Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 499+860 - км 503+860 в межах Вінницької області
Current average repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 499+860 - km 503+860 within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
30 800 000,00 UAH
UA-2019-01-24-001124-a c835991ae27944d3b516559e63d6e498
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрембіцький Віталій

+380432671305 tendersadvin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Контактна особа: Стрембіцький Віталій
+380432671305
tendersadvin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast
National ID: 25845655
Contact point: Strembitskyi Vitalii
+380432671305
tendersadvin@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 13 березня 2019 11:43
Очікувана вартість: 30 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 154 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 154 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 24 січня 2019 13:44
Enquiries until: 15 лютого 2019 10:00
Complaints submission until: до 21 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 лютого 2019 10:00

Information

Estimated total value: 30 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 154 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 154 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 499+860 - км 503+860 в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 499+860 - km 503+860 within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення за роз’ясненнями щодо умов ТД
Дата подання: 28 січня 2019 17:45
Дата відповіді: 30 січня 2019 15:37
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення з наступного приводу. Згідно вимог тендерної документації учасник для підтвердження наявності матеріально-технічної бази має надати у тому числі: «копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином)». Питання: -1) якщо учасник володіє АБЗ на підставі договору оренди, чи достатньо буде надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин, виданий власнику заводу (сам орендар такого дозволу не отримував)? -2) якщо учасник орендує АБЗ, власник якого не отримував дозвіл на викиди забруднюючих речовин, чи може учасник надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин, виданий безпосередньо учаснику (орендарю заводу)? Для виключення непорозумінь просимо Вас внести зміни до Тендерної документації в цій частині, детально роз’яснивши наведені питання. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). Достатньо.
2). Може.
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин видається на АБЗ, тому немає потреби вносити зміни в Тендерну документацію.
Надання розяснень щодо умов ТД
Дата подання: 04 лютого 2019 18:50
Дата відповіді: 07 лютого 2019 09:31
В додатку №1 до Тендерної документації (Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази) встановлено що відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на обєкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати 150 км. В переліку документів, що надаються учасником в п.6 вказано про необхідність подачі копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, а також копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ) та копія атестату виробництва; У зв’язку з цим просимо Вас надати відповідь на наступні питання: 1. ЧИ може учасник для підтвердження у нього спроможності забезпечити надання послуг по предмету закупівлі а саме для підтвердження кваліфікації подати не власний АБЗ чи договора оренди, а надати договора на постачання асфальтобетону укладеному із його виробниками, які мають можливість забезпечити учасника відповідною кількістю асфальтобетону для виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі. 2. У випадку якщо учасник має право для підтвердження наявності АБЗ подати договора на поставку асфальтобетону із виробником, і оскільки АБЗ йому не належить і не переданий в користування (оренду) чи не необхідно такому учаснику подавати документи які є у власника (орендаря) а саме копія технічного паспорту асфальтозмішувальної установки (п.1), копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки за відповідним договором (п.4), гарантійний лист від власника про передачу її учаснику (п.7.), копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (п.6.), бухгалтерську довідку власника про наявність АБЗ на балансі (п.5.), копію документа що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження АБЗ (п.3).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Придбання асфальтобетонної суміші за договорами на постачання асфальтобетону тендерною документацією не передбачено.
2. Тендерною документацією передбачено надання
копії паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії атестату виробництва;
копії документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) засвідчену належним чином;
копії акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором;
бухгалтерської довідки власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
гарантійного листа від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг.
Зазначені документи надаються на власний, орендований завод з виробництва асфальтобетону, або той, що знаходиться в лізингу.
загальне питання
Дата подання: 05 лютого 2019 21:14
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:50
В додатку №1 до Тендерної документації (Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази) встановлено що відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на обєкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати 150 км. В переліку документів, що надаються учасником в п.6 вказано про необхідність подачі копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, а також копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ) та копія атестату виробництва; У зв’язку з цим просимо Вас надати відповідь на наступні питання: 1. ЧИ може учасник для підтвердження у нього спроможності забезпечити надання послуг по предмету закупівлі а саме для підтвердження кваліфікації подати не власний АБЗ чи договора оренди, а надати договора на постачання асфальтобетону укладеному із його виробниками, які мають можливість забезпечити учасника відповідною кількістю асфальтобетону для виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі. 2. У випадку якщо учасник має право для підтвердження наявності АБЗ подати договора на поставку асфальтобетону із виробником, і оскільки АБЗ йому не належить і не переданий в користування (оренду) чи не необхідно такому учаснику подавати документи які є у власника (орендаря) а саме копія технічного паспорту асфальтозмішувальної установки (п.1), копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки за відповідним договором (п.4), гарантійний лист від власника про передачу її учаснику (п.7.), копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (п.6.), бухгалтерську довідку власника про наявність АБЗ на балансі (п.5.), копію документа що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження АБЗ (п.3).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Придбання асфальтобетонної суміші за договорами на постачання асфальтобетону тендерною документацією не передбачено.
2. Тендерною документацією передбачено надання
копії паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії атестату виробництва;
копії документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) засвідчену належним чином;
копії акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором;
бухгалтерської довідки власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
гарантійного листа від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг.
Зазначені документи надаються на власний, орендований завод з виробництва асфальтобетону, або той, що знаходиться в лізингу.
зміни до документації
Дата подання: 05 лютого 2019 21:14
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:51
Пунктом 2. Переліку документів, які надаються учасником до довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно Додатку №1 до Тендерної документації передбачено обов’язковість надання копію атестату виробництва (АБЗ). Слід зазначити що чинне законодавство України не містить обов’язку субєктів господарювання, які здійснюють діяльність щодо виробництва асфальтобетонних сумішей, щодо проведення атестації таких виробництв. Контроль якості асфальтобетону згідно вимог державних стандартів здійснюється під час та після влаштування відповідного асфальтобетонного покриття (а не при його виробництві). Проведення атестації виробництв асфальтобетонних сумішей є правом а не обов’язком виробників, і здійснюється ними добровільно (а може і не здійснюватися). Таким чином вимога тендерної документації щодо обов’язкової необхідності копії атестату виробництва є неправомірною, оскільки дискримінує (перешкоджає взяти участь у тендері) тих учасників які не проводили відповідної атестації виробництва асфальтобетону, а також дискримінує і інших учасників, які б бажали взяти участь у закупівлі використавши (на умовах оренди, лізингу тощо), АБЗ добровільна сертифікацію якого не проводилася. У зв’язку з чим просимо внести зміни до документації усунувши з неї дану дискримінаційну вимогу (щодо необхідності подачі копії атестату виробництва).