Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Арцизького району
operational maintenance of public motor roads of local importance Arziz region
Очікувана вартість
19 646 741,00 UAH
UA-2019-01-23-002185-a 433a6f65ccfe4ded94fac296d55c4fa0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахмутов Олег

+380674847766 OLEGBAKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Бахмутов Олег
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Bakhmutov Oleg
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 січня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 12:25
Очікувана вартість: 19 646 741,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 23 січня 2019 16:38
Enquiries until: 15 лютого 2019 10:00
Complaints submission until: до 21 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 лютого 2019 10:00

Information

Estimated total value: 19 646 741 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Арцизького району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

operational maintenance of public motor roads of local importance Arziz region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 18:38
перелік змін ЕУ Арциз М.doc
14 лютого 2019 18:38
ЗТД ЕУ Арциз М.docx
14 лютого 2019 18:38
проект договору ЕУ ЗТД.docx
14 лютого 2019 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 18:38
перелік змін ЕУ Арциз М.doc
14 лютого 2019 18:38
ЗТД ЕУ Арциз М.docx
23 січня 2019 16:35
ТД ЕУ Арциз М.docx
14 лютого 2019 18:38
проект договору ЕУ ЗТД.docx
23 січня 2019 16:35
проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 лютого 2019
UA-2019-01-23-002185-a433a6f65ccfe4ded94fac296d55c4fa0
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 лютого 2019 15:40
ПР розгл ЕУ Арциз 27 02 19.pdf
27 лютого 2019 15:41
Електронний підпис

Публічні документи

23 лютого 2019 14:52
Техніка Арциз.pdf
23 лютого 2019 14:52
Персонал Арциз.pdf
23 лютого 2019 14:52
Повноваження Арциз.pdf
23 лютого 2019 14:52
Інші документи Арциз.pdf
23 лютого 2019 14:52
016-001-6865-2019.zip

Документи

27 лютого 2019 15:41
ПР розгл ЕУ Арциз 27 02 19.pdf
27 лютого 2019 15:41
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" 19 640 425,00
UAH з ПДВ
19 240 425,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 19 635 000,00
UAH з ПДВ
19 435 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2019 14:52
Техніка Арциз.pdf
23 лютого 2019 14:52
Персонал Арциз.pdf
23 лютого 2019 14:52
Повноваження Арциз.pdf
23 лютого 2019 14:52
Інші документи Арциз.pdf
23 лютого 2019 14:52
016-001-6865-2019.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"
#32018511
Переможець 19 240 425,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 11:31

Документи

11 березня 2019 11:31
Електронний підпис
11 березня 2019 11:31
Намір ЕУ М Арциз 11 03 19.pdf
05 березня 2019 12:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"
#32018511
19 240 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 11:31
Електронний підпис
11 березня 2019 11:31
Намір ЕУ М Арциз 11 03 19.pdf
05 березня 2019 12:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 11:02
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 18:46
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 08:20
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:25
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 16:38
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2019 10:49
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 15:46
2У 19 ЕУ М Арциз Облавтодор 22 03 19.pdf укладений
22 березня 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК1917462) на 2019 рік, збільшити на 3 700 000,00 грн. та встановити у розмірі – 6 260 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 6 260 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у новій редакції, що додається. 3. Інформацію про місцезнаходження Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» викласти у наступній редакції: 65031, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського буд.49
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, збільшити на 1 500 000,00 грн. та встановити у розмірі – 7 760 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 7 760 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити банківські реквізити Виконавця у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок /IBAN № UA 593071230000026004010636058 банк: ПАТ «БАНК ВОСТОК» Дніпро.
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, зменшити на 683 828,00 грн. та встановити у розмірі – 7 076 172,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 7 076 172,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 6 985 359,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 985 359,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.12.2021р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 1 502 713,00 грн. та встановити у розмірі – 5 482 646,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 5 482 646,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 1 000 000,00 грн. та встановити у розмірі – 6 482 646,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 482 646,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 1 750 326,00 грн. та встановити у розмірі – 8 232 972,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 8 232 972,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 980 386,00 грн та встановити у розмірі – 7 252 586,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 7 252 586,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 674 463,00 грн та встановити у розмірі – 7 927 049,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 7 927 049,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 235 978,00 грн та встановити у розмірі – 8 163 027,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 8 163 027,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 05.08.2020р. № 518/од-2020 «Про внесення змін до Переліку автомобільних доріг місцевого значення, затвердженого розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 25 червня 2012 року № 632/А-2012»: Додаток до договору «Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення» викласти в наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 0,80 грн та встановити у розмірі – 8 163 026,20 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 8 163 026,20 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 2 554 180,00грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 2 554 180,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.12.2022р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 01 червня 2021 року № 566/од-2021 Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1917462) на 2021 рік зменшити на 1 017 576,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) у розмірі – 1 017 576,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 2 554 180,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з відсутністю подальшої потреби закупівлі послуг за цим договором, сторони дійшли згоди внести наступні зміни в п.5.1., розд. V. Надання послуг., та викласти в наступній редакції: п.5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 15 червня 2021р. 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік зменшити на 139 284,00 грн встановити у розмірі – 878 292,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять –2 414 896,00 грн. Календарний і фінансовий план викласти у новій редакції, що додається. 4. Виконання послуг та оплата за договором становлять – 17 654 094,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 2У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 30 липня 2021
Сума оплати за договором: 17 654 094,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 942 349,03 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір №2У/19 від 22.03.2019р., укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.6.2., п.п.6.2.1. розділу VI. «Права та обов’язки сторін» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України.