Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Хотинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39967399 |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30 |
Контактна особа: |
Проданюк Микола Володимирович 380993056626 5.938502@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2019 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2019 15:24 |
Очікувана вартість: | 1 227 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,81% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2019 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2019 13:46 |
Тендер дрова Хотин 19 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ» користуючись правом передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі» звертається до Вас з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань державних закупівель під час розгляду та кваліфікації пропозиції учасника відкритих торгів (оголошення UA-2019-01-23-001180-a») ФОП Гаврилюк Вячеслав Георгійович.
Виходячи з результатів аукціону учасник ФОП Гаврилюк В.Г. запропонував найбільш економічно вигідну цінову пропозицію. Однак згідно вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен здійснити розгляд та кваліфікацію пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційних критеріїв згідно статей 16, 17 Закону та інших умов зазначених у тендерній документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Під час перевірки документів наданих ФОП Гаврилюк В.Г. з’ясовано, що пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям та загальним умовам документації, зверніть увагу, що у складі пропозиції відсутній Довідка про захист довкілля, це свідчить проте що учасник не виконав вимогу п. 6.1. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Також у складі пропозиції відсутній гарантійний лист не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність.
На підставі вищевикладеного вимагаємо від Замовника:
1. Розглянути цю вимогу.
2. Відхилити пропозицію учасника ФОП Гаврилюк В.Г. керуючись положенням пунктів 1,3,4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» так як пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
3. Здійснити розгляд та кваліфікацію наданих документів у складі пропозиції наступного учасника ТОВ «МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ».
4. Надати відповідь на цю вимогу у встановлені законом строки.
У разі ігнорування вимог дотримання вимог діючого законодавства, повідомляємо, що нами буде повідомлено контролюючі органи з питань публічних закупівель, а також правоохоронні органи.
Сподіваємось, на прийняття законного рішення та подальшу співпрацю.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-18-000013 ● 8cac3c1f2308419e9c4f40bdcb200972
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2019 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2019 № 11
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 18.02.2019 року № 11
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-01-23-001180-а від 23.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Добрий день. Розглянувши результати моніторингу закупівлі, нами було прийнято рішення про відхил пропозиції учасника котра не відповідає встановленим вимогам. Вимога Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області виконана. Порушення усунуте. Дякуємо за проведену перевірку нашої закупівлі.
2019-02-25 08:50:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП "Гаврилюк В.Г."
2019-02-26 12:02:35
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГАВРИЛЮК ВЯЧЕСЛАВ ГЕОРГІЙОВИЧ" #2981112959 |
Рішення скасоване |
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 08:37
|
ФОП "ГАВРИЛЮК ВЯЧЕСЛАВ ГЕОРГІЙОВИЧ" #2981112959 |
Відхилено |
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 08:40
|
ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ #39849198 |
Переможець |
1 187 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 08:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 09:26
|
дог на розірвання дрова.pdf | укладений |
05 квітня 2019 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2019 12:58
|
Додаткова угода (2).docx2019.docx | зміни до договору |
03 квітня 2019 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2019 18:03
|
Додаткова угода (1).docx2019.docx | зміни до договору |
26 березня 2019 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2019 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2019 15:58
|
6.jpg | укладений |
19 березня 2019 15:54
|
3.jpg | укладений |
19 березня 2019 15:54
|
7.jpg | укладений |
19 березня 2019 15:54
|
4.jpg | укладений |
19 березня 2019 15:54
|
5.jpg | укладений |
19 березня 2019 15:54
|
2.jpg | укладений |
19 березня 2019 15:54
|
1.jpg | укладений |
19 березня 2019 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |