Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 00191017 |
Вебсайт: | http://www.kpvs.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 50069, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, проспект Миру 15-А |
Контактна особа: |
Любов Дядічкіна +380564048380 plan2@kpvs.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 724 420,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
23 січня 2019 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2019 16:04 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
23 січня 2019 16:04 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-06-000005 ● 4fe79bda587143b2987e1cd69330f826
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 13:04 |
06.06.2019 № 108
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2019 № 108
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-01-23-002960-b 23.01.2018 Державне промислове підприємство «Кривбаспромводопостачання» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-06 15:39:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95, бензину А-92, дизельного палива «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-23-002960-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що учасник ТОВ «Нафтосфера» звернувся до Замовника 24.02.2019 о 22:52 та 24.02.2019 о 22:54. Станом на 06.06.2019 Замовником відповідь не надано, що суперечить вимогам частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовником не надано відповідь на звернення учасника?
2. Згідно з пунктом 5 розділу 3 тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, крім відкритих реєстрів, доступ до яких є вільним, зокрема, Оригінал довідки з органів Державної фіскальної служби про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій.
Аналізом документів наданих у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Нафтосфера» (за результатами проведення процедури закупівлі лот 2 та лот 3) встановлено, що учасником надана Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 14.02.2019 (далі – довідка).
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, дата розкриття тендерних пропозицій – 11.02.2019 о 15:40, після завершення аукціону.
Таким чином, надана довідка від 14.02.2019 учасником ТОВ «Нафтосфера» не може бути чинною на дату розкриття тендерних пропозицій 11.02.2019, що суперечить вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-11 13:36:11
Про надання відповіді на запит Східного офісу Держаудитслужби
1. Через систему електронних закупівель до замовника з вимогами про дискваліфікацію переможця звернувся учасник ТОВ «НК Газсервіс», пропозиція якого не розглядалася та не оцінювалася у зв’язку з визначенням переможцем учасника з більш дешевшою пропозицією.
Відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника.
Так, як пропозиція учасника ТОВ «НК Газсервіс» не оцінювалася та не розглядалася, у зазначеного учасника відсутнє право звернення до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів.
Крім того, ТОВ «НК Газсервіс» з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, до замовника не зверталося.
Отже, в даному випадку, ненадання відповіді протягом п’яти днів з дня надходження звернення на вимогу учасника, пропозиція якого не розглядалася та не оцінювалася, щодо дискваліфікації переможця, що не можна трактувати як ненадання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, не є порушенням частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Незважаючи на зазначене, замовником підготовлено відповідь учаснику, який направив вимогу щодо дискваліфікації замовника, що містить у собі інформацію, детально описану у відповіді на питання №2.
Учасником ТОВ «НК Газсервіс» зареєстровано в системі електронних закупівель вимоги 24.02.2019 о 22:52 та 24.02.2019 о 22:54.
Зазначені вимоги розглянуті на засіданні тендерного комітету, яке відбулося 27.02.2019, про що складено відповідний протокол.
Однак, так як повідомлення про намір укласти договір було створено в системі електронних закупівель 15.02.2019 о 18.15, системою автоматично заблоковано можливість завантаження надання відповіді після закінчення десятиденного терміну після публікації повідомлення, а саме – після 18.15 25.02.2019.
Таким чином, після розгляду вимоги у замовника відсутня технічна можливість надати відповідь через електронну систему закупівель.
Одночасно зазначаємо, що правом подання скарги до органу оскарження учасник ТОВ «НК Газсервіс» не скористався.
2. Щодо другого питання зазначаємо наступне.
Вимоги ТОВ «НК Газсервіс» розглянуті на засіданні тендерного комітету, яке відбулося 27.02.2019, про що складено відповідний протокол (додається).
Тендерним комітетом ДПП «Кривбаспромводопостачання» вирішено, що відповідно до вимог ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Крім того, відповідно до вимог ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Інших підстав відхилення тендерної пропозиції учасника, щодо якого оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, вимогами законодавства не передбачено.
Перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції визначено ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Тобто, право прийняття рішення щодо прийняття або відхилення тендерної пропозиції учасника за наявності заборгованості зі сплати податків і зборів покладається на замовника.
Учасником ТОВ «Нафтосфера» у строки, передбачені тендерною документацією, надано довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів.
Таким чином, порушення п. 2 ч. 1 ст.30, ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» в даному випадку відсутнє.
Щодо порушення п. 4 ч. 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, довідка з органу Державної фіскальної служби України, видана станом на 14.02.2019, не відноситься до тендерної пропозиції, а є документом, що підтверджує відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів на момент публікації повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, з яких є також добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Прийняття вимоги ТОВ «НК Газсервіс» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Нафтосфера» та розгляду наступної за чергою тендерної пропозиції порушить принципи добросовісної конкуренція, максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | До Дніпропетровського окружного адміністративного суду подано позовну заяву від 09.07.2019 №16-04-957 про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі від 27.06.2019, який проводився Східним офісом Держаудитслужби відповідно до наказу від 06.06.2019 №108 |
Дата публікації: | 09 липня 2019 |
Документи:
09 липня 2019 16:17
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин А-95 (талони, скретч-картки) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 467 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 675,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЕШОТКА СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ |
448 800,00
UAH з ПДВ
|
448 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
467 500,00
UAH з ПДВ
|
467 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЕШОТКА СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ #2401706373 |
Відхилено |
448 800,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 17:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
467 500,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 17:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 18:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 14:22
|
Файл.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2019 15:41
|
Повідомлення Лівайн Торг.doc.pdf | зміни до договору |
31 травня 2019 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 08:54
|
Договір 95.pdf | укладений |
05 березня 2019 08:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 50 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |