Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бензин, дизпаливо
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2019-01-23-002421-b b2f252554b1646de8a64e5712e16071d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якимчук Катерина Олександрівна

+380432511147 vinbigp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106
Контактна особа: Якимчук Катерина Олександрівна
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 15:13
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 15:13
Початок аукціону: 08 лютого 2019 11:19
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7700 л
бензин, дизпаливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23252, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2019 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 15:09
ТД бензин.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-26-000011 ● 2a7a15bf52044f1f923677f36d4fe480
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2020 13:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.06.2020 №34
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.06.2020 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-01-23-002421-b 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-26 14:13:52

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину та дизпалива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-23-002421-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 19 лютого 2019 року №МК-000219?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-01 14:17:34

щодо звіту про виконання договору

Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 19 лютого 2019 року №МК-000219?
у зв'язку з відсутністю технічної можливості внесення даних про виконання договору. Було звернення на майданчик, щодо технічної підтримки, в телефонному режимі, але змін не було.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-30 14:10:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину та дизпалива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-23-002421-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «МОТТО КАРД», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 08 лютого 2019 року №7), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- довідки складеній у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з постачання, виготовлення та зберігання продукції, що зазначається в тендерній документації, копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, обладнання (пункт 1 додатку 2);
- завірених належним чином копій техпаспорту та санітарного паспорту на транспорт, особистої медичної книжки водія, договорів оренди (якщо транспорт орендований), копії договору на дезінфеційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціальним підприємством (пункт 1 додатку 2)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-01 15:03:15

щодо довідок

Яким чином учасник ТОВ «МОТТО КАРД», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 08 лютого 2019 року №7), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- довідки складеній у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з постачання, виготовлення та зберігання продукції, що зазначається в тендерній документації, копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, обладнання (пункт 1 додатку 2);
- завірених належним чином копій техпаспорту та санітарного паспорту на транспорт, особистої медичної книжки водія, договорів оренди (якщо транспорт орендований), копії договору на дезінфеційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціальним підприємством (пункт 1 додатку 2)?
Учасник ТОВ «МОТТО КАРД» у своїй пропозиції надав довідку про матеріально - технічну базу (дана довідка вимагалась в довільній формі), в якій він зазначив перелік АЗС, за допомогою яких буде виконано умови договору. Замовник самостійно здійснює заправку ТЗ на АЗС. а відповідно до додатку 4 технічне завдання та вимоги "3.2.Поставка товарів: талони, що не мають обмеження щодо терміну використання не менше 1 року з моменту поставки. Регіон дії талонів – Україна. Обов׳язкова наявність АЗС в радіусі до 20км від юридичної адреси Вороновицької філії."

Надання інформації про усунення порушення замовником

у звязку з технічною неможливістю опублікувати звіт на майданчику, прикріплюємо до висновку

2020-07-09 14:40:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОТТО КАРД" 190 836,00
UAH з ПДВ
190 836,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 198 950,00
UAH з ПДВ
198 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 14:41
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:01
Електронний підпис
13 лютого 2019 13:59
налоговая.pdf
13 лютого 2019 13:59
банкрутство.pdf
13 лютого 2019 13:59
мвд.pdf
13 лютого 2019 13:59
Корупція.pdf
13 лютого 2019 13:59
ст. 17 п.2 ч1.pdf
06 лютого 2019 15:46
Електронний підпис
06 лютого 2019 15:45
Реєстр.pdf
06 лютого 2019 15:45
лист згода.pdf
06 лютого 2019 15:45
проект договору.pdf
06 лютого 2019 15:45
опис предмета.pdf
06 лютого 2019 15:45
Азс Вінниця та обл.pdf
06 лютого 2019 15:45
Перелік АЗС по Україні.pdf
06 лютого 2019 15:45
тех завдання.pdf
06 лютого 2019 15:45
ПДВ.pdf
06 лютого 2019 15:45
Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2019 15:45
витяг ЄДР Копія.pdf
06 лютого 2019 15:45
статут копія.pdf
06 лютого 2019 15:45
ст 17 довідки.pdf
06 лютого 2019 15:45
довідка про договора.pdf
06 лютого 2019 15:45
Листи відгуки.pdf
06 лютого 2019 15:45
Копії аналог догов.pdf
06 лютого 2019 15:45
Довідка працівники.pdf
06 лютого 2019 15:45
Мат -тех база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОТТО КАРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОТТО КАРД"
#39711536
Переможець 190 836,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 15:45

Документи

08 лютого 2019 15:45
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:41
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОТТО КАРД"
#39711536
190 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 15:45
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:41
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 13:21
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 13:26
договір укладений
19 лютого 2019 13:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 190 836,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 806,00 UAH)