Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Скадовська міська рада Скадовського району Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 26285017 |
Місцезнаходження: | 75700, Україна , Херсонська обл., СКАДОВСЬК, вул. Гагаріна, 63 |
Контактна особа: |
Тішакова Лариса Євгеніївна +380553752462 zakypkiskadovsk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2019 12:00 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
24 січня 2019 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2019 09:44 |
Изображение0003.JPG | |
24 січня 2019 09:44 |
Изображение0002.JPG | |
24 січня 2019 09:44 |
Изображение0001.JPG | |
24 січня 2019 09:44 |
Изображение.JPG |
24 січня 2019 11:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2019 09:44 |
Изображение0003.JPG
|
|||
24 січня 2019 09:44 |
Изображение0002.JPG
|
|||
24 січня 2019 09:44 |
Изображение0001.JPG
|
|||
24 січня 2019 09:44 |
Изображение.JPG
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-15-000023 ● a2b9046e79c643829b58677918cff1a9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
15.11.2021 № 734
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2019-01-24-000112-c.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 15.11.2021.
Начальник управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-16 10:54:25
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття, що проводила Скадовська міська рада Скадовського району Херсонської області (далі – Замовник) за № UA-2019-01-24-000112-c вартістю 1 004 432,88 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:
1. Чому відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019) не оприлюднено звіти про виконання договорів по Лоту № 1 від 07.02.2019 № 1, по Лоту № 2 від 07.02.2019 № 2, по Лоту № 3 від 07.02.2019 № 3, по Лоту № 4 від 07.02.2019 № 4 строк дії яких згідно п. 10.1 (відповідно) сплив 31.12.2019 року?
Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 90511000-2 Послуги зі збирання сміття |
Опис предмету закупівлі: |
Прибирання листя на території міста Скадовська
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 90 870,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Очисні споруди" Скадовської міської ради #32503478 |
Переможець |
90 870,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2019 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:25
|
IMG_0015.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 16:49
|
Изображение0013.JPG | укладений |
07 лютого 2019 16:48
|
Изображение0012.JPG | укладений |
07 лютого 2019 16:48
|
Изображение0011.JPG | укладений |
07 лютого 2019 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода №8 |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |