Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 (корпус початкових класів) на вулиці Кониського,9А в м. Ковелі Волинської області.
Очікувана вартість
1 694 795,00 UAH
UA-2019-01-24-000314-a cc9f3858021543978431d8e2380c6387
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васковець Ірина Анатоліївна

380634106136 yurist.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., Ковель, Незалежності 101
Контактна особа: Васковець Ірина Анатоліївна
380634106136
yurist.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:44
Очікувана вартість: 1 694 795,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 694,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 (корпус початкових класів) на вулиці Кониського,9А в м. Ковелі Волинської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 (корпус початкових класів) на вулиці Кониського,9А в м. Ковелі Волинської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Кониського,9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 10:21
Додаток 4.docx
24 січня 2019 10:21
Додаток 3.docx
24 січня 2019 10:21
Додаток 2.docx
24 січня 2019 10:21
Додаток 1.docx
24 січня 2019 10:21
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-24-000314-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 18 лютого 2019 19:02
ВИМОГА!!!!!
Вимагаємо негайно скасувати протокол №17 від 18.02.19 р. , оскільки ПО-ПЕРШЕ: на ньому відсутні підписи семи членів тендерного комітету, а це грубе!!! порушення статті 11 ЗУ "Про публічні закупівлі" ,частини 4: Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. ПО-ДРУГЕ: в протоколі №17 від 18.02.19 р. вказана інформація яка не відповідає дійсності! В складі нашої тендерної пропозиції є довідка №2 від 06.02.2019р. про наявність обладнання і МТБ в якій зазначена інформація про складські і офісні приміщення, якими ми користуємося по договору оренди, що також поданий в складі нашої пропозиції, разом з довідкою, в папці Кваліфікаційні критерії!! Про які ще закриті майданчики ви пишете- нам не відомо???ЩО ТАКЕ ЗАКРИТИЙ МАЙДАНчИК??? Ми орендуємо офіс і склад- ці приміщення є закриті, що ще ви намагаєтеся ВИГАДАТИ??? Вимагаємо пояснити відповідно до якої статті ЗУ і згідно якого розділу тендерної документації ви відхилили нашу пропозицію - ЯКА ЗАКОННА ПІДСТАВА??? В Додатку 1 вимагалася в пункті 1.1: Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (зазначається інформація про складські приміщення/закритий майданчик, транспортні засоби, будівельні машини (механізми), виробнича база (у разі наявності) тощо, з позначкою навпроти - власне/оренда/договір про надання послуг тощо, а також з зазначенням найменування). Саме тому нами і подана інформація про СКЛАДСЬКІ ПРИМІЩЕННЯ!!! ПО-ТРЕТЄ: в протоколі №17 від 18.02.19 р. Написана ще одна ВИГАДАНА підстава для відхилення: що у складі нашої тендерної пропозиції подано вихідні листи, які не містять адресата (замовника), що не відповідає вимогам чинного законодавства???!!! Вимагаємо пояснити в якій статті ЗУ чи в якому розділі тендерної документації була написана така чітка умова-вказувати адресата (замовника)??? Ви навіть в Додатку 4 Форма «Тендерна пропозиція» цього не написали, оскільки Очевидно, що вся наша тендерна пропозиція підготовлена для замовника закупівлі в якій беремо участь!!! Ми за це до-речі 1700 грн. заплатили, а також оформили банківську гарантію на ім’я замовника, проект договору, тендерна пропозиція-всі ці документи підтверджують, що вони адресовані замовнику!!! Нам цікава ваша логіка- а кому ж тоді,як не Вам-Замовник всі наші документи тендерної пропозиції адресовані???)) Якщо ж вам це так принципово- то віднесіть це непорозуміння до формальних помилок, так як цього вимагає ЗУ "Про публічні закупівлі" в статті 22, частини 3 : Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тому,вимагаємо негайно скасувати неправомірний протокол №17 від 18.02.19р. або в іншому випадку, обіцяємо, що нами буде подана скарга на рішення замовника та бездіяльність тендерного комітету в АМКУ!!!А також нами буде написана заява в правоохоронні органи і в Державну аудиторську службу України, щоб перевірили законність дій тендерного комітету,і наші документи на наявність підстав для відхилення!Окрім того, ви змушені будете і перед ЗМІ відповісти, чому Замовник не має інтересу і бажання в економії державних коштів в сумі 694795,00 грн (саме на таку суму наша пропозиція дешевша від очікуваної вартості закупівлі!))) Бо для нього це абсолютно НЕ важливо – а от відсутність на наших довідках адресата (замовника)-стало вирішальним критерієм оцінки).АБСУРД!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2019 16:58
Щодо розгляду вимоги

Тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянув вимогу щодо скасування протоколу №17 від 18.02.2019р. та повідомляє наступне.
Твердження, щодо порушення ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо необґрунтованим. Оскільки відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016р. №490 протокол розгляду тендерних пропозицій заповнюється електронною системою закупівель автоматично. На засіданні тендерного комітету 18.02.2019р. було прийняте колегіальне рішення про відхилення вашої тендерної пропозиції, стосовно закупівлі UA-2019-01-24-000314-a, яке підписане всіма членами комітету. Відповідне рішення було завантажено до електронної системи закупівель та накладено ЕЦП уповноваженою посадовою особою замовника. Варто зауважити, що Законом не затверджено формат рішення, а також не передбачено обов’язок оприлюднювати рішення оформлене протоколом із наявністю підписів.
Вимога не містить викладених підстав, щодо скасування протоколу відхилення.
Враховуючи вищезазначене у тендерного комітету управління освіти відсутні підстави скасування вищезазначеного протоколу.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-000314-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 20 березня 2019 13:59
ВИМОГА!
1) В Розділі III, частині 1 тендерної документації, замовником була написана вимога: - Під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти ЕЦП/КЕП.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» не наклав ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 16:37
Тендерним комітетом Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянуто вимоги ТОВ «БК «Терон Девелопменд» з приводу результату проведеного тендеру Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 (корпус початкових класів) на вулиці Кониського,9А в м. Ковелі Волинської області. (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція) у вигляді протоколу №28 Засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 15 березня 2019 року з приводу всіх вказаних Вами вимог щодо роз’яснення результатів тендеру пояснюємо наступне:
1. Вважаємо, що переможцем тендеру правомірно визнано ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», оскільки жодних недоліків в тендерній документації даного учасника не виявлено і згідно вимог тендерної документації учасник ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» належним чином здійснював накладення ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію, що підтверджується застосування ЕЦП/КЕП вперше 08.02.2019р. та вдруге 18.03.2019р.
2. Безпідставним вважаємо посилання ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» на ту обставину, що в документах тендеру поданого учасником ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» відсутній розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва в розмірі 1% від вартості робіт, оскільки наявність даних розрахункових даних вбачається з комплексного вивчення поданих всіх видів кошторисної документації в документах учасника ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС». А також ціна є твердою, що чітко видно в Договірній ціні.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-000314-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 20 березня 2019 14:01
вимога!
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати: 1. Ціна тендерної пропозиції повинна бути твердою та чітко визначена. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. До ціни тендерної пропозиції включаються податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством, а також інші витрати, передбачені для робіт даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією. Примітки до Додатку 2 до тендерної документації: - порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно з положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; - Підсумкова відомість ресурсів (Відомість ресурсів) повинна бути надана учасником з додатковим посиланням на виробника будівельних матеріалів, виробів і конструкцій; - до очікуваної вартості закупівлі включено:  кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;  кошти на покриття ризику всiх учасникiв будівництва (в розмірі 1 % від вартості робіт (глав 1-9));  податок на додану вартість. До очікуваної вартості закупівлі не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами; Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції в файлі №3 подав кошторисні розрахунки: -Зведений кошторисний розрахунок; -Підсумкову відомість ресурсів з додатковим посиланням на виробника будівельних матеріалів, виробів і конструкцій; -Договірна ціна. Проте в цих документів відсутній розрахунок коштів на покриття ризику всiх учасникiв будівництва в розмірі 1 % від вартості робіт!!! Отже такі витрати не включені в ціну Учасника ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», тому ціна такого Учасника розрахована НЕ ВІРНО, і так, що не відповідає умовам тендерної документації. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 16:36
Тендерним комітетом Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянуто вимоги ТОВ «БК «Терон Девелопменд» з приводу результату проведеного тендеру Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 (корпус початкових класів) на вулиці Кониського,9А в м. Ковелі Волинської області. (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція) у вигляді протоколу №28 Засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 15 березня 2019 року з приводу всіх вказаних Вами вимог щодо роз’яснення результатів тендеру пояснюємо наступне:
1. Вважаємо, що переможцем тендеру правомірно визнано ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», оскільки жодних недоліків в тендерній документації даного учасника не виявлено і згідно вимог тендерної документації учасник ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» належним чином здійснював накладення ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію, що підтверджується застосування ЕЦП/КЕП вперше 08.02.2019р. та вдруге 18.03.2019р.
2. Безпідставним вважаємо посилання ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» на ту обставину, що в документах тендеру поданого учасником ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» відсутній розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва в розмірі 1% від вартості робіт, оскільки наявність даних розрахункових даних вбачається з комплексного вивчення поданих всіх видів кошторисної документації в документах учасника ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС». А також ціна є твердою, що чітко видно в Договірній ціні.

Документи

21 лютого 2019 16:58
щодо вимоги.docx

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-24-000314-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 25 березня 2019 21:18
Скарга №2 від 25 березня 2019р.
з додатками: 1. Платіжне доручення №26 від 25 березня 2019 року. з підтвердженням банку 2. Скрін-шот з сторінки закупівлі. 3. Скрін-шот підтвердження пов'язаних осіб. 4. Підсумкова відомість ТзОВ “Волбуд”. 5. Підсумкова відомість ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС». 6. Гарантійний лист фіктивний від Стеко на “АТЛАНТ ПЛЮС”. 7. Оригінальний лист від Стеко на “АТЛАНТ”. 8. Оригінальний лист від Стеко на ТОВ БК “Терон Девелопмент”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 березня 2019 20:35
рішення від 28.03.2019 № 3633 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 березня 2019 20:35
Рішення від 12.04.2019 № 4455.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2019 22:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою виконання рішення №4455-р/пк-пз від 12.04.2019р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "Будівельна Компанія "Терон Девелопмент" у формі протоколу №17 від 18.02.19р. та рішення про визначення переможцем ТзОВ "АТЛАНТ ПЛЮС" у формі протоколу №28 від 15.03.19р. та проведено повторний розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Дата виконання рішення замовником: 19 квітня 2019 16:07
Номер скарги: UA-2019-01-24-000314-a.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 29 квітня 2019 23:03
Скарга №5 від 26 квітня 2019 року з додатками.
Додатки: 1. Платіжне доручення №38 від 26 квітня 2019 року з підтвердженням банку. 2. Гарантійний лист про відсутність підстав. 3. Протокол № 42-2 про відхилення. 4. Протокол № 42-6 про переможця. 5. Скрін-шот підтвердження пов'язаних осіб. 6. Працівники ВОЛБУД-АТЛАНТ ПЛЮС. 7. Рахунок Атлант Плюс в Аваль. 8. Рахунок Атлант Плюс в казначействі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 20:44

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000050 ● 6451a4c655f14852b6b875b56687e4b4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.03.2019 № 8-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 20.03.2019 №8-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-24-000314-а від 24.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

2019-04-04 14:08:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 1 559 715,60
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "НОВО-БУД" 1 340 640,00
UAH з ПДВ
1 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 1 350 556,57
UAH з ПДВ
1 292 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 1 427 740,45
UAH з ПДВ
1 293 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС 1 620 109,24
UAH з ПДВ
1 294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 14:52
Електронний підпис
08 лютого 2019 14:49
Інші документи.rar
08 лютого 2019 14:49
Проект договору.rar
08 лютого 2019 14:49
Субпідряд.rar
08 лютого 2019 14:49
Сертифікати, висновки.rar
08 лютого 2019 14:49
Терон девелопмент 406.rar
08 лютого 2019 14:49
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

07 лютого 2019 17:40
Електронний підпис
07 лютого 2019 17:39
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
07 лютого 2019 17:38
Підписаний_G0219-8130-GL_tender.pdf
07 лютого 2019 17:38
Декларація на роботи.pdf
07 лютого 2019 17:38
Гарантій лист.pdf
07 лютого 2019 17:38
сертифікати.pdf
07 лютого 2019 17:38
Додаток 2 договора.pdf
07 лютого 2019 17:38
Посвідчення.pdf
07 лютого 2019 17:38
Календарний графік.pdf
07 лютого 2019 17:38
Лист погодження.pdf
07 лютого 2019 17:38
Уповноважена особа.pdf
07 лютого 2019 17:38
Ліцензія.pdf
07 лютого 2019 17:38
Свідоцтво ,ЄРД.pdf
07 лютого 2019 17:38
Подяки,відгуки.pdf
07 лютого 2019 17:38
Договір.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог школа мистецтв.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог хірургія.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог садочок 1.pdf
07 лютого 2019 17:38
дог садок.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог сад 11.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог ПОРСЬК.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог Новос.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог неврол.pdf
07 лютого 2019 17:38
ДОГ МТМО.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог Любомль.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог ЛОКАЧІ.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог Локачі буд школ.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог КОЛОД.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог Ковель ветсан.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог ЗОШ 6.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог ЗОШ5.pdf
07 лютого 2019 17:38
Дог 2018.pdf
07 лютого 2019 17:38
Додоток 1.pdf
07 лютого 2019 17:38
Додаток 1.pdf
07 лютого 2019 17:38
Додоток 1.pdf
07 лютого 2019 17:38
РЕсурси.pdf
07 лютого 2019 17:38
Договірна.pdf
07 лютого 2019 17:38
зведений.pdf
07 лютого 2019 17:38
Кошторис.pdf
07 лютого 2019 17:38
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 15:56
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:54
днз №3 1.pdf
08 лютого 2019 15:54
днз №3 2.pdf
08 лютого 2019 15:54
договыр днз№5.pdf
08 лютого 2019 15:54
днз№5 2.pdf
08 лютого 2019 15:54
днз№5 1.pdf
08 лютого 2019 15:54
договір підряду +ду №3.pdf
08 лютого 2019 15:54
днз №3 3.pdf
08 лютого 2019 15:54
днз №3 5.pdf
08 лютого 2019 15:54
scan відгук волбуд 2.pdf
08 лютого 2019 15:54
scan відгук волбуд.pdf
08 лютого 2019 15:54
днз №3 4pdf.pdf
08 лютого 2019 15:54
днз№5.4.pdf
08 лютого 2019 15:54
днз№5 3.pdf
08 лютого 2019 15:54
лист погодження.pdf
08 лютого 2019 15:54
скло.pdf
08 лютого 2019 15:53
лист згода.pdf
08 лютого 2019 15:53
Cертификат.PDF
08 лютого 2019 15:53
вікна та двері.pdf
08 лютого 2019 15:53
profili_pvx_10_03_19.pdf
08 лютого 2019 15:53
працывники +трудовы.pdf
08 лютого 2019 15:53
ліцензия.pdf
08 лютого 2019 15:53
обладнання.pdf
08 лютого 2019 15:53
паспорт.pdf
08 лютого 2019 15:53
довідка банк.pdf
08 лютого 2019 15:53
довыдка з банку.pdf
08 лютого 2019 15:53
Лист-згода Додаток 8.pdf
08 лютого 2019 15:53
Лист РНБО Додаток 9.pdf
08 лютого 2019 15:53
№_20190130_0003 школа №1.pdf
08 лютого 2019 15:53
графык.pdf
08 лютого 2019 15:53
гарантыя.pdf
08 лютого 2019 15:52
проект договору.pdf
08 лютого 2019 15:52
підсумкова відомість.pdf
08 лютого 2019 15:52
кошторисний розрах.pdf
08 лютого 2019 15:52
тендерна пропозицыя.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 16:53
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:49
Scan0010005.JPG
08 лютого 2019 16:33
копії трудових книжок.PDF
08 лютого 2019 16:33
Mirgorodsky_1853-K-O с ЭЦП.pdf
08 лютого 2019 16:33
інформаційна довідка 1.PDF
08 лютого 2019 16:33
витяг з ЄДР.PDF
08 лютого 2019 16:33
кошторис.PDF
08 лютого 2019 16:33
Підписаний_GarLIST 8283.pdf
08 лютого 2019 16:33
статут _оригінал_.PDF
08 лютого 2019 16:33
тендерна пропозиція.PDF
08 лютого 2019 16:33
виписка з ЄДР.PDF
08 лютого 2019 16:33
довідка платника ПДВ.PDF
08 лютого 2019 16:33
довідка 2.PDF
08 лютого 2019 16:33
статут _копія_.PDF
08 лютого 2019 16:33
License с ЭЦП.pdf
08 лютого 2019 16:33
довідка 1.PDF
08 лютого 2019 16:33
ліцензія _оригінал_.PDF
08 лютого 2019 16:33
проект договору.PDF

Публічні документи

24 квітня 2019 16:41
Електронний підпис
24 квітня 2019 15:55
Цивільно правова угода
24 квітня 2019 10:55
Електронний підпис
24 квітня 2019 10:50
Розрахунки
24 квітня 2019 10:50
Тендерна пропозиція
18 березня 2019 13:48
Електронний підпис
18 березня 2019 13:01
Розрахунки
18 березня 2019 13:01
Тендерна пропозиція
08 лютого 2019 14:33
Електронний підпис
08 лютого 2019 10:41
Файл номер 2.PDF
08 лютого 2019 10:41
Підписаний_G0119-7801-GL_tender.pdf
08 лютого 2019 10:41
License.pdf
08 лютого 2019 10:41
Файл номер 8.pdf
08 лютого 2019 10:41
Файл номер 7.PDF
08 лютого 2019 10:41
Файл номер 6.pdf
08 лютого 2019 10:41
Файл номер 5.PDF
08 лютого 2019 10:41
Файл номер 4.pdf
08 лютого 2019 10:41
Файл номер 3.pdf
08 лютого 2019 10:41
Файл номер 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Дочірнє підприємство "НОВО-БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41490407
Рішення скасоване 1 000 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 10:44
Дочірнє підприємство "НОВО-БУД"
#35801400
Рішення скасоване 1 099 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 10:44
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
Рішення скасоване 1 292 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 10:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Рішення скасоване 1 293 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 10:44
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС
#34146385
Рішення скасоване 1 294 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 10:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41490407
Відхилено 1 000 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 15:29
Дочірнє підприємство "НОВО-БУД"
#35801400
Відхилено 1 099 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 15:39
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
Відхилено 1 292 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 15:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Відхилено 1 293 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 16:01
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС
#34146385
Переможець 1 294 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 16:04

Документи

18 лютого 2019 15:51
Електронний підпис
18 лютого 2019 15:50
протокол 17.docx

Документи

22 лютого 2019 15:29
Електронний підпис

Документи

01 березня 2019 16:05
Електронний підпис
01 березня 2019 16:04
протокол 22-3 Волбуд 1.docx

Документи

11 березня 2019 14:01
Електронний підпис
01 березня 2019 16:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 14:02
Електронний підпис
15 березня 2019 14:01
протокол 28 Атлант 1.docx
11 березня 2019 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 квітня 2019 15:29
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:22
протокол 42-2.docx

Документи

19 квітня 2019 15:39
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:35
протокол 42-3.docx

Документи

19 квітня 2019 15:51
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:46
протокол 42-4.docx

Документи

19 квітня 2019 16:00
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:59
протокол 42-5.docx

Документи

19 квітня 2019 16:03
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:02
протокол 42-6.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС
#34146385
1 294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 16:03
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:02
протокол 42-6.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:01
дод. угода 2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:57
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 14:18
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:17
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 11:35
кошторисні.pdf укладений
29 травня 2019 11:34
календарний графік.pdf укладений
29 травня 2019 11:34
договір 428.pdf укладений
29 травня 2019 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни у Додаток 1 (календарний графік виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 428
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 428
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML