Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B D.1.1-1: 2013 (DK 021:2015 – 45454000-4 Modification). Power Unit №3. Works on modernization of safety control systems with the replacement of the unified hardware system
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise "National Nuclear Energy Generating Company "Еnergoatom" (DS SU NPP) |
National ID: | 20915546 |
Contact point: |
FRANKO Yuriy +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2019 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 11:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 11:59 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2019 15:05 |
Очікувана вартість: | 414 436 513,65 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 24 січня 2019 11:55 |
Enquiries until: | 25 березня 2019 11:59 |
Complaints submission until: | до 31 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 квітня 2019 11:59 |
Information
Estimated total value: | 414 436 514 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 4 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,97 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: | 10% |
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 10% |
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 8% |
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 6% |
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 4% |
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 0% |
25 березня 2019 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2019 16:24 |
Перелік змін.doc | |
25 березня 2019 15:45 |
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc | |
25 березня 2019 15:45 |
оголошення англ.docx | |
25 березня 2019 15:45 |
Кошторисна документація.rar | |
25 березня 2019 15:45 |
Додаток 4_1-Технічні вимоги.PDF | |
25 березня 2019 15:45 |
Додаток 3_1 - Істотні умови до договору.docx | |
25 березня 2019 15:45 |
Додаток 2 _1- Проект договору.doc | |
25 березня 2019 15:45 |
Додаток 1_1 - Цінова пропозиція.docx | |
25 березня 2019 15:45 |
Тендерна документація - ЗМІНИ.docx | |
04 березня 2019 15:45 |
Перелік змін.doc | |
25 лютого 2019 14:35 |
Перелік змін.doc | |
18 лютого 2019 15:02 |
Перелік змін.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розділ 2 (Вартість робіт за договором) додатку №2 до ТД (Проект договору про закупівлю) буде заповнюватись переможцем процедури закупівлі при підписанні договору.
Умовами ТД на етапі подання пропозицій договір надавати не вимагається.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Вимоги про усунення порушення
Ми вважаємо, що «приховування» обладнання у тендер на виконання робіт йде у порушення закону про закупівлі та дискримінує інших потенційних учасників аукціону які мають можливість здійснити постачання обладнання, оскільки придбання обладнання в такому разі буде проводиться поза конкурсом, в обхід закону про закупівлі. Нами неодноразово було помічено, що ЮУ АЕС використовує такі схеми «приховування» обладнання до такого роду торгів.
Вимагаємо негайно припинити проведення даного тендеру, та придбання ТМЦ проводити у відповідності до закону про закупівлі окремим, чи окремими аукціонами. У противному випадку ми будем змушені звернутися до компетентних органів, на предмет вчинення Вашим підприємством протиправних дій у сфері закупівель.
Наскільки нам відомо, що на вашому підприємстві є відділ протидії та запобіганню корупції. Виникає цілком логічне запитання: куди дивиться цей відділ на чолі з керівником?
Згідно з розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 р. № 454 (далі — Порядок) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 р. № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої — п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Водночас об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. №163. У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Ураховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об’єкту, на який складений окремий об’єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону.
Відповідно до пункту 3.11 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва — це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складається на основі об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Виходячи з наведеного, предмет закупівлі визначений вірно і дана закупівля проводиться у повній відповідності до чинного законодавства з питань закупівель.
У разі незгоди з рішенням ТК щодо визначення предмету закупівлі Ви завжди можете оскаржити рішення ТК в АМКУ в установленому Законом порядку.
1. Ми запитували не про те якими нормативними документами керується Ваше підприємство під час розрахунку витрати на будівництво (кошторис), які у т.ч. включають затрати на придбання обладнання, а про те, чому придбання ТМЦ не проводиться окремим аукціоном.
2. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, цитувати немає сенсу, зазначене поняття що таке предмет закупівлі - робота та супровідні роботам послуги. Відповідно до п. 17 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII - послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. «Крім товарів ….»!!!!
3. Де зазначене у законі про закупівлі, що з роботами, виходячи із кошторисного розрахунку в які у т.ч. входять затрати на постачання обладнання, таке обладнання повинне буте включене до тендерної документації на виконання робіт?
4. Якій код, чи коди відповідають, відповідно до ДК 021:2015, обладнанню зазначеному у додатку А, технічна специфікація на обладнання, додатку 4 ТД?
5. Яка розрахована кошторисна вартість обладнання (додат А, технічна специфікація на обладнання, додатку 4 ТД)?
6. Виходячи із Вашої відповіді - «налитої води» ми так і не побачили відповідь на конкретне запитання. Ми бачимо повну дискримінацію учасників по даним торгам. Ми як потенційні учасника не маємо ліцензії на такі види робіт, але маємо опит у поставці обладнання.
7. Вимагаємо негайно припинити проведення даного тендеру, та придбання ТМЦ проводити у відповідності до закону про закупівлі окремим, чи окремими аукціонами.
(ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція).
Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
У разі незгоди з наданою нами відповіддю, пропонуємо надати конкретні посилання на норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, які забороняють проводити закупівлю робіт з постачанням ТМЦ.
Нагадуємо, що у разі незгоди з рішенням ТК щодо визначення предмету закупівлі Ви завжди можете оскаржити рішення ТК в АМКУ в установленому Законом порядку.
2. Чи можливо зазначене обладнання у додатку А (додаток 4 ТД , п. 4.1 ) та у кошторисі закупати окремим тендером?
3. Просимо надати інформацію про ліміт цін на коробки затискачів КЗ, та блокі БЕЗ, які зазначені в кошторисах.
Очікувана вартість даної закупівлі розрахована на виконання комплексу будівельно–монтажних та пусконалагоджувальних робіт з постачанням матеріалів та обладнання, у відповідності до Додатку 4 ТД.
2. «…зокрема коробки затискачів (КЗ) та блоки електроприводів засувки (БЕЗ) зазначені відповідно в кошторисах 02-01-05 та 02-01-14 як матеріали», як обладнання може бути матеріалами (ТВ-П.0.03.037-18 , п 1.4 – класифікаційна належність)?
Матеріа́л — речовина, або суміш речовин, первинний предмет праці, який використовують для виготовлення виробу[1] (основний матеріал), або які сприяють якимось діям. У останньому випадку уточнюють, що це допоміжний, чи витратний матеріал.
Будіве́льні матеріа́ли — це різні за складом, структурою, формою та властивостями речовини, застосовувані безпосередньо для будівництва споруд або для виготовлення з них збірних елементів на спеціалізованих підприємствах. Яке відношення до матеріалів має продукція яка виготовляется у совокупності в зборі з іншіми матеріалами?
3. Чому ЮУ АЕС порушує вимоги ТВ-П.0.03.037-1? Чому ці вимоги не оприлюднені у комплекті до ТД?
4. Чи відносяться блоки БЕЗ, зазначені відповідно в кошторисах
Збірник 8. Електротехнічні установки». В технічній частині цього документу (таблиця 3) наведений «Перелік матеріальних ресурсів, які не враховані в нормах на монтаж електротехнічних установок». В п.22 цього Переліку вказані «Коробки із затискачами (за нормами групи 545)». Блоки електроприводів засувки (БЕЗ) віднесли до матеріалів тому, що монтаж брали по позиції коробки із затискачами. В Примітці до вказаного Переліку прописано, що саме слід врахувати як обладнання. Коробок затискачів та блоків електроприводів засувки там немає.
Коробки затискачів та блоки електроприводів засувки відносяться до СВБ.
Скарги до процедури
Дата подання: 23 лютого 2019 17:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-09-000011 ● 73c7f6648c9147a2a82c0233e8439246
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2019 18:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2019 № 209
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
08.07.2019 № 209
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-01-24-001288-b 24.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-18 16:05:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із реконструкції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-24-001288-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо недопущення до оцінки тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства «Юженергобуд» (далі – ПрАТ «Юженергобуд»).
Згідно з пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасники надають, зокрема, довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору на виконання електромонтажних робіт, пусконалагоджувальних робіт та встановлення контролюючих вимірювальних приладів на електротехнічному обладнанні енергоблоків АЕС, що відноситься до СВБ та копію листа - відгуку підприємства – замовника, для якого виконувалася аналогічна робота, що підтверджує позитивний досвід, якість та своєчасність виконаної учасником роботи.
У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Юженергобуд» надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 03.04.2019 № 200/3-2019, у якій зазначено інформацію про досвід виконання аналогічних договорів для відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник).
Крім того у складі тендерної пропозиції ПрАТ «Юженергобуд» надано відгук Замовника про виконання робіт від 29.01.2019 № 29/1568, відповідно до якого ПрАТ «Юженергобуд» виконало демонтажні, електромонтажні та загально-будівельні роботи з реконструкції та модернізації у повному обсязі.
Водночас, відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель (протокол б/д № ПТ.3.4601.911ц) Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ПрАТ «Юженергобуд» на підставі частини першої статті 30 Закону у зв’язку із невідповідністю учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Зважаючи на зазначене, просимо надати перелік ознак відповідно до яких було відхилено тендерну пропозицію ПрАТ «Юженергобуд» в тому числі зазначити досвід яких саме робіт не підтвердив учасник.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-23 17:57:58
Пояснення
Пояснення щодо моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ (UA-2019-01-24-001288-b).
З приводу рішення Замовника відхилити тендерну пропозицію ПрАТ «Юженергобуд» на підставі частини першої статті 30 Закону у зв’язку із невідповідністю учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» пояснюємо наступне.
Згідно короткого опису технічного переоснащення, який зазначений у проектній документації по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ (уніфікований комплекс технічних засобів) та перевірки у наданій ПрАТ «Юженергобуд» в складі тендерної пропозиції довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 03.04.2019 № 200/3-2019 (далі – Довідка) та відгуку Замовника про виконання робіт від 29.01.2019 № 29/1568 (далі – Відгук) із 79 зазначених договорів лише 16 мають часткове відношення до електромонтажних робіт.
Роботи, які наведені в Довідці, в основному стосуються загальнобудівельних робіт, монтажу систем димовидалення, вогнезахисту, систем пожежогасіння, заміни трубопроводів та ін. Найбільш схожі роботи: монтаж системи діагностики залишкового ресурсу і системи виявлення вільних і слабозакріплених предметів енергоблоку ЮУАЕС 3. Але ці системи відносяться до 4-го класу безпеки АЕС згідно НП 306.2.141 2008 «Загальні положення безпеки атомних станцій», тобто не відносяться до СВБ (системи важливі для безпеки). Нова впроваджувана керуюча система безпеки з заміною УКТЗ (уніфікований комплекс технічних засобів) енергоблоку ЮУАЕС-3 відноситься до керуючої системи 2-го класу безпеки АЕС, має дуже складні алгоритми захистів і блокування, управляє виконавчими механізмами, впливає на технологічне обладнання, призначена для самостійного, в автоматичному режимі, виконання процесу ліквідації порушень нормальної експлуатації енергоблоку, має як інформаційні, так і керуючі функції.
Враховуючи опис технічного переоснащення, електромонтажні роботи, виконання яких передбачене в зазначених договорах, неможливо віднести до аналогічних електромонтажних робіт по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ.
Окрім того, згідно технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації) передбачалось виконання пусконалагоджувальних робіт (далі – ПНР) по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ, а саме налагодження алгоритмів захистів і блокувань, а також налагодження роботи в автоматичному режимі регулюючих клапанів.
Згідно переліку договорів, наданих ПрАТ «Юженергобуд» в складі Довідки та Відгуку, зазначено лише два договори на виконання пусконалагоджувальних робіт за темами, які неможливо віднести до аналогічних ПНР по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ.
Враховуючи вищевикладене, у ПрАТ «Юженергобуд» немає досвіду виконання наступних робіт:
- електромонтажні роботи з монтажу та підключення шаф ПТК (програмно-технічний комплекс);
- пусконалагоджувальні роботи по налагодженню алгоритмів захистів і блокувань, по налагодженню в автоматичному режимі регулюючих клапанів.
Додатково повідомляємо, що ПрАТ «Юженергобуд» не звертався до АМКУ з приводу оскарження недопущення до оцінки тендерної пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ. ID закупівлі: UA-2019-01-24-001288-b. 1 В річному плані закупівель Замовника на 2019 рік за посиланням в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-02-002408-b оприлюднена інформація щодо закупівлі « ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ». Очікувана вартість предмета закупівлі: 497 352 438,70 UAH з урахуванням ПДВ (414 460 365,58 UAH без урахування ПДВ), орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень 2019 року. Тобто ствердження про порушення вимоги статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», яке зазначено у висновку про результати моніторингу закупівлі не відповідає дійсності. 2 Згідно умов пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з переліком персоналу, який планується залучити до виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на електротехнічному обладнанні з приналежністю до СВБ енергоблоків АЕС. Згідно довідки №862 від 15.02.2019 ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» надав перелік персоналу в кількості 40 осіб, в якому в повному обсязі зазначив інформацію щодо спеціальності та назви закладу, який вони закінчили. Оскільки в пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Довідка повинна бути складена з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних», то учасник ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» мав певні причини не зазначати для 5 осіб інформацію щодо спеціальності та назви закладу, який вони закінчили. З огляду на наведене, вважаємо, що надана в довідці ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» від 15.02.2019 №862 інформація цілком відповідає умовам тендерної документації, а учасник ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» відповідає зазначеному кваліфікаційному критерію. 3 Згідно з підпунктом 18 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» в складі тендерної документації надав довідку від 15.02.2019 №868, яка підтверджує спеціальне навчання та перевірку знань з питань охорони праці, ПТЕ, радіаційної та пожежної безпеки у працівників ПрАТ «Електропівденмонтаж-10», яких планується залучити саме до виконання робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ». Надана ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» довідка від 15.02.2019 №862 згідно умов пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» має назву «Довідка про наявність в ПрАТ«Електропівденмонтаж-10» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з переліком персоналу, який планується залучити до виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на електротехнічному обладнанні з приналежністю до СВБ». Тобто перелік персоналу, наданий в довідці від 15.02.2019 №868 може не співпадати з переліком персоналу, який зазначений в довідці від 15.02.2019 №862. Окрім того, зазначена вимога відсутня в тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, вважаємо перелік персоналу, зазначений в довідці від 15.02.2019 №868, наданий ПрАТ«Електропівденмонтаж-10» таким, що наданий у відповідності до вимог підпункту 18 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 4 ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» у складі своєї тендерної пропозиції надав копії наказів про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, складені російською мовою. Накази про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, які відносяться до виробничо-технічної документації учасника, не готувались учасником спеціально для цього тендеру, а заходи щодо антикорупційної діяльності у ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» (затвердження антикорупційної програми та наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми) оформлені в період з 19.08.2015 по 21.07.2017, що відповідає положенням статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що закупівлі здійснюються, в тому числі за таким принципом, як запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на зазначене, Замовником, з дотриманням законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», прийняте рішення про віднесення допущеної учасником помилки (надання копій наказів про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, як складені російською мовою) до формальної (несуттєвої) помилки, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції (згідно частини 3 статті 22 Закону), і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Електропівденмонтаж-10». 5 Тендерною документацією на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» не встановлювались вимоги до учасника щодо обов’язкового зазначення у гарантії усіх реквізитів Замовника. В пункті 2 тендерної документації реквізити замовника зазначені, як: «Інформація для банку або страхової компанії» В той же час у страховій гарантії, яка надана учасником процедури закупівлі ПрАТ «Електропівденмонтаж-10», зазначено: Повне найменування Вигодонабувача (Замовника); Скорочене найменування Вигодонабувача (Замовника); Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ Вигодонабувача (Замовника); Місцезнаходження Вигодонабувача (Замовника). Форма страхової гарантії, яка опублікована на офіційному порталі ДП «НАЕК «Енергоатом» за посиланням http://energoatom.kiev.ua/uploads/dodatok1strahova garantya.pdf має ознайомчий/рекомендаційний, а не обов’язковий характер. У разі звернення Замовника до Страховика з вимогою про сплату страхової гарантії забезпечення тендерної пропозиції, Замовник в обов’язковому порядку зазначає в вимозі банківські реквізити Замовника, на які потрібно сплатити страхове відшкодування. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що учасник надав страхову гарантію у відповідності до вимог підпункту 19 пункту 1 та пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 6 У розділі 2 тендерної документації зазначено: строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 180 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції, а не строк дії страхової гарантії. В той же час у наданій учасником закупівлі ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» страховій гарантії зазначено: - в розділі ПРЕДМЕТОМ СТРАХУВАННЯ ЗА ЦІЄЮ ГАРАНТІЄЮ Є: майнові інтереси Страхувальника, як учасника процедури закупівлі, який подав тендерну пропозицію, пов'язані з відшкодуванням ним Вигодонабувачу в порядку, що передбачений чинним законодавством України, суми забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами, які зазначені в тендерній документації; - в розділі ПОРЯДОК ТА УМОВИ ВИПЛАТИ СТРАХОВОГО ВІДШКОДУВАННЯ: Вимога Вигодонабувача про сплату суми забезпечення тендерної пропозиції пред’являється у формі письмової заяви на адресу Страховика протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту настання будь-якого з випадків, зазначених у цій Гарантії. Заява повинна містити фактичні дані про порушення Страхувальником умов участі у процедурі торгів з наданням документів, що підтверджують факт настання страхового випадку. Тобто, враховуючи можливий строк настання страхового випадку з урахуванням термінів, встановлених законодавством України на проведення закупівлі, дату розкриття тендерних пропозицій (24.04.2019) та термін, зазначений в страховій гарантії для звернення до Страховика (30 робочих днів), строк дії страхової гарантії щодо забезпечення тендерної пропозиції (з 10.05.2019 по 05.11.2019) був би дійсний на момент звернення до Страховика. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що учасник надав страхову гарантію у відповідності до вимог пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
2019-08-06 16:24:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог статті 4 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна, Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Юженергобуд | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" |
402 502 000,00
UAH
|
398 502 000,00
UAH
|
1 | 398 502 000 | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10" |
412 112 000,00
UAH
|
401 500 000,00
UAH
|
1 | 401 500 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" #22555520 |
Переможець |
398 502 000,00
UAH
|
26 квітня 2019 11:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2020 16:53
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
21 лютого 2020 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 12:05
|
Додаткова угода 8.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2019 12:16
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2019 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2019 09:25
|
Додаткова угода 6.PDF | зміни до договору |
07 листопада 2019 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 10:52
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2019 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2019 16:16
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2019 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 08:58
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
23 серпня 2019 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 14:04
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 15:16
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 червня 2019 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2019 09:17
|
Договір.pdf | укладений |
15 травня 2019 09:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення ПКД |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20-123-01-19-05386 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення ПКД |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20-123-01-19-05386 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення ПКД |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни (без зміни загальної вартості договору) |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни (без зміни загальної вартості договору). |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Корегування графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди, щодо Корегування Відомості обсягів робіт була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості договору, змінена дата завершення дії договору - скорочена до 30.03.2020 (в системі Прозорро дана функція не передбачена/не дає можливості змінити дату) |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |