Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на обєкті: «Капітальний ремонт комунальної установи Романівської районної ради опорний навчальний заклад «Романівська гімназія» по вулиці Сергія Лялевича, 5 в смт. Романів Житомирської області», а саме: - Капітальний ремонт покрівлі комунальної установи Романівської районної ради опорний навчальний заклад «Романівська гімназія» по вулиці Сергія Лялевича, 5 в смт. Романів Житомирської області; - Капітальний ремонт благоустрою території комунальної установи Романівської районної ради опорний навчальний заклад «Романівська гімназія» по вулиці Сергія Лялевича, 5 в смт. Романів Житомирської області).
Очікувана вартість
84 882,00 UAH
UA-2019-01-24-000753-c 9826bc72fd4a4c789a49ef7ac3f6efd5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лопоха Надія Янківна

+380414621156 vira_viza@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Романівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143028
Місцезнаходження: 13000, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Романів, вул.50-річчя Жовтня, 2
Контактна особа: Лопоха Надія Янківна
+380414621156
vira_viza@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на обєкті: «Капітальний ремонт комунальної установи Романівської районної ради опорний навчальний заклад «Романівська гімназія» по вулиці Сергія Лялевича, 5 в смт. Романів Житомирської області», а саме: - Капітальний ремонт покрівлі комунальної установи Романівської районної ради опорний навчальний заклад «Романівська гімназія» по вулиці Сергія Лялевича, 5 в смт. Романів Житомирської області; - Капітальний ремонт благоустрою території комунальної установи Романівської районної ради опорний навчальний заклад «Романівська гімназія» по вулиці Сергія Лялевича, 5 в смт. Романів Житомирської області).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13000, Україна, Житомирська область, смт.Романів, Житомирська область смт.Романів вул.Сергія Лялевича 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

24 січня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Палашкевич Віктор Анатолійович"
#2028208633
Переможець 84 882,00
UAH
24 січня 2019 14:58

Документи

24 січня 2019 14:57
Електронний підпис
24 січня 2019 14:54
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:01
акт приймання-передачі укладений
23 березня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 09:09
Додаткова угода _4 (благоустрій).docx зміни до договору
02 грудня 2020 09:05
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:51
додаткова угода _3.docx зміни до договору
27 грудня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:45
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 15:06
договір укладений
24 січня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік (у зв,язку із змінами у бюджетному фінансуванні)
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік ,Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) в звязку відсутністю бюджетного фінансування на 2020 рік продовжено термі виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 66 480,00
UAH