Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консультаційні послуги пов'язані з питань підприємницької діяльності та управління.
Очікувана вартість
24 500,00 UAH
UA-2019-01-23-001689-a ● bd27dde200534868bb3ebefa6ccf54d8
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "ЯЛИНКА" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 05415970 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ПУЩА-ВОДИЦЯ, 7 ЛІНІЯ |
Контактна особа: |
Балицька СвІтлана Іванівна balitski05@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2019 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2019 15:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2019 11:49 |
Початок аукціону: | 28 січня 2019 11:49 |
Очікувана вартість: | 24 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
Консультаційні послуги пов'язані з питань підприємницької діяльності та управління.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2019 14:56 |
Договір-закупки.doc |
24 січня 2019 10:54 |
ВИМОГИ Консультаційні послуги(1).docx |
23 січня 2019 15:14 |
ВИМОГИ Консультаційні послуги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
умови розрахунків
Дата подання: 24 січня 2019 10:37
Дата відповіді: 24 січня 2019 10:56
Шановний Замовник! у документації зазначено "5. Умови розрахунків: розрахунки за товар здійснюються по факту відгрузки товару, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок."
За предметом закупівлі Замовник закуповує послуги, а не товар, прошу внести зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до документації внесено
Копія свідоцтва державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця
Дата подання: 24 січня 2019 11:12
Дата відповіді: 24 січня 2019 13:26
Шановний Замовнику!
для забезпечення принципів здійснення закупівель, а саме недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та з метою дотримання вимог законодавства з закупівель - документи, непередбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Порядок реєстрації визначений Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-15. Закон регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.
Для інформації - свідоцтва про державну реєстраціююридичної особи або фізичної особи – підприємця скасовані у 2011 році. Наразі діє Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи (п.7 ч.1 ст.1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань")
https://ubr.ua/business-practice/laws-and-business/skasovano-svdoctva-pro-derjavnu-restracu-pdprimcia-85027
Прошу видалити вимогу щодо подання даного документу у пропозиції учасника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження буде враховано
проект договору
Дата подання: 24 січня 2019 11:14
Дата відповіді: 24 січня 2019 14:57
згідно п.6.3 Наказу №35 "Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель" замовник розміщує інформація щодо умов договору. Прошу додати проект договору
Відповідь: Проект договору прикріпили
Кваліфікаційні документи
Дата подання: 24 січня 2019 11:21
Дата відповіді: 24 січня 2019 13:32
Шановний Замовнику! Поясніть що мається на увазі, чи існують ще деякі вимоги, які не зазначені у Документації у файлі "Вимоги консультаційні послуги"?
"Документи, що підтверджують відповідальність вимогам до кваліфікації учасників" - це які документи?.
Відповідь: Копії аналогічних договорів та інші документи, що підтверджують виконання послуг прописаних у вимогах.
витяг
Дата подання: 24 січня 2019 11:43
Дата відповіді: 24 січня 2019 13:56
Вимогами Закону "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" встановлено,
п.2 ч.1ст.1 "витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі;"
п.1 ч.1 ст.1 "виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію;"
Тобто дані, які зазначені у обох документах є фактично однаковими, проте виписка - це документ, який
Якщо державний реєстратор вносить зміни до Єдиного державного реєстру запису про зміну відомостей про юридичну особу, які зазначаються у виписці з Єдиного державного реєстру, то такий державний реєстратор повинен видати або надіслати поштовим відправленням з описом вкладення заявнику виписку з Єдиного державного реєстру.
Таким чином, краще Вам, як Замовнику буде вимагати надати від учасника тільки код доступу до проведенної дії державним реєстратором, таким чином, за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch при введенні коду доступу Ви зможете безкоштовно отримати актуальну на дату подання пропозиції версію уставу, виписку тощо. Тобто виписка - це безстроковий документ, який буде змінено лише тоді, коли реєстратор внесе нові зміни до документів юридичної/физичної особи, що також буде доступно при введенні коду доступу до держ.реєстрації.
Прошу прибрати зайві документи з документації, все це може бути дотримано з наданням коду доступу до держ.реєстрації, а саме:
- Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб–підприємців, не більше місячної давнини відносно дати реєстрації пропозиції учасника;
- Копія свідоцтва державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця;
Крім того, отримання, наприклад, довідки зі статистики вимагає 1-2 робочих дні та коштів (мін. 250 грн), вартість за участь у Вашій закупівлі 119 грн у Прозорро, що при мінімальній та неринковій очікуваній вартості Вашой закупівлі не дозволить взяти участь більшому колу учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наша установа не має працівників компетентних по пошуку документів Учасників на сайтах, тому ми вимагаємо в паперовому вигляді.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 24 січня 2019 15:14
інформація про кваліф.критерії не внесена в документацію, тому вимагати від учасника Ви не маєте права нічного крім зазначених документів в файлі "вимоги..." у п. 4 4. Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник, у складі своєї пропозиції, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді (формат pdf) наступні документи, якi підписанi та завіренi «мокрою печаткою»:
- Контактна інформація компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);
- Копія свідоцтва державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця;
- Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб–підприємців, не більше місячної давнини відносно дати реєстрації пропозиції учасника;
- Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- Копія статуту (для юридичних осіб);
- Копія паспорту (для фізичних осіб);
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу платників податків на додану вартість (для учасників – платників ПДВ);
- Копія свідоцтва про сплату єдиного податку (для учасників – платників єдиного податку);
- Документи, що підтверджують відповідальність вимогам до кваліфікації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГРИШАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" #3059007551 |
Відхилено |
18 700,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2019 17:10
|
ФОП "ГЛИНОВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2865416250 |
Переможець |
19 000,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2019 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір. Юрист.pdf | укладений |
04 лютого 2019 10:40
|