Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання меблів
Очікувана вартість
1 588 000,00 UAH
UA-2019-01-23-000350-c b751dac018404ad581a9efcd2287cd91
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 11:30
Початок аукціону: 08 лютого 2019 14:04
Очікувана вартість: 1 588 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


згідно ЄЗС ДК 021:2015-39130000-2 "Офісні меблі" (Придбання меблів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
294 шт
Придбання меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Введенська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 11:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 11:00
меблі_НУШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендерної документації
Дата подання: 24 січня 2019 14:57
Дата відповіді: 24 січня 2019 16:07
Для уникнення непорозумінь у тлумаченні умов тендерної документації, просимо уточнити вимогу, згідно Таблиця 2 п 1.1. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі ……. (на документі повинно бути зазначене «дозволено та/ або запропоновано використовувати в закладах освіти»). Чи означає це дослівне словосполучення, яке повинно бути на документі зазначено? Наприклад, на Висновке державної санітарно-епідеміологічної експертизі зазначено «За результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи: меблеві вироби для навчальних, шкільних та дошкільних закладів згідно з додатком за наданими заявником зразками відповідають вимогам діючого санітарного законодавства Україні і за умови дотримання вимог цього висновку можуть бути використані в заявленої сфері застосування». Чи відповідає дане словосполучення умовам тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так,відповідає. Але у Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизі повинно бути зазначено: сфера застосування та реалізації об'єкта експертизи-продукція призначена для використання в закладах освіти або навчально-виховних закладах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-23-000350-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ", Код ЄДРПОУ:19017960
Дата подання: 14 лютого 2019 14:11
Вимога про усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "Розком".
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12.02.2019 року та протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №31 від 12.02.2019 року, учасника ТОВ «Розком» (код ЄДРПОУ - 37393777) визнано переможцем процедури закупівлі як такого, чия тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та, як наслідок, прийнято рішення про намір укласти договір з вказаним учасником-переможцем.
Проте, незважаючи на таке рішення та позицію Замовника, хочемо наголосити, що тендерна пропозиція ТОВ «Розком» не відповідає вимогам тендерної документації з огляду на наступне.
Згідно інформації, яка міститься в файлах тендерної пропозиції Учасника («1 Цінова пропозиція.pdf» та «2 Технічна частина.pdf» зокрема), ним запропоновано наступні найменування товару:
1.Секція з кольоровими шухлядами.
2.Шафа з пластиковими шухлядами (пенал).
3.Тумба з пластиковими шухлядами.
4.Осередок художньої творчості-діяльності.

Відповідно до таблиці 2 додатку 1 тендерної документації, Учасники у складі пропозицій повинні надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема:
Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (ліцензії, сертифікати відповідності та/або сертифікати якості та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/ або посвідчення якості), (на документі повинно бути зазначене «дозволено та/ або запропоновано використовувати в закладах освіти»).
На виконання цієї вимоги документації, Учасником надано Сертифікат відповідності №UA1.190.0632-18 з додатком. Детальним вивченням вказаного документа встановлено, що він виданий на 253 найменування меблевих виробів згідно додатку. Однак серед цього переліку відсутнє найменування будь-якої позиції з запропонованих Учасником. Також вказаний сертифікат не відповідає пункту 1 розділу 1 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме: «на документі повинно бути зазначене «дозволено та/ або запропоновано використовувати в закладах освіти», оскільки не містить в тексті жодної інформації стосовно цього положення. А тому, такий сертифікат не підтверджує якість та безпеку запропонованих виробів, а саме: секції з кольоровими шухлядами; шафа з пластиковими шухлядами (пенал), тумба з пластиковими шухлядами, осередок художньої творчості-діяльності.

Також Учасником надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 20.06.2018 №602-123-20-1/27280. Детальним вивченням вказаного документа встановлено, що він виданий так само на 253 найменування меблевих виробів згідно додатку. Однак серед цього переліку також відсутнє найменування будь-якої позиції з запропонованих Учасником, а саме: секції з кольоровими шухлядами; шафа з пластиковими шухлядами (пенал), тумба з пластиковими шухлядами, осередок художньої творчості-діяльності.
Такий висновок так само не підтверджує відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України саме запропонованих виробів.
Тобто Учасником не дотримано вимогу пункту 4 частини 1 розділу 3 та додатку 2 до тендерної документації стосовно підтвердження якості товару, оскільки ним не надано жодних копій документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством.

Крім того, відповідно до пункту 2 частини 1 розділу 3 тендерної документації, Учасники у складі пропозицій повинні надати заповнену форму тендерної пропозиції, яка наведена у додатку 4.
Примітка після форми «тендерна пропозиція» містить вимогу щодо її оформлення та підписання, а саме: Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, пронумерована та скріплена печаткою.
Аналізом файлу «1 Цінова пропозиція.pdf» поданого Учасником, встановлено, що вона оформлена без дотримання вимог тендерної документації, оскільки не містить нумерації сторінок, як те вимагалось Замовником.

Таким чином, Замовник не мав права визнавати тендерну пропозицію учасника такою, що відповідає вимогам тендерної документації, та визнавати ТОВ «Розком» переможцем процедури закупівлі, оскільки останнім не дотримано вимог тендерної документації. Більш того, згідно частини 3 розділу 5 тендерної документації та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), пропозиція ТОВ «Розком» підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Своїми діями Замовник порушив принцип здійснення публічних закупівель, передбачