Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
Код ЄДРПОУ: | 02770067 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106 |
Контактна особа: |
Якимчук Катерина Олександрівна +380432511147 vinbigp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2019 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2019 15:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2019 15:13 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 216 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2019 12:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2019 15:09 |
ТД бензин.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-26-000011 ● 2a7a15bf52044f1f923677f36d4fe480
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2020 13:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.06.2020 №34
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.06.2020 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-01-23-002421-b 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-26 14:13:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину та дизпалива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-23-002421-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 19 лютого 2019 року №МК-000219?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-01 14:17:34
щодо звіту про виконання договору
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 19 лютого 2019 року №МК-000219?
у зв'язку з відсутністю технічної можливості внесення даних про виконання договору. Було звернення на майданчик, щодо технічної підтримки, в телефонному режимі, але змін не було.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-30 14:10:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину та дизпалива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-23-002421-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «МОТТО КАРД», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 08 лютого 2019 року №7), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- довідки складеній у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з постачання, виготовлення та зберігання продукції, що зазначається в тендерній документації, копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, обладнання (пункт 1 додатку 2);
- завірених належним чином копій техпаспорту та санітарного паспорту на транспорт, особистої медичної книжки водія, договорів оренди (якщо транспорт орендований), копії договору на дезінфеційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціальним підприємством (пункт 1 додатку 2)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-01 15:03:15
щодо довідок
Яким чином учасник ТОВ «МОТТО КАРД», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 08 лютого 2019 року №7), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- довідки складеній у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з постачання, виготовлення та зберігання продукції, що зазначається в тендерній документації, копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, обладнання (пункт 1 додатку 2);
- завірених належним чином копій техпаспорту та санітарного паспорту на транспорт, особистої медичної книжки водія, договорів оренди (якщо транспорт орендований), копії договору на дезінфеційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціальним підприємством (пункт 1 додатку 2)?
Учасник ТОВ «МОТТО КАРД» у своїй пропозиції надав довідку про матеріально - технічну базу (дана довідка вимагалась в довільній формі), в якій він зазначив перелік АЗС, за допомогою яких буде виконано умови договору. Замовник самостійно здійснює заправку ТЗ на АЗС. а відповідно до додатку 4 технічне завдання та вимоги "3.2.Поставка товарів: талони, що не мають обмеження щодо терміну використання не менше 1 року з моменту поставки. Регіон дії талонів – Україна. Обов׳язкова наявність АЗС в радіусі до 20км від юридичної адреси Вороновицької філії."
Надання інформації про усунення порушення замовником
у звязку з технічною неможливістю опублікувати звіт на майданчику, прикріплюємо до висновку
2020-07-09 14:40:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОТТО КАРД" #39711536 |
Переможець |
190 836,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 13:26
|
договір | укладений |
19 лютого 2019 13:24
|