник) встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника необхідної матеріально-технічної бази – а саме власного(их) або орендованого(их) транспортного(их) засобу(ів) для забезпечення умов зберігання та перевезення наркотичних препаратів ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання наркотичних препаратів) або зазначення інформації стосовно надання послуг з перевезення (у тому числі "холодовий ланцюг") сторонніми особами, що вимагалось пунктом 1.1 додатку 3 тендерної документації
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-11 13:46:08

Надання пояснень

Відповідно до ч. 5 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі», у межах проведення моніторингу закупівлі (ID: UA-M-2019-06-06-000002) Східним офісом Держаудитслужби у Дніпропетровській області, надаємо пояснення з наступних питань:
1. При оприлюдненні оголошення про проведення процедури відкритих торгів та тендерної документації на закупівлю за предметом закупівлі згідно ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (ID: UA-2019-01-24-002160-b) була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою відповідно до пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», на яку було накладено Електронний цифровий підпис згідно вимог законодавства. Але, відповідальною за оприлюднення документації особою, не було перевірено успішність його накладання в особовому кабінеті на майданчику та безпосередньо його вставка в базу даних на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – електронній системі закупівель Prozorro.
Після оприлюднення оголошення про намір укласти договір, укладеного договора про закупівлю та успішного накладання на них електронного цифрового підпису, технічної можливості виправити порушення не є можливим.
Із метою недопущення в подальшому порушень Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» та законодавства у сфері здійснення публічних закупівель в цілому, посадових осіб Замовника, відповідальних за оприлюднення документів, попереджено про персональну відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та вказано на необхідність здійснення детальної перевірки коректного відображення інформації в електронній системі закупівель Prozorro.
2. Щодо питання відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не було виявлено відповідних підстав для її відхилення.
У ході моніторингу, аналізом документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника – переможця Обласне Комунальне підприємство «Фармація» (далі – учасник), Східним офісом Держаудитслужби у Дніпропетровській області встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника необхідної матеріально-технічної бази – а саме власного(их) або орендованого(их) транспортного(их) засобу(ів) для забезпечення умов зберігання та перевезення наркотичних препаратів ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання наркотичних препаратів) або зазначення інформації стосовно надання послуг з перевезення (у тому числі "холодовий ланцюг") сторонніми особами, що вимагалось пунктом 1.1 додатку 3 тендерної документації.
Але Замовник, повторно розглянувши документи учасника-переможця, поданих у складі тендерної пропозиції, пояснює:
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що дійсно вимагалось пунктом 1.1 додатку 3 тендерної документації у вигляді Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника необхідної матеріально-технічної бази – а саме власного(их) або орендованого(их) складського(их) приміщення(нь) із зазначенням його(їх) місцезнаходження та умов зберігання товару (температура приміщень(ня), вологість тощо) або власної(их) виробничої(их) потужності(ей) (для виробників); власного(их) або орендованого(их) транспортного(их) засобу(ів) для забезпечення умов зберігання та перевезення наркотичних препаратів ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання наркотичних препаратів) або зазначення інформації стосовно надання послуг з перевезення (у тому числі "холодовий ланцюг") сторонніми особами. Така довідка була подана учасником-переможцем у складі цінової пропозиції (файл Кваліфікація-2.pdf, завантажений від 11 лютого 2019 08:38), де на 2-му аркуші в останньому абзаці зазначена інформація, що у власності ОКП «Фармація» є три вантажопасажирські транспортні засоби марки Фіат з відповідними державними реєстраційними номерами, що підтверджує наявність обладнання, необхідного для доставки препаратів замовнику під час виконання договору, та завантажено гарантійний лист щодо забезпечення умов зберігання та перевезення наркотичних препаратів з дотриманням відповідного температурного режиму «холодовий ланцюг» (файл Холодовий ланцюг.pdf, завантажений від 11 лютого 2019 08:38), що підтверджує забезпечення умов зберігання та перевезення наркотичних препаратів.
Таким чином, керуючись ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримуючись принципів здійснення закупівель, замовником за результатами розгляду та оцінки тендерної документації даного учасника, його було визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-02 13:02:53

Звернення за роз'ясненням змісту висновку

Звертаємось за роз'ясненням змісту висновку та зобов'язання щодо усунення виявлених порушень в частині термінів оприлюднення Договору про проведення процедури закупівлі та відсутності ЕЦП на оголошенні про проведення процедури закупівлі. Адже на даний час закупівля завершена та Замовник не має технічної можливості усунути порушення.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Стосовно виявленого порушення вимог частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині термінів оприлюднення Договору про закупівлю, звертаємо Вашу увагу на те, що Договори про закупівлі оприлюдненно за наявності на них штампів «зареєстровано та взято на облік» відповідного органу Державної казначейської служби України. Така ситуація виникає через те, що дуже часто після проведення закупель Замовник стикається з відмовою органу Державної казначейської служби України реєструвати бюджетні зобов'язання через незгоду з деякими умовами укладеного договору про закупівлю. Щоб уникнути таких невідповідностей та беручи до уваги важливість для закладу охорони здоров'я закупівлю підконтрольних лікарських засобів, Замовник спочатку передав Договори на реєстрацію бюджетних зобов'язань, а після їх повернення із органу Державної казначейської служби України оприлюднив в електронній системі закупівель, чим порушив термін оприлюднення. На даний час Замовник не має технічної можливості усунути це порушення по закінченню строку оприлюднення відповідно до вимог частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно виявленого порушення в частині відсутності Електронного цифрового підпису на оголошенні про проведення процедури закупівлі, повідомляємо, що після оприлюднення оголошення про намір укласти договір, укладеного договору про закупівлю та успішного накладання на них ЕЦП, технічної можливості усунути дане порушення не є можливим. Та звертаємо Вашу увагу на те, що порядок оприлюднення оголошення про закупівлю не порушено, адже оприлюдненою інформація вважається за її наявності в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу відповідно до пункту 10 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом МЕРТ України від 18.03.2016 р. № 477. Також наголошуємо, що виявлені в ході моніторингу порушення в частині термінів оприлюднення Договору про закупівлю та в частині відсутності Електронного цифрового підпису на оголошенні про проведення процедури закупівлі не мають негативного впливу на бюджети та не порушують головних принципів здійснення закупівель.

2019-07-05 13:46:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником порушено вимогу пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», в частині відсутності Електронного цифрового підпису на оголошенні про проведення процедури закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Наркотичні препарати
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 825,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 лютого 2019 13:42
Закінчення: 12 лютого 2019 14:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

125 амп
Промедол
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Trimeperidine
АТХ: N02AB04
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, смт. Кринички, вул. Дзержинського (Героїв Чорнобиля),22
Дата доставки: 21 лютого 2019  —  31 грудня 2019
190 амп
Омнопон 1.0
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
АТХ: N02AA51
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, смт. Кринички, вул. Дзержинського (Героїв Чорнобиля),22
Дата доставки: 21 лютого 2019  —  31 грудня 2019
10 амп
Морфін
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
АТХ: N02AA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, смт. Кринички, вул. Дзержинського (Героїв Чорнобиля),22
Дата доставки: 21 лютого 2019  —  31 грудня 2019
1000 амп
Фентаніл
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
АТХ: N02AB03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, смт. Кринички, вул. Дзержинського (Героїв Чорнобиля),22
Дата доставки: 21 лютого 2019  —  31 грудня 2019
75 амп
Натрію оксибутират
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium oxybate
АТХ: N01AX11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, смт. Кринички, вул. Дзержинського (Героїв Чорнобиля),22
Дата доставки: 21 лютого 2019  —  31 грудня 2019
300 амп
Сібазон
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
АТХ: N05BA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, смт. Кринички, вул. Дзержинського (Героїв Чорнобиля),22
Дата доставки: 21 лютого 2019  —  31 грудня 2019
100 амп
Кетамін
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
АТХ: N01AX03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, смт. Кринички, вул. Дзержинського (Героїв Чорнобиля),22
Дата доставки: 21 лютого 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" 164 200,00
UAH з ПДВ
164 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ" 165 000,00
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 12:03
Документи переможця.pdf
11 лютого 2019 08:41
Електронний підпис
11 лютого 2019 08:38
аналогічні договори .pdf
11 лютого 2019 08:38
Планова поставка.pdf
11 лютого 2019 08:38
Холодовий ланцюг.pdf
11 лютого 2019 08:38
Термін придатності.pdf
11 лютого 2019 08:38
Повноваження ЕЦП.pdf
11 лютого 2019 08:38
Кваліфікація-2.pdf
11 лютого 2019 08:38
Кваліфікаційні вимоги.pdf
11 лютого 2019 08:38
Статут.pdf
11 лютого 2019 08:38
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 11:51
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"

ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#01976358
Переможець 164 200,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 09:19

Документи

13 лютого 2019 09:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#01976358
164 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 09:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 08:17
договір.pdf укладений
15 березня 2019 08:17