Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова
Очікувана вартість
1 227 050,00 UAH
UA-2019-01-23-001180-a 82563e284adc46c8a817e700a9d88c70
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проданюк Микола Володимирович

380993056626 5.938502@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Хотинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39967399
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30
Контактна особа: Проданюк Микола Володимирович
380993056626
5.938502@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 23:00
Початок аукціону: 08 лютого 2019 15:24
Очікувана вартість: 1 227 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,81%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Дрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, Незалежності 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 13:46
Тендер дрова Хотин 19 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-23-001180-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:39849198
Дата подання: 14 лютого 2019 19:38
Вимога відхилити учасника який не відповідає вимогам

ТОВ «МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ» користуючись правом передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі» звертається до Вас з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань державних закупівель під час розгляду та кваліфікації пропозиції учасника відкритих торгів (оголошення UA-2019-01-23-001180-a») ФОП Гаврилюк Вячеслав Георгійович.
Виходячи з результатів аукціону учасник ФОП Гаврилюк В.Г. запропонував найбільш економічно вигідну цінову пропозицію. Однак згідно вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен здійснити розгляд та кваліфікацію пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційних критеріїв згідно статей 16, 17 Закону та інших умов зазначених у тендерній документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Під час перевірки документів наданих ФОП Гаврилюк В.Г. з’ясовано, що пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям та загальним умовам документації, зверніть увагу, що у складі пропозиції відсутній Довідка про захист довкілля, це свідчить проте що учасник не виконав вимогу п. 6.1. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Також у складі пропозиції відсутній гарантійний лист не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність.

На підставі вищевикладеного вимагаємо від Замовника:
1. Розглянути цю вимогу.
2. Відхилити пропозицію учасника ФОП Гаврилюк В.Г. керуючись положенням пунктів 1,3,4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» так як пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
3. Здійснити розгляд та кваліфікацію наданих документів у складі пропозиції наступного учасника ТОВ «МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ».

4. Надати відповідь на цю вимогу у встановлені законом строки.

У разі ігнорування вимог дотримання вимог діючого законодавства, повідомляємо, що нами буде повідомлено контролюючі органи з питань публічних закупівель, а також правоохоронні органи.
Сподіваємось, на прийняття законного рішення та подальшу співпрацю.

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-18-000013 ● 8cac3c1f2308419e9c4f40bdcb200972
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2019 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.02.2019 № 11

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 18.02.2019 року № 11
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-01-23-001180-а від 23.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. Розглянувши результати моніторингу закупівлі, нами було прийнято рішення про відхил пропозиції учасника котра не відповідає встановленим вимогам. Вимога Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області виконана. Порушення усунуте. Дякуємо за проведену перевірку нашої закупівлі.

2019-02-25 08:50:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП "Гаврилюк В.Г."

2019-02-26 12:02:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАВРИЛЮК ВЯЧЕСЛАВ ГЕОРГІЙОВИЧ" 1 227 050,00
UAH з ПДВ
1 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ 1 215 000,00
UAH з ПДВ
1 187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 11:42
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.jpg
07 лютого 2019 11:42
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ 001.jpg
07 лютого 2019 11:42
Паспорт.jpg
07 лютого 2019 11:42
Паспорт 003.jpg
07 лютого 2019 11:42
Паспорт 002.jpg
07 лютого 2019 11:42
Паспорт 001.jpg
07 лютого 2019 11:42
Код.jpg
07 лютого 2019 11:42
Довідка про судимість.jpg
07 лютого 2019 11:42
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.jpg
07 лютого 2019 11:42
Витяг з ДПІ.jpg
07 лютого 2019 11:42
ВИПИСКА з ЄДР.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 20:13
Електронний підпис
07 лютого 2019 20:06
гарантійний лист
07 лютого 2019 20:04
лист погодження
07 лютого 2019 18:35
довідка 2
06 лютого 2019 19:32
Електронний підпис
06 лютого 2019 19:31
комерційна пропозиція
06 лютого 2019 19:31
Витяг з ЄДР
06 лютого 2019 19:31
лист гарантія про ст 17
06 лютого 2019 19:31
Статут
06 лютого 2019 19:31
технічна специфікація
06 лютого 2019 19:31
лист-згода
06 лютого 2019 19:31
Довідка ст 17
06 лютого 2019 19:31
лист згода
06 лютого 2019 19:31
Договір 384 від05.12.2018
06 лютого 2019 19:31
Договір 113

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАВРИЛЮК ВЯЧЕСЛАВ ГЕОРГІЙОВИЧ"

ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАВРИЛЮК ВЯЧЕСЛАВ ГЕОРГІЙОВИЧ"
#2981112959
Рішення скасоване 1 180 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 08:37
ФОП "ГАВРИЛЮК ВЯЧЕСЛАВ ГЕОРГІЙОВИЧ"
#2981112959
Відхилено 1 180 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 08:40
ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ
#39849198
Переможець 1 187 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 08:43

Документи

14 лютого 2019 06:34
Електронний підпис

Документи

25 лютого 2019 08:39
Електронний підпис

Документи

25 лютого 2019 08:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 08:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ
#39849198
1 187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 08:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 09:45
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 09:27
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 09:26
дог на розірвання дрова.pdf укладений
05 квітня 2019 09:25
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 12:58
Додаткова угода (2).docx2019.docx зміни до договору
03 квітня 2019 12:57
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 18:03
Додаткова угода (1).docx2019.docx зміни до договору
26 березня 2019 18:01
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 15:58
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 15:58
6.jpg укладений
19 березня 2019 15:54
3.jpg укладений
19 березня 2019 15:54
7.jpg укладений
19 березня 2019 15:54
4.jpg укладений
19 березня 2019 15:54
5.jpg укладений
19 березня 2019 15:54
2.jpg укладений
19 березня 2019 15:54
1.jpg укладений
19 березня 2019 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: за згодою сторін