Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (встановлення та заміна дорожніх знаків, обслуговування світлофорних об’єктів та систем метеоспостереження)
Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast (installation and replacement of road signs, maintenance of traffic lights and systems of road weather monitoring).
Очікувана вартість
12 074 297,00 UAH
UA-2019-01-23-002136-a 35781f8840fb45d390d181b7afdaf5f8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 vita1906@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
vita1906@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
vita1906@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 січня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:07
Очікувана вартість: 12 074 297,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 січня 2019 16:28
Enquiries until: 15 лютого 2019 10:00
Complaints submission until: до 21 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 лютого 2019 10:00

Information

Estimated total value: 12 074 297 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (встановлення та заміна дорожніх знаків, обслуговування світлофорних об’єктів та систем метеоспостереження)
Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast (installation and replacement of road signs, maintenance of traffic lights and systems of road weather monitoring).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (встановлення та заміна дорожніх знаків, обслуговування світлофорних об’єктів та систем метеоспостереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast (installation and replacement of road signs, maintenance of traffic lights and systems of road weather monitoring).
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 16:42
ТД метеоспостереження 2.doc
23 січня 2019 16:42
Додаток 8 Проект договору.doc
23 січня 2019 16:29
Додатки до ТД.doc
23 січня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 16:42
ТД метеоспостереження 2.doc
23 січня 2019 16:29
ТД метеоспостереження 2.doc
23 січня 2019 16:42
Додаток 8 Проект договору.doc
23 січня 2019 16:29
Додаток 8 Проект договору.doc
23 січня 2019 16:29
Додатки до ТД.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 березня 2019
UA-2019-01-23-002136-a35781f8840fb45d390d181b7afdaf5f8
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ НВП "СПЕКТР-ЮГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Дорекс-Безпека руху Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

05 березня 2019 13:27
Електронний підпис

Публічні документи

22 лютого 2019 17:16
Документи на подачу PDF.rar

Конфіденційні документи

22 лютого 2019 17:16
Документи загальні.rar

Обґрунтування конфіденційності

Кольорова сканована копія паспорту директора

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

05 березня 2019 13:25
Електронний підпис

Публічні документи

25 лютого 2019 09:03
Електронний підпис
25 лютого 2019 09:03
Електронний підпис
22 лютого 2019 17:21
Електронний підпис
22 лютого 2019 17:21
Електронний підпис
22 лютого 2019 17:18
10. Гарантійний лист.pdf
22 лютого 2019 17:18
9. Субпідрядники.pdf
22 лютого 2019 17:18
8. Відгук Київ САД.pdf
22 лютого 2019 17:18
7.3. Виконання АСУРСП.pdf
22 лютого 2019 17:18
7.2. Договір АСУРСП.pdf
22 лютого 2019 17:18
7.1.Договор Житомир.pdf
22 лютого 2019 17:18
6. Аналогічні договори.pdf
22 лютого 2019 17:18
4.3. ДСМ.pdf
22 лютого 2019 17:18
4.2. ВІА ДОРБУД от 04.01.2019.pdf
22 лютого 2019 17:18
4.1. ВІА 01022019-1 от 02.01.2019.pdf
22 лютого 2019 17:17
17.Проект договору.docx.pdf
22 лютого 2019 17:17
16. ст.17.pdf
22 лютого 2019 17:17
12. Дозвіл та ліцензія.pdf
22 лютого 2019 17:17
2. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

05 березня 2019 13:23
Електронний підпис

Публічні документи

29 березня 2019 17:30
Електронний підпис
29 березня 2019 17:15
Електронний підпис
15 березня 2019 23:19
Електронний підпис
15 березня 2019 23:16
Договірна ціна ч 2
15 березня 2019 23:16
Договірна ціна
15 березня 2019 23:16
Довідка МВС
15 березня 2019 23:16
Довідка ДПІ
14 березня 2019 15:59
Електронний підпис
14 березня 2019 15:57
тендерна пропозиція
24 лютого 2019 17:03
Електронний підпис
24 лютого 2019 17:03
Електронний підпис
24 лютого 2019 17:01
реєстр документів.pdf
24 лютого 2019 17:01
Статут опис.pdf
24 лютого 2019 17:01
наказ протокол Лях.pdf
24 лютого 2019 17:01
ліцензія_АБІУ Д-БР.pdf
24 лютого 2019 17:00
дозвіл ДержПраці.pdf
24 лютого 2019 17:00
додаток 5 досвід_.pdf
24 лютого 2019 17:00
додаток 4 персонал.pdf
24 лютого 2019 17:00
довідка санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП "СПЕКТР-ЮГ"

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВ Дорекс-Безпека руху

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дорекс-Безпека руху 11 930 508,52
UAH з ПДВ
11 930 508,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 12 074 297,00
UAH з ПДВ
12 074 297,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 17:30
Електронний підпис
29 березня 2019 17:15
Електронний підпис
15 березня 2019 23:19
Електронний підпис
15 березня 2019 23:16
Договірна ціна ч 2
15 березня 2019 23:16
Договірна ціна
15 березня 2019 23:16
Довідка МВС
15 березня 2019 23:16
Довідка ДПІ
14 березня 2019 15:59
Електронний підпис
14 березня 2019 15:57
тендерна пропозиція
24 лютого 2019 17:03
Електронний підпис
24 лютого 2019 17:03
Електронний підпис
24 лютого 2019 17:01
реєстр документів.pdf
24 лютого 2019 17:01
Статут опис.pdf
24 лютого 2019 17:01
наказ протокол Лях.pdf
24 лютого 2019 17:01
ліцензія_АБІУ Д-БР.pdf
24 лютого 2019 17:00
дозвіл ДержПраці.pdf
24 лютого 2019 17:00
додаток 5 досвід_.pdf
24 лютого 2019 17:00
додаток 4 персонал.pdf
24 лютого 2019 17:00
довідка санкції.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 09:03
Електронний підпис
25 лютого 2019 09:03
Електронний підпис
22 лютого 2019 17:21
Електронний підпис
22 лютого 2019 17:21
Електронний підпис
22 лютого 2019 17:18
10. Гарантійний лист.pdf
22 лютого 2019 17:18
9. Субпідрядники.pdf
22 лютого 2019 17:18
8. Відгук Київ САД.pdf
22 лютого 2019 17:18
7.3. Виконання АСУРСП.pdf
22 лютого 2019 17:18
7.2. Договір АСУРСП.pdf
22 лютого 2019 17:18
7.1.Договор Житомир.pdf
22 лютого 2019 17:18
6. Аналогічні договори.pdf
22 лютого 2019 17:18
4.3. ДСМ.pdf
22 лютого 2019 17:18
4.2. ВІА ДОРБУД от 04.01.2019.pdf
22 лютого 2019 17:18
4.1. ВІА 01022019-1 от 02.01.2019.pdf
22 лютого 2019 17:17
17.Проект договору.docx.pdf
22 лютого 2019 17:17
16. ст.17.pdf
22 лютого 2019 17:17
12. Дозвіл та ліцензія.pdf
22 лютого 2019 17:17
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорекс-Безпека руху

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дорекс-Безпека руху
#34892518
Переможець 11 930 508,52
UAH з ПДВ
13 березня 2019 13:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорекс-Безпека руху
#34892518
11 930 508,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 15:48
ду №8 зменшення обсягів.pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 15:38
ду №7 зменшення фінансування.pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:49
дод.угода №23_6_52 від 25.06.20.pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 13:07
ду 23_5_17 від 26.03.20 продовж терміну метеоспостереження.pdf зміни до договору
27 березня 2020 13:03
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 08:38
дод.угода 23-4-6.pdf зміни до договору
28 січня 2020 08:37
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 09:25
дод. угода 23-3-99.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 09:23
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 13:40
дод.угода №2 до дог.№23 метеостанції.pdf зміни до договору
12 вересня 2019 13:38
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 17:11
ду_23_1_32.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 13:26
Договір №23 від 01.04.19 метеоспостереження.pdf укладений
01 квітня 2019 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/1/32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 2 000 000,00 грн. (два мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 333 333,33 грн. (триста тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 4 000 000,00 грн. (чотири мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 666 666,67 грн. (шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). 2. Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 11 930 508,52 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/2/67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 357 191,42 грн. (триста п’ятдесят сім тисяч сто дев’яносто одна гривня 42 коп.), у тому числі ПДВ 59 531,90 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот тридцять одна гривня 90 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 3 642 808,58 грн. (три мільйони шістсот сорок дві тисячі вісімсот вісім гривень 58 коп.) у тому числі ПДВ 607 134,76 грн. (шістсот сім тисяч сто тридцять чотири гривні 76 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 11 930 508,52 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/3/99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2020 рік в розмірі 8 236 349,91 грн. (вісім мільйонів двісті тридцять шість тисяч триста сорок дев’ять гривень 91 коп.), у тому числі ПДВ 1 372 724,99 грн. (один мільйон триста сімдесят дві тисячі сімсот двадцять чотири гривні 99 коп.). Сума договору після внесення змін: 11 930 508,52 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/4/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг до 30.06.2020 року. Внести зміни до календарного графіку надання послуг (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 11 930 508,52 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/5/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг до 31.07.2020 року. Внести зміни до календарного графіку надання послуг (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 11 930 508,52 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/6/52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 5 404 745,05 грн. (п’ять мільйонів чотириста чотири тисячі сімсот сорок п’ять гривень 05 коп.), у тому числі ПДВ 900 790,84 грн. (дев‘ятсот тисяч сімсот дев’яносто гривень 84 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 2 831 604,86 грн. (два мільйони вісімсот тридцять одна тисяча шістсот чотири гривні 86 коп.), у тому числі ПДВ 471 934,14 грн. (чотириста сімдесят одна тисяча дев’ятсот тридцять чотири гривні 14 коп.).
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/7/80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору становить 6 489,77945 тис. грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/8/81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 6 489 779,45
UAH (в тому числі ПДВ 1 081 629,91 UAH)