Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти донорської крові
Очікувана вартість
65 685,50 UAH
UA-2019-01-23-001315-b ff534a2ee8834240aac1555e7897b4e1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козуб Алла

+380442724725 kol2tend@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Київської обласної ради „Київська обласна лікарня №2”
Код ЄДРПОУ: 01993718
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, провулок Нестерівський, 13/19
Контактна особа: Козуб Алла
+380442724725
kol2tend@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану закупівель Комунальним закладом Київської обласної ради „Київська обласна лікарня №2” 19.12.2018 року було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю товарів за предметом 33140000-3 Медичні матеріали (продукти донорської крові). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-12-19-000166-b. Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 04.01.2019 року вдруге було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю товарів за предметом 33140000-3 Медичні матеріали (продукти донорської крові). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-01-04-000315-a. Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Зважаючи на вищезазначене та необхідність закупівлі продуктів донорської крові прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі товарів за предметом 33140000-3 Медичні матеріали (продукти донорської крові).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 12:38
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 доз
Продукти донорської крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04078, Україна, Київська обл., Київ, вул.Північно-Сирецька, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

23 січня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 12:29
Повідомлення.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
#42427142
Переможець 65 685,50
UAH
23 січня 2019 12:38

Документи

23 січня 2019 12:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 12:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
#42427142
65 685,50
UAH
Документи

Документи

23 січня 2019 12:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 10:28
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 12:54
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 12:54
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 12:30
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 12:29
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 13:57
Договір.pdf укладений
06 лютого 2019 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Продавця
Номер договору про закупівлю: 27/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини пʼятої статті 36 Закону України „Про публічні закупівлі” дія договору продовжена до 31 березня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 27/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 16 560,60
UAH