Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

яловичина, печінка яловича
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-01-23-002282-a da8be1ad64b8446fab61696c4f635a7f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Книжник Олена Євгенівна

+380487447236 tenders-ogb8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Міська лікарня № 8"
Код ЄДРПОУ: 05446384
Місцезнаходження: 65038, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Фонтанська дорога, 110
Контактна особа: Книжник Олена Євгенівна
+380487447236
tenders-ogb8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 13:03
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
яловичина, печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, провулок Монастирський, 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 16:58
ТД Мясо 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-24-000011 ● 4d618ca0392f43dc881980dafd335799
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2019 13:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2019 Одеса № 23
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службові записки начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О.А. від 24.01.2019 та завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 24.01.2019.






Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2019 № 23

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-22-001353-с 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Ковалевська В.К.
2 UA-2019-01-23-002282-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Залізко І.О.
3 UA-2018-12-20-002113-a 20.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Гаврилюк А.В.



Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС 338 700,00
UAH з ПДВ
338 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОДУКТ-ПОСТАЧАННЯ 350 190,00
UAH з ПДВ
350 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 16:29
Електронний підпис
12 лютого 2019 16:27
пакет переможця
07 лютого 2019 13:36
Електронний підпис
07 лютого 2019 13:34
Технічні та якісні.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 22:34
Предложение.pdf
07 лютого 2019 22:34
Інші.pdf
07 лютого 2019 22:34
Технічна частина.pdf
07 лютого 2019 22:34
комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС

ТОВ ПРОДУКТ-ПОСТАЧАННЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС
#36849459
Переможець 338 700,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС
#36849459
338 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 08:06
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 17:34
ДУ3.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 17:32
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 17:31
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 11:52
ДУ 1.pdf зміни до договору
05 березня 2019 11:49
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 11:36
ДОГ М 1-19.pdf укладений
05 березня 2019 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: М 1-19
Договір:
Номер додаткової угоди: М 1-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: М 1-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 155 766,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 961,00 UAH)