Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот №1 – постачання теплової енергії Мереф’янському міському лабораторному відділенню Харківської районної філії, Лот №2 – постачання теплової енергії Чугуївській міськміжрайонній філії, Лот №3 – постачання теплової енергії Барвінківському районному лабораторному відділенню Ізюмської міськміжрайонної філії, Лот №4 – постачання теплової енергії Красноградській міжрайонній філії, Лот №5 – постачання теплової енергії Балаклійській районній філії, Лот №6 – постачання теплової енергії об’єктам ДУ «Харківський ОЛЦ МОЗ України» у місті Харкові
Очікувана вартість
2 666 202,46 UAH
UA-2019-01-23-002504-b 8f09f57bcf3d4b31a8a528e71cfae4c7
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Коцегуб

+380666303884
+380961699938
yulia17@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Харківський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38493324
Вебсайт: http://labcenter.kh.ua
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., м. Харків, Київський р-н, Помірки
Контактна особа: Юлія Коцегуб
+380666303884,+380961699938
yulia17@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно зі статтею 5 Закону України "Про природні монополії", до сфери діяльності природних монополій віднесено транспортування теплової енергії. Відповідно до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, щодо ТРАНСПОРТУВАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ МАГІСТРАЛЬНИМИ ТА МІСЦЕВИМИ (РОЗПОДІЛЬЧИМИ) ТЕПЛОВИМИ МЕРЕЖАМИ, розміщеному на офіційному сайті Антимонопольного комітету України, станом на 30.11.2018, КП Харківської районної ради «Комуненерго» значиться під номером 158, КП «Чугуївтепло» - 179, КП «Обласний інформаційно-технічний центр» - 164, Красноградське підприємство теплових мереж - 173, КП Балаклійської районної ради «Балаклійські теплові мережі» - 175, КП «Харківські теплові мережі» - 198 та займають монопольне (домінуюче) становище на відповідному ринку. Відповідно до реєстру суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, захоронення побутових відходів, щодо ТРАНСПОРТУВАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ МАГІСТРАЛЬНИМИ ТА МІСЦЕВИМИ (РОЗПОДІЛЬЧИМИ) ТЕПЛОВИМИ МЕРЕЖАМИ, розміщеному на офіційному сайті НКРЕКП, станом на 31.12.2018, КП Харківської районної ради «Комуненерго» значиться під номером 159, КП «Чугуївтепло» - 180, КП «Обласний інформаційно-технічний центр» - 165, Красноградське підприємство теплових мереж - 174, КП Балаклійської районної ради «Балаклійські теплові мережі» - 176, КП «Харківські теплові мережі» - 69 та займають монопольне (домінуюче) становище на відповідному ринку. У зв’язку з наявністю умов, визначених п.2 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, договір про закупівлю може бути укладено лише з певним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Таким чином, прийнято рішення про проведення закупівлі, шляхом застосування переговорної процедури з КП Харківської районної ради «Комуненерго», КП «Чугуївтепло», КП «Обласний інформаційно-технічний центр», Красноградське підприємство теплових мереж, КП Балаклійської районної ради «Балаклійські теплові мережі», КП «Харківські теплові мережі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 15:23
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Тендерна документація

23 січня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №2 – постачання теплової енергії Чугуївській міськміжрайонній філії
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 201 991,97 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

111 Гкал
Лот №2 – постачання теплової енергії Чугуївській міськміжрайонній філії
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Шевченка 16
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВТЕПЛО"
#35944142
Переможець 201 991,97
UAH з ПДВ
23 січня 2019 15:24

Документи

23 січня 2019 15:24
Електронний підпис
23 січня 2019 15:24
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 15:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВТЕПЛО"
#35944142
201 991,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 15:24
Електронний підпис
23 січня 2019 15:24
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 15:51
Дод.угода.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 15:47
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 16:31
Дод.угода.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 16:30
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 15:51
Договір.pdf укладений
05 лютого 2019 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи Постанову Правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні", викласти банківські реквізити Теплопостачальної організації в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 69/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 11.2. Договору, а також керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків, Сторони домовились внести зміни до абзацу першого розділу 1 «Предмет договору» та викласти його в наступній редакції: «За цим договором Постачальник бере на себе зобов'язання постачати Споживачеві теплову енергію код згідно ДК 021:2015 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» Лот №2 – постачання теплової енергії Чугуївській міськміжрайонній філії за встановленими тарифами (цінами) в терміни, передбачені цим договором в обсязі 96 Гкал». 2. Внести зміни до п.3.1. розділу 3 «Ціна договору» та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 149 983,74 грн. (Сто сорок дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят три грн. 74 коп.) ПДВ: 29 996,75 грн. ( двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 75 коп.), Усього: 179 980,49 грн. (Сто сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят грн. 49 коп.)». 3. Викласти додаток 1 До договору в редакції від 18.12.2019. Сума договору після внесення змін - 179980,49 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 96 Гкал.
Номер договору про закупівлю: 69/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 179 980,49
UAH (в тому числі ПДВ 29 996,75 UAH)