Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні органічні та неорганічні хімічні речовини (Кальцію хлорид, бромід натрію, вазелін, натрію хлорид). Розчини аптечного приготування.
Очікувана вартість
4 432,25 UAH
UA-2019-01-24-000127-b f2a78fbff3ad43afb9acbdf70fe7daca
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оксана Караськина

+380562473791
+380567446163
ddmkl5.med@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985475
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 5
Контактна особа: Оксана Караськина
+380562473791,+380567446163
ddmkl5.med@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 18:00
Очікувана вартість: 4 432,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24300000-7: Основні органічні та неорганічні хімічні речовини


При наданні пропозицій необхідно обов'язково дотримуватись вимог, викладених у в Оголошенні про проведення закупівлі та у Додатках 1, 2, 3, 4, 5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 флакон
Основні органічні та неорганічні хімічні речовини (Кальцію хлорид, бромід натрію, вазелін, натрію хлорид). Розчини аптечного приготування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24300000-7 — Основні органічні та неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" 4 420,35
UAH з ПДВ
4 420,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 15:36
Статут.pdf
01 лютого 2019 15:36
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#01976358
Переможець 4 420,35
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 15:51

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#01976358
4 420,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 17:05
дод.угода1-1Фармація.PDF зміни до договору
14 листопада 2019 16:50
дог.25_349-М_36.PDF укладений
11 лютого 2019 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 2602,69 грн., внести зміни до Специфікації (нова редакція додається) та викласти п.п. 5.1. п. 5 «СУМА, ЦІНА ТЕРМІНИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ» у такій редакції: «п.п.5.1. Сума визначена у договорі складає 1817,66 грн. (Одна тисяча вісімсот сімнадцять грн. 66 коп.), у тому числі ПДВ, який складає 118,90 грн. (Сто вісімнадцять грн. 90 коп.). Розрахунок суми наводиться в Додатку №1 (Специфікація), який є невід'ємною частиною цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 25/349-М/36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML