Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

препарати лікарські – 9 лотів: Лот №1 - Сolistin; Лот №2 – Cefepime; Лот №3 – Azithromycin; Лот №4 – Metronidazole; Лот №5 – Amikacin; Лот №6 – Amikacin; Лот №7 – Fluconazole; Лот №8 – Ciclosporin; Лот №9 - Carboplatin
Очікувана вартість
3 388 020,86 UAH
UA-2019-01-23-001013-a 953f6a1a868b43e2a2b26c0b433806e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2019 11:00
Очікувана вартість: 3 388 020,86 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2019 року

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійний лист
Дата подання: 23 січня 2019 14:36
Дата відповіді: 25 січня 2019 07:42
Доброго дня, В п.5 ТД міститься вимога надання: "5. Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника." Відповідно до рекомендацій МОЗ України та МЕРТ щодо підвищення ефективності закупівлі ліків за кошти місцевих бюджетів, які виклали у спільному листі N 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018. Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України. Так відповідно до п. 8 «Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальником гарантійного листа від виробника препарату», оскілки це ніяким чином не гарантує постачання препарату. Відповідно до чинного законодавства України повну відповідальність несе лише конкретний учасник торгів. Лист від виробника жодним чином не гарантує постачання препаратів належної якості. В ЗУ «Про лікарські засоби» та у відповідних підзаконних актах чітко прописано поняття якості та які документи можуть його посвідчувати. В цьому переліку «гарантійного листа від виробника не існує» Закон Україні «Про публічні закупівлі» дає Вам можливість захистити свої інтереси, як «Замовника» використовуючи механізми забезпечення тендерної пропозиції та виконання договору у вигляді надання учасниками банківської гарантії. Просимо Вас внести відповідні зміни до ТД та видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України розглянув Ваше запитання та повідомляє, що тендерна документація складалася з урахуванням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зокрема частини 3 цієї статті, а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Вказана вимога тендерної документації не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник, який є офіційним дилером, дистриб’ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє.
Окрім цього, дана вимога передусім зумовлена уникненням ситуації пов’язаної із закупівлею фальсифікатів та неякісних препаратів лікарських, а також забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних препаратів учасником торгів.
Надання гарантійного листа від виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження)є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником або представником, дилером, дистриб’ютором, уповноваженим на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження) має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Відповідно до вище викладеного тендерний комітет не має наміру вносити зміни до тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - Сolistin
Опис предмету закупівлі:
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2019 року
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 115 207,50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 600,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 лютого 2019 12:25
Закінчення: 11 лютого 2019 12:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3700 флак
Сolistin
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Colistin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 1 021 935,60
UAH з ПДВ
1 021 935,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 993 548,50
UAH з ПДВ
993 548,50
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 993 548,50
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 12:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
993 548,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2019 15:07
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 13:51
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 13:50
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 10:28
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 11:58
Договір № 26.02.1 від 26.02.2019 колістин алвоген Діатом.pdf укладений
26 лютого 2019 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 26/02/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/02/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до підпункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" "узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
Номер договору про закупівлю: 26/02/1
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до підпункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" "узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
Номер договору про закупівлю: 26/02/1
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до підпункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" "узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 26/02/1
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 955 221,10
UAH (в тому числі ПДВ 62 491,10 UAH)