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Наказі ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт» наведено перелік техніки, виробництв та матеріалів, що підлягають атестації та сертифікації. Згідно додатку до наказу - виробництво асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей підлягає атестації.
щодо зміни умов ТД
Дата подання: 05 лютого 2019 21:15
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:52
В додатку №1 до Тендерної документації (Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази) встановлено, що виробнича потужність АБЗ повинна складати не менше 100 т/год. При цьому не враховано те, що учасником може використовуватися не одна а кілка асфальтобетонних установок потужність кожної з яких менше ніж 100 т/год однак загальна кількість буде значно перевищувати необхідну потужність (100 т/год) а відповідно такий учасник маючи можливість забепечити поставку необхідної кількості асфальтобетону буде безпідставно дискримінований такою вимогою тендерної документації і не зможе взяти участь у закупівлі, у зв’язку з чим просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник може використовувати декілька асфальтобетонних установок загальна виробнича потужність яких не менше ніж 100 т/год. Тендерна пропозиція такого учасника не буде відхилена.
уточнення щодо АБЗ
Дата подання: 05 лютого 2019 21:15
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:52
Тендерною документацію передбачено, що відстань перевезення асфальтобетону на об’єкт не може перевищувати 150 км. та вимагається надання атестату виробництва, паспорту АБЗ а також копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Наше підприємство має на право власності мобільні АБЗ, які можуть бути у випадку виграшу даного тендеру бути перенесені в район запланованого виконання робіт (до 150 км), однак можливість використання таких АБЗ ніяк не передбачено тендерною документацією. Також слід зазначити, що таку документи як атестат виробництва (у новому місці розташування) а також копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря можуть бути одержані тільки після фактичного переміщення АБЗ до місця надання послуг. Одержання таких документів до проведення закупівлі і перебазування АБЗ є неможливим, оскільки перебазування АБЗ має досить коштовною операцією здійснювати яку є доцільно тільки у випадку перемоги у даній закупівлі. У зв’язку з цим просимо надати відповідь: 1. Чи можна учаснику на підтвердження наявності АБЗ надати документи на АБЗ, що в даний час розміщений на відстані більше ніж 150 км. з одночасним подання підтвердження щодо проведення переміщення такого АБЗ в місце надання послуг у випадку його перемоги у тендері та підписанні договору. 2. Чи може учасник який має у власності мобільний АБЗ подати підтверджуючі документи, а саме атестат виробництва, копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря в яких зазначено теперішнє місце розташування АБЗ (на відстані що перевищує 150 км. ). 3. У випадку якщо на вашу думку подання для підтвердження наявності документів щодо наявності мобільних АБЗ, які знаходяться на відстані понад 150 від місця надання послуг, однак можуть бути у випадку перемоги у закупівлі в короткі строки переміщення в місце надання послуг за предметом закупівлі, не відповідає вимогам тендерної документації, просимо вас усунути дану вимогу оскільки вона дискримінує учасників, які мають у власності мобільні АБЗ та штучно зменшує конкуренцію та кількість учасників публічної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переміщення та встановлення АБЗ, отримання погодження земельної ділянки, узгодження з громадськістю, отримання дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, атестату виробництва займає багату часу.
Враховуючи стислі строки ремонту об’єкту, переміщення АБЗ може зірвати строки виконання робіт на об’єкті.

1., 2., 3. Тендерною документацією не передбачено подання для підтвердження наявності документів щодо наявності мобільних АБЗ, які знаходяться на відстані понад 150 км від місця надання послуг.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-24-001124-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", Код ЄДРПОУ:41925143
Дата подання: 11 березня 2019 19:58
ВИМОГА (частина 1)

Службі автомобільних доріг у Вінницькій області
21036, м. Вінниця, вул. Єрмака, 2а
ЄДРПОУ 25845655
ТОВ «БМФ «ЕТАЛОН-БУД»»
23310, Вінницька обл., Тиврівський р-н, м. Гнівань, вул. Соборна, буд. 88а
ЄДРПОУ 41925143

В И М О Г А
щодо надання інформації про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»» та усунення порушень, допущених під час оцінки пропозиції на участь у закупівлі через систему електронних Державних закупівель «ProZorro»

24.01.2019 року Службою автомобільних доріг у Вінницькій області було опубліковано оголошення UA-2019-01-24-001124-а про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 499+860 - км 503+860 в межах Вінницької області. (Код ДК021: 45233142-6 Ремонт доріг)».
Пропозиції учасників мали бути надані до 25.02.2019 року (10:00 год).
25.02.2019 року (10:01 год.) тендерні пропозиції Учасників набули статусу «Оцінки» на етапі «Прекваліфікація».
Для участі в Аукціоні було подано 5 (п’ять) тендерних пропозицій Учасників, серед яких і Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»».
07.03.2019 року Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Вінницькій області було опубліковано Протокол №12-р 07.03.2019 розгляду тендерних пропозицій, у якому наведено підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»».
ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД», ознайомившись з мотивувальною частиною вищевказаного протоколу, не погоджується із рішенням Тендерного комітету щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» з підстав, що наведено нижче:
– Відповідно п.п. 6 Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином);
На відповідність даній вимозі ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»» надано Дозвіл № 524510500-51 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та Додаток до дозволу (у якому зазначені Контактні дані суб’єкта господарювання). Надання вищевказаних документів повністю відповідає умовам закупівлі, оскільки вимогами, що ставились до учасників не передбачалось надання учасниками у складі пропозиції дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами разом із усіма додатками до них.
Отже, відсутність у складі Тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» вищевказаних додатків не може бути підставою для її відхилення адже факт наявності дозволу підтверджує право на викиди.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-01-24-001124-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", Код ЄДРПОУ:41925143
Дата подання: 11 березня 2019 20:02
ВИМОГА (частина 2)
Службі автомобільних доріг у Вінницькій області
21036, м. Вінниця, вул. Єрмака, 2а
ЄДРПОУ 25845655
ТОВ «БМФ «ЕТАЛОН-БУД»»
23310, Вінницька обл., Тиврівський р-н, м. Гнівань, вул. Соборна, буд. 88а
ЄДРПОУ 41925143
В И М О Г А щодо надання інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»» та усунення порушень, допущених під час оцінки пропозиції на участь у закупівлі через систему електронних Державних закупівель «ProZorro»
- Відповідно до п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» учасники мали, поряд із іншим, завантажити файли з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 Закону. Вказані вимоги встановлено Додатком №2 до Тендерної документації. Так, зокрема, учасник у складі своєї пропозиції мав надати довідку у довільній формі із обов’язковим зазначенням наведеної інформації у т.ч. «у Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частиною другою статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» було надано довідку про відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про Публічні закупівлі» із наявною опискою по п.9 ч.1 ст.17 Закону, що згідно з ч.3 ст.22 Закону України «Про Публічні закупівлі» містить ознаки формальної несуттєвої помилки. Крім того, надана учасником інформація по п.9 ч.1 ст.17 Закону міститься у відкритому Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а, отже, згідно абз.3 ч.3 ст.17 Закону не може вимагатись від учасників. Відтак, беручи до уваги абз.2 ст.16 Закону наявність у довідці про яку йдеться описки не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Відповідно Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним необхідно розуміти договір з виконання ремонтів автомобільних доріг по основним видам робіт відповідно технічного завдання даної тендерної документації. На відповідність даній вимозі ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»» надано Довідку про досвід виконання аналогічного до предмету закупівлі договору, що містить найменування робіт відповідних основним видам робіт відповідно технічного завдання тендерної документації. При цьому, оскільки Тендерною документацією не було ані наведено переліку основних, на думку Замовника, робіт, ані встановлено вимогу щодо надання підтвердження виконання усіх видів робіт відповідно технічного завдання, відсутність у наданій довідці серед найменування робіт: фрезерування асфальтобетонного покриття та влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону ЩМАС-20 не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»
Враховуючи вищенаведене, - ВИМАГАЮ:
1. Розглянути дану вимогу. 2. Надати інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»» з урахуванням вищевказаного. Усунути порушення норм діючого законодавства, допущені під час оцінки пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»» та допустити до аукціону по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 499+860 - км 503+860 в межах Вінницької області. (Код ДК021: 45233142-6 Ремонт доріг)» з урахуванням відомостей, відображених у даній Вимозі. Директор М.М. Надорожний
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-14-000019 ● 009635803d3449f5afa6052f6fabe601
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 серпня 2019 11:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.08.2019 №45
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.08.2019 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-01-24-001124-а 24.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-10 17:25:49

Щодо висновку ДАСУ

Відповідно до ч. 3 стаття 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Вінницькій області повідомляє про те, що ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» надало вимоги: UA-2019-01-24-001124-a.b1 та UA-2019-01-24-001124-a.b2 від 11 березня 2019 о 19:58 год. та 20:02 год. відповідно, а замовник мав надати відповідь щодо зазначених вимог не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Служба автомобільних доріг у Вінницькій області намагалась надати відповідь на вимоги, однак технічна можливост надати вказану відповідь була відсутня.
Крім того звертаємо увагу на те те, що дата аукціону була запланована на 13 березня 2019 р. на 11:43 год.
З приводу обмеження технічних можливостей для завантаження відповіді Служба автомобільних доріг у Вінницькій області зверталась до служби технічної підтримки майнданчика smarttender.biz, якою повідомлено, що дійсно технічної можливості завантажити відповідь на данному етапі процедури закупівлі не передбачено.
В зв'язку з вимогою органом державного фінансового контролю Служба автомобільних доріг у Вінницькій області письмово звернулася до технічної підтримки майнданчика smarttender.biz про надання роз'яснення, що підтвержує вказані вище обставини.
Відповідь майнданчика smarttender.biz буде надана додатково.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо висновку ДАСУ Відповідно до ч. 3 стаття 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Вінницькій області повідомляє про те, що ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» надало вимоги: UA-2019-01-24-001124-a.b1 та UA-2019-01-24-001124-a.b2 від 11 березня 2019 о 19:58 год. та 20:02 год. відповідно, а замовник мав надати відповідь щодо зазначених вимог не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Служба автомобільних доріг у Вінницькій області намагалась надати відповідь на вимоги, однак технічна можливост надати вказану відповідь була відсутня. Крім того звертаємо увагу на те те, що дата аукціону була запланована на 13 березня 2019 р. на 11:43 год. З приводу обмеження технічних можливостей для завантаження відповіді Служба автомобільних доріг у Вінницькій області зверталась до служби технічної підтримки майнданчика smarttender.biz, якою повідомлено, що дійсно технічної можливості завантажити відповідь на данному етапі процедури закупівлі не передбачено. В зв'язку з вимогою органом державного фінансового контролю Служба автомобільних доріг у Вінницькій області письмово звернулася до технічної підтримки майнданчика smarttender.biz про надання роз'яснення, що підтвержує вказані вище обставини. Відповідь майнданчика smarttender.biz буде надана додатково.

2019-09-10 17:33:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 березня 2019
UA-2019-01-24-001124-ac835991ae27944d3b516559e63d6e498
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

07 березня 2019 15:22
12) ПРозгляду ТП.docx
07 березня 2019 15:22
sign.p7s

Публічні документи

22 лютого 2019 15:13
41 Накладна гудранатор.pdf
22 лютого 2019 15:13
40 СТАТУТ ЕТАЛОН-БУД-к.pdf
22 лютого 2019 15:13
30 Виписка ЄДРЮО -к.pdf
22 лютого 2019 15:13
28 Ліцензія ЕталонБуд.pdf
22 лютого 2019 15:13
22 ДОГОВІР ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
22 лютого 2019 15:13
20 Дозвіл екологія АБЗ.pdf
22 лютого 2019 15:13
12 проект договору.pdf
22 лютого 2019 15:13
1 технічне завдання.pdf

Документи

07 березня 2019 15:23
12) ПРозгляду ТП.docx
07 березня 2019 15:23
sign.p7s

Публічні документи

22 лютого 2019 15:33
sign.p7s
22 лютого 2019 15:33
sign.p7s
22 лютого 2019 15:31
банк 499-503.zip
22 лютого 2019 15:31
23. Уставні документи.zip
22 лютого 2019 15:31
Довідки.rar
22 лютого 2019 15:31
15.1 .Тех.завдання.pdf
22 лютого 2019 15:31
13.2. Істотні умови.pdf
22 лютого 2019 15:31
13.1 Проект договору.pdf
22 лютого 2019 15:31
12. Погодження з ціною.pdf
22 лютого 2019 15:31
8. Ліцензія .pdf
22 лютого 2019 15:31
5. Відгуки.pdf
22 лютого 2019 15:31
3 Аналогічні договори.pdf
22 лютого 2019 15:31
2. Працівники.pdf
22 лютого 2019 15:31
1. 12 Дозв_л.pdf
22 лютого 2019 15:31
1.8 паспорт завод.zip
22 лютого 2019 15:31
1. 6 АБЗ.pdf
22 лютого 2019 15:31
Договори оренди.rar
22 лютого 2019 15:31
1. Довідка мат-тех база.pdf
22 лютого 2019 15:31
10.3 Наказ Клімов Ю.М..pdf
22 лютого 2019 15:31
10.2. Протокол № 61.pdf
22 лютого 2019 15:31
10.1 довіреність.pdf
22 лютого 2019 15:31
10 Протокол ЗЗУ № 31.pdf
22 лютого 2019 15:31
7. Довідка_про_підприєм.pdf
22 лютого 2019 15:31
6 Довідка ст.17.pdf

Документи

07 березня 2019 15:24
12) ПРозгляду ТП.docx
07 березня 2019 15:25
sign.p7s

Публічні документи

19 березня 2019 18:25
Податкова. МВС. ЄДР
22 лютого 2019 20:30
29 Витяг ЄДР.pdf
22 лютого 2019 20:30
28 Статут.pdf
22 лютого 2019 20:30
27 про санкції.pdf
22 лютого 2019 20:30
26 Ліцензія.zip
22 лютого 2019 20:30
26 Гарантия_ 1047.zip
22 лютого 2019 20:30
25.1 Технічне завдання.pdf
22 лютого 2019 20:30
24 субпідряд.pdf
22 лютого 2019 20:30
23.1 Проект договору.pdf
22 лютого 2019 20:30
22 про кінцеву ціну.pdf
22 лютого 2019 20:30
21 про довкілля.pdf
22 лютого 2019 20:30
18 Ліцензія.pdf
22 лютого 2019 20:30
16 довідка стаття 17.pdf
22 лютого 2019 20:30
15 Відгук.pdf
22 лютого 2019 20:30
14.3 Договір 62 18 П ІВ.pdf
22 лютого 2019 20:30
14.2 Договір 28 ІВ.pdf
22 лютого 2019 20:30
14.1 Договір 27 ІВ.pdf
22 лютого 2019 20:30
12 працівники.pdf
22 лютого 2019 20:30
10 Договір лабораторія.pdf
22 лютого 2019 20:30
5 договір оренди АБЗ.pdf
22 лютого 2019 20:30
4 Атестат АБЗ.pdf
22 лютого 2019 20:30
3 Паспорт АБЗ.pdf
22 лютого 2019 20:30
2 про АБЗ.pdf

Документи

07 березня 2019 15:26
12) ПРозгляду ТП.docx
07 березня 2019 15:26
sign.p7s

Публічні документи

23 лютого 2019 12:51
sign.p7s
23 лютого 2019 12:51
sign.p7s
23 лютого 2019 12:48
6. Про підписанта..pdf
23 лютого 2019 12:48
4.3. Договір 14 (М-12).pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511

№ рішення у справі

37-р/тк

Дата рішення у справі

19.06.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК

Документи

07 березня 2019 15:28
12) ПРозгляду ТП.docx
07 березня 2019 15:28
sign.p7s

Публічні документи

23 лютого 2019 18:09
sign.p7s
23 лютого 2019 18:01
Документи МТБ Банк.rar
23 лютого 2019 18:01
Fwd_ гарантия 090.zip
23 лютого 2019 18:01
26. Довiдка про лiцензiю.pdf
23 лютого 2019 18:01
19. Довідка про санкції.pdf
23 лютого 2019 18:01
18. Довідка про витрати.pdf
23 лютого 2019 18:01
17. Довдка щодо вимог.pdf
23 лютого 2019 18:00
16. Технічне завдання.pdf
23 лютого 2019 18:00
15. Проект договору.pdf
23 лютого 2019 18:00
12. Погодження з ціною.pdf
23 лютого 2019 18:00
8. Ліцензія.pdf
23 лютого 2019 18:00
6. Відутність ст.17.pdf
23 лютого 2019 18:00
5. Відгуки.pdf
23 лютого 2019 18:00
1. Підтвердження МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" 30 670 009,00
UAH з ПДВ
30 362 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” 30 786 000,00
UAH з ПДВ
30 478 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 30 797 777,00
UAH з ПДВ
30 797 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 18:25
Податкова. МВС. ЄДР
22 лютого 2019 20:30
29 Витяг ЄДР.pdf
22 лютого 2019 20:30
28 Статут.pdf
22 лютого 2019 20:30
27 про санкції.pdf
22 лютого 2019 20:30
26 Ліцензія.zip
22 лютого 2019 20:30
26 Гарантия_ 1047.zip
22 лютого 2019 20:30
25.1 Технічне завдання.pdf
22 лютого 2019 20:30
24 субпідряд.pdf
22 лютого 2019 20:30
23.1 Проект договору.pdf
22 лютого 2019 20:30
22 про кінцеву ціну.pdf
22 лютого 2019 20:30
21 про довкілля.pdf
22 лютого 2019 20:30
18 Ліцензія.pdf
22 лютого 2019 20:30
16 довідка стаття 17.pdf
22 лютого 2019 20:30
15 Відгук.pdf
22 лютого 2019 20:30
14.3 Договір 62 18 П ІВ.pdf
22 лютого 2019 20:30
14.2 Договір 28 ІВ.pdf
22 лютого 2019 20:30
14.1 Договір 27 ІВ.pdf
22 лютого 2019 20:30
12 працівники.pdf
22 лютого 2019 20:30
10 Договір лабораторія.pdf
22 лютого 2019 20:30
5 договір оренди АБЗ.pdf
22 лютого 2019 20:30
4 Атестат АБЗ.pdf
22 лютого 2019 20:30
3 Паспорт АБЗ.pdf
22 лютого 2019 20:30
2 про АБЗ.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 15:33
sign.p7s
22 лютого 2019 15:33
sign.p7s
22 лютого 2019 15:31
банк 499-503.zip
22 лютого 2019 15:31
23. Уставні документи.zip
22 лютого 2019 15:31
Довідки.rar
22 лютого 2019 15:31
15.1 .Тех.завдання.pdf
22 лютого 2019 15:31
13.2. Істотні умови.pdf
22 лютого 2019 15:31
13.1 Проект договору.pdf
22 лютого 2019 15:31
12. Погодження з ціною.pdf
22 лютого 2019 15:31
8. Ліцензія .pdf
22 лютого 2019 15:31
5. Відгуки.pdf
22 лютого 2019 15:31
3 Аналогічні договори.pdf
22 лютого 2019 15:31
2. Працівники.pdf
22 лютого 2019 15:31
1. 12 Дозв_л.pdf
22 лютого 2019 15:31
1.8 паспорт завод.zip
22 лютого 2019 15:31
1. 6 АБЗ.pdf
22 лютого 2019 15:31
Договори оренди.rar
22 лютого 2019 15:31
1. Довідка мат-тех база.pdf
22 лютого 2019 15:31
10.3 Наказ Клімов Ю.М..pdf
22 лютого 2019 15:31
10.2. Протокол № 61.pdf
22 лютого 2019 15:31
10.1 довіреність.pdf
22 лютого 2019 15:31
10 Протокол ЗЗУ № 31.pdf
22 лютого 2019 15:31
7. Довідка_про_підприєм.pdf
22 лютого 2019 15:31
6 Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

23 лютого 2019 12:51
sign.p7s
23 лютого 2019 12:51
sign.p7s
23 лютого 2019 12:48
6. Про підписанта..pdf
23 лютого 2019 12:48
4.3. Договір 14 (М-12).pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"
#41792106
Переможець 30 362 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 15:23

Документи

19 березня 2019 15:23
sign.p7s
19 березня 2019 15:23
12) ПВизначПереможця.docx
13 березня 2019 12:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"
#41792106
30 362 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 15:23
sign.p7s
19 березня 2019 15:23
12) ПВизначПереможця.docx
13 березня 2019 12:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 квітня 2019 16:51
Договір 47 19-П.pdf укладений
08 квітня 2019 16:50
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2019 13:26
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2019 13:24
12) д.у. 1 до дог 47 19-П (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 47/19-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 333 135,99
UAH (в тому числі ПДВ 4 888 856,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку