Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 737 842,40 UAH
UA-2019-01-23-003252-b 169e243ba79e42d093f19fc1f96b6f14
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бучацька ЦКРЛ Бучацька ЦКРЛ

+0354424649 bukhlik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучацька центральна комунальна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02000547
Місцезнаходження: 48400, Україна , Тернопільська обл., Бучацький р-н, місто Бучач, Вул. Генерала Шухевича, 48
Контактна особа: Бучацька ЦКРЛ Бучацька ЦКРЛ
+0354424649
bukhlik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Бучацькою центральною комунальною районною лікарнею було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 09310000-5 - Електрична енергія (електрична енергія) та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій»
Інформація про першу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена:
Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2018-11-30-000940-с
Звіт про результати проведення процедури –
Дата формування звіту – 17 грудня 2018 року.
Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Інформація про другу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена:
Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2018-12-13-002275-с
Звіт про результати проведення процедури –
Дата формування звіту – 29 грудня 2018 року.
Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 16:37
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
599256 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48400, Україна, Тернопільська область, м,Бучач, Генерала Шухевича,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

23 січня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-14-000002 ● fde4d48727024efea916b3e25ace63ed
  • Статус: вирішено ● Дата: 05 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2019 10:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.06.2019 №40
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.06.2019 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

4. UA-2019-01-23-003252-b від 23.01.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом прийнято рішення про розірвання договору , через неможливість усунення виявлених моніторингом помилок ( копія протоколу засідання тендерного комінету та копія додаткової угоди про розірвання договору додається) Порушення усунуто.

2019-06-27 15:06:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунуто.

2019-07-02 09:20:52

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ"
#42145798
Переможець 1 288 819,88
UAH з ПДВ
23 січня 2019 16:37

Документи

23 січня 2019 16:37
Електронний підпис
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0007.pdf
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0001.pdf
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0002.pdf
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0003.pdf
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0004.pdf
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0005.pdf
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0006.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 16:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ"
#42145798
1 288 819,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 16:37
Електронний підпис
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0007.pdf
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0001.pdf
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0002.pdf
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0003.pdf
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0004.pdf
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0005.pdf
23 січня 2019 16:36
IMG_20190123_0006.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:45
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 15:15
про постачання1.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 13:18
IMG_20190129_0001.pdf укладений
29 січня 2019 13:15
IMG_20190129_0007.pdf укладений
29 січня 2019 13:15
IMG_20190129_0002.pdf укладений
29 січня 2019 13:15
IMG_20190129_0006.pdf укладений
29 січня 2019 13:15
IMG_20190129_0009.pdf укладений
29 січня 2019 13:15
IMG_20190129_0005.pdf укладений
29 січня 2019 13:15
IMG_20190129_0008.pdf укладений
29 січня 2019 13:15
IMG_20190129_0004.jpg укладений
29 січня 2019 13:15
IMG_20190129_0003.pdf укладений
29 січня 2019 13:15
IMG_20190129_0010.pdf укладений
29 січня 2019 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунення порушень виявлених моніторингом
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2019 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 445 018,27
UAH (в тому числі ПДВ 74 169,71 UAH)