Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ
DSTU B D.1.1-1: 2013 (DK 021:2015 – 45454000-4 Modification). Power Unit №3. Works on modernization of safety control systems with the replacement of the unified hardware system
Очікувана вартість
414 436 513,65 UAH
UA-2019-01-24-001288-b 52aab55bac2643a992861a82176f1ae9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise "National Nuclear Energy Generating Company "Еnergoatom" (DS SU NPP)
National ID: 20915546
Contact point: FRANKO Yuriy
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 січня 2019 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 11:59
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 11:59
Початок аукціону: 24 квітня 2019 15:05
Очікувана вартість: 414 436 513,65 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 24 січня 2019 11:55
Enquiries until: 25 березня 2019 11:59
Complaints submission until: до 31 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 квітня 2019 11:59

Information

Estimated total value: 414 436 514 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 4 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,97 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Провідний інженер ЦТАВ – Махота Геннадій Іванович, тел. (05136) 4-19-60, g_makhota@sunpp.atom.gov.ua Інженер-технолог ВВ СМтаР – Вербіцький Олександр Юрійович, тел. (05136) 4-22-09, ay_verbitskii@sunpp.atom.gov.ua
Customer's contact persons authorized to communicate with Tenderers for technical issues: Gennady Makhota, a lead engineer of I&C department, tel. (05136) 4-19-60, g_makhota@sunpp.atom.gov.ua Oleksander Verbitsky, a process engineer of the functional department of Modernization and Modification Service, tel. (05136) 4-22-09, ay_verbitskii@sunpp.atom.gov.ua
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. В період ППР-2019 на енергоблоці №3, початок робіт – травень 2019 року згідно затвердженого графіка ППР-2019 енергоблоку №3, закінчення - 12.11.2019 року
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

DSTU B D.1.1-1: 2013 (DK 021:2015 – 45454000-4 Modification). Power Unit №3. Works on modernization of safety control systems with the replacement of the unified hardware system
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 12 листопада 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
25 березня 2019 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 16:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 15:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 14:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 14:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 11:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 16:24
Перелік змін.doc
25 березня 2019 15:45
Перелік змін.doc
25 березня 2019 15:45
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc
24 січня 2019 14:01
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc
25 березня 2019 15:45
оголошення англ.docx
04 березня 2019 15:45
оголошення англ.docx
25 лютого 2019 14:35
оголошення англ.docx
18 лютого 2019 15:22
оголошення англ.docx
24 січня 2019 11:55
оголошення англ.docx
25 березня 2019 15:45
Кошторисна документація.rar
24 січня 2019 11:55
Кошторисна документація.rar
25 березня 2019 15:45
Додаток 4_1-Технічні вимоги.PDF
24 січня 2019 11:55
Додаток 4 Технічні вимоги.pdf
25 березня 2019 15:45
Додаток 3_1 - Істотні умови до договору.docx
24 січня 2019 11:55
Додаток 3 Істотні умови до договору.docx
25 березня 2019 15:45
Додаток 2 _1- Проект договору.doc
24 січня 2019 11:55
Додаток 2 Проект договору.doc
25 березня 2019 15:45
Додаток 1_1 - Цінова пропозиція.docx
24 січня 2019 11:55
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
25 березня 2019 15:45
Тендерна документація - ЗМІНИ.docx
24 січня 2019 11:55
Тендерна документація.docx
04 березня 2019 15:45
Перелік змін.doc
25 лютого 2019 14:35
Перелік змін.doc
18 лютого 2019 15:02
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерні пропозиції, додатки.
Дата подання: 01 лютого 2019 11:05
Дата відповіді: 04 лютого 2019 10:53
Чи потрібно надавати в тендерній пропозиції додатки, передбачені тендерною документацією (розділ Тендерна документація: Оцінка тендерної пропозиції. 2 Інша інформація. ІІ Інформація яку надає учасник. Якщо потрібно, то чи заповнювати розділ 2 (Вартість робіт за договором) додатку №2 до ТД. (Проект договору про закупівлю)
Відповідь: В розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації прописані вимоги щодо змісту та способу подання тендерної пропозиції.
Розділ 2 (Вартість робіт за договором) додатку №2 до ТД (Проект договору про закупівлю) буде заповнюватись переможцем процедури закупівлі при підписанні договору.
Умовами ТД на етапі подання пропозицій договір надавати не вимагається.
Пропозиція щодо авансування робіт
Дата подання: 11 лютого 2019 16:27
Дата відповіді: 12 лютого 2019 11:38
Для виконання будівельних робіт після підписання Договору Замовник перераховує Підряднику на його поточний рахунок авансовий платіж. Перерахування авансового платежу може проводиться частинами. Загальний розмір попередньої оплати (авансування) становить 40 (50)% від вартості виконання робіт. Погашення Підрядником авансових платежів, отриманих для виконання будівельних робіт та придбання матеріальних ресурсів проводиться поетапно на протязі 90 календарних днів з моменту отримання авансового платежу, шляхом зменшення на 30% коштів, що підлягають оплаті за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (форма КБ-2в, КБ-3), що подаються Підрядником. Підрядник повинен на вимогу Замовника надати звіт про використання авансу. У разі не погашення авансу у визначені строки, Підрядник зобов’язаний на 91 календарний день після отримання авансу, на вимогу Замовника, повернути невикористану частину авансу. При несвоєчасному поверненні суми непогашеного авансу Підрядник зобов’язаний сплатити пеню у розмірі подвійної ставки НБУ за весь період прострочення повернення авансу. У випадку прострочення повернення авансу більше ніж на 30 днів від дати погашення додатково стягується штраф у розмірі 20% від обсягу неповерненої суми авансу. Повернення невикористаної частини авансу не звільняє Підрядника від виконання договірних зобов’язань. Повернення попередньої оплати (авансування) забезпечується банківською гарантією, що видана банком, який на останню звітну дату входить до ТОП-10 банків відповідно до показника фінансової діяльності (Активи банків України) або сертифікатом до „Договору страхування забезпечення виконання договору про закупівлю” наданого страховою компанією, яка пройшла відбір згідно з розпорядженням ДП "НАЕК "Енергоатом". Замовник не здійснює авансування до того часу, поки Підрядник не надасть документального підтвердження забезпечення повернення авансу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання буде опрацьовано і в разі позитивного рішення будуть внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ.
Пропозиція щодо авансування робіт
Дата подання: 12 лютого 2019 08:03
Дата відповіді: 12 лютого 2019 11:42
Для виконання будівельних робіт після підписання Договору Замовник перераховує Підряднику на його поточний рахунок авансовий платіж. Перерахування авансового платежу може проводиться частинами. Загальний розмір попередньої оплати (авансування) становить 40 (50)% від вартості виконання робіт. Погашення Підрядником авансових платежів, отриманих для виконання будівельних робіт та придбання матеріальних ресурсів проводиться поетапно на протязі 90 календарних днів з моменту отримання авансового платежу, шляхом зменшення на 30% коштів, що підлягають оплаті за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (форма КБ-2в, КБ-3), що подаються Підрядником. Підрядник повинен на вимогу Замовника надати звіт про використання авансу. У разі не погашення авансу у визначені строки, Підрядник зобов’язаний на 91 календарний день після отримання авансу, на вимогу Замовника, повернути невикористану частину авансу. При несвоєчасному поверненні суми непогашеного авансу Підрядник зобов’язаний сплатити пеню у розмірі подвійної ставки НБУ за весь період прострочення повернення авансу. У випадку прострочення повернення авансу більше ніж на 30 днів від дати погашення додатково стягується штраф у розмірі 20% від обсягу неповерненої суми авансу. Повернення невикористаної частини авансу не звільняє Підрядника від виконання договірних зобов’язань (У Підрядника є договір забезпечення виконання договір страхування (страхова гарантія у розмірі 2% від вартості договору).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання буде опрацьовано і в разі позитивного рішення будуть внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ.
Уточнення договірної ціни
Дата подання: 12 лютого 2019 10:06
Дата відповіді: 13 лютого 2019 12:26
Передбачити порядок уточнення договірної ціни у разі: 1. Внесення змін до проектної документації. 2. Якщо змінюються законодавчі або нормативні акти, що впливають на складові витрат Сторін
Відповідь: У разі необхідності, всі зміни і доповнення умов договору будуть оформлені шляхом підписання додаткової угоди сторонами у відповідності до чинного законодавства України.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Валюта ціни тендерної пропозиції
Дата подання: 13 лютого 2019 17:37
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:23
Згідно п.6 Частини І ТД учасник-нерезидент може подавати тендерну пропозицію у гривні, доларах США або Євро. При цьому у примітці 2 до Додатку А Додатку 4 (Технічні вимоги) зазначено, що учасник-нерезидент повинен вказати ціну та загальну вартість у доларах США, Рублях (РФ) або Євро. Таким чином вимоги, викладені у різних документах ТД, протиречать одні одним. Просимо визначити у якій валюті учасник-нерезидент може подавати тендерну пропозицію та шляхом внесення змін до ТД привести привести викладені умови у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі, якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції або у гривнях, або в доларах США, або в ЄВРО, відповідні зміни будуть внесені в ТД, а саме: в примітку 2 до Додатку А Додатку 4 (Технічні вимоги).
Електронна ідентифікація
Дата подання: 13 лютого 2019 17:38
Дата відповіді: 18 лютого 2019 12:31
Відповідно до умов ТД учасником надається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської або страхової гарантії. При цьому така гарантія подається з обов’язковим накладанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП). Звертаємо Вашу увагу, що 7 жовтня 2018 року набрав чинності закон України «Про електронні довірчі послуги» (Закон про ЕДП), який по-новому регулює питання використання електронного підпису, а ЗУ «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність. Згідно Закону про ЕДП для електронної ідентифікації використовується Кваліфікований електронний підпис (КЕП). При цьому раніше отримані ЕЦП залишаються дійсними. У зв’язку з вищезазначеною інформацією просимо привести ТД у відповідність діючому законодавству та передбачити можливість електронної ідентифікації шляхом накладання ЕЦП та КЕП. Окремо зазначаємо, що відповідь у форматі: «Ваше запитання буде опрацьовано і в разі позитивного рішення будуть внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок № 3. Роботи по модернізації СНЕ ВБ РВ підсистеми КВП, ТЗБіС, САРіДК..» або іншого формату не надання роз’яснення щодо питання є порушенням ч.1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації в даній частині будуть внесені зміни. Зміни знаходяться в процесі підготовки.
Участь нерезидента
Дата подання: 13 лютого 2019 18:04
Дата відповіді: 18 лютого 2019 11:56
Пунктом 5 Частини 1 тендерної документації передбачена можливість участі у процедурі закупівлі для компанії-нерезидента. При цьому умовами Додатку 2 до ТД (Проект договору про закупівлю) не передбачені умови розрахунків з такою компанією. Просимо привести Додаток 2 у відповідність шляхом внесення змін до статті 2 та статті 4 проекту договору, передбачивши умови розрахунків з підрядником-нерезидентом у Євро або доларах США, визначивши згідно якого документу така оплата буде проводитись. Окремо зазначаємо, що відповідь у форматі: «Ваше запитання буде опрацьовано і в разі позитивного рішення будуть внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок № 3. Роботи по модернізації СНЕ ВБ РВ підсистеми КВП, ТЗБіС, САРіДК..» або іншого формату не надання роз’яснення щодо питання є порушенням ч.1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації в даній частині будуть внесені зміни. Зміни знаходяться в процесі підготовки.
Умови розрахунків
Дата подання: 14 лютого 2019 11:07
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:21
Враховуючи значний обсяг робіт, які необхідно буде виконати, та велику кількість обладнання, необхідного до постачання, просимо Вас внести зміни в ТД та визначити наступні умови розрахунків: - після підписання Договору протягом 20 днів Замовник перераховує Підряднику на його поточний рахунок авансовий платіж, що становить 50% від вартості договору, за умови надання банківської гарантії, що видана банком, який на останню звітну дату входить до ТОП-10 банків відповідно до показника фінансової діяльності (Активи банків України) або сертифікатом до „Договору страхування забезпечення виконання договору про закупівлю” наданого страховою компанією, яка пройшла відбір згідно з розпорядженням ДП "НАЕК "Енергоатом". Підтвердженням виконня робіт є підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В. Підтвердження виконання поставки обладнання є оформлена відповідним чином видаткова накладна. - інші 50% сплачуються Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Окремо зазначаємо, що відповідь у форматі: «Ваше запитання буде опрацьовано і в разі позитивного рішення будуть внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок № 3. Роботи по модернізації СНЕ ВБ РВ підсистеми КВП, ТЗБіС, САРіДК..» або не надання роз’яснення у іншому форматі є порушенням ч.1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання буде опрацьовано і в разі позитивного рішення будуть внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-24-001288-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», Код ЄДРПОУ:30141755
Дата подання: 30 січня 2019 09:01
Приховування обладнання
Наша організація як потенційний учасник має бажання прийняти участь у даних торгах, але не на виконання робіт по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ енергоблока № 3, а на постачання ТМЦ.
Ми вважаємо, що «приховування» обладнання у тендер на виконання робіт йде у порушення закону про закупівлі та дискримінує інших потенційних учасників аукціону які мають можливість здійснити постачання обладнання, оскільки придбання обладнання в такому разі буде проводиться поза конкурсом, в обхід закону про закупівлі. Нами неодноразово було помічено, що ЮУ АЕС використовує такі схеми «приховування» обладнання до такого роду торгів.
Вимагаємо негайно припинити проведення даного тендеру, та придбання ТМЦ проводити у відповідності до закону про закупівлі окремим, чи окремими аукціонами. У противному випадку ми будем змушені звернутися до компетентних органів, на предмет вчинення Вашим підприємством протиправних дій у сфері закупівель.
Наскільки нам відомо, що на вашому підприємстві є відділ протидії та запобіганню корупції. Виникає цілком логічне запитання: куди дивиться цей відділ на чолі з керівником?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2019 11:52
Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII визначено, що роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно з розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 р. № 454 (далі — Порядок) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 р. № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої — п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Водночас об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. №163. У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Ураховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об’єкту, на який складений окремий об’єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону.
Відповідно до пункту 3.11 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва — це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складається на основі об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Виходячи з наведеного, предмет закупівлі визначений вірно і дана закупівля проводиться у повній відповідності до чинного законодавства з питань закупівель.
У разі незгоди з рішенням ТК щодо визначення предмету закупівлі Ви завжди можете оскаржити рішення ТК в АМКУ в установленому Законом порядку.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-001288-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», Код ЄДРПОУ:30141755
Дата подання: 01 лютого 2019 13:28
Приховування обладнання (продовження)
Дякуємо за відповідь, за цитування нормативних документів. Усе зрозуміло, але:

1. Ми запитували не про те якими нормативними документами керується Ваше підприємство під час розрахунку витрати на будівництво (кошторис), які у т.ч. включають затрати на придбання обладнання, а про те, чому придбання ТМЦ не проводиться окремим аукціоном.
2. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, цитувати немає сенсу, зазначене поняття що таке предмет закупівлі - робота та супровідні роботам послуги. Відповідно до п. 17 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII - послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. «Крім товарів ….»!!!!
3. Де зазначене у законі про закупівлі, що з роботами, виходячи із кошторисного розрахунку в які у т.ч. входять затрати на постачання обладнання, таке обладнання повинне буте включене до тендерної документації на виконання робіт?
4. Якій код, чи коди відповідають, відповідно до ДК 021:2015, обладнанню зазначеному у додатку А, технічна специфікація на обладнання, додатку 4 ТД?
5. Яка розрахована кошторисна вартість обладнання (додат А, технічна специфікація на обладнання, додатку 4 ТД)?
6. Виходячи із Вашої відповіді - «налитої води» ми так і не побачили відповідь на конкретне запитання. Ми бачимо повну дискримінацію учасників по даним торгам. Ми як потенційні учасника не маємо ліцензії на такі види робіт, але маємо опит у поставці обладнання.
7. Вимагаємо негайно припинити проведення даного тендеру, та придбання ТМЦ проводити у відповідності до закону про закупівлі окремим, чи окремими аукціонами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 лютого 2019 14:35
Тендерна документація на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013
(ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція).
Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
У разі незгоди з наданою нами відповіддю, пропонуємо надати конкретні посилання на норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, які забороняють проводити закупівлю робіт з постачанням ТМЦ.
Нагадуємо, що у разі незгоди з рішенням ТК щодо визначення предмету закупівлі Ви завжди можете оскаржити рішення ТК в АМКУ в установленому Законом порядку.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-001288-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», Код ЄДРПОУ:30141755
Дата подання: 04 лютого 2019 11:31
Просимо пояснити:
1. Відповідно до додатку 4 ТД , п. 4.1 (додатка А) зазначено перелік обладнання для постачання, в якому не зазначене постачання коробок затискачів КЗ та блоків електроприводів засувки БЕЗ, які в свою чергу зазначені у кошторисній документації (ведомость ресурсов к локальной смете, локальная смета на строительные работы ). Дане обладнання повинно також постачатись?
2. Чи можливо зазначене обладнання у додатку А (додаток 4 ТД , п. 4.1 ) та у кошторисі закупати окремим тендером?
3. Просимо надати інформацію про ліміт цін на коробки затискачів КЗ, та блокі БЕЗ, які зазначені в кошторисах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2019 16:57
Відповідно до Технічних вимог (додаток 4 ТД) постачання матеріалів, необхідних для виконання робіт згідно кошторисної документації, яка вказана в розділі 5 Таблиці 1 цих технічних вимог, здійснює в повному обсязі Підрядник, зокрема коробки затискачів (КЗ) та блоки електроприводів засувки (БЕЗ) зазначені відповідно в кошторисах 191813.209.008-ЛК та 191813.209.006-ЛК як матеріали, тому в Додатку А «Технічна специфікація на обладнання» ці позиції не зазначені.
Очікувана вартість даної закупівлі розрахована на виконання комплексу будівельно–монтажних та пусконалагоджувальних робіт з постачанням матеріалів та обладнання, у відповідності до Додатку 4 ТД.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-001288-b.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», Код ЄДРПОУ:30141755
Дата подання: 06 лютого 2019 09:08
Прошу надати пояснення:
1. Чому ЮУ АЕС порушує наказ компанії № 235 від 01.03.2018р. п. 9.2 «про проведення заявочної компанії у 2019році»?
2. «…зокрема коробки затискачів (КЗ) та блоки електроприводів засувки (БЕЗ) зазначені відповідно в кошторисах 02-01-05 та 02-01-14 як матеріали», як обладнання може бути матеріалами (ТВ-П.0.03.037-18 , п 1.4 – класифікаційна належність)?
Матеріа́л — речовина, або суміш речовин, первинний предмет праці, який використовують для виготовлення виробу[1] (основний матеріал), або які сприяють якимось діям. У останньому випадку уточнюють, що це допоміжний, чи витратний матеріал.
Будіве́льні матеріа́ли — це різні за складом, структурою, формою та властивостями речовини, застосовувані безпосередньо для будівництва споруд або для виготовлення з них збірних елементів на спеціалізованих підприємствах. Яке відношення до матеріалів має продукція яка виготовляется у совокупності в зборі з іншіми матеріалами?
3. Чому ЮУ АЕС порушує вимоги ТВ-П.0.03.037-1? Чому ці вимоги не оприлюднені у комплекті до ТД?
4. Чи відносяться блоки БЕЗ, зазначені відповідно в кошторисах
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 лютого 2019 10:34
Причина: Не весь объем
Номер вимоги: UA-2019-01-24-001288-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», Код ЄДРПОУ:30141755
Дата подання: 06 лютого 2019 10:35
Прошу надати пояснення:
1. Чому ЮУ АЕС порушує наказ компанії № 235 від 01.03.2018р. п. 9.2 «про проведення заявочної компанії у 2019році»? 2. «…зокрема коробки затискачів (КЗ) та блоки електроприводів засувки (БЕЗ) зазначені відповідно в кошторисах 02-01-05 та 02-01-14 як матеріали», як обладнання може бути матеріалами (ТВ-П.0.03.037-18 , п 1.4 – класифікаційна належність)? Матеріа́л — речовина, або суміш речовин, первинний предмет праці, який використовують для виготовлення виробу[1] (основний матеріал), або які сприяють якимось діям. У останньому випадку уточнюють, що це допоміжний, чи витратний матеріал. Будіве́льні матеріа́ли — це різні за складом, структурою, формою та властивостями речовини, застосовувані безпосередньо для будівництва споруд або для виготовлення з них збірних елементів на спеціалізованих підприємствах. Яке відношення до матеріалів має продукція яка виготовляется у совокупності в зборі з іншіми матеріалами? 3. Чому ЮУ АЕС порушує вимоги ТВ-П.0.03.037-1? Чому ці вимоги не оприлюднені у комплекті до ТД? 4. Чи відносяться блоки БЕЗ, зазначені відповідно в кошторисах 02-01-05 та 02-01-14, до СВБ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2019 14:12
За інформацією наданою проектантом, кошториси на монтаж розробляються з врахуванням вимог ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж обладнання.
Збірник 8. Електротехнічні установки». В технічній частині цього документу (таблиця 3) наведений «Перелік матеріальних ресурсів, які не враховані в нормах на монтаж електротехнічних установок». В п.22 цього Переліку вказані «Коробки із затискачами (за нормами групи 545)». Блоки електроприводів засувки (БЕЗ) віднесли до матеріалів тому, що монтаж брали по позиції коробки із затискачами. В Примітці до вказаного Переліку прописано, що саме слід врахувати як обладнання. Коробок затискачів та блоків електроприводів засувки там немає.
Коробки затискачів та блоки електроприводів засувки відносяться до СВБ.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-24-001288-b.b6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ МАЙБУТНЬОГО", Код ЄДРПОУ:36797376
Дата подання: 23 лютого 2019 17:20
Скарга
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2019 18:20
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутні підстави для подальшого оскарження
Дата: 13 березня 2019 14:58
Рішення від 27.02.2019 № 2124 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2019 18:20
Запит Скаржнику UA-2019-01-24-001288-b.b6.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2019 18:20
Рішення від 15.03.2019 № 2952.pdf
Дата публікації: 18 березня 2019 16:55

Документи подані скаржником

23 лютого 2019 17:20
Жалоба АМК-сжатый.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

18 березня 2019 16:55
Рішення від 15.03.2019 № 2952.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000011 ● 73c7f6648c9147a2a82c0233e8439246
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019 18:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

08.07.2019 № 209

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
08.07.2019 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-01-24-001288-b 24.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-18 16:05:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із реконструкції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-24-001288-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо недопущення до оцінки тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства «Юженергобуд» (далі – ПрАТ «Юженергобуд»).
Згідно з пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасники надають, зокрема, довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору на виконання електромонтажних робіт, пусконалагоджувальних робіт та встановлення контролюючих вимірювальних приладів на електротехнічному обладнанні енергоблоків АЕС, що відноситься до СВБ та копію листа - відгуку підприємства – замовника, для якого виконувалася аналогічна робота, що підтверджує позитивний досвід, якість та своєчасність виконаної учасником роботи.
У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Юженергобуд» надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 03.04.2019 № 200/3-2019, у якій зазначено інформацію про досвід виконання аналогічних договорів для відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник).
Крім того у складі тендерної пропозиції ПрАТ «Юженергобуд» надано відгук Замовника про виконання робіт від 29.01.2019 № 29/1568, відповідно до якого ПрАТ «Юженергобуд» виконало демонтажні, електромонтажні та загально-будівельні роботи з реконструкції та модернізації у повному обсязі.
Водночас, відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель (протокол б/д № ПТ.3.4601.911ц) Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ПрАТ «Юженергобуд» на підставі частини першої статті 30 Закону у зв’язку із невідповідністю учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Зважаючи на зазначене, просимо надати перелік ознак відповідно до яких було відхилено тендерну пропозицію ПрАТ «Юженергобуд» в тому числі зазначити досвід яких саме робіт не підтвердив учасник.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-23 17:57:58

Пояснення

Пояснення щодо моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ (UA-2019-01-24-001288-b).
З приводу рішення Замовника відхилити тендерну пропозицію ПрАТ «Юженергобуд» на підставі частини першої статті 30 Закону у зв’язку із невідповідністю учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» пояснюємо наступне.
Згідно короткого опису технічного переоснащення, який зазначений у проектній документації по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ (уніфікований комплекс технічних засобів) та перевірки у наданій ПрАТ «Юженергобуд» в складі тендерної пропозиції довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 03.04.2019 № 200/3-2019 (далі – Довідка) та відгуку Замовника про виконання робіт від 29.01.2019 № 29/1568 (далі – Відгук) із 79 зазначених договорів лише 16 мають часткове відношення до електромонтажних робіт.
Роботи, які наведені в Довідці, в основному стосуються загальнобудівельних робіт, монтажу систем димовидалення, вогнезахисту, систем пожежогасіння, заміни трубопроводів та ін. Найбільш схожі роботи: монтаж системи діагностики залишкового ресурсу і системи виявлення вільних і слабозакріплених предметів енергоблоку ЮУАЕС 3. Але ці системи відносяться до 4-го класу безпеки АЕС згідно НП 306.2.141 2008 «Загальні положення безпеки атомних станцій», тобто не відносяться до СВБ (системи важливі для безпеки). Нова впроваджувана керуюча система безпеки з заміною УКТЗ (уніфікований комплекс технічних засобів) енергоблоку ЮУАЕС-3 відноситься до керуючої системи 2-го класу безпеки АЕС, має дуже складні алгоритми захистів і блокування, управляє виконавчими механізмами, впливає на технологічне обладнання, призначена для самостійного, в автоматичному режимі, виконання процесу ліквідації порушень нормальної експлуатації енергоблоку, має як інформаційні, так і керуючі функції.
Враховуючи опис технічного переоснащення, електромонтажні роботи, виконання яких передбачене в зазначених договорах, неможливо віднести до аналогічних електромонтажних робіт по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ.
Окрім того, згідно технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації) передбачалось виконання пусконалагоджувальних робіт (далі – ПНР) по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ, а саме налагодження алгоритмів захистів і блокувань, а також налагодження роботи в автоматичному режимі регулюючих клапанів.
Згідно переліку договорів, наданих ПрАТ «Юженергобуд» в складі Довідки та Відгуку, зазначено лише два договори на виконання пусконалагоджувальних робіт за темами, які неможливо віднести до аналогічних ПНР по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ.
Враховуючи вищевикладене, у ПрАТ «Юженергобуд» немає досвіду виконання наступних робіт:
- електромонтажні роботи з монтажу та підключення шаф ПТК (програмно-технічний комплекс);
- пусконалагоджувальні роботи по налагодженню алгоритмів захистів і блокувань, по налагодженню в автоматичному режимі регулюючих клапанів.
Додатково повідомляємо, що ПрАТ «Юженергобуд» не звертався до АМКУ з приводу оскарження недопущення до оцінки тендерної пропозиції.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення щодо моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ. ID закупівлі: UA-2019-01-24-001288-b. 1 В річному плані закупівель Замовника на 2019 рік за посиланням в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-02-002408-b оприлюднена інформація щодо закупівлі « ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ». Очікувана вартість предмета закупівлі: 497 352 438,70 UAH з урахуванням ПДВ (414 460 365,58 UAH без урахування ПДВ), орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень 2019 року. Тобто ствердження про порушення вимоги статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», яке зазначено у висновку про результати моніторингу закупівлі не відповідає дійсності. 2 Згідно умов пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з переліком персоналу, який планується залучити до виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на електротехнічному обладнанні з приналежністю до СВБ енергоблоків АЕС. Згідно довідки №862 від 15.02.2019 ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» надав перелік персоналу в кількості 40 осіб, в якому в повному обсязі зазначив інформацію щодо спеціальності та назви закладу, який вони закінчили. Оскільки в пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Довідка повинна бути складена з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних», то учасник ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» мав певні причини не зазначати для 5 осіб інформацію щодо спеціальності та назви закладу, який вони закінчили. З огляду на наведене, вважаємо, що надана в довідці ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» від 15.02.2019 №862 інформація цілком відповідає умовам тендерної документації, а учасник ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» відповідає зазначеному кваліфікаційному критерію. 3 Згідно з підпунктом 18 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» в складі тендерної документації надав довідку від 15.02.2019 №868, яка підтверджує спеціальне навчання та перевірку знань з питань охорони праці, ПТЕ, радіаційної та пожежної безпеки у працівників ПрАТ «Електропівденмонтаж-10», яких планується залучити саме до виконання робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ». Надана ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» довідка від 15.02.2019 №862 згідно умов пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» має назву «Довідка про наявність в ПрАТ«Електропівденмонтаж-10» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з переліком персоналу, який планується залучити до виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на електротехнічному обладнанні з приналежністю до СВБ». Тобто перелік персоналу, наданий в довідці від 15.02.2019 №868 може не співпадати з переліком персоналу, який зазначений в довідці від 15.02.2019 №862. Окрім того, зазначена вимога відсутня в тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, вважаємо перелік персоналу, зазначений в довідці від 15.02.2019 №868, наданий ПрАТ«Електропівденмонтаж-10» таким, що наданий у відповідності до вимог підпункту 18 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 4 ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» у складі своєї тендерної пропозиції надав копії наказів про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, складені російською мовою. Накази про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, які відносяться до виробничо-технічної документації учасника, не готувались учасником спеціально для цього тендеру, а заходи щодо антикорупційної діяльності у ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» (затвердження антикорупційної програми та наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми) оформлені в період з 19.08.2015 по 21.07.2017, що відповідає положенням статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що закупівлі здійснюються, в тому числі за таким принципом, як запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на зазначене, Замовником, з дотриманням законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», прийняте рішення про віднесення допущеної учасником помилки (надання копій наказів про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, як складені російською мовою) до формальної (несуттєвої) помилки, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції (згідно частини 3 статті 22 Закону), і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Електропівденмонтаж-10». 5 Тендерною документацією на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Енергоблок №3. Роботи по модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» не встановлювались вимоги до учасника щодо обов’язкового зазначення у гарантії усіх реквізитів Замовника. В пункті 2 тендерної документації реквізити замовника зазначені, як: «Інформація для банку або страхової компанії» В той же час у страховій гарантії, яка надана учасником процедури закупівлі ПрАТ «Електропівденмонтаж-10», зазначено: Повне найменування Вигодонабувача (Замовника); Скорочене найменування Вигодонабувача (Замовника); Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ Вигодонабувача (Замовника); Місцезнаходження Вигодонабувача (Замовника). Форма страхової гарантії, яка опублікована на офіційному порталі ДП «НАЕК «Енергоатом» за посиланням http://energoatom.kiev.ua/uploads/dodatok1strahova garantya.pdf має ознайомчий/рекомендаційний, а не обов’язковий характер. У разі звернення Замовника до Страховика з вимогою про сплату страхової гарантії забезпечення тендерної пропозиції, Замовник в обов’язковому порядку зазначає в вимозі банківські реквізити Замовника, на які потрібно сплатити страхове відшкодування. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що учасник надав страхову гарантію у відповідності до вимог підпункту 19 пункту 1 та пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 6 У розділі 2 тендерної документації зазначено: строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 180 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції, а не строк дії страхової гарантії. В той же час у наданій учасником закупівлі ПрАТ «Електропівденмонтаж-10» страховій гарантії зазначено: - в розділі ПРЕДМЕТОМ СТРАХУВАННЯ ЗА ЦІЄЮ ГАРАНТІЄЮ Є: майнові інтереси Страхувальника, як учасника процедури закупівлі, який подав тендерну пропозицію, пов'язані з відшкодуванням ним Вигодонабувачу в порядку, що передбачений чинним законодавством України, суми забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами, які зазначені в тендерній документації; - в розділі ПОРЯДОК ТА УМОВИ ВИПЛАТИ СТРАХОВОГО ВІДШКОДУВАННЯ: Вимога Вигодонабувача про сплату суми забезпечення тендерної пропозиції пред’являється у формі письмової заяви на адресу Страховика протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту настання будь-якого з випадків, зазначених у цій Гарантії. Заява повинна містити фактичні дані про порушення Страхувальником умов участі у процедурі торгів з наданням документів, що підтверджують факт настання страхового випадку. Тобто, враховуючи можливий строк настання страхового випадку з урахуванням термінів, встановлених законодавством України на проведення закупівлі, дату розкриття тендерних пропозицій (24.04.2019) та термін, зазначений в страховій гарантії для звернення до Страховика (30 робочих днів), строк дії страхової гарантії щодо забезпечення тендерної пропозиції (з 10.05.2019 по 05.11.2019) був би дійсний на момент звернення до Страховика. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що учасник надав страхову гарантію у відповідності до вимог пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».

2019-08-06 16:24:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 квітня 2019
UA-2019-01-24-001288-b52aab55bac2643a992861a82176f1ae9
Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна, Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Юженергобуд Документи
Відхилено
Документи

Документи

18 квітня 2019 12:35
Протокол 911.pdf
18 квітня 2019 12:40
Електронний підпис

Публічні документи

03 квітня 2019 15:30
17.Дозвіл_.pdf
03 квітня 2019 09:15
20 Про субпідрядника.pdf
03 квітня 2019 09:15
18_ Перевірка знань.pdf
03 квітня 2019 09:15
17.Дозвіл.pdf
03 квітня 2019 09:15
16_ліцензія_пож.pdf
03 квітня 2019 09:15
8_витяг_ПДВ.pdf
03 квітня 2019 09:15
7_НДУ_25.pdf
03 квітня 2019 09:15
6. Інф. лист.pdf
03 квітня 2019 09:15
5_Повноваження.pdf
03 квітня 2019 09:15
4. Додаток А згідно ТВ.pdf
03 квітня 2019 09:15
3.Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2019 09:15
2. відсутність підстав.pdf
03 квітня 2019 09:14
15._ліцензія_буд.pdf
03 квітня 2019 09:14
13. Беннфіціар.pdf
03 квітня 2019 09:14
10. Уповн. з антикорупц.pdf
03 квітня 2019 09:14
Цінова пропозиція.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" #22555520

№ рішення у справі

72/10-р/к

Дата рішення у справі

20.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

18 квітня 2019 12:36
Протокол 911.pdf
18 квітня 2019 12:41
Електронний підпис

Публічні документи

26 квітня 2019 11:15
довідка мвс.PDF
26 квітня 2019 11:15
довідка коруп.PDF
26 квітня 2019 11:15
довідка єрп.PDF
26 квітня 2019 11:15
довідка відсзаборг..jpg
26 квітня 2019 11:15
відомість. коруп.PDF
24 квітня 2019 17:03
цінова пропозиція1.PDF
24 квітня 2019 17:03
специфікація.PDF
24 квітня 2019 17:03
договірна ціна пнр.PDF
24 квітня 2019 17:03
договірна ціна бнр.PDF
24 квітня 2019 17:03
6.imd
24 квітня 2019 17:03
5.imd
03 квітня 2019 14:27
цінова пропозиція.PDF
03 квітня 2019 14:26
технічні вимоги.PDF
03 квітня 2019 14:26
технічна специфікація.PDF
03 квітня 2019 14:26
свідоцтво ПДВ.PDF
03 квітня 2019 14:26
поставщики продукції.pdf
03 квітня 2019 14:26
перевірка знань.pdf
03 квітня 2019 14:26
наказ упов. АП.PDF
03 квітня 2019 14:26
ліцензії пожежні.pdf
03 квітня 2019 14:26
лицензії будівельні.pdf
03 квітня 2019 14:26
листи погодження.PDF
03 квітня 2019 14:26
кінцевий бенефіцар.PDF
03 квітня 2019 14:26
кваліфікаційні вимоги.pdf
03 квітня 2019 14:26
інформаційна довідка.PDF
03 квітня 2019 14:26
дозвола.pdf
03 квітня 2019 14:26
АП.PDF

Документи

18 квітня 2019 12:41
Протокол 911.pdf
18 квітня 2019 12:41
Електронний підпис

Публічні документи

04 квітня 2019 11:39
Електронний підпис
04 квітня 2019 11:37
7-про акціонерів.PDF
04 квітня 2019 11:37
6-про реквізити.PDF
04 квітня 2019 11:37
3-технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10"

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"

ПрАТ Юженергобуд

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" 402 502 000,00
UAH
398 502 000,00
UAH
1 398 502 000 Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10" 412 112 000,00
UAH
401 500 000,00
UAH
1 401 500 000 Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 11:15
довідка мвс.PDF
26 квітня 2019 11:15
довідка коруп.PDF
26 квітня 2019 11:15
довідка єрп.PDF
26 квітня 2019 11:15
довідка відсзаборг..jpg
26 квітня 2019 11:15
відомість. коруп.PDF
24 квітня 2019 17:03
цінова пропозиція1.PDF
24 квітня 2019 17:03
специфікація.PDF
24 квітня 2019 17:03
договірна ціна пнр.PDF
24 квітня 2019 17:03
договірна ціна бнр.PDF
24 квітня 2019 17:03
6.imd
24 квітня 2019 17:03
5.imd
03 квітня 2019 14:27
цінова пропозиція.PDF
03 квітня 2019 14:26
технічні вимоги.PDF
03 квітня 2019 14:26
технічна специфікація.PDF
03 квітня 2019 14:26
свідоцтво ПДВ.PDF
03 квітня 2019 14:26
поставщики продукції.pdf
03 квітня 2019 14:26
перевірка знань.pdf
03 квітня 2019 14:26
наказ упов. АП.PDF
03 квітня 2019 14:26
ліцензії пожежні.pdf
03 квітня 2019 14:26
лицензії будівельні.pdf
03 квітня 2019 14:26
листи погодження.PDF
03 квітня 2019 14:26
кінцевий бенефіцар.PDF
03 квітня 2019 14:26
кваліфікаційні вимоги.pdf
03 квітня 2019 14:26
інформаційна довідка.PDF
03 квітня 2019 14:26
дозвола.pdf
03 квітня 2019 14:26
АП.PDF

Публічні документи

03 квітня 2019 15:30
17.Дозвіл_.pdf
03 квітня 2019 09:15
20 Про субпідрядника.pdf
03 квітня 2019 09:15
18_ Перевірка знань.pdf
03 квітня 2019 09:15
17.Дозвіл.pdf
03 квітня 2019 09:15
16_ліцензія_пож.pdf
03 квітня 2019 09:15
8_витяг_ПДВ.pdf
03 квітня 2019 09:15
7_НДУ_25.pdf
03 квітня 2019 09:15
6. Інф. лист.pdf
03 квітня 2019 09:15
5_Повноваження.pdf
03 квітня 2019 09:15
4. Додаток А згідно ТВ.pdf
03 квітня 2019 09:15
3.Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2019 09:15
2. відсутність підстав.pdf
03 квітня 2019 09:14
15._ліцензія_буд.pdf
03 квітня 2019 09:14
13. Беннфіціар.pdf
03 квітня 2019 09:14
10. Уповн. з антикорупц.pdf
03 квітня 2019 09:14
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
Переможець 398 502 000,00
UAH
26 квітня 2019 11:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" #22555520

№ рішення у справі

72/10-р/к

Дата рішення у справі

20.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

26 квітня 2019 11:07
Електронний підпис
26 квітня 2019 11:04
Протокол ПТ.3.4601.1076Ц

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
398 502 000,00
UAH
Документи

Документи

26 квітня 2019 11:07
Електронний підпис
26 квітня 2019 11:04
Протокол ПТ.3.4601.1076Ц

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:35
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 16:53
Додаткова угода.PDF зміни до договору
21 лютого 2020 16:52
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:05
Додаткова угода 8.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 12:03
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 12:16
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 12:15
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 09:25
Додаткова угода 6.PDF зміни до договору
07 листопада 2019 09:23
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 10:52
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 10:51
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 16:16
Додаткова угода.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 16:13
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 08:58
Додаткова угода.PDF зміни до договору
23 серпня 2019 08:57
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 14:04
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 червня 2019 14:03
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 15:16
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 червня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 09:17
Договір.pdf укладений
15 травня 2019 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення ПКД
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05386
Договір:
Номер додаткової угоди: 20-123-01-19-05386
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення ПКД
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05386
Договір:
Номер додаткової угоди: 20-123-01-19-05386
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення ПКД
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05386
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни (без зміни загальної вартості договору)
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05386
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни (без зміни загальної вартості договору).
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05386
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Корегування графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05386
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди, щодо Корегування Відомості обсягів робіт була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05386
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05386
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору, змінена дата завершення дії договору - скорочена до 30.03.2020 (в системі Прозорро дана функція не передбачена/не дає можливості змінити дату)
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05386
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2019 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 326 868 407,29
UAH