Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Land management services for the registration / re-registration of title documents for land plots
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2019 20:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 23 594 294,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 24 січня 2019 20:02 |
Enquiries until: | 24 лютого 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 02 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 березня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 23 594 294 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Тендерна документація
26 лютого 2019 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2019 16:35 |
Зміни до тендеру_2429_26.02.2019.doc | |
26 лютого 2019 16:35 |
2429 ТД_Оцінка землі_нова редакція_26.02.2019.docx | |
11 лютого 2019 17:20 |
Зміни до тендеру_2429_11.02.2019.doc | |
06 лютого 2019 16:06 |
Зміни до тендеру_2429_06.02.2019.doc | |
24 січня 2019 19:59 |
Додаток №4.docx |
26 лютого 2019 16:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 лютого 2019 16:35 |
Зміни до тендеру_2429_26.02.2019.doc
|
|||||||||
26 лютого 2019 16:35 |
2429 ТД_Оцінка землі_нова редакція_26.02.2019.docx
|
|||||||||
11 лютого 2019 17:20 |
Зміни до тендеру_2429_11.02.2019.doc
|
|||||||||
06 лютого 2019 16:06 |
Зміни до тендеру_2429_06.02.2019.doc
|
|||||||||
24 січня 2019 19:59 |
Додаток №4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. «На виконання вимог статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в складі тендерної документації опубліковано проект договору (Додаток №4). Відповідно до вимог пункту 3.2. тендерної документації по закупівлі № UA-2019-01-24-001380-c тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна містити, зокрема, лист підтвердження згоди щодо всіх умов проекту договору (зразок листа зазначено в Додатку №8). Виходячи з даних положень законодавства та тендерної документації, учасник закупівлі не повинен заповнювати проект договору та додатки до нього, а лише ознайомитись з ними і підтвердити згоду щодо всіх їх умов.
3. У підпункті 3 пункту 2 Переліку документів, які вимагаються Замовником для підтвердження інформації щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації у повному обсязі зазначені умови, при яких учасник відповідатиме вимогам про наявність обладнання та технічної бази. Вважаємо, що додаткового роз’яснення дане питання не потребує.
4. Щодо надання документів на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі згідно вимог визначених у Додатку №1, замовник вважає, що учасник має надати таке підтвердження щодо кожного лоту, у якому має намір приймати участь.
Додатком А до тендерної документації (Технічні характеристики) передбачено, що склад послуг та робіт включає, зокрема:
- обстеження земельних ділянок в натурі (на місцевості)
- проведення топографо-геодезичних робіт по встановленню (відновленню) зовнішніх меж землекористування;
- кадастрову (геодезичну) зйомку земельних ділянок;
- планову прив’язку поворотних точок меж земельних ділянок.
Відповідно до розділу ІІ Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Держкомзему від 18.05.2010 № 376, комплекс робіт із встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає: підготовчі роботи, топографо-геодезичні, картографічні роботи та роботи із землеустрою, камеральні роботи, складання і оформлення матеріалів технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), а також встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та закріплення їх межовими знаками.
Топографо-геодезичні, картографічні роботи та роботи із землеустрою виконуються, а результати цих робіт оформлюються відповідно до Законів України «Про землеустрій», «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» визначено, що суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Враховуючи зазначене, Замовником встановлена вимога щодо наявності в штаті учасника за основним місцем роботи одного сертифікованого інженера-геодезиста, що відповідає вимогам законодавства та не потребує внесення змін до тендерної документації.
У Додатку 5 до тендерної документації наведений орієнтовний зразок такої довідки.
Цінову пропозицію учасник має подавати по тому лоту, в якому має намір приймати участь.
Цінова пропозиція (Додаток 3 до тендерної документації) має включати всі об’єкти (земельні ділянки з адресою) згідно з Переліком послуг зазначених в Додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 1.6 тендерної документації корегована цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій.
Надана ТОВ «ЛІНККОР» коригована тендерна пропозиція містить розходження між ціною одиниці та підсумковою ціною.
Так, наприклад, за позицією 21 ТОВ «ЛІНККОР» зазначив, що ціна за одиницю складає 2 465,7045 грн. без ПДВ. При множенні даної ціни на кількість 529,9905 одержуємо 1 306 799,9608 грн. без ПДВ або 1 306 799,96 грн. без ПДВ. В той же час ТОВ «ЛІНККОР» зазначає 1 306 800,00 грн. без ПДВ.
Аналогічно й за іншими позиціями.
Відповідно до умов тендерної документації ненадання переможцем процедури закупівлі корегованої цінової пропозиції, яка не містить арифметичних помилок, у строк визначений Додатком №6, розцінюється Замовником як відмова від підписання договору переможцем торгів відповідно до ч.3 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Одночасно зазначаємо, що якщо учасник вважає, що рішення, дії або бездіяльність замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, це може бути оскаржено в передбаченому законодавством порядку в органі оскарження.
Однак, у протоколі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІНККОР» Замовник не зазначає в чому саме полягає арифметична помилка.
Замість цього, Замовником зазначено, у зв’язку із допущенням арифметичної помилки вважається, що кориговані цінові пропозиції не були надані та розцінюється як відмова ТОВ «ЛІНККОР» від підписання договору.
Враховуючи наведене, відповідно до ч.3. ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, а саме в чому саме полягають арифметичні помилки у коригованих цінових пропозиціях учасника ТОВ «ЛІНККОР» (Лот 1 та Лот2).
Відповідно до пункту 1.6 тендерної документації корегована цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій.
Надана ТОВ «ЛІНККОР» коригована тендерна пропозиція містить розходження між ціною одиниці та підсумковою ціною.
Так, наприклад, за позицією 21 ТОВ «ЛІНККОР» зазначив, що ціна за одиницю складає 2 465,7045 грн. без ПДВ. При множенні даної ціни на кількість 529,9905 одержуємо 1 306 799,9608 грн. без ПДВ або 1 306 799,96 грн. без ПДВ. В той же час ТОВ «ЛІНККОР» зазначає 1 306 800,00 грн. без ПДВ.
Аналогічно й за іншими позиціями.
Відповідно до умов тендерної документації ненадання переможцем процедури закупівлі корегованої цінової пропозиції, яка не містить арифметичних помилок, у строк визначений Додатком №6, розцінюється Замовником як відмова від підписання договору переможцем торгів відповідно до ч.3 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Одночасно зазначаємо, що якщо учасник вважає, що рішення, дії або бездіяльність замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, це може бути оскаржено в передбаченому законодавством порядку в органі оскарження.
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на вашу вимогу.
Відповідно до пункту 1.6 тендерної документації корегована цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій.
Надана ТОВ «ЛІНККОР» коригована тендерна пропозиція містить розходження між ціною одиниці та підсумковою ціною.
Так, наприклад, за позицією 29 ТОВ «ЛІНККОР» зазначив, що ціна за одиницю складає 2 960,4239 грн. без ПДВ. При множенні даної ціни на кількість 92,5712 одержуємо 274 049,9929 грн. без ПДВ або 274 049,99 грн. без ПДВ. В той же час ТОВ «ЛІНККОР» зазначає 274 050,00 грн. без ПДВ.
Аналогічно й за іншими позиціями.
Відповідно до умов тендерної документації ненадання переможцем процедури закупівлі корегованої цінової пропозиції, яка не містить арифметичних помилок, у строк визначений Додатком №6, розцінюється Замовником як відмова від підписання договору переможцем торгів відповідно до ч.3 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Одночасно зазначаємо, що якщо учасник вважає, що рішення, дії або бездіяльність замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, це може бути оскаржено в передбаченому законодавством порядку в органі оскарження.
Детальніше у доданої вимозі.
Відповідно до пункту 1.6 тендерної документації корегована цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій.
Надана ТОВ «ЛІНККОР» коригована тендерна пропозиція містить розходження між ціною одиниці та підсумковою ціною.
Так, наприклад, за позицією 21 ТОВ «ЛІНККОР» зазначив, що ціна за одиницю складає 2 465,7045 грн. без ПДВ. При множенні даної ціни на кількість 529,9905 одержуємо 1 306 799,9608 грн. без ПДВ або 1 306 799,96 грн. без ПДВ. В той же час ТОВ «ЛІНККОР» зазначає 1 306 800,00 грн. без ПДВ.
Аналогічно й за іншими позиціями.
Відповідно до умов тендерної документації ненадання переможцем процедури закупівлі корегованої цінової пропозиції, яка не містить арифметичних помилок, у строк визначений Додатком №6, розцінюється Замовником як відмова від підписання договору переможцем торгів відповідно до ч.3 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Одночасно зазначаємо, що якщо учасник вважає, що рішення, дії або бездіяльність замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, це може бути оскаржено в передбаченому законодавством порядку в органі оскарження.
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на вашу вимогу.
Відповідно до пункту 1.6 тендерної документації корегована цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій.
Надана ТОВ «ЛІНККОР» коригована тендерна пропозиція містить розходження між ціною одиниці та підсумковою ціною.
Так, наприклад, за позицією 29 ТОВ «ЛІНККОР» зазначив, що ціна за одиницю складає 2 960,4239 грн. без ПДВ. При множенні даної ціни на кількість 92,5712 одержуємо 274 049,9929 грн. без ПДВ або 274 049,99 грн. без ПДВ. В той же час ТОВ «ЛІНККОР» зазначає 274 050,00 грн. без ПДВ.
Аналогічно й за іншими позиціями.
Відповідно до умов тендерної документації ненадання переможцем процедури закупівлі корегованої цінової пропозиції, яка не містить арифметичних помилок, у строк визначений Додатком №6, розцінюється Замовником як відмова від підписання договору переможцем торгів відповідно до ч.3 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Одночасно зазначаємо, що якщо учасник вважає, що рішення, дії або бездіяльність замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, це може бути оскаржено в передбаченому законодавством порядку в органі оскарження.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 квітня 2019 20:16
Дата подання: 10 квітня 2019 20:37
Дата подання: 10 квітня 2019 17:17
Дата подання: 10 квітня 2019 19:46
Дата подання: 10 квітня 2019 16:44
Дата подання: 10 квітня 2019 16:42
Дата подання: 09 квітня 2019 17:03
Дата подання: 10 квітня 2019 14:45
Дата подання: 10 квітня 2019 14:28
Дата подання: 10 квітня 2019 15:41
Дата подання: 10 квітня 2019 17:52
Дата подання: 09 квітня 2019 12:51
Дата подання: 09 квітня 2019 12:45
Дата подання: 16 травня 2019 15:55
Дата подання: 21 червня 2019 17:05
Дата подання: 15 травня 2019 13:05
Дата подання: 21 червня 2019 16:44
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-09-000005 ● 469fc5e779904da7988c00d0608c8b96
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2020 № 65
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 09.12.2020 № 65
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-01-24-001380-c, 24.01.2019, лот 2 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-01-24-001380-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 24 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-01-24-001380-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-01-24-001380-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2020-12-30 16:29:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.))
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 6 794 790,34 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 33 973,95 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 203800 UAH |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 10 квітня 2019 20:16
Дата подання: 10 квітня 2019 19:46
Дата подання: 10 квітня 2019 16:42
Дата подання: 09 квітня 2019 17:03
Дата подання: 10 квітня 2019 14:45
Дата подання: 10 квітня 2019 15:41
Дата подання: 09 квітня 2019 12:45
Дата подання: 16 травня 2019 15:55
Дата подання: 21 червня 2019 17:05
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГЕР ПРО" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ДП Науково-дослідний та проектний інститут землеустрою | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
КТ НВФ "Нові технології" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ДП Центр державного земельного кадастру | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ФОП "ВОЛОВИК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ДП Кропивницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ Подільський Земельний Центр | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "АРХІЗЕМ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2019 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" |
6 777 777,07
UAH з ПДВ
|
5 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Подільський Земельний Центр |
6 759 689,23
UAH з ПДВ
|
6 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРХІЗЕМ" |
6 617 136,00
UAH з ПДВ
|
6 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" #38194207 |
Рішення скасоване |
5 700 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 18:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" #38194207 |
Відхилено |
5 700 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 18:35
|
ТОВ "АРХІЗЕМ" #40219780 |
Очікує рішення |
6 499 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 17:46
|
ТОВ "АРХІЗЕМ" #40219780 |
Рішення скасоване |
6 499 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 17:46
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 09 серпня 2019 17:54 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з недосконалим технічним завданням системи публічних закупівель «Prozorro», відсутня можливість виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 11.07.2019 № 9323-р/пк-пз щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІНККОР» по Лоту №1. У зв’язку з цим прийнято рішення – відмінити відкриті торги оголошення UA-2019-01-24-001380-c по Лоту №1 на підставі абз. 3 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень. |
09 серпня 2019 17:54
|
Протокол 197_19Т від 09.08.2019.pdf |