Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
8. Послуги зі створення, розповсюдження та демонстрування інформаційної продукції
Development, printing, publishing advertising and marketing services (Code for CPV 2008, IDT «Advertising and marketing services 79340000-9»)
Development, printing, publishing advertising and marketing services (Code for CPV 2008, IDT «Advertising and marketing services 79340000-9»)
Очікувана вартість
18 000 000,00 UAH
UA-2019-01-24-001378-b ● d6caf49e9da44e1e9e9642890625a024
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Вебсайт: | http://www.kmu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Любов Олександрівна Денисенко +380442566330,+380442567057 denisenko@kmu.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Гречуха Володимир Миколайович +380442566980 tender2018.gov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Gospodarsko-finansoviy departament Sekretariatu Kabinetu Ministriv Ukraini |
National ID: | 00019442 |
Contact point: |
Denisenko Lyubov +380442566330,+380442567057 denisenko@kmu.gov.ua |
Additional contacts: |
Гречуха Володимир Миколайович +380442566980 tender2018.gov@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 січня 2019 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 13:17 |
Очікувана вартість: | 18 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 540000 UAH |
Publication date: | 24 січня 2019 12:08 |
Enquiries until: | 14 лютого 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 20 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 лютого 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 18 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 90 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення, розповсюдження та демонстрування інформаційної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Development, printing, publishing advertising and marketing services
(Code for CPV 2008, IDT «Advertising and marketing services 79340000-9»)
(Code for CPV 2008, IDT «Advertising and marketing services 79340000-9»)
CPV: 79340000-9
Період постачання:
з 01 квітня 2019 по 31 липня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 17:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2019 17:39 |
Тендерна документація (зі змінами).doc | |
14 лютого 2019 17:39 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
24 січня 2019 12:09 |
Тендерна документація.doc | |
24 січня 2019 12:08 |
Оголошення про проведення.docx |
14 лютого 2019 17:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2019 17:39 |
Тендерна документація (зі змінами).doc
|
|||
14 лютого 2019 17:39 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
24 січня 2019 12:09 |
Тендерна документація.doc
|
|||
24 січня 2019 12:08 |
Оголошення про проведення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
строки подання банківської гарантії
Дата подання: 28 січня 2019 15:28
Дата відповіді: 30 січня 2019 09:49
Доброго дня! Прохання уточнити інформацію, коли саме потрібно подавати банківську гарантію? Згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії подається учасником під час подання тендерної пропозиції (до 24.02.2019 18:00). Проте, пунктом 6 розділу V вказано, що забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії надається учасником-переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю (вже після 24.02.19)? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції подають всі учасники у складі тендерної пропозиції у формі банківської гарантії.
Забезпечення виконання договору (пункт 6 розділу VI тендерної пропозиції) подає у формі банківської гарантії тільки переможець закупівлі при укладенні договору.
Забезпечення виконання договору (пункт 6 розділу VI тендерної пропозиції) подає у формі банківської гарантії тільки переможець закупівлі при укладенні договору.
заходи захисту довкілля
Дата подання: 28 січня 2019 15:50
Дата відповіді: 30 січня 2019 09:49
Доброго дня! Згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Проте, у серед наведених у додатку №1 характеристик закупівлі та відповідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації нічого не вказано про вищезгадані заходи чи подання необхідного документу. Прохання уточнити, що Ви маєте на увазі під даним твердженням? Що це за документ? Чи достатньо довідки у довільній формі на фірмовому бланку? Чи єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження вимоги замовника, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля, учасник надає довідку в довільній формі у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 1 розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна тендерної пропозиції. Проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені на етапі прекваліфікації.
Відповідно до пункту 1 розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна тендерної пропозиції. Проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені на етапі прекваліфікації.
Питання до технічних вимог
Дата подання: 31 січня 2019 16:42
Дата відповіді: 01 лютого 2019 15:56
Чи може учасник при підготовці пропозиції враховувати площини, що відстутні у моніторингу Doors, беручи до уваги рейтинги конструкцій, розміщених поряд, що офіційно моніторяться в Doors? Питання стосується виконання пункту 5 Додатку №1 Тендерної документації.
Відповідь: Так. Учасник може враховувати площини, що відсутні у моніторингу Doors, при підготовці пропозиції, беручи до уваги рейтинги конструкцій, розміщених поруч, що офіційно моніторяться в Doors.
формат банківської гарантії
Дата подання: 12 лютого 2019 12:02
Дата відповіді: 12 лютого 2019 18:29
Доброго дня, шановні колеги!
Питання стосовно формату банківської гарантії. Чи вірно ми розуміємо, що банківська гарантія може подаватися в електронному форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта, перевірка електронної банківської гарантії здійснюється онлайн на сайті центрально засвідчувального органу за посиланням http://czo.gov.ua/verify?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання, повідомляємо наступне:
Банківська гарантія може подаватися в електронному форматі, але під час складання тендерної пропозиції щодо закупівлі, необхідно завантажити копію банківської гарантії тендерного забезпечення, завіреної підписом уповноваженої особи.
Банківська гарантія може подаватися в електронному форматі, але під час складання тендерної пропозиції щодо закупівлі, необхідно завантажити копію банківської гарантії тендерного забезпечення, завіреної підписом уповноваженої особи.
щодо періоду надання послуг
Дата подання: 12 лютого 2019 12:11
Дата відповіді: 12 лютого 2019 18:30
У зв'язку з тим, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): з 1 квітня по 31 липня 2019 року та аукціон призначений на 1/04/2019, просимо уточнити, яким чином чи за якою процедурою буде зміщуватись строк надання послуг після проведення аукціону и обрання переможця. Дякуємо!
Відповідь: У відповідь на ваше питання, повідомляємо наступне: Проведення процедури відкритих торгів з публікацією оголошення англійською мовою (частина четверта статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі») має особливості. У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, що зазначені в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції учасників з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі без зазначення цінових пропозицій. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність пропозицій учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Після опублікування протоколу електронною системою закупівель автоматично призначаються дата та час проведення електронного аукціону, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 лютого 2019
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "МЕДІА ІКСПІРІЄНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ "ЕМСІ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РТМ-УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЕХІД АУТДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РТМ-УКРАЇНА" |
16 800 200,00
UAH з ПДВ
|
13 389 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕДІА ІКСПІРІЄНС" |
17 198 310,00
UAH з ПДВ
|
13 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЕХІД АУТДОР" |
17 800 000,00
UAH з ПДВ
|
17 710 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ "ЕМСІ ГРУП" |
17 930 080,00
UAH з ПДВ
|
17 780 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РТМ-УКРАЇНА" #31282375 |
Переможець |
13 389 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2019 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2019 18:07
|
Договір № 24-43 від 21.03.2019 р..pdf | укладений |
21 березня 2019 18:06
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 березня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
6 636 210,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 106 035,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони погодились розірвати Договір № 24-43 від 21 березня 2019 р. з моменту підписання Сторонами цього Додаткового договору за взаємною згодою Сторін. 2. Надання послуг із створення, розповсюдження та демонстрування інформаційної продукції припинено з 1 червня 2019 року. 3. Сторони здійснили розрахунки в частині виконаних зобов’язань та претензій одна до одної не мають. 4. Цей Додатковий договір є невід’ємною частиною Договору № 24-43 від 21 березня 2019 р. |