Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Частини до аудіо- та відеообладнання
Очікувана вартість
61 254,00 UAH
UA-2019-01-23-000434-b ● 08ffd62bfd8f4356beb684b301493e39
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №4"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01984174 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., місто Павлоград, Дніпровська, будинок 541 |
Контактна особа: |
Горба Катерина Вікторівна +380563201205 katerina.gorba@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2019 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2019 10:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2019 10:17 |
Початок аукціону: | 31 січня 2019 12:42 |
Очікувана вартість: | 61 254,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 306,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 уп
плівка радіографічна синьочутлива 18 х 24 № 50, 24 х 30 №50, 30х40 №50; плівка радіографічна синьочутлива13 х 18 № 100, 18 х 24 №100,24х 30 № 100, 30х40 №100; плівка радіографічна зеленочуствива 13 х 18 № 100, 18 х 24 №100,24х30 № 100, 30х40 №100,18х43 №100;термографічна рентгенплівка ДТ-2Б 35х43 №100, 20 х 25 №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Дніпровська,541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2019 09:28 |
зміни.doc | |
24 січня 2019 09:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2019 09:29 |
оголошення.doc |
28 січня 2019 09:28 |
зміни.doc
|
|||
24 січня 2019 09:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2019 09:29 |
оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 24 січня 2019 09:31
Дата відповіді: 24 січня 2019 12:57
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваш запит тендерний комітет повідомляє наступне: Що в закупівлі немає дискримінації учасників та дотриманно принципів здійснення закупівель, таких як конкуренція, максимальна економія, прозорість на всіх етапах та іншні, як вже було зазначено, в України не один і не два постачальника плівки ТМ Кровлекс, що само по собі призводить до виникнення конкуренції, а звідси і до максимальної економії від здійснення закупівлі через систему Прозорро. Замовник не передбачає подачі "еквівалент" чи "аналог", це рішення замовника.
уточнення
Дата подання: 25 січня 2019 09:35
Дата відповіді: 25 січня 2019 10:13
Шановний Замовнику, просимо обгрунтувати рішення придбання плівки саме торгової марки Кровлекс,чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.),а Ви цього не знаєте?Тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).Плівку торгової марки Кровлекс ,дійсно продає безліч ФОПів, які і є представниками цього виробника, тож конкуренція між одними й тими представниками дуже сумнівна. Скажіть, а якщо це була б централізована поставка іншої плівки , ви теж би відмовлялись? Вважаемо ,що конкуренція має бути між виробниками, а не продавцями однієї марки, але за умови відповідності загальних вимог до продукції. Просимо надати професійне обгрунтування підтримання даної марки товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник,як що Ви хочети подати скаргу та затягнути допорогові закупівлі будласко, це Ваше рішення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-23-000434-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 25 січня 2019 10:31
упереджені дії Замовника, порушення Закону , дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, просимо обгрунтувати рішення придбання плівки саме торгової марки Кровлекс,чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.),а Ви цього не знаєте?Тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).Плівку торгової марки Кровлекс ,дійсно продає безліч ФОПів, які і є представниками цього виробника, тож конкуренція між одними й тими представниками дуже сумнівна. Скажіть, а якщо це була б централізована поставка іншої плівки , ви теж би відмовлялись? Вважаемо ,що конкуренція має бути між виробниками, а не продавцями однієї марки, але за умови відповідності загальних вимог до продукції. Просимо надати професійне обгрунтування підтримання даної марки товару.Шановний Замовнику, чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).. У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документам визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквіваленти. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів та навіть ЗАБОРОНЯТИ, тобто не розглядати.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2019 10:55
Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу, тендерний комітет КЗ «Павлоградська міська лікарня №4»ДОР повідомляє наступне: в Україні існує безліч постачальників плівки торгової марки Кровлекс, тому звинувачення у зговорі з завідомим учасником, лише через зазначення нами конкретної торгової марки, є безпідставним. Відповідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, аж до завантаження малюнків (п. 2 ст.22 Закону). Це означає, що ми маємо право завантажити малюнок, на якому зображена упаковка даної плівки (навіть якщо без зазначення торгової марки) та перевіряти відповідність запропонованих учасниками товарів на предмет відповідності упаковок. Стосовно фрази «або еквівалент», то наказ ДП «Зовнішторгвидав» не містить конкретної необхідності її зазначення, як в ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо дискримінації учасників та дотримання принципів здійснення закупівель, таких як конкуренція, максимальна економія, прозорість на всіх етапах та іншні, як вже було зазначено, в України не один і не два постачальника плівки ТМ Кровлекс, що само по собі призводить до виникнення конкуренції, а звідси і до максимальної економії від здійснення закупівлі через систему Прозорро.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-23-000434-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 25 січня 2019 11:47
не розуміння конкуренції продукції
Шановний Замовнику, конкуренція йде не між постачальниками, ви не їх обираєте, Ви проводите закупівлю товару, тож обираєте товар, який кращий, дешевший. Тож не плутайте ці поняття. Вам чітко написали дати обгрунтоване , ПРОФЕСІЙНЕ пояснення, чому має бути плівка торгової марки КРОВЛЕКС, чому не Кодак, Carestream Health, Inc. USА , чи інша? Цю відповідь повинен дати професіонал- рентгенолог! Ваша впертість та швидка реакція наводить лише на одну думку- корупційна змова! Як це робиться і ми і ви добре знаємо. Тож перевіриться все на практиці і підсумках аукціону. Якщо найменша ціна виявиться саме у представника ТМ Кровлекс, все по чесному, а ні будуть розбиратись відповідні органи, з урахуванням ваших відповідей. Дякуємо за своєчасні, але не обгрунтовані відповіді.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2019 13:57
Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі – Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника», а не обовязком. Ваша впертість та швитка реакція по наданню скарг наводить лише на одну думку, що Ви навязуваєти свою думку . Цє і є корупційна змова!!!!!!!!!!!!!!! Як що Ви маєте досвіт по наданню скарг в цьому будласко! Навязуванням своєї пропозиції Ви повинні боятися, що Вами займутся відповідні органи.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-23-000434-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 25 січня 2019 14:44
принципове відхилення відповіді Замовником по суті
Шановний , до яких пір Ви будете уникати відповіді на чітке питання: ШАНОВНИЙ РЕНТГЕНОЛОГ ДАЙТЕ ПРОФЕСІЙНЕ ОБГРУНТУВАННЯ , ЧОМУ САМЕ ПЛІВКА ПОВИННА БУТИ ТМ КРОВЛЕКС??????Просимо обгрунтувати рішення придбання плівки саме торгової марки Кровлекс,чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.),а Ви цього не знаєте?Тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).Плівку торгової марки Кровлекс ,дійсно продає безліч ФОПів, які і є представниками цього виробника, тож конкуренція між одними й тими представниками дуже сумнівна. Скажіть, а якщо це була б централізована поставка іншої плівки , ви теж би відмовлялись? Вважаемо ,що конкуренція має бути між виробниками, а не продавцями однієї марки, але за умови відповідності загальних вимог до продукції. Просимо надати професійне обгрунтування підтримання даної марки товару.Шановний Замовнику, чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).. У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документам визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквіваленти. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів та навіть ЗАБОРОНЯТИ, тобто не розглядати. Останній раз запитали не про продавців , а про плівку лише КРОВЛЕКС, далі ми направляємо всю цю переписку до відповідних органів, нехай вони Вами займаються. А потім подивимось на аукціон.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2019 10:12
Шановник Учасник! Усі вичерпні відповіді на Ваші питання були вже надані раніше, а обов’язок надання обґрунтування про встановлення тих чи інших вимог Порядком не передбачений: згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. При цьому згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Таким чином, Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації, що і розкриває сутність поняття «може», а Ваше трактування терміну «може» є відверто хибним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій