Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (централізоване постачання теплової енергії)
Очікувана вартість
520 096,07 UAH
UA-2019-01-23-000858-b 8faa096550a84eb5b197f7355ce4ebde
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Цимбал

+380509777713 scpmsd-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Селидівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 37791248
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., місто Селидове, ВУЛИЦЯ ЧЕРНЯХОВСЬКОГО, будинок 48
Контактна особа: Віталій Цимбал
+380509777713
scpmsd-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
У зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на постачання пари, гарячої води та пов’язаної продукції (централізованого постачання теплової енергії), що може бути надано для КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Селидівської міської ради» в межах Селидівської міської ради, за відсутності при цьому альтернативи, у замовника виникає необхідність у придбанні пари, гарячої води та пов’язаної продукції (централізованого постачання теплової енергії) та укладення договору у єдиного можливого постачальника ОКП «Донецьктеплокомуненерго».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 11:19
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
368 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (централізоване постачання теплової енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85485, Україна, Донецька область, м. Українськ, вул. Віталія Купрієнка, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

23 січня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 11:14
Протокол переговорів2.pdf
23 січня 2019 11:14
Протокол переговорів1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНЕЦЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03337119
Переможець 520 096,07
UAH з ПДВ
23 січня 2019 11:19

Документи

23 січня 2019 11:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 11:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНЕЦЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03337119
520 096,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 11:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:54
Додаткова угода.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:43
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 14:02
Додаткова угода.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:58
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 13:38
Додаткова угода.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 13:32
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2019 10:55
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 10:54
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 08:27
Договір.pdf укладений
01 лютого 2019 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до порядку здійснення оплати за теплову енергію.
Номер договору про закупівлю: 68/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 68/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 68/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 68/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 250 331,43
UAH (в тому числі ПДВ 41 721,90 UAH)