Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області (коригування).
Очікувана вартість
1 614 796,00 UAH
UA-2019-01-24-000453-a 148533aeb8d64ae280079719085e7152
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васковець Ірина Анатоліївна

380634106136 yurist.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., Ковель, Незалежності 101
Контактна особа: Васковець Ірина Анатоліївна
380634106136
yurist.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 13:15
Очікувана вартість: 1 614 796,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 614,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області (коригування).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області (коригування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Заводська,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 10:48
Додаток 4.docx
24 січня 2019 10:48
Додаток 3.docx
24 січня 2019 10:48
Додаток 2.docx
24 січня 2019 10:48
Додаток 1.docx
24 січня 2019 10:48
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-24-000453-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 18 лютого 2019 18:57
ВИМОГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ!!!
Вимагаємо негайно скасувати протокол №17-3 від 18.02.19 р. , оскільки ПО-ПЕРШЕ: на ньому відсутні підписи семи членів тендерного комітету, а це грубе!!! порушення статті 11 ЗУ "Про публічні закупівлі" ,частини 4: Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. ПО-ДРУГЕ: в протоколі №17-3 від 18.02.19 р. вказана інформація яка не відповідає дійсності! В складі нашої тендерної пропозиції є довідка №2 від 06.02.2019р. про наявність обладнання і МТБ в якій зазначена інформація про складські і офісні приміщення, якими ми користуємося по договору оренди, що також поданий в складі нашої пропозиції, разом з довідкою, в папці Кваліфікаційні критерії!! Про які ще закриті майданчики ви пишете- нам не відомо???ЩО ТАКЕ ЗАКРИТИЙ МАЙДАНчИК??? Ми орендуємо офіс і склад- ці приміщення є закриті, що ще ви намагаєтеся ВИГАДАТИ??? Вимагаємо пояснити відповідно до якої статті ЗУ і згідно якого розділу тендерної документації ви відхилили нашу пропозицію - ЯКА ЗАКОННА ПІДСТАВА??? В Додатку 1 вимагалася в пункті 1.1: Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (зазначається інформація про складські приміщення/закритий майданчик, транспортні засоби, будівельні машини (механізми), виробнича база (у разі наявності) тощо, з позначкою навпроти - власне/оренда/договір про надання послуг тощо, а також з зазначенням найменування). Саме тому нами і подана інформація про СКЛАДСЬКІ ПРИМІЩЕННЯ!!! ПО-ТРЕТЄ: в протоколі №17-3 від 18.02.19 р. Написана ще одна ВИГАДА підстава для відхилення: що у складі нашої тендерної пропозиції подано вихідні листи, які не містять адресата (замовника), що не відповідає вимогам чинного законодавства???!!! Вимагаємо пояснити в якій статті ЗУ чи в якому розділі тендерної документації була написана така чітка умова-вказувати адресата (замовника)??? Ви навіть в Додатку 4 Форма «Тендерна пропозиція» цього не написали, оскільки Очевидно, що вся наша тендерна пропозиція підготовлена для замовника закупівлі в якій беремо участь!!! Ми за це до-речі 1700 грн. заплатили, а також оформили банківську гарантію на ім’я замовника, проект договору, тендерна пропозиція-всі ці документи підтверджують, що вони адресовані замовнику!!! Нам цікава ваша логіка- а кому ж тоді як не Вам-Замовник всі наші документи тендерної пропозиції адресовані???)) Якщо ж вам це так принципово- то віднесіть це непорозуміння до формальних помилок, так як цього вимагає ЗУ "Про публічні закупівлі" в статті 22, частини 3 : Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тому, вимагаємо негайно скасувати неправомірний протокол №17-3 від 18.02.19 р. або в іншому випадку,обіцяємо, що нами буде подана скарга на рішення замовника та бездіяльність тендерного комітету в АМКУ!!!А також нами буде написана заява в правоохоронні органи і в Державну аудиторську службу України, щоб перевірили законність дій тендерного комітету,і наші документи на наявність підстав для відхилення!Окрім того, ви змушені будете і перед ЗМІ відповісти, чому Замовник не має інтересу і бажання в економії державних коштів в сумі 364796,00 грн (саме на таку суму наша пропозиція дешевша від очікуваної вартості закупівлі!))) Бо для нього це абсолютно НЕ важливо – а от відсутність на наших довідках адресата (замовника)-стало вирішальним критерієм оцінки)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2019 16:57
Щодо розгляду вимоги

Тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянув вимогу щодо скасування протоколу №17-3 від 18.02.2019р. та повідомляє наступне.
Твердження, щодо порушення ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо необґрунтованим. Оскільки відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016р. №490 протокол розгляду тендерних пропозицій заповнюється електронною системою закупівель автоматично. На засіданні тендерного комітету 18.02.2019р. було прийняте колегіальне рішення про відхилення вашої тендерної пропозиції, стосовно закупівлі UA-2019-01-24-000453-a, яке підписане всіма членами комітету. Відповідне рішення було завантажено до електронної системи закупівель та накладено ЕЦП уповноваженою посадовою особою замовника. Варто зауважити, що Законом не затверджено формат рішення, а також не передбачено обов’язок оприлюднювати рішення оформлене протоколом із наявністю підписів.
Вимога не містить викладених підстав, щодо скасування протоколу відхилення.
Враховуючи вищезазначене у тендерного комітету управління освіти відсутні підстави скасування вищезазначеного протоколу.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-000453-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 20 березня 2019 13:58
ВИМОГА!!!
1) В Розділі III, частині 1 тендерної документації, замовником була написана вимога:
- Під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти ЕЦП/КЕП.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» не наклав ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 16:38
Тендерним комітетом Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянуто звернення за роз’ясненнями ТОВ «БК «Терондевелопменд» з приводу результату проведеного тендеру Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція) у вигляді протоколу №25-2 засідання тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 11 березня 2019 року з приводу всіх вказаних Вами вимог щодо розяснення результатів тендеру пояснюємо наступне.
Вважаємо, що переможцем тендеру правомірно визнано ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», оскільки жодних недоліків в тендерній документації даного учасника не виявлено і згідно вимог тендерної документації учасник ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» належним чином здійснював накладення ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію, що підтверджується застосування ЕЦП/КЕП вперше 08.02.2019р. та вдруге 18.03.2019р.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-000453-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 20 березня 2019 14:00
ВИМОГА!!!
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати:
1. Ціна тендерної пропозиції повинна бути твердою та чітко визначена.
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. До ціни тендерної пропозиції включаються податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством, а також інші витрати, передбачені для робіт даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.
Примітки до Додатку 2 до тендерної документації:
- порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно з положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013;
- Підсумкова відомість ресурсів (Відомість ресурсів) повинна бути надана учасником з додатковим посиланням на виробника будівельних матеріалів, виробів і конструкцій;
- до очікуваної вартості закупівлі включено:
 кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
 кошти на покриття ризику всiх учасникiв будівництва (в розмірі 1 % від вартості робіт (глав 1-9));
 податок на додану вартість.
До очікуваної вартості закупівлі не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами;
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції в файлі №3 подав кошторисні розрахунки:
-Зведений кошторисний розрахунок;
-Підсумкову відомість ресурсів з додатковим посиланням на виробника будівельних матеріалів, виробів і конструкцій;
-Договірна ціна.
Проте в цих документів відсутній розрахунок коштів на покриття ризику всiх учасникiв будівництва в розмірі 1 % від вартості робіт!!! Отже такі витрати не включені в ціну Учасника ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», тому ціна такого Учасника розрахована НЕ ВІРНО, і так, що не відповідає умовам тендерної документації. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 16:39
Тендерним комітетом Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянуто звернення за роз’ясненнями ТОВ «БК «Терондевелопменд» з приводу результату проведеного тендеру Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція) у вигляді протоколу №25-2 засідання тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 11 березня 2019 року з приводу всіх вказаних Вами вимог щодо розяснення результатів тендеру пояснюємо наступне.
Безпідставним вважаємо посилання ТОВ «БК «Терондевелопменд» на ту обставину, що в документах тендеру поданого учасником ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» відсутній розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва в розмірі 1% від вартості робіт, оскільки наявність даних розрахункових даних вбачається з комплексного вивчення поданих всіх видів кошторисної документації в документах учасника ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС». А також ціна є твердою, що чітко видно в Договірній ціні.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-000453-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 20 березня 2019 14:02
ВИМОГА!
4) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати:

11. При проведенні робіт необхідно виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці та промислової безпеки у будівництві (при реконструкції, що передбачене закупівлею), природоохоронного законодавства, державних будівельних норм (ДБН), правил безпечного зведення споруд, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Для підтвердження Учасники надають копію посвідчення керівника/відповідальної особи про проходження навчання з охорони праці.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції подав посвідчення №566 від 16 лютого 2017 року в якому відсутні відомості про те, що це посвідчення про проходження навчання з охорони праці. А також на даному посвідченні відсутній відбиток печатки органу, що його видав, або її зображення не розбірливе, його не видно. Тому, вважаємо, що такий документ НЕ підтверджує, що керівник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» пройшов навчання з охорони праці. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 16:40
Тендерним комітетом Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянуто звернення за роз’ясненнями ТОВ «БК «Терондевелопменд» з приводу результату проведеного тендеру Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція) у вигляді протоколу №25-2 засідання тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 11 березня 2019 року з приводу всіх вказаних Вами вимог щодо розяснення результатів тендеру пояснюємо наступне.
Учасником ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції надано належним чином завірену копію посвідчення №556 від 16.02.2017 р. як доказ проходження керівником підприємства навчання з охорони праці в «Волинському обласному навчально-курсовому комбінаті».
Номер вимоги: UA-2019-01-24-000453-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 20 березня 2019 14:04
ВИМОГА!
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник повинен документи, що підтверджують:
Теплотехнічні характеристики огороджуючих конструкцій повинні відповідати вимогам ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель»:
1. Конструкція профілю та склопакетів вікон і зовнішніх дверей повинна відповідати:
- нормативний коефіцієнт тепло опору не менший від 0,75 м2 К/ВТ.
Та відповідно до Розділу III, частини 6 тендерної документації, учасник повинен надати:
- копію діючого сертифікату відповідності та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або іншого документального підтвердження якості та безпеки на: склопакети, блоки віконні та блоки дверні зовнішні, фурнітуру, профіль.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції в файлі №3 подав копії 7 (семи) сертифікатів, 2 (два) з яких не розбірливі, неможливо прочитати інформацію, яка в ньому написана!!! Не можливо розпізнати який орган видав ці сертифікати, підпис керівника і відбиток печатку даного органу також відсутні! До-речі саме ці сертифікати 2 (два) ніби-то належать ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», що заявляє себе виробником віконних і дверних конструкцій! Виникає запитання – як виробник не надав сертифікат належної якості (які йому належать!) і чому не надав скан-копію з оригіналу ?? Окрім того, жоден з цих 7 (семи) сертифікатів не підтверджує відповідності вимогам ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель». Як Замовник перевірив достовірність інформації, що вказана в сертифікатах ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» залишається загадкою??!! Також Сертифікат відповідність на фурнітуру марки VORNE поданий в файлі №3 Учасником ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» не діючий вже, термін дії його до 30.08.2018 року. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 16:41
Тендерним комітетом Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянуто звернення за роз’ясненнями ТОВ «БК «Терондевелопменд» з приводу результату проведеного тендеру Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція) у вигляді протоколу №25-2 засідання тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 11 березня 2019 року з приводу всіх вказаних Вами вимог щодо розяснення результатів тендеру пояснюємо наступне.
