Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
принтери
Очікувана вартість
13 300,00 UAH
UA-2019-01-23-003129-b ● 709eb75c3ac74ce0b803a4d3815b070e
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Міське архітектурне бюро |
Код ЄДРПОУ: | 24467292 |
Місцезнаходження: | 87525, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Бахчиванджи,4 |
Контактна особа: |
Марунько Ольга Миколаївна +380629470409 mariupolarhburoKP@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2019 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 16:26 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2019 16:26 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2019 12:16 |
Очікувана вартість: | 13 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,13% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87525, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Бахчиванджи,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2019
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2019 16:23 |
Додаток 2 проект договора.doc |
23 січня 2019 16:23 |
Додаток 1 технічні характеристики.docx |
23 січня 2019 16:23 |
Оголошення принтери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 24 січня 2019 09:18
Дата відповіді: 28 січня 2019 08:21
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 2 Закону.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Виходячи з цього, пропозиції з аналогом та еквівалентом товару не пропонувати.
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 2 Закону.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Виходячи з цього, пропозиції з аналогом та еквівалентом товару не пропонувати.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ #3436413298 |
Рішення скасоване |
12 988,00
UAH
|
04 березня 2019 16:47
|
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ #3436413298 |
Відхилено |
12 988,00
UAH
|
04 березня 2019 16:49
|
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" #37054093 |
Відхилено |
13 198,00
UAH
|
06 березня 2019 10:58
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій