Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141680 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., Ковель, Незалежності 101 |
Контактна особа: |
Васковець Ірина Анатоліївна 380634106136 yurist.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2019 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 1 694 795,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 694,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2019 11:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2019 10:21 |
Додаток 4.docx | |
24 січня 2019 10:21 |
Додаток 3.docx | |
24 січня 2019 10:21 |
Додаток 2.docx | |
24 січня 2019 10:21 |
Додаток 1.docx | |
24 січня 2019 10:21 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянув вимогу щодо скасування протоколу №17 від 18.02.2019р. та повідомляє наступне.
Твердження, щодо порушення ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо необґрунтованим. Оскільки відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016р. №490 протокол розгляду тендерних пропозицій заповнюється електронною системою закупівель автоматично. На засіданні тендерного комітету 18.02.2019р. було прийняте колегіальне рішення про відхилення вашої тендерної пропозиції, стосовно закупівлі UA-2019-01-24-000314-a, яке підписане всіма членами комітету. Відповідне рішення було завантажено до електронної системи закупівель та накладено ЕЦП уповноваженою посадовою особою замовника. Варто зауважити, що Законом не затверджено формат рішення, а також не передбачено обов’язок оприлюднювати рішення оформлене протоколом із наявністю підписів.
Вимога не містить викладених підстав, щодо скасування протоколу відхилення.
Враховуючи вищезазначене у тендерного комітету управління освіти відсутні підстави скасування вищезазначеного протоколу.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» не наклав ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
1. Вважаємо, що переможцем тендеру правомірно визнано ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», оскільки жодних недоліків в тендерній документації даного учасника не виявлено і згідно вимог тендерної документації учасник ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» належним чином здійснював накладення ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію, що підтверджується застосування ЕЦП/КЕП вперше 08.02.2019р. та вдруге 18.03.2019р.
2. Безпідставним вважаємо посилання ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» на ту обставину, що в документах тендеру поданого учасником ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» відсутній розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва в розмірі 1% від вартості робіт, оскільки наявність даних розрахункових даних вбачається з комплексного вивчення поданих всіх видів кошторисної документації в документах учасника ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС». А також ціна є твердою, що чітко видно в Договірній ціні.
1. Вважаємо, що переможцем тендеру правомірно визнано ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», оскільки жодних недоліків в тендерній документації даного учасника не виявлено і згідно вимог тендерної документації учасник ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» належним чином здійснював накладення ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію, що підтверджується застосування ЕЦП/КЕП вперше 08.02.2019р. та вдруге 18.03.2019р.
2. Безпідставним вважаємо посилання ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» на ту обставину, що в документах тендеру поданого учасником ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» відсутній розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва в розмірі 1% від вартості робіт, оскільки наявність даних розрахункових даних вбачається з комплексного вивчення поданих всіх видів кошторисної документації в документах учасника ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС». А також ціна є твердою, що чітко видно в Договірній ціні.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 березня 2019 21:18
Дата подання: 29 квітня 2019 23:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-21-000050 ● 6451a4c655f14852b6b875b56687e4b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2019 10:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.03.2019 № 8-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 20.03.2019 №8-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-24-000314-а від 24.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ
2019-04-04 14:08:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
1 559 715,60
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "НОВО-БУД" |
1 340 640,00
UAH з ПДВ
|
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
1 350 556,57
UAH з ПДВ
|
1 292 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
1 427 740,45
UAH з ПДВ
|
1 293 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС |
1 620 109,24
UAH з ПДВ
|
1 294 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41490407 |
Рішення скасоване |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 10:44
|
Дочірнє підприємство "НОВО-БУД" #35801400 |
Рішення скасоване |
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 10:44
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд #40299777 |
Рішення скасоване |
1 292 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 10:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Рішення скасоване |
1 293 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 10:44
|
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС #34146385 |
Рішення скасоване |
1 294 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 10:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41490407 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 15:29
|
Дочірнє підприємство "НОВО-БУД" #35801400 |
Відхилено |
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 15:39
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд #40299777 |
Відхилено |
1 292 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 15:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Відхилено |
1 293 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 16:01
|
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС #34146385 |
Переможець |
1 294 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:01
|
дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2019 14:18
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2019 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 11:35
|
кошторисні.pdf | укладений |
29 травня 2019 11:34
|
календарний графік.pdf | укладений |
29 травня 2019 11:34
|
договір 428.pdf | укладений |
29 травня 2019 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни у Додаток 1 (календарний графік виконання робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 428 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 428 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |