Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні
Очікувана вартість
412 000,00 UAH
UA-2019-01-23-001265-a 0b027a89dcdd4b16bf40e22c8ee26793
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бейко Альона Володимирівна

380958848818 roddom_chv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КМУ "Міський клінічний пологовий будинок №1"
Код ЄДРПОУ: 05481412
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Головна,129
Контактна особа: Бейко Альона Володимирівна
380958848818
roddom_chv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 11:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 11:54
Очікувана вартість: 412 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Лабораторні реактиви
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1176 штуки
Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Чехова,2, Головна,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 14:12
Тендерна документація (Лікарські засоби різні).docx
28 січня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 14:12
Тендерна документація (Лікарські засоби різні).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-23-001265-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 23 січня 2019 15:01
Приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. У листі від виробника або офіційного представництва в Україні обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів.. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2019 14:56
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, наступне:
При підготовці тендерної документації тендерний комітет діяв виключно на засадах неупередженості з дотриманням принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», задля забезпечення потреб закладу в закупівлі якісних лабораторних реактивів відповідно до потреб клініко-діагностичної лабораторії.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання гарантійного листа виробника, дилера, дистриб’ютора або представника не є дискримінаційною вимогою, а є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, або офіційного представника виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку Замовнику.
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як : контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника, чи його офіційного представника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, а також проходження процедури оцінки відповідності щодо цих виробів і гарантію відповідності продукції вимогам встановленим законодавством.
В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з постачанням товару , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником чи його офіційним представником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Що стосується спільного листа Міністерства та МОЗ № 3301-04-55905-03-01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів» то в п.8 даного листа зазначено, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки і саме при закупівлі лікарських засобів.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що в нашій тендерній документації допускається надання гарантійного листа не лише виробника, а такий гарантійний лист може бути наданий і представником, дилером, дистриб’ютором чи філією виробника.
На даний час 99% тендерів, які оголошуються через електронну систему Прозорро на закупівлю медичної продукції містять в тендерній документації вимогу щодо надання гарантійних листів. На семінарах з питань проведення тендерних процедур, замовникам при оголошенні торгів через електронну систему на закупівлю лікарських засобів, медичних виробів рекомендують встановлювати вимогу щодо надання гарантійних листів виробників чи офіційних представників виробників, щоб вберегти їх від закупівлі фальсифікатів.
Виходячи з вищенаведеного, тендерний комітет прийняв рішення не вносити змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, наступне:
При підготовці тендерної документації тендерний комітет діяв виключно на засадах неупередженості з дотриманням принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», задля забезпечення потреб закладу в закупівлі якісних лабораторних реактивів відповідно до потреб клініко-діагностичної лабораторії.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання гарантійного листа виробника, дилера, дистриб’ютора або представника не є дискримінаційною вимогою, а є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, або офіційного представника виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку Замовнику.
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як : контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника, чи його офіційного представника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, а також проходження процедури оцінки відповідності щодо цих виробів і гарантію відповідності продукції вимогам встановленим законодавством.
В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з постачанням товару , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником чи його офіційним представником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Що стосується спільного листа Міністерства та МОЗ № 3301-04-55905-03-01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів» то в п.8 даного листа зазначено, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки і саме при закупівлі лікарських засобів.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що в нашій тендерній документації допускається надання гарантійного листа не лише виробника, а такий гарантійний лист може бути наданий і представником, дилером, дистриб’ютором чи філією виробника.
На даний час 99% тендерів, які оголошуються через електронну систему Прозорро на закупівлю медичної продукції містять в тендерній документації вимогу щодо надання гарантійних листів. На семінарах з питань проведення тендерних процедур, замовникам при оголошенні торгів через електронну систему на закупівлю лікарських засобів, медичних виробів рекомендують встановлювати вимогу щодо надання гарантійних листів виробників чи офіційних представників виробників, щоб вберегти їх від закупівлі фальсифікатів.
Виходячи з вищенаведеного, тендерний комітет прийняв рішення не вносити змін до тендерної документації.

Документи

28 січня 2019 14:52
протокол на вимогу.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ланіца Ольга Стефанівна 390 670,77
UAH з ПДВ
390 670,77
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Слободенюк О.В. 406 829,00
UAH з ПДВ
406 829,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 14:38
8. Проект договору.pdf
07 лютого 2019 14:38
7. Підтверджуючі.pdf
07 лютого 2019 14:38
5. ВІДПОВІДНІСТЬ МТВ.pdf
07 лютого 2019 14:38
3. Установчі документи.pdf
07 лютого 2019 14:38
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ланіца Ольга Стефанівна

ФОП Слободенюк О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Ланіца Ольга Стефанівна
#2705312041
Переможець 390 670,77
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 14:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Ланіца Ольга Стефанівна #2705312041

№ рішення у справі

63/33- р/к

Дата рішення у справі

13.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

13 лютого 2019 14:51
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:49
005.jpg
13 лютого 2019 14:48
004.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ланіца Ольга Стефанівна
#2705312041
390 670,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 14:51
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:49
005.jpg
13 лютого 2019 14:48
004.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 11:49
дод.2 правильний.jpg зміни до договору
27 листопада 2019 11:39
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 15:43
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 15:41
006.jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 15:19
005.jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 15:19
004.jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 15:19
003.jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 15:19
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 14:07
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 14:07
004.jpg зміни до договору
09 серпня 2019 13:54
003.jpg зміни до договору
09 серпня 2019 13:54
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 14:36
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 14:36
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 14:35
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 14:35
007.jpg укладений
01 березня 2019 14:32
006.jpg укладений
01 березня 2019 14:32
006.jpg укладений
01 березня 2019 14:32
005.jpg укладений
01 березня 2019 14:32
004.jpg укладений
01 березня 2019 14:31
002.jpg укладений
01 березня 2019 14:31
001.jpg укладений
01 березня 2019 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви підприємства
Номер договору про закупівлю: 05/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити ціну договору в зв"язку зменшенням потреби закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 209 780,09
UAH