Учасником процедури закупівлі ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» надано наступні сертифікати: сертифікат відповідності на склопакети клеєні однокамерні та двокамерні енергозберігаючі та загальнобудівельного призначення; на блоки віконні та дверні балконні, із полівінілхлоридних профілів систем «WDS» (Україна) з склопакетами клеєними однокамерними та двохкамерними загальнобудівельного призначення для промислових (сільськогосподарських) будівель, енергозберігаючими для житлових та громадських будівель; на фурнітуту, пристрої поворотні, відкидні та поворотно-відкидні марки ACCADO для віконних та балконних дверних блоків з недорогоцінних металів; на плофілі полівінілхлоридні для віконних та дверних конструкцій; які відповідають вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-000453-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 20 березня 2019 14:05
вимога!!!
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати:
Учасники додатково
повинні подати документи, що підтверджують гарантії
постачання/встановлення блоків віконних та блоків дверних зовнішніх:
 учасники, які є виробниками:
а) довідку в довільній формі про те, що учасник є виробником;
 учасники, які є офіційними представниками, покупцями, посередниками тощо:
а) довідку в довільній формі про найменування та місцезнаходження виробника;
б) оригінал або нотаріально завірену копію гарантійного листа, адресованого на замовника торгів (тендеру), щодо надання безпосереднім виробником (або його офіційним представником, покупцем, посередником тощо) (на блоки віконні та блоки дверні зовнішні згідно з технічними вимогами замовника) гарантій стосовно забезпечення учасника такими блоками віконними та блоками дверними зовнішніми.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції в файлі №3 подав гарантійний лист від виробника ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», тобто від самого себе, який назвав “ довідка про те, що учасник є виробником блоків віконних” вих. № 16/11 від 05.02.2019р. В даній довідці Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» пише, що гарантує Замовнику виготовлення та поставку блоків віконних відповідно до умов тендерної документації. Проте НЕ ГАРАНТУЄ поставку блоків дверних зовнішніх, відповідно до умов Додатку 2 тендерної документації!! Отже, гарантійний лист від виробника (або його офіційним представником, покупцем, посередником тощо) стосовно гарантій забезпечення учасника блоками дверними зовнішніми – ВІДСУТНІЙ в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС». Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 16:42
Тендерним комітетом Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянуто звернення за роз’ясненнями ТОВ «БК «Терондевелопменд» з приводу результату проведеного тендеру Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція) у вигляді протоколу №25-2 засідання тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 11 березня 2019 року з приводу всіх вказаних Вами вимог щодо розяснення результатів тендеру пояснюємо наступне.
Згідно Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації предметом тендерної пропозиції є виключно віконні блоки різних розмірів (в тендерній документації відсутні вимоги, щодо необхідності виготовлення та постачання замовнику дверей), на дану вимогу учасник-переможець ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» надав довідку про те, що учасник є виробником блоків віконних та гарантує виготовлення та постачання блоків віконних відповідно до вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-000453-a.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 20 березня 2019 14:06
ВИМОГА!!!
В Розділі V, частині 2 тендерної документації, замовником була написана вимога:
Розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, про що учасник додатково надає відповідний лист-згоду в інших документах тендерної пропозиції. Розрахунки повинні відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведених в Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції в файлі №3 подав ЛИШЕ такі кошторисні розрахунки:
-Зведений кошторисний розрахунок;
-Підсумкову відомість ресурсів з додатковим посиланням на виробника будівельних матеріалів, виробів і конструкцій;
-Договірна ціна.
Проте, відповідно до умов Розділу V, що вище описані, учасник закупівлі повинен був до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надати Розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)), це є очевидним фактом! Оскільки, ЛИШЕ в локальному кошторисі, це єдиний документ, в якому це видно, вказується Кількість, обсяг, види робіт та матеріалів (тобто технічна, якісна і кількісна характеристика!) передбачених закупівлею, що наведені Замовником в Додатку 2 Таблиці 2 тендерної документації! Проте, Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції не подав жодного документа, кошторисного розрахунку, згідно якого можна визначити, що саме і яку: Кількість, обсяг, види робіт та матеріалів він включив у вартість своєї тендерної пропозиції, за що він нарахував 1585067,66 грн (початкова ставка Учасника). І саме головне - як Замовник визначив відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» умовам тендерної документації і всім її Додаткам, що є невід’ємною частиною документації ???
Окрім того, відповідно до умов Розділу V, що вище описані, якщо Учасник- переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір - Розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)) приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, то це означає, що учасник закупівлі повинен був до кінцевого строку подання тендерних пропозицій ТАКОЖ їх надати, і у випадку зміни ціни за результатами аукціону подати ЩЕ РАЗ, але вже приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону!!! Але Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» не зробив цього!
Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 16:46
Тендерним комітетом Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянуто звернення за роз’ясненнями ТОВ «БК «Терондевелопменд» з приводу результату проведеного тендеру Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція) у вигляді протоколу №25-2 засідання тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 11 березня 2019 року з приводу всіх вказаних Вами вимог щодо розяснення результатів тендеру пояснюємо наступне.
Учасник-переможець ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» відповідно до умов Розділу V, до завершення строку подання тендерних пропозицій надав наступні розрахунки: Договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів та інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством), яка відображає повністю та відкрито кількість, обсяг, види робіт та матеріалів, які включені у вартість тендерної пропозиції ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», тобто порушення законодавства в даному випадку відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-000453-a.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 20 березня 2019 14:17
вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ ПЛЮС"!!!
Ці вимоги написані нами нижче лише частина з невідповідностей даного учасника умовам тендерної документації, ми готуємо скаргу в Антимонопольний комітет України, щодо бездіяльності тендерного комітету та неправомірні дії Замовника!!! Якщо Ви терміново не скасуєте протокол про визнання Переможцем, вас це зобов'яже зробити рішення АМКУ повірте! Обрати переможцем в п'яти закупівлях одного і того ж учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ ПЛЮС" з найдорожчими ЦІНАМИ- це якось дуже кидається в очі, Вам не здається? Про те, що це ваш гарантований і "улюблений свій" підрядник відомо всім, але майте совість - не порушуйте Закон і обирайте переможцем хоча б того, хто ідеально підготував документи і виконав правильно всі умови ВАШОЇ тендерної документації!!! Не забувайте про ЗМІ і громаду, яка все бачить і чує, ваші "домовленості" публічні, так просто ці схеми не заховаєш) Рекомендуємо Вам добре подумати ще раз і переглянути своє рішення, бо мовчати ми точно не будемо!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 16:48
За результати оголошення переможця ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» у вигляді протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради №25-2 від 11 березня 2019 року ТЗОВ «Атлант Плюс» надав всі необхідні документи (в тому числі розрахункові) приведені у відповідність до показників за результатами проведено тендеру (аукціону).
На підставі вище викладеного та керуючись законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо Ваше звернення до замовника за роз’ясненнями, яке по формі та змісту вимоги викладено у формі скарги, вважаємо безпідставним та відхиляємо, остаточним рішенням, щодо даного тендеру є протокол №25-2 засідання тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 11 березня 2019 року. Повідомлення, щодо укладення договору направлено переможцю тендеру ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» у встановлені законом порядку та строки.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-000453-a.a10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 16 квітня 2019 16:36
ВИМОГА!!!
Шановний ЗАМОВНИК - це вже не смішно!)) Ви вирішили, ще раз йти по процедурі ОСКАРЖЕННЯ і знову хочете, щоб ваше абсурдне ріщення ми оскаржили в АМКУ??? Ваша підстава суперечить діючому Закону України Про публічні закупівлі- УВАЖАЙТО ЧИТАЙТЕ І НЕ ПЕРЕКРУЧУЙТЕ ЙОГО!!! Стаття 17 Відмова в участі у процедурі закупівлі, частина 3 : Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі. Замовник НЕ вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті!!!! А це означає, що ВАША підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції НЕЗАКОННА, і ваше рішення буде оскаржене!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2019 15:03
Шановний Учаснику!!! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам, що тендерна документація Замовника (далі-документація) розроблена відповідно до законодавства України.
При складанні документації, Замовником дотримано вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон). Так, згідно п. 1 розділу III документації Учасник процедури закупівлі повинен завантажити гарантійний лист у довільній формі про відсутність підстав визначених у ч. 1 та 2 ст. 17, що аж ніяк не суперечить діючому Закону. При цьому, з метою дотримання норм законодавства Замовник не вимагав документального підтвердження інформації від Учасників.
У гарантійному листі №4 від 06.02.2019р., поданий у складі Вашої пропозиції, відсутня інформація щодо п. 1 ч. 1 ст. 17, тому Ваша пропозиція була відхилена, оскільки документація містила вимогу щодо підтвердження інформації, у довільній формі, про відсутність підстав визначених у ч. 1 та 2 ст. 17 вцілому, а не окремих її пунктів.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для скасування протоколу №39 від 16.04.2019р.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-000453-a.c11
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 16 квітня 2019 17:42
ВИМОГА! Сканований оригінал вимоги прикріплений в супровідній документації!!!
ВИМАГАЄМО скасувати неправомірний, незаконний і просто абсурдний протокол №39 від 16 квітня 2019 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “БК “Терон Девелопмент”, оскільки дана підстава що в ньому зазначена, а саме: У складі тендерної пропозиції учасником подано гарантійний лист №4 від 06.02.2019р. який не у повній мірі підтверджує відсутність підстав для відмови визначених у ч. 1 та 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутня інформація про п. 1 ч. 1 ст. 17, тобто ТзОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» вищевказаним гарантійним листом не підтвердив інформацію про те, що учасник не пропонував, не давав або не погоджувався дати прямо чи опосередковано будь якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі, НЕ МОЖЕ бути підставою для відхилення тендерної пропозиції!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2019 15:02
Шановний Учаснику!!! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам, що тендерна документація Замовника (далі-документація) розроблена відповідно до законодавства України.
При складанні документації, Замовником дотримано вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон). Так, згідно п. 1 розділу III документації Учасник процедури закупівлі повинен завантажити гарантійний лист у довільній формі про відсутність підстав визначених у ч. 1 та 2 ст. 17, що аж ніяк не суперечить діючому Закону. При цьому, з метою дотримання норм законодавства Замовник не вимагав документального підтвердження інформації від Учасників.
У гарантійному листі №4 від 06.02.2019р., поданий у складі Вашої пропозиції, відсутня інформація щодо п. 1 ч. 1 ст. 17, тому Ваша пропозиція була відхилена, оскільки документація містила вимогу щодо підтвердження інформації, у довільній формі, про відсутність підстав визначених у ч. 1 та 2 ст. 17 вцілому, а не окремих її пунктів.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для скасування протоколу №39 від 16.04.2019р.

