Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об'єктів та майна виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2019-01-24-000438-c ● a09b26f4790244cd9d57c8d3a92859e7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04060772 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3 |
Контактна особа: |
Віннічук Інна Володимирівна +380382765532 I_Vinnichyk@khm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2019 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2019 12:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2019 12:25 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2019 11:23 |
Очікувана вартість: | 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об'єктів та майна виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2019 12:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2019 12:21 |
Титут.PDF | |
24 січня 2019 12:21 |
ТД охорона2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 01 лютого 2019 12:15
Дата відповіді: 01 лютого 2019 15:50
Ви закуповуєте послуги на 2 об'єкти, то чому у Вас вимога про 8 працінвиків ПЦС? Для цього достатньо 4 особи. Просимо узгодити даний пункт з кількістю виходячи з реальної потреби.
Відповідь: Добрий день. У відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації передбачена охорона за об’єктом: - пост №1 – режим роботи – цілодобово, без вихідних;
-пост №2 – режим роботи – пн.-пт. 8.00 - 20.00, сб.-нд. – вихідні дні.
Звертаємо Вашу увагу, що Додатком 2 до тендерної документації також передбачена наявність у охоронного підприємства цілодобової диспетчерської служби.
Необхідно зазначити, що у відповідності до ст.50 Кодексу законів про працю України нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
-пост №2 – режим роботи – пн.-пт. 8.00 - 20.00, сб.-нд. – вихідні дні.
Звертаємо Вашу увагу, що Додатком 2 до тендерної документації також передбачена наявність у охоронного підприємства цілодобової диспетчерської служби.
Необхідно зазначити, що у відповідності до ст.50 Кодексу законів про працю України нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2019 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Явір-2000" |
472 896,00
UAH з ПДВ
|
454 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ-БЕЗПЕКА 13" |
555 000,00
UAH з ПДВ
|
455 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
13 лютого 2019 18:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі