Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(код за ДК 021:2015 - 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг) «Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чернівецької області»
(code according to DK 021: 2015 - 63712200-5 - Highway operation services) "Current minor repairs and maintenance of roads of general use of local value of Chernivtsi region"
Очікувана вартість
68 861 510,00 UAH
UA-2019-01-23-002689-b f7564da855f84353a6a36532ab10e0ad
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Додаткові контактні особи: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament kapitalnogo budivnytstva ta dorozhnogo gospodarstva Chernivetskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii
National ID: 04014252
Contact point: Yuri Stepanovich Shtefunik
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Additional contacts: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 січня 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 23:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 13:49
Очікувана вартість: 68 861 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 345 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 січня 2019 15:37
Enquiries until: 12 лютого 2019 23:00
Complaints submission until: до 18 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 лютого 2019 23:00

Information

Estimated total value: 68 861 510 UAH including VAT
Minimal lowering step: 345 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(код за ДК 021:2015 - 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг) «Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чернівецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівецька область, експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чернівецької області
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг

(code according to DK 021: 2015 - 63712200-5 - Highway operation services) "Current minor repairs and maintenance of roads of general use of local value of Chernivtsi region"
CPV: 63712200-5
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 15:37
Тех. завдання.xls
23 січня 2019 15:37
Проект договору.docx
23 січня 2019 15:37
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
23 січня 2019 15:37
Перелік місцевих доріг УКБ.xlsx
23 січня 2019 15:37
ТД дороги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 п.2,3,4 Розділу1У
Дата подання: 12 лютого 2019 14:38
Дата відповіді: 13 лютого 2019 11:21
Датовано не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа. Як правильно визначити цю давнину і відносно якої дати і кого , замовника чи учасника?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику закупівлі! Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення, по суті вашого запитання повідомляємо про наступне. Відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
- Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити через електронний майданчик наступні документи: Лист у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; Оригінал інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, видана Головним управлінням юстиції за місцезнаходженням учасника, про не притягнення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; Оригінал документа (-ів) Управління (відділу) інформаційно-аналітичного забезпечення ГУНП України з інформацією про те, що фізична особа, яка є переможцем, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено установленим законом порядком; Оригінал документа (-ів) Управління (відділу) інформаційно-аналітичного забезпечення ГУНП України з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено установленим законом порядком; Оригінал довідки ДФС про відсутність заборгованості по сплаті податків дійсна на момент подачі документів.
Щодо визначення термінів давності вищезазначених довідок, доводимо до Вашого відома, що терміни обчислюються в порядку визначеному чинним законодавством. У даному випадку мова йде про те, що на момент подачі переможцем зазначених довідок вони повинні бути датовані не пізніше тридцятиденної давнини відносно дати видачі відповідного документу.
Вдячні за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-23-002689-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 27 лютого 2019 19:32
звернення щодо рішення про дискваліфікацію
Вимога
Щодо закупівлі: UA-2019-01-23-002689-b

27 лютого 2019 року Тендерним комітетом Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» щодо закупівлі послуг (код за ДК 021:2015 - 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг) «Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чернівецької області» (протокол розгляду тендерних пропозицій №17) з підстав нібито не відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині відповідності такому кваліфікаційному критерію, як досвід виконання аналогічних договорів з посиланням на п.1 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, враховуючи викладене, вважаємо рішення тендерного комітету, що тендерна пропозиція ТОВ “ПБС” не відповідає тендерній документації та може бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,- хибним а відповідно пропонуємо Вам самостійно скасувати рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ПБС” від 27.02.2019, оскільки воно суперечить чинному законодавству, порушує права та законні інтереси ТОВ «ПБС» (дискримінує нас як учасника торгів) та спрямоване на усунення чесної конкуренції.

З повагою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2019 09:58
Доброго дня, шановний Учасник тендеру на закупівлю послуг по об’єкту: (код за ДК 021:2015 - 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг) «Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чернівецької області». Рішенням тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій №17 від 27.02.2019 аргументовано відображено причини дискваліфікації учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС», однак по суті порушеного питання інформуємо Вас додатково.
Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації учасником процедури закупівлі у складі пропозиції завантажується Довідка про досвід виконання аналогічного договору. Зазначена Довідка надається учасником у довільній формі, завіряється підписом уповноваженої особи та відбитком печатки та повинна свідчити про наявність досвіду виконаного аналогічного договору. Ключовим поняттям у даному випадку є саме виконання договору, тобто учасник у складі своєї пропозиції повинен завантажити договір який на момент участі у закупівлі буде виконаним, що буде підтверджено відповідними документами (у даному випадку Відгуком замовника). У Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що відповідність договору аналогії підтверджується наступними документами:
- копією аналогічного договору, що наведений в довідці
- позитивним відгуком замовника, з узагальненою деталізацією переліку виконаних послуг при реалізації аналогічного договору, зазначеного у довідці.
У складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації подано довідку про досвід виконання аналогічного договору, в якій зазначено 2 договори, (надані з Вашої власної ініціативи). Договір №19 від 21.04.2017 року, укладений з Службою автомобільних доріг в Івано-Франківській області на суму 50 900 000 грн., термін дії даного договору згідно п.10.1 завершився 31.12.2017 року. Відповідно до наданого від замовника відгуку від 19.10.2018р. №03-36/2180 вартість виконаних робіт по даному договору становить - 1 343 820 грн. Таким чином, обсяг виконаних робіт становить 2,6%, отже договір не виконано.
Договір №22 від 30.03.2018 року, укладений з Службою автомобільних доріг в Івано-Франківській області на суму 116 908 578,08 грн., термін дії договору згідно п.10.1 завершився 31.12.2018 року. Відповідно до наданого від замовника відгуку від 19.10.2018р. №03-36/2179 вартість виконаних робіт - 2 483 874 грн. Таким чином, обсяг виконаних робіт становить 2,1%, даний договір також не виконано.
Керуючись частиною 1 та пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зважаючи на ту обставину, що жоден з наданих учасником договорів не є виконаним, Ви не підтвердили поданим пакетом документів факт наявності досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації.
Підсумовуючи вищевикладене, повідомляємо, що рішення тендерного комітету базується на нормах законодавства, відповідно до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція учасника підлягає відхиленню в разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та з урахуванням принципів максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Просимо враховувати, що відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пропонуємо, в майбутньому, дотримуватися вимог тендерної документації та запрошуємо до участі в торгах, які оголошуватимуться Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації.



Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 лютого 2019
UA-2019-01-23-002689-bf7564da855f84353a6a36532ab10e0ad
Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Учасник Документи Рішення
ДП "Чернівецький облавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 лютого 2019 17:41
Електронний підпис

Публічні документи

18 березня 2019 09:42
55 Довідка ДФС.pdf
22 лютого 2019 17:06
37 Локальні кошториси.pdf
22 лютого 2019 17:04
36 Договірна ціна.pdf
22 лютого 2019 16:55
25 Копія Статуту.pdf
22 лютого 2019 16:48
11 Додаток 8 Лист-згода.pdf
22 лютого 2019 16:43
6 Відгук.pdf

Документи

27 лютого 2019 17:42
ТОВ ПБС.pdf
27 лютого 2019 17:43
Електронний підпис

Публічні документи

22 лютого 2019 18:18
Довідка довкілля.pdf
22 лютого 2019 16:45
довидка учасника.pdf
22 лютого 2019 16:44
проект договору експл.pdf
22 лютого 2019 16:44
Копія протоколу.pdf
22 лютого 2019 16:44
Копія статуту з описом.pdf

Документи

27 лютого 2019 17:43
ТОВ Будторгінвест.pdf
27 лютого 2019 17:44
Електронний підпис

Публічні документи

22 лютого 2019 18:15
9.Копія протоколу № 3.pdf
22 лютого 2019 18:15
8.Відгуки.pdf
22 лютого 2019 18:15
7.№92.pdf
22 лютого 2019 18:15
6.Договір №25.pdf
22 лютого 2019 18:15
45.287.imd
22 лютого 2019 18:15
42.Розрахунок прибутку.pdf
22 лютого 2019 18:15
36.Калькуляція.pdf
22 лютого 2019 18:15
35.Аналіз ринку цін.pdf
22 лютого 2019 18:15
33.Штатний розпис.pdf
22 лютого 2019 18:15
31.Локальний кошторис.pdf
22 лютого 2019 18:15
29.Договірна ціна.pdf
22 лютого 2019 18:15
28.Гарантійний лист.pdf
22 лютого 2019 18:15
27.Копія свідоцтва ПДВ.pdf
22 лютого 2019 18:15
26.Витяг з ПДВ.pdf
22 лютого 2019 18:15
25.Лист-згода МісьШЕП.pdf
22 лютого 2019 18:15
19.Проект договору.pdf
22 лютого 2019 18:15
18.Лист-згода.pdf
22 лютого 2019 18:14
14.Копія Статуту.pdf
22 лютого 2019 18:14
12.Копія наказу №1.pdf
22 лютого 2019 18:14
11.Копія протоколу № 1.pdf
22 лютого 2019 18:14
10.наказу 83.pdf
22 лютого 2019 18:14
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Чернівецький облавтодор"

ТОВ ПБС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Чернівецький облавтодор" 68 609 047,00
UAH з ПДВ
68 609 047,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ" 68 730 163,00
UAH з ПДВ
68 730 163,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2019 09:42
55 Довідка ДФС.pdf
22 лютого 2019 17:06
37 Локальні кошториси.pdf
22 лютого 2019 17:04
36 Договірна ціна.pdf
22 лютого 2019 16:55
25 Копія Статуту.pdf
22 лютого 2019 16:48
11 Додаток 8 Лист-згода.pdf
22 лютого 2019 16:43
6 Відгук.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 18:15
9.Копія протоколу № 3.pdf
22 лютого 2019 18:15
8.Відгуки.pdf
22 лютого 2019 18:15
7.№92.pdf
22 лютого 2019 18:15
6.Договір №25.pdf
22 лютого 2019 18:15
45.287.imd
22 лютого 2019 18:15
42.Розрахунок прибутку.pdf
22 лютого 2019 18:15
36.Калькуляція.pdf
22 лютого 2019 18:15
35.Аналіз ринку цін.pdf
22 лютого 2019 18:15
33.Штатний розпис.pdf
22 лютого 2019 18:15
31.Локальний кошторис.pdf
22 лютого 2019 18:15
29.Договірна ціна.pdf
22 лютого 2019 18:15
28.Гарантійний лист.pdf
22 лютого 2019 18:15
27.Копія свідоцтва ПДВ.pdf
22 лютого 2019 18:15
26.Витяг з ПДВ.pdf
22 лютого 2019 18:15
25.Лист-згода МісьШЕП.pdf
22 лютого 2019 18:15
19.Проект договору.pdf
22 лютого 2019 18:15
18.Лист-згода.pdf
22 лютого 2019 18:14
14.Копія Статуту.pdf
22 лютого 2019 18:14
12.Копія наказу №1.pdf
22 лютого 2019 18:14
11.Копія протоколу № 1.pdf
22 лютого 2019 18:14
10.наказу 83.pdf
22 лютого 2019 18:14
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Чернівецький облавтодор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Чернівецький облавтодор"
#31963989
Переможець 68 609 047,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 18:06

Документи

05 березня 2019 18:06
Електронний підпис
05 березня 2019 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Чернівецький облавтодор"
#31963989
68 609 047,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 18:06
Електронний підпис
05 березня 2019 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 17:24
дод уг_2 до 16.pdf зміни до договору
22 січня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 12:04
дод уг 1 до 16.pdf зміни до договору
17 січня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:16
дод уг 2 до 16.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:13
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 11:35
Експлуатаційне утримання Дод.угода №1.pdf зміни до договору
03 червня 2019 11:33
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 17:05
договір №16 від 22.03.2019.pdf укладений
22 березня 2019 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в банківські реквізити Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Розділу ІІІ Договору про закупівлю послуг за бюджетні кошти №16 від 22.03.2019 року викласти в новій редакції: «п3.1 Ціна цього Договору становить 62 955 648,48 грн (Шістдесят два мільйони дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч шістсот сорок вісім гривень сорок вісім копійок), в т.ч. ПДВ – 10 480 257,24 грн.» Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ч. 3 ст. 63 ЦК України Сторони Дійшли згоди, що дія Договору №16 від 22.03.2019 року продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ч. 3 ст. 631 ЦК України Сторони Дійшли згоди, що сума додаткової угоди становить – 12 591 129,00 грн (Дванадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто одна тисяча сто двадцять дев’ять гривень нуль копійок), в т.ч. ПДВ – 2 098 521,50 грн, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в реквізити Замовника: «58013, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 194-А, тел. 57-66-68, 57-30-22, р/р UA7382017203442510107006327 в ДКСУ, м. Київ, МФО 820172, Код ЄДРПОУ 04014252»
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML