Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
1 004 432,88 UAH
UA-2019-01-24-000112-c 4c9be58eb4644346b0313a91cb544b53
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тішакова Лариса Євгеніївна

+380553752462 zakypkiskadovsk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Скадовська міська рада Скадовського району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 26285017
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., СКАДОВСЬК, вул. Гагаріна, 63
Контактна особа: Тішакова Лариса Євгеніївна
+380553752462
zakypkiskadovsk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників – закупівлі № UA-2018-12-22-000511-c, UA-2019-01-08-000875-c

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 12:00
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

24 січня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 09:44
Изображение0003.JPG
24 січня 2019 09:44
Изображение0002.JPG
24 січня 2019 09:44
Изображение0001.JPG
24 січня 2019 09:44
Изображение.JPG
24 січня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 09:44
Изображение0003.JPG
24 січня 2019 09:44
Изображение0002.JPG
24 січня 2019 09:44
Изображение0001.JPG
24 січня 2019 09:44
Изображение.JPG

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-15-000023 ● a2b9046e79c643829b58677918cff1a9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2021 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
15.11.2021 № 734

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2019-01-24-000112-c.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 15.11.2021.


Начальник управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-16 10:54:25

запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття, що проводила Скадовська міська рада Скадовського району Херсонської області (далі – Замовник) за № UA-2019-01-24-000112-c вартістю 1 004 432,88 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:

1. Чому відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019) не оприлюднено звіти про виконання договорів по Лоту № 1 від 07.02.2019 № 1, по Лоту № 2 від 07.02.2019 № 2, по Лоту № 3 від 07.02.2019 № 3, по Лоту № 4 від 07.02.2019 № 4 строк дії яких згідно п. 10.1 (відповідно) сплив 31.12.2019 року?

Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 90511000-2 Послуги зі збирання сміття
Опис предмету закупівлі:
Прибирання листя на території міста Скадовська
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 90 870,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Послуги зі збирання сміття
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, СКАДОВСЬК, вказана в додатках
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Очисні споруди" Скадовської міської ради
#32503478
Переможець 90 870,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 12:03

Документи

24 січня 2019 11:43
Електронний підпис
24 січня 2019 11:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 12:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Очисні споруди" Скадовської міської ради
#32503478
90 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2019 11:43
Електронний підпис
24 січня 2019 11:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:25
IMG_0015.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:24
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 16:49
Изображение0013.JPG укладений
07 лютого 2019 16:48
Изображение0012.JPG укладений
07 лютого 2019 16:48
Изображение0011.JPG укладений
07 лютого 2019 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода №8
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML