Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мило, засоби миючі
Очікувана вартість
81 720,00 UAH
UA-2019-01-23-002345-b c704dfaefea945aeb8a1f920a5c97a0c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Рабчевський

+380459342806 rabchevskij@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Управління забезпечення функціонування об'єктів Чорнобильської АЕС"
Код ЄДРПОУ: 36359955
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., Славутич, вул. Військових будівельників, 9
Контактна особа: Сергій Рабчевський
+380459342806
rabchevskij@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 11:45
Очікувана вартість: 81 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 817,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 лот
мило, засоби миючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 15:01
Оголошення про проведення_миючі засоби.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 24 січня 2019 09:22
Дата відповіді: 24 січня 2019 11:19
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Поняття еквівалент товару відноситься до тих випадків коли Замовник в тендерній документації посилається на конктертного виробника, торгову марку, бренду тощо. В даній закупівлі придметом є серветки паперові та рушник паперовий без зазначення виробника, торгової марки чи бренду. Але звертаємо Вашу увагу, що в технічних вимогах до предмету закупівлі зазначено, що товар повинен відповідати ТУ У 21.2-05509659-027:2005 (або еквівалент), тобто ТУ У може бути інший якщо він повністю відповідає вищезазначеному ТУ У.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-23-002345-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДЕРГАЛО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3292211838
Дата подання: 31 січня 2019 14:26
Інформація щодо невиконання вимог документації торгів та чинного законодавства
Відповідно до вимог оприлюдненої в електронній системі документації Додаток № 1 п 4 : "Перелік документів, що підтверджують якість товару, які надається в складі пропозиції та при постачанні товару:

* Документи, що підтверджують якість та безпечність продукції на всі позиції предмету закупівлі;

* Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, видані відповідними установами на всі позиції предмету закупівлі."
Відповідно до чинного законодавства , зокрема Постанови Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. № 717 , затверджено Технічний регламент мийних засобів ,який передбачає перелік документів що визначають якість та безпеку миючих засобів , зокрема у п.20 даного регламенту передбачено що документами що документами що підтверджують якість та безпечність продукції є Декларації виробника щодо відповідрності технічному регламенту. Відповідно сертифікат якості(паспорт якості) надані учасником не є Декларацією ,передбаченою та обовязковою, згідно чинних нормативно правових актів, на території України. Відповідно Учасником не виконано вимоги пункту 4 Додатку 1 .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 лютого 2019 10:30
Доброго дня! Дякуємо за звернення, вашу інформацію прийняли до уваги!
Номер вимоги: UA-2019-01-23-002345-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 04 лютого 2019 14:28
Щодо скарги ФОП Дергало М.М.
Учасник ФОП "ДЕРГАЛО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" власною вимогою намагається ввести Замовника в оману, не зазначаючи повного тексту пункту регламенту, а посилається лише на не існуюче визначення, яке є вигідним для нього та містить не повну інформацію про документи на які посилається Учасник.
Відповідно до п. 20 Постанови КМУ «Про затвердження Технічного регламенту мийних засобів» від 20 серпня 2008 р. № 717 «Виробник або його уповноважений представник обов’язково формує комплект технічної документації, що підтверджує відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту та включає такі документи:
нормативний документ, згідно з яким виробляється мийний засіб, або специфікацію виробника на мийний засіб;
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, виданий у встановленому порядку;
опис та інструкцію із застосування мийного засобу;
інформацію про склад мийного засобу із зазначенням переліку інгредієнтів, які застосовані під час виробництва такого засобу, типу (аніонні, катіонні, амфотерні, неіоногенні, дезінфектант тощо), молекулярної маси та кількості поверхнево-активних речовин;
протоколи випробувань біологічного розкладу поверхнево-активних речовин, що входять до складу мийного засобу, та сертифікат відповідності, виданий призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (установлення відповідності продукції за результатами перевірки);
декларацію про відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту.»
Відповідно до п. 4 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель перелік документів, що підтверджують якість товару, які надається в складі пропозиції та при постачанні товару:
• Документи, що підтверджують якість та безпечність продукції на всі позиції предмету закупівлі;
• Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, видані відповідними установами на всі позиції предмету закупівлі.
З переліченого вище можна зробити висновок, що п. 20 Постанови визначає декларацію про відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту лише як документ, який підтверджує відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту, а не підтверджує якість та безпечність продукції. Крім того відповідно до даного пункту таким документом може бути нормативний документ, згідно з яким виробляється мийний засіб, або специфікацію виробника на мийний засіб (сертифікат якості, паспорт якості) або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, виданий у встановленому порядку.
Відповідно відсутні підстави для дискваліфікації пропозиції Учасника згідно п. 9.2 Порядку проведення допорогової закупівлі так як пропозиція відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2019 10:12
Доброго дня! Дякуємо за звернення, Вашу інформацію прийняли до уваги!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 44 295,60
UAH з ПДВ
42 117,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕРГАЛО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" 49 120,00
UAH з ПДВ
42 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 51 708,00
UAH з ПДВ
51 708,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 69 066,66
UAH з ПДВ
59 682,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЛИКОВСЬКИЙ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" 69 008,10
UAH з ПДВ
68 190,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2019 12:59
Електронний підпис
30 січня 2019 12:51
Якісні документи.PDF
30 січня 2019 12:51
Document_USR_1004926466.rtf

Публічні документи

30 січня 2019 17:22
Електронний підпис
30 січня 2019 17:02
Проект договору.PDF
30 січня 2019 17:02
Копія статуту.PDF
30 січня 2019 17:02
Висновок СЕС посуд.PDF

Публічні документи

30 січня 2019 17:26
загрузка.rar

Публічні документи

30 січня 2019 17:47
пр,ЧАЕС 2.jpeg
30 січня 2019 17:47
пр. ЧАЕС.jpeg
30 січня 2019 17:47
сода кальц. турція (1).jpg
30 січня 2019 17:47
мистер мускул 2.JPG
30 січня 2019 17:47
мистер мускул.JPG
30 січня 2019 17:47
жидкое мыло.jpg
30 січня 2019 17:47
22083 - Ace Gala Expert Fairy Novo.pdf
30 січня 2019 17:47
паспорт 3.код.jpg
30 січня 2019 17:47
паспорт2.jpg
30 січня 2019 17:47
паспорт 1.jpg
30 січня 2019 17:47
Витяг з ЄДР.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ФОП "ДЕРГАЛО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ Гренландія

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "КУЛИКОВСЬКИЙ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 42 117,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 15:26

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
42 117,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №19-043-Т від 14.02.2019.pdf укладений
14 лютого 2019 14:34