Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15510000-6 Молоко та вершки, код 15511000-3 Молоко (Молоко пастеризоване) 3,2% жирності
Очікувана вартість
578 100,00 UAH
UA-2019-01-24-001321-a e893b7720c6d42b99030d7fc4aee68c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васютіна Ірина Олександрівна

+380617010614 sonechko.tender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький обласний спеціалізований будинок дитини "Сонечко" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499139
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Олімпійська, будинок 6а.
Контактна особа: Васютіна Ірина Олександрівна
+380617010614
sonechko.tender@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 14:33
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 14:33
Початок аукціону: 12 лютого 2019 12:58
Очікувана вартість: 578 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 781,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


ДК 021:2015 код 15510000-6 Молоко та вершки, код 15511000-3 Молоко (Молоко пастеризоване) 3,2% жирності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кг
ДК 021:2015 код 15510000-6 Молоко та вершки, код 15511000-3 Молоко (Молоко пастеризоване) 3,2% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Олімпійська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 11:46
ЗМІНИ Проект договору.doc
30 січня 2019 11:46
ЗМІНИ Додаток 1 Цінова Пропозиція.docx
30 січня 2019 11:46
ЗМІНИ Додаток 2 Технічні вимоги.docx
30 січня 2019 11:46
ЗМІНИ ТД молоко пастеризоване.doc
30 січня 2019 11:46
ЗМІНИ.doc
25 січня 2019 11:49
Проект договору.doc
25 січня 2019 11:49
Додаток 8 .docx
25 січня 2019 11:49
Додаток 7 .docx
25 січня 2019 11:49
Додаток 6 Згода.docx
25 січня 2019 11:49
Додаток 5 Лист гарантія.docx
25 січня 2019 11:49
Додаток 4 Документи відсутності підстав ст.17.docx
25 січня 2019 11:49
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx
25 січня 2019 11:49
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
25 січня 2019 11:49
Додаток 1 Цінова Пропозиція.docx
25 січня 2019 11:49
ТД молоко пастеризоване.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 30 січня 2019 11:08
Дата відповіді: 30 січня 2019 11:33
Доброго дня! скажіть будь-ласка, який відсоток жирності вимагається в даній продукціїп (на молоко)? заздалегідь вдячні!!!
Відповідь: Відсоток жирності молока складає 3,2%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000049 ● fcb28a0af2bf4effb1d020e88b3d6716
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

18.11.2019 № 210

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі", моніторинг процедур закупівель наведених у додатку до наказу, які проводяться комунальною установою "Запорізький обласний спеціалізований будинок дитини "Сонечко" Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.11.2019 № 210


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2019-01-24-001321-a, ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод" 446 400,00
UAH з ПДВ
446 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім АТТІС" 475 200,00
UAH з ПДВ
475 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 486 000,00
UAH з ПДВ
486 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко" 570 000,00
UAH з ПДВ
570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 14:20
Електронний підпис
11 лютого 2019 14:18
ДезОбрАвто190211.pdf
11 лютого 2019 14:18
2.2 ЕксплДозвілСклад.pdf
11 лютого 2019 14:18
2.5 ЕксплДозвілВМЗ-мол.pdf
11 лютого 2019 14:18
6.1 ОМК_працівників_190625.pdf
11 лютого 2019 14:18
8.0 СтатутВМЗ_20180926_AllStMerg.pdf
11 лютого 2019 14:18
11 ВМЗ СвідоцтвоПДВц.pdf
11 лютого 2019 14:18
12 СправкаМетаСчет160815.pdf
11 лютого 2019 14:18
9 ВМЗ Анкета учасника.pdf
11 лютого 2019 14:18
10 4-ОПП відсутність.pdf
11 лютого 2019 14:18
14.2 ДеклМолокоВМЗ_190211.pdf
11 лютого 2019 14:18
1 Вiдгук_ДЛ1_190206.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 11:27
Електронний підпис
08 лютого 2019 11:25
устав PDF.pdf
08 лютого 2019 11:25
техпаспорт авто.pdf
08 лютого 2019 11:25
справки банк.pdf
08 лютого 2019 11:25
санпаспорт опель 04.02..pdf
08 лютого 2019 11:25
пропозиція.pdf
08 лютого 2019 11:25
Проект договору (1).pdf
08 лютого 2019 11:25
працівники.pdf
08 лютого 2019 11:25
Медкнижки .pdf
08 лютого 2019 11:25
згода на обробку даних.pdf
08 лютого 2019 11:25
договір оренди складу.pdf
08 лютого 2019 11:25
договір оренди авто.pdf
08 лютого 2019 11:25
довкілля (1).pdf
08 лютого 2019 11:25
довідка стаття17.pdf
08 лютого 2019 11:25
декларація виробника.pdf
08 лютого 2019 11:25
аналогічні договори.pdf
08 лютого 2019 11:25
4 ОПП.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 13:31
Електронний підпис
08 лютого 2019 13:30
Технічна частина.rar

Публічні документи

11 лютого 2019 13:41
Електронний підпис
11 лютого 2019 13:40
Кваліфікаційні вимоги.pdf
11 лютого 2019 13:40
Техвимоги.pdf
11 лютого 2019 13:40
Відсутність підстав.pdf
11 лютого 2019 13:39
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім АТТІС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

ТзОВ "Радивилівмолоко"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод"
#38993915
Переможець 446 400,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 11:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод"
#38993915
446 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
20% допу угода.pdf зміни до договору
13 січня 2020 14:51
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 14:48
IMG_0006.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:02
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:00
Доп угода 1.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 15:31
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 10:14
договір стр 4 укладений
26 лютого 2019 10:13
договір стр 3 укладений
26 лютого 2019 10:13
договір стр 2 укладений
26 лютого 2019 10:13
договір стр 1 укладений
26 лютого 2019 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.36 п.4 п.п.1
Номер договору про закупівлю: 2/мп
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно статті 36 ч. 4 п.4. Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 2/мп
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст..36 п. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, на суму 85 560,00 грн. (вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот шістдесят грн.., 00 коп.) у т.ч. ПДВ 14 260,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 2/мп
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML