Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень та територій
Services for the cleaning of premises and territories
Очікувана вартість
8 130 000,00 UAH
UA-2019-01-24-001042-a 9b494915033d489e89c3b2f83f7f9c14
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 41022900
Contact point: Spivak Vyacheslav provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 січня 2019 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 02 квітня 2019 12:30
Очікувана вартість: 8 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 243900 UAH
Publication date: 24 січня 2019 13:19
Enquiries until: 15 лютого 2019 15:00
Complaints submission until: до 21 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 лютого 2019 15:00

Information

Estimated total value: 8 130 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 81 300 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants.
Belasova Natalia Vladimirovna - Head of the department of contractual work of the production unit carriage station of Kyiv-Passenger JSC "Ukrzaliznytsia", 38/40 T. Shevchenko Boulevard, room 317, Kyiv, 01032, tel. +38 (044) 309-72-73, e-mail is missing.
Quantity of goods or amount of work or services rendered. - 1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation. Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. Ukraine, according to Annex 1 of the tender documentation. Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2019 (until 31.12.2019)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання приміщень та територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Services in cleaning premises and territories
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 01 лютого 2019 08:58
Дата відповіді: 04 лютого 2019 17:37
Шановний замовнику! Тендерна документація містить дискримінаційні умови, а тому просимо Вас, видалити вимогу: 1. «Техніка повинна бути нова, або року випуску не раніше 2015 р., в технічно-справному стані, потужність техніки повинна відповідати паспорту виробника і забезпечувати якісне прибирання територій і площ зазначених в технічному завданні.» та викласти її у новій редакції: «Техніка повинна бути в технічно-справному стані, потужність техніки повинна відповідати паспорту виробника і забезпечувати якісне прибирання територій і площ зазначених в технічному завданні.» 2. « Учасник у разі перемоги, на момент укладання договору повинен мати в штаті не менше 60 працівників (в т.ч. прибиральників, які відповідають відповідній кваліфікації, мають необхідних досвід, вік від 18-60 років, мають медичні книжки (дійсні).» та викласти її у новій редакції: « Учасник у разі перемоги, на момент укладання договору повинен мати в штаті не менше 50 працівників (в т.ч. прибиральників, які відповідають відповідній кваліфікації, мають необхідних досвід,).» 3. «Оплата: здійснюється протягом – _________ банківських днів (зазначається Учасником не менше 30 банківських днів з дня підписання актів здачі-приймання наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної).» та викласти її у новій редакції: «Оплата: здійснюється протягом – _________ банківських днів (зазначається Учасником не менше 10 банківських днів з дня підписання актів здачі-приймання наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної).» Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Беручи до уваги великі площі, які підлягають механічному прибиранню та періодичність цього прибирання нами, як Замовником послуг були висунуті вимоги, щодо прибиральної техніки, а саме «Техніка повинна бути нова, або року випуску не раніше 2015 р.». Також надання послуг з прибирання має за мету забезпечити належний санітарно-технічний стан вокзалу, забезпечення високоякісного надання послуг з обслуговування пасажирів. Все це можливе досягнути лише за умови безперебійного, якісного та вчасного прибирання територій та приміщень вокзалу сучасною технікою. Якісне прибирання приміщень та територій вокзалу формує позитивний імідж Укрзалізниці у пасажирів. Тому дану вимогу щодо прибиральної техніки, а саме «Техніка повинна бути нова, або року випуску не раніше 2015 р.»
Залишити без змін.
2. Враховуючі великі площі вокзалу та вимоги надання послуг з прибирання, зазначені в тендерній документації, вважаємо, що оптимальна кількість персоналу повинна складати не менше 60 працівників. Дана кількість дозволить забезпечити якісне надання послуг з додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці, промислової безпеки, пожежної безпеки.
Тому зміни вноситься не будуть.
3. Умова оплати не менше 30 банківських днів пов’язана з тим, що порядок по отриманню централізованого фінансування на оплату послуг не дозволяє здійснити оплату в менш короткий строк.
Зміни вноситься не будуть.
Дискримінаційні вимоги Замовника
Дата подання: 06 лютого 2019 15:14
Уважно вивчивши тендерную документацію, були виявлені дискримінаційні умови, які обмежують коло учасників, тому просимо Вас, внести зміни: 1. Додаток № 1 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ у розділі Загальні вимоги до прибирання: -- «Техніка повинна бути нова, або року випуску не раніше 2015 р., в технічно-справному стані, потужність техніки повинна відповідати паспорту виробника і забезпечувати якісне прибирання територій і площ зазначених в технічному завданні.» та викласти її у новій редакції: «Техніка повинна бути в технічно-справному стані, потужність техніки повинна відповідати паспорту виробника і забезпечувати якісне прибирання територій і площ зазначених в технічному завданні.» - « Учасник у разі перемоги, на момент укладання договору повинен мати в штаті не менше 60 працівників (в т.ч. прибиральників, які відповідають відповідній кваліфікації, мають необхідних досвід, вік від 18-60 років, мають медичні книжки (дійсні).» та викласти її у новій редакції: « Учасник у разі перемоги, на момент укладання договору повинен мати в штаті не менше 50 працівників (в т.ч. прибиральників, які відповідають відповідній кваліфікації, мають необхідних досвід,).» 2. Додаток №3 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ : «Оплата: здійснюється протягом – _________ банківських днів (зазначається Учасником не менше 30 банківських днів з дня підписання актів здачі-приймання наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної).» та викласти її у новій редакції: «Оплата: здійснюється протягом – _________ банківських днів (зазначається Учасником не менше 10 банківських днів з дня підписання актів здачі-приймання наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної).» 3. Додаток № 8 Проект Договору (основні умови) Викласти п. 6.2.2, 6.2.3., 6.4.3. у новій редакції: «6.2.2. Контролювати надання послуг Виконавцем у строки, встановлені Договором та графіку з прибирання та догляду (технологічний процес); у випадку виявлення неякісного виконання зазначених у Договорі зобов'язань, пред'явити Виконавцю протягом 24 годин письмову рекламацію щодо виявлених недоліків, які підлягають усуненню власними силами та засобами Виконавця. При цьому складаються та додаються до рекламації відповідні акти (акт) згідно п.6.2.3. Договору. В разі не усунення недоліків Замовник зменшує місячну оплату на суму у розмірі місячної вартості окремої неякісної наданої послуги. Усунення недоліків не позбавляє Замовника права застосувати до Виконавця штрафні санкції, згідно цього Договору. 6.2.3. Складати акти про ненадання та/або неякісне надання послуг за Договором. У разі відмови Виконавця підписати акт про ненадання та /або неякісне надання послуг скласти відповідний акт про відмову в підписанні акту з обов’язковою фото фіксацією підтверджуючих фактів неякісно наданих послуг. Акти про ненадання та/або неякісне надання послуг або акти про відмову в підписанні акту про ненадання та/або неякісне надання послуг є підставою для застосування штрафних санкцій, передбачені п 7.2. Договору або відповідно до п 4.1. Договору не оплачувати не надані обсяги послуг. 6.4.3. У разі невиконання зобов’язань Замовником Виконавець має право розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у п’ятиденний строк до дати розірвання.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 березня 2019 16:58
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги на підставі абз. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
20 березня 2019 16:58
Протокол.docx
20 березня 2019 16:58
ПОВ відміна.docx