Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо
Очікувана вартість
2 875 000,00 UAH
UA-2019-01-23-002642-b ce24c870da36488ca53900a21c2393ff
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравець Наталія Вікторівна

+380486224705 kotovskblago@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КО "Благоустрій"
Код ЄДРПОУ: 37173814
Місцезнаходження: 66300, Україна , Одеська обл., місто Подільськ, вул. Енергетиків, 1
Контактна особа: Кравець Наталія Вікторівна
+380486224705
kotovskblago@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 15:37
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 15:37
Початок аукціону: 11 лютого 2019 12:55
Очікувана вартість: 2 875 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 л
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, м. Подільськ, вул. Енергетиків,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
2500 л
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, м. Подільськ, вул. Енергетиків,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
45000 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, м. Подільськ, вул. Енергетиків,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 15:33
Документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-21-000058 ● 06551eb72cee494b85e678c5f9380c3a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019 17:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2019 Одеса № 56
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 21.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.02.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2019 № 56


Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-23-002642-b 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-01-21-000959-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-02-20-000245-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-02-08-001311-a 08.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
5. UA-2019-02-19-000479-c 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-12-001206-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
7. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-01-10-000213-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
9. UA-2019-01-22-002536-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
10. UA-2019-01-22-002530-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
11. UA-2019-01-23-001973-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
12. UA-2019-01-23-002549-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
13. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
14. UA-2019-02-05-002380-b 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
15. UA-2019-01-28-000313-c 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-22 12:51:09

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-23-002642-b) та відповідно до статтей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Катран» вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано договори оренди АЗС від 20.11.2015 № 23-11/15 та від 10.02.2016 № 10-02/16 не в повному обсязі та не надано Акти приймання-передачі, якими оформлюється передача об’єкту?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати відсутність в тендерній документації інформації про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, тоді як відповідна вимога передбачена пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ «Катран» вимог тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 12.02.2019 № 7) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 12.02.2019) та відповідності тендерної документації вимогам законодавства про закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-26 14:55:02

Відповідь на запит ДАСУ

Бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо (UA-2019-01-23-002642-b)

Надання інформації про усунення порушення замовником

неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-03-01 16:11:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Торги відмінено

2019-03-04 11:05:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Катран 2 619 550,00
UAH з ПДВ
2 619 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ" 2 874 000,00
UAH з ПДВ
2 874 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 10:29
Документи переможця
13 лютого 2019 10:29
Документи переможця
13 лютого 2019 10:29
Документи переможця
13 лютого 2019 10:29
Документи переможця
11 лютого 2019 17:23
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:29
Документи переможця
07 лютого 2019 14:05
Електронний підпис
07 лютого 2019 14:02
22 Технічні вимоги.PDF
07 лютого 2019 14:02
19 А95 литва окко 29 06 19 ук.PDF
07 лютого 2019 14:02
19 А92 укртат 24 04 21 ук.PDF
07 лютого 2019 14:01
15 Субпідрядники.PDF
07 лютого 2019 14:01
14 Працівники 2018.PDF
07 лютого 2019 14:01
12 Лист згода.PDF
07 лютого 2019 14:01
5 МТБ.PDF
07 лютого 2019 14:01
4 АЗС.PDF
07 лютого 2019 14:01
2 Уставні документи 1.pdf
07 лютого 2019 14:01
1 Пропозиція.PDF

Публічні документи

08 лютого 2019 10:09
Витяг платника ПДВ.pdf
08 лютого 2019 10:09
Виписка з держреєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Катран

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Катран
#32935905
Переможець 2 619 550,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 15:33

Документи

12 лютого 2019 15:33
Електронний підпис
12 лютого 2019 15:31
Протокол
12 лютого 2019 15:31
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Катран
#32935905
2 619 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2019 15:33
Електронний підпис
12 лютого 2019 15:31
Протокол
12 лютого 2019 15:31
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 березня 2019 16:15
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
01 березня 2019 16:15
Протокол