Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141680 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., Ковель, Незалежності 101 |
Контактна особа: |
Васковець Ірина Анатоліївна 380634106136 yurist.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2019 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 13:15 |
Очікувана вартість: | 1 614 796,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 614,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2019 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2019 10:48 |
Додаток 4.docx | |
24 січня 2019 10:48 |
Додаток 3.docx | |
24 січня 2019 10:48 |
Додаток 2.docx | |
24 січня 2019 10:48 |
Додаток 1.docx | |
24 січня 2019 10:48 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянув вимогу щодо скасування протоколу №17-3 від 18.02.2019р. та повідомляє наступне.
Твердження, щодо порушення ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо необґрунтованим. Оскільки відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016р. №490 протокол розгляду тендерних пропозицій заповнюється електронною системою закупівель автоматично. На засіданні тендерного комітету 18.02.2019р. було прийняте колегіальне рішення про відхилення вашої тендерної пропозиції, стосовно закупівлі UA-2019-01-24-000453-a, яке підписане всіма членами комітету. Відповідне рішення було завантажено до електронної системи закупівель та накладено ЕЦП уповноваженою посадовою особою замовника. Варто зауважити, що Законом не затверджено формат рішення, а також не передбачено обов’язок оприлюднювати рішення оформлене протоколом із наявністю підписів.
Вимога не містить викладених підстав, щодо скасування протоколу відхилення.
Враховуючи вищезазначене у тендерного комітету управління освіти відсутні підстави скасування вищезазначеного протоколу.
- Під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти ЕЦП/КЕП.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» не наклав ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Вважаємо, що переможцем тендеру правомірно визнано ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», оскільки жодних недоліків в тендерній документації даного учасника не виявлено і згідно вимог тендерної документації учасник ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» належним чином здійснював накладення ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію, що підтверджується застосування ЕЦП/КЕП вперше 08.02.2019р. та вдруге 18.03.2019р.
1. Ціна тендерної пропозиції повинна бути твердою та чітко визначена.
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. До ціни тендерної пропозиції включаються податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством, а також інші витрати, передбачені для робіт даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.
Примітки до Додатку 2 до тендерної документації:
- порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно з положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013;
- Підсумкова відомість ресурсів (Відомість ресурсів) повинна бути надана учасником з додатковим посиланням на виробника будівельних матеріалів, виробів і конструкцій;
- до очікуваної вартості закупівлі включено:
кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
кошти на покриття ризику всiх учасникiв будівництва (в розмірі 1 % від вартості робіт (глав 1-9));
податок на додану вартість.
До очікуваної вартості закупівлі не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами;
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції в файлі №3 подав кошторисні розрахунки:
-Зведений кошторисний розрахунок;
-Підсумкову відомість ресурсів з додатковим посиланням на виробника будівельних матеріалів, виробів і конструкцій;
-Договірна ціна.
Проте в цих документів відсутній розрахунок коштів на покриття ризику всiх учасникiв будівництва в розмірі 1 % від вартості робіт!!! Отже такі витрати не включені в ціну Учасника ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», тому ціна такого Учасника розрахована НЕ ВІРНО, і так, що не відповідає умовам тендерної документації. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Безпідставним вважаємо посилання ТОВ «БК «Терондевелопменд» на ту обставину, що в документах тендеру поданого учасником ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» відсутній розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва в розмірі 1% від вартості робіт, оскільки наявність даних розрахункових даних вбачається з комплексного вивчення поданих всіх видів кошторисної документації в документах учасника ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС». А також ціна є твердою, що чітко видно в Договірній ціні.
11. При проведенні робіт необхідно виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці та промислової безпеки у будівництві (при реконструкції, що передбачене закупівлею), природоохоронного законодавства, державних будівельних норм (ДБН), правил безпечного зведення споруд, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Для підтвердження Учасники надають копію посвідчення керівника/відповідальної особи про проходження навчання з охорони праці.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції подав посвідчення №566 від 16 лютого 2017 року в якому відсутні відомості про те, що це посвідчення про проходження навчання з охорони праці. А також на даному посвідченні відсутній відбиток печатки органу, що його видав, або її зображення не розбірливе, його не видно. Тому, вважаємо, що такий документ НЕ підтверджує, що керівник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» пройшов навчання з охорони праці. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Учасником ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції надано належним чином завірену копію посвідчення №556 від 16.02.2017 р. як доказ проходження керівником підприємства навчання з охорони праці в «Волинському обласному навчально-курсовому комбінаті».
Теплотехнічні характеристики огороджуючих конструкцій повинні відповідати вимогам ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель»:
1. Конструкція профілю та склопакетів вікон і зовнішніх дверей повинна відповідати:
- нормативний коефіцієнт тепло опору не менший від 0,75 м2 К/ВТ.
Та відповідно до Розділу III, частини 6 тендерної документації, учасник повинен надати:
- копію діючого сертифікату відповідності та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або іншого документального підтвердження якості та безпеки на: склопакети, блоки віконні та блоки дверні зовнішні, фурнітуру, профіль.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції в файлі №3 подав копії 7 (семи) сертифікатів, 2 (два) з яких не розбірливі, неможливо прочитати інформацію, яка в ньому написана!!! Не можливо розпізнати який орган видав ці сертифікати, підпис керівника і відбиток печатку даного органу також відсутні! До-речі саме ці сертифікати 2 (два) ніби-то належать ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», що заявляє себе виробником віконних і дверних конструкцій! Виникає запитання – як виробник не надав сертифікат належної якості (які йому належать!) і чому не надав скан-копію з оригіналу ?? Окрім того, жоден з цих 7 (семи) сертифікатів не підтверджує відповідності вимогам ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель». Як Замовник перевірив достовірність інформації, що вказана в сертифікатах ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» залишається загадкою??!! Також Сертифікат відповідність на фурнітуру марки VORNE поданий в файлі №3 Учасником ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» не діючий вже, термін дії його до 30.08.2018 року. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Учасником процедури закупівлі ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» надано наступні сертифікати: сертифікат відповідності на склопакети клеєні однокамерні та двокамерні енергозберігаючі та загальнобудівельного призначення; на блоки віконні та дверні балконні, із полівінілхлоридних профілів систем «WDS» (Україна) з склопакетами клеєними однокамерними та двохкамерними загальнобудівельного призначення для промислових (сільськогосподарських) будівель, енергозберігаючими для житлових та громадських будівель; на фурнітуту, пристрої поворотні, відкидні та поворотно-відкидні марки ACCADO для віконних та балконних дверних блоків з недорогоцінних металів; на плофілі полівінілхлоридні для віконних та дверних конструкцій; які відповідають вимогам тендерної документації.
Учасники додатково
повинні подати документи, що підтверджують гарантії
постачання/встановлення блоків віконних та блоків дверних зовнішніх:
учасники, які є виробниками:
а) довідку в довільній формі про те, що учасник є виробником;
учасники, які є офіційними представниками, покупцями, посередниками тощо:
а) довідку в довільній формі про найменування та місцезнаходження виробника;
б) оригінал або нотаріально завірену копію гарантійного листа, адресованого на замовника торгів (тендеру), щодо надання безпосереднім виробником (або його офіційним представником, покупцем, посередником тощо) (на блоки віконні та блоки дверні зовнішні згідно з технічними вимогами замовника) гарантій стосовно забезпечення учасника такими блоками віконними та блоками дверними зовнішніми.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції в файлі №3 подав гарантійний лист від виробника ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», тобто від самого себе, який назвав “ довідка про те, що учасник є виробником блоків віконних” вих. № 16/11 від 05.02.2019р. В даній довідці Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» пише, що гарантує Замовнику виготовлення та поставку блоків віконних відповідно до умов тендерної документації. Проте НЕ ГАРАНТУЄ поставку блоків дверних зовнішніх, відповідно до умов Додатку 2 тендерної документації!! Отже, гарантійний лист від виробника (або його офіційним представником, покупцем, посередником тощо) стосовно гарантій забезпечення учасника блоками дверними зовнішніми – ВІДСУТНІЙ в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС». Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Згідно Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації предметом тендерної пропозиції є виключно віконні блоки різних розмірів (в тендерній документації відсутні вимоги, щодо необхідності виготовлення та постачання замовнику дверей), на дану вимогу учасник-переможець ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» надав довідку про те, що учасник є виробником блоків віконних та гарантує виготовлення та постачання блоків віконних відповідно до вимог тендерної документації.
Розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, про що учасник додатково надає відповідний лист-згоду в інших документах тендерної пропозиції. Розрахунки повинні відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведених в Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції в файлі №3 подав ЛИШЕ такі кошторисні розрахунки:
-Зведений кошторисний розрахунок;
-Підсумкову відомість ресурсів з додатковим посиланням на виробника будівельних матеріалів, виробів і конструкцій;
-Договірна ціна.
Проте, відповідно до умов Розділу V, що вище описані, учасник закупівлі повинен був до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надати Розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)), це є очевидним фактом! Оскільки, ЛИШЕ в локальному кошторисі, це єдиний документ, в якому це видно, вказується Кількість, обсяг, види робіт та матеріалів (тобто технічна, якісна і кількісна характеристика!) передбачених закупівлею, що наведені Замовником в Додатку 2 Таблиці 2 тендерної документації! Проте, Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції не подав жодного документа, кошторисного розрахунку, згідно якого можна визначити, що саме і яку: Кількість, обсяг, види робіт та матеріалів він включив у вартість своєї тендерної пропозиції, за що він нарахував 1585067,66 грн (початкова ставка Учасника). І саме головне - як Замовник визначив відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» умовам тендерної документації і всім її Додаткам, що є невід’ємною частиною документації ???
Окрім того, відповідно до умов Розділу V, що вище описані, якщо Учасник- переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір - Розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)) приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, то це означає, що учасник закупівлі повинен був до кінцевого строку подання тендерних пропозицій ТАКОЖ їх надати, і у випадку зміни ціни за результатами аукціону подати ЩЕ РАЗ, але вже приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону!!! Але Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» не зробив цього!
Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Учасник-переможець ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» відповідно до умов Розділу V, до завершення строку подання тендерних пропозицій надав наступні розрахунки: Договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів та інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством), яка відображає повністю та відкрито кількість, обсяг, види робіт та матеріалів, які включені у вартість тендерної пропозиції ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», тобто порушення законодавства в даному випадку відсутні.
На підставі вище викладеного та керуючись законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо Ваше звернення до замовника за роз’ясненнями, яке по формі та змісту вимоги викладено у формі скарги, вважаємо безпідставним та відхиляємо, остаточним рішенням, щодо даного тендеру є протокол №25-2 засідання тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 11 березня 2019 року. Повідомлення, щодо укладення договору направлено переможцю тендеру ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» у встановлені законом порядку та строки.
Замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті!!!! А це означає, що ВАША підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції НЕЗАКОННА, і ваше рішення буде оскаржене!!!
При складанні документації, Замовником дотримано вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон). Так, згідно п. 1 розділу III документації Учасник процедури закупівлі повинен завантажити гарантійний лист у довільній формі про відсутність підстав визначених у ч. 1 та 2 ст. 17, що аж ніяк не суперечить діючому Закону. При цьому, з метою дотримання норм законодавства Замовник не вимагав документального підтвердження інформації від Учасників.
У гарантійному листі №4 від 06.02.2019р., поданий у складі Вашої пропозиції, відсутня інформація щодо п. 1 ч. 1 ст. 17, тому Ваша пропозиція була відхилена, оскільки документація містила вимогу щодо підтвердження інформації, у довільній формі, про відсутність підстав визначених у ч. 1 та 2 ст. 17 вцілому, а не окремих її пунктів.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для скасування протоколу №39 від 16.04.2019р.
При складанні документації, Замовником дотримано вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон). Так, згідно п. 1 розділу III документації Учасник процедури закупівлі повинен завантажити гарантійний лист у довільній формі про відсутність підстав визначених у ч. 1 та 2 ст. 17, що аж ніяк не суперечить діючому Закону. При цьому, з метою дотримання норм законодавства Замовник не вимагав документального підтвердження інформації від Учасників.
У гарантійному листі №4 від 06.02.2019р., поданий у складі Вашої пропозиції, відсутня інформація щодо п. 1 ч. 1 ст. 17, тому Ваша пропозиція була відхилена, оскільки документація містила вимогу щодо підтвердження інформації, у довільній формі, про відсутність підстав визначених у ч. 1 та 2 ст. 17 вцілому, а не окремих її пунктів.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для скасування протоколу №39 від 16.04.2019р.
Скарги до процедури
Дата подання: 21 березня 2019 23:27
Дата подання: 29 квітня 2019 22:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-21-000048 ● a3f5c3fc0c44490fb7432271f2149fcc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2019 10:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.03.2019 № 8-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 20.03.2019 №8-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-24-000453-а від 24.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ
2019-04-04 14:25:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
1 514 492,40
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
1 465 326,29
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
1 453 499,94
UAH з ПДВ
|
1 398 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС |
1 585 067,66
UAH з ПДВ
|
1 485 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41490407 |
Рішення скасоване |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 16:53
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд #40299777 |
Рішення скасоване |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 16:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Рішення скасоване |
1 398 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 16:53
|
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС #34146385 |
Рішення скасоване |
1 485 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 16:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41490407 |
Відхилено |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 16:04
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд #40299777 |
Відхилено |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2019 15:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Відхилено |
1 398 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2019 15:30
|
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС #34146385 |
Переможець |
1 485 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 10:15
|
дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2019 14:33
|
дод. угода 1.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2019 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 09:45
|
412-У.pdf | укладений |
24 травня 2019 09:45
|
412-У.pdf | укладений |
24 травня 2019 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни у Додаток 1 (календарний графік виконання робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 412-У |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 412-У |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |