Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по обслуговуванню басейну
Очікувана вартість
128 693,25 UAH
UA-2019-01-24-001897-a 62f2107c0489495bb29bec65c37e2d53
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кручко Тетяна Миколаївна

4683391@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05492290
Місцезнаходження: 04073, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Подільський район, ВУЛИЦЯ КОПИЛІВСЬКА, будинок 1/7
Контактна особа: Кручко Тетяна Миколаївна
4683391@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 16:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 15:13
Початок аукціону: 01 лютого 2019 15:13
Очікувана вартість: 128 693,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 286,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 послуга
Послуги по обслуговуванню басейну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, місто Київ, м.Київ, Подільський район, вул. Турівська, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги- найменування послуг
Дата подання: 28 січня 2019 14:35
Дата відповіді: 28 січня 2019 16:06
В технічному завданні " Найменування послуг" сказана послуга "Заміна солярної плівки( в тому числі монтаж) Просимо вказати, складову цієї послуги: це демонтаж і монтаж?
Відповідь: Доброго дня! Демонтаж і монтаж. З повагою, відповідальна особа Кручко Т.М.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-24-001897-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВС ПАРК", Код ЄДРПОУ:37590151
Дата подання: 24 січня 2019 23:33
Порушення вимог ЗАКОН УКРАЇНИ "Про ліцензування видів господарської діяльності № 222-УІІІ\ 2015 Закон Україниу "Про дозвільну систему" від 06.09.2005.
ВИМОГА
Порушення вимог Закону "Про публічні закупівлі"; ЗАКОН УКРАЇНИ "Про ліцензування видів господарської діяльності № 222-УІІІ\ 2015 Закон Україниу "Про дозвільну систему" від 06.09.2005
Просимо вилучити вимогу п. 6.1 ДОКУМЕНТАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимогу наявності "ліцензії на право виконання монтажних робіт пов’язаної з заміною солярної плівки (тривалість ліцензованої діяльності - не менше 2 років)" .
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про ліцензування видів господарської діяльності № 222-УІІІ\ 2015 в редакції від 28.09.2017 року внесені зміни в господарську діяльність, що підлягає ліцензуванню. Види господарської діяльності, не зазначені у статті 7 цього Закону, ліцензуванню не підлягають.
Відповідно до вимог ч.9 статті 7. Закону 222- УІІІ\ 2015 Ліцензійній діяльності підлягають роботи на "Будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність". ПЕРЕЛІК робіт для ліцензування затвердженого Постановою КМУ від 07.06.17 №410 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. №256 від 07.06. 2017 р. №401 в Ліцензії на будівництво об єктів .
Здійснення господарської діяльності, по обслуговуванню і монтажу обладнання, проведення пусконалагоджувальних робіт електротехнічних пристроїв, теплоенергетичного устаткування, сервісного обслуговування устаткування для питної води і монтажу гідравлічних систем), якщо ця діяльність не пов язана з "Будівництвом об’єктів , що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками" - ліцензуванню не підлягає.
Відповідно до Закон Україниу "Про дозвільну систему" від 06.09.2005 - основними принципами державної політики з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності є захист прав, законних інтересів суспільства, територіальних громад та громадян. Виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види".


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2019 15:45
Не задоволена
Доброго дня! Оскільки, басейн є дороговартісним обладнанням, ми як Замовник хочемо бути впевнені, що Виконавець зможе забезпечити якісне та своєчасне виконання робіт. З повагою, відповідальна особа Кручко Т.М.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-001897-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Біо-Сервіс", Код ЄДРПОУ:39192614
Дата подання: 28 січня 2019 10:14
Невідповідність технічних вимог Предмету закупівлі
Просимо привести у відповідність та доповнити аналогами або вилучии
перлік засобів, які викладені в табл. Дод № 1 "Технічні вимоги" . Замовником запропоновано засоби: 1 "Сполука четвертинного амонію" , який відповідго до опису Дод №1 "Розроблений спеціально для відкритих басейнів з неоптимальним гідравлічним режимом для придушення росту водоростей на поверхнях басейнів" та № 2 "Динатрія метасилікат 2,5-10%
Натрій лаурата а саме дипропіонат менше 2,5%
Эдетова кислота менше 2,5%" - відповідно до опису " Спеціальний сильнолужний реагент – концентрат який чистить. Видаляє складні плями, масла, мастила і залишки засобів по догляду за шкірою з усіх поверхонь" . Дані засоби відповідно до опису не мають відношення до предмету закупівлі, так як №1 розроблений для відкритих басейнів, а №2 розроблений для чищення та догляду за шкрою .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2019 13:38
Не задовольнити вимогу.
Доброго дня! Наш заклад має великий досвід експлуатації засобів з такими характеристиками. Засіб №1 "Розроблений засіб для відкритих басейнів" - це свідчить про те, що навіть в більш суворих умовах він відмінно справляється зі своїми функціональним призначенням. З приводу засобу №2 "видалення складних пляи, масел, мастил і залишків засобів по догляду за шкірою з усіх поверхонь" стосується дезінфекції басейнів після відвідувань пацієнтами. Згідно Порядку здійснення допорогових закупівель ми маємо право, а не зобов'язані розглядати аналоги. З повагою, відповідальна особа Кручко Т.М.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-001897-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВОТЕР СТРІМ", Код ЄДРПОУ:39332716
Дата подання: 15 лютого 2019 11:22
Щодо оскарження рішення про визнання переможця
Наша компанія, а саме ТОВ "Вотер Стрім" просить замовника закупівлі переглянути своє рішення стосовно визнання переможцем компанії ТОВ "Біо-Сервіс" з наступних причин:
1) У складі технічного завдання присутні роботи по «Заміна солярної плівки (в тому числі монтаж)» Згідно п. 6.1. тендерної документації потрібно було надати «копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);» ТОВ "Біо-Сервіс" не були надані документи що свідчать про якість солярної плівки.
2) Згідно з тендерною документацією: «інформація про відповідність запропонованого
предмету закупівлі вимогам документації повинна бути підтверджена таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них.» відповідної таблиці як і висновку щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них ТОВ "Біо-Сервіс" надано не було. Та до додатку №1, а саме «Технічні вимоги» у самовільному порядку учасником ТОВ «Біо Сервіс» було внесено зміни стосовно фізико-хімічних показників хімії, а саме відсутні стовпчики «Опис» та «Упаковка». Окрім того переглядаючи документи на підтвердження якості товарів нами були виявлені невідповідності згідно з технічними вимогами, а саме:
Гідроксид натрію 50% - вказано в документах тільки в вигляді порошку, а у відповідності із технічними вимогами він мав бути у вигляді рідини.
Гідроксихлорид алюмінію- не співпадають питома вага та pH з заявленими у Технічних вимогах
Динатрія метасилікат 2,5-10% Натрій Лаурата а саме Дипропінат менше 2,5% Едетова кислота менше 2,5%- документів на товар з такими властивостями взагалі не було надано.
Крім того Вами були надані документи на хімію ТМ «Hagleitner» підтвердження придатності використання якої для басейнів ми не знайшли.
3) Також маємо зауважити, що у відповідності із законодавством України строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.. Замовник був ознайомлений з цією умовою, оскільки вже звертався за роз'ясненням у Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, а саме http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=ea71018f-67cf-49ca-b63e-13b21c5713ba&lang=uk-UA , а оскільки оцінка учасника тривала більше 10 днів і вищевказаного повідомлення оприлюднено не було можемо зробити висновок, що процедуру проведення тендерної закупівлі було порушено.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 16:37
Не задовольнити.
Доброго дня! Відповідь на Вашу вимогу:
1. В Документації вказано, надати «копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо)» оскільки переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації немає (наказ «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність 16.03.2018 р.) та відмінено Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» (з 01.01.2018 р.) ми як Замовник не маємо права відхиляти пропозицію Учасника в разі не надання документів, які не передбачені законодавством.
2. Згідно Документації Учасник повинен надати «інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам документації повинна бути підтверджена таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них. У разі невідповідності запропонованої продукції даній таблиці просимо надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, про те, що учасник у разі спричинення шкоди обладнанню та поверхні басейну за рахунок використання хімії, яка по своєму фізико-хімічному складу не відповідає запропонованому в таблиці, зобов’язується за власній рахунок замінити вищевказане обладнання, а також не претендувати на грошову компенсацію за вже використаний об’єм хімії». ТОВ «Біо-Сервіс» надав гарантійний лист вих.№ 15/06 від 30.01.2019 р.
Також повідомляю документи на хімію ТМ «Hagleitner» було надано (сторінка 139-140 Документу пропозиції).
3. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 пункту 1: «Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень». Дана закупівля регламентується наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016р. №35. Тому ніякого порушення термін розгляду тенерної документації не було.

Відповідальна особа Кручко Т.М.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Біо-Сервіс" 121 000,00
UAH з ПДВ
119 713,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОТЕР СТРІМ" 125 723,25
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

31 січня 2019 10:54
23. Технічні вимоги(1).pdf
31 січня 2019 10:54
21. Ліцензії.pdf
31 січня 2019 10:54
20. Гігієна плівка.pdf
31 січня 2019 10:54
19. гігієна хімія.pdf
31 січня 2019 10:54
15. Сертифікат.pdf
31 січня 2019 10:54
13. листи відгуки.pdf
31 січня 2019 10:54
9. пожежна безпека.pdf
31 січня 2019 10:54
8. трудові загальна.pdf
31 січня 2019 10:54
5. Лист-згода.pdf
31 січня 2019 10:54
3. протокол і наказ.pdf
31 січня 2019 10:54
2. ПДВ.pdf
31 січня 2019 10:54
1. Витяг(1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Біо-Сервіс"

ТОВ "ВОТЕР СТРІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Біо-Сервіс"
#39192614
Переможець 119 713,07
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 16:59

Документи

13 лютого 2019 16:58
Рішення 28 від 13.02.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Біо-Сервіс"
#39192614
119 713,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 16:58
Рішення 28 від 13.02.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:32
9091 Договір послуги по обслуговуванню басейну.pdf укладений
19 лютого 2019 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 119 713,07
UAH (в тому числі ПДВ 19 952,18 UAH)