Документи

21 лютого 2019 16:57
щодо вимоги 2.docx

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

16 квітня 2019 17:42
Вимога №1.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-24-000453-a.a9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 21 березня 2019 23:27
Скарга №1 від 21 березня 2019 р.
з додатками
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2019 20:53
Рішення від 26.03.2019 № 3457 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 березня 2019 20:52
рішення від 08.04.2019 № 4162.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2019 20:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою виконання рішення №4162-р/пк-пз від 08.04.2019р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "Будівельна Компанія "Терон Девелопмент" у формі протоколу №17-3 від 18.02.19р. та рішення про визначення переможцем ТзОВ "АТЛАНТ ПЛЮС" у формі протоколу №25-2 від 11.03.19р. та проведено повторний розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Дата виконання рішення замовником: 19 квітня 2019 15:11
Номер скарги: UA-2019-01-24-000453-a.c12
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 29 квітня 2019 22:59
Скарга №6 від 26 квітня 2019 року.
Додатки: 1. Платіжне доручення №37 від 26 квітня 2019 року з підтвердженням банку. 2. Гарантійний лист про відсутність підстав. 3. Протокол № 39 про відхилення. 4. Протокол № 42 про переможця. 5. Скрін-шот підтвердження пов'язаних осіб. 6. Працівники ВОЛБУД-АТЛАНТ ПЛЮС. 7. Рахунок Атлант Плюс в Аваль. 8. Рахунок Атлант Плюс в казначействі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 22:16
рішення від 06.05.2019 № 5461.pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 22:16
запит Скаржнику № UA-2019-01-24-000453-a.pdf
Дата публікації: 14 травня 2019 20:47
Рішення від 17.05.2019 № 6146.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 23:42

Документи подані скаржником

21 березня 2019 23:27
Скарга № 1 від 21.03.2019р..PDF
21 березня 2019 23:27
платіжка стор.2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000048 ● a3f5c3fc0c44490fb7432271f2149fcc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.03.2019 № 8-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 20.03.2019 №8-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-24-000453-а від 24.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

2019-04-04 14:25:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 1 514 492,40
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 1 465 326,29
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 1 453 499,94
UAH з ПДВ
1 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС 1 585 067,66
UAH з ПДВ
1 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 15:11
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:10
Терон девелопмент 405.rar
08 лютого 2019 15:10
Тендерна пропозиція.rar
08 лютого 2019 15:10
Субпідряд.rar
08 лютого 2019 15:10
Сертифікати, висновки.rar
08 лютого 2019 15:10
Проект договору.rar
08 лютого 2019 15:10
Інші документи.rar

Публічні документи

08 лютого 2019 16:22
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:19
днз№5 3.pdf
08 лютого 2019 16:19
днз№5 2.pdf
08 лютого 2019 16:18
scan відгук волбуд.pdf
08 лютого 2019 16:18
днз№5.4.pdf
08 лютого 2019 16:18
днз №3 4pdf.pdf
08 лютого 2019 16:18
днз №3 2.pdf
08 лютого 2019 16:18
договыр днз№5.pdf
08 лютого 2019 16:18
днз №3 3.pdf
08 лютого 2019 16:18
днз №3 1.pdf
08 лютого 2019 16:18
scan відгук волбуд 2.pdf
08 лютого 2019 16:18
днз №3 5.pdf
08 лютого 2019 16:18
днз№5 1.pdf
08 лютого 2019 16:18
договір підряду +ду №3.pdf
08 лютого 2019 16:18
лист згода.pdf
08 лютого 2019 16:18
лист погодження.pdf
08 лютого 2019 16:18
скло.pdf
08 лютого 2019 16:18
Cертификат.PDF
08 лютого 2019 16:18
вікна та двері.pdf
08 лютого 2019 16:18
profili_pvx_10_03_19.pdf
08 лютого 2019 16:18
№_20190130_0002 школа №1.pdf
08 лютого 2019 16:18
гарантія.pdf
08 лютого 2019 16:18
графік.pdf
08 лютого 2019 16:18
Проект договору.pdf
08 лютого 2019 16:18
кошторис.pdf
08 лютого 2019 16:18
підсумкова відомість.pdf
08 лютого 2019 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2019 16:17
обладнання.pdf
08 лютого 2019 16:17
паспорт.pdf
08 лютого 2019 16:17
ліцензия.pdf
08 лютого 2019 16:17
працывники +трудовы.pdf
08 лютого 2019 16:17
довыдка з банку.pdf
08 лютого 2019 16:17
Лист-згода Додаток 8.pdf
08 лютого 2019 16:17
Лист РНБО Додаток 9.pdf
08 лютого 2019 16:17
довідка банк.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 16:53
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:50
Scan0010002.JPG
08 лютого 2019 16:33
довідка 2.PDF
08 лютого 2019 16:33
Підписаний_GarLIST 8278.pdf
08 лютого 2019 16:33
ліцензія _оригінал_.PDF
08 лютого 2019 16:33
виписка з ЄДР.PDF
08 лютого 2019 16:33
проект договору.PDF
08 лютого 2019 16:33
Mirgorodsky_1853-K-O с ЭЦП.pdf
08 лютого 2019 16:33
копії трудових книжок.PDF
08 лютого 2019 16:33
статут _копія_.PDF
08 лютого 2019 16:33
статут _оригінал_.PDF
08 лютого 2019 16:33
тендерна пропозиція.PDF
08 лютого 2019 16:33
витяг з ЄДР.PDF
08 лютого 2019 16:33
кошторис.PDF
08 лютого 2019 16:33
довідка 1.PDF
08 лютого 2019 16:33
інформаційна довідка 1.PDF
08 лютого 2019 16:33
довідка платника ПДВ.PDF
08 лютого 2019 16:33
License с ЭЦП.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 16:43
Електронний підпис
24 квітня 2019 16:38
Розрахунки
24 квітня 2019 16:38
Тендерна пропозиція
11 березня 2019 17:32
Електронний підпис
11 березня 2019 16:56
Розрахунки
11 березня 2019 16:55
Тендерна пропозиція
08 лютого 2019 14:31
Електронний підпис
08 лютого 2019 12:31
Підписаний_G0119-7798-GL_tender.pdf
08 лютого 2019 12:31
License.pdf
08 лютого 2019 12:31
Файл номер 8.pdf
08 лютого 2019 12:31
Файл номер 7.PDF
08 лютого 2019 12:31
Файл номер 6.pdf
08 лютого 2019 12:31
Файл номер 5.PDF
08 лютого 2019 12:31
Файл номер 4.pdf
08 лютого 2019 12:31
Файл номер 3.pdf
08 лютого 2019 12:31
Файл номер 2.PDF
08 лютого 2019 12:31
Файл номер 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41490407
Рішення скасоване 1 250 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:53
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
Рішення скасоване 1 300 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Рішення скасоване 1 398 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:53
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС
#34146385
Рішення скасоване 1 485 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41490407
Відхилено 1 250 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 16:04
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
Відхилено 1 300 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 15:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Відхилено 1 398 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 15:30
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС
#34146385
Переможець 1 485 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 14:34

Документи

18 лютого 2019 16:01
Електронний підпис
18 лютого 2019 16:01
протокол 17-3.docx

Документи

22 лютого 2019 16:04
Електронний підпис

Документи

01 березня 2019 15:55
Електронний підпис

Документи

11 березня 2019 13:57
Електронний підпис
11 березня 2019 13:57
протокол 25-2 Атлант 11.docx
01 березня 2019 15:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 квітня 2019 16:01
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:58
протокол 39.docx

Документи

17 квітня 2019 15:25
Електронний підпис
17 квітня 2019 15:21
протокол 40.docx

Документи

17 квітня 2019 15:29
Електронний підпис
17 квітня 2019 15:28
протокол 40-1.docx

Документи

19 квітня 2019 14:32
Електронний підпис
19 квітня 2019 14:32
протокол 42.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС
#34146385
1 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 14:32
Електронний підпис
19 квітня 2019 14:32
протокол 42.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 10:15
дод. угода 2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:14
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 14:33
дод. угода 1.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:31
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 09:45
412-У.pdf укладений
24 травня 2019 09:45
412-У.pdf укладений
24 травня 2019 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни у Додаток 1 (календарний графік виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 412-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 412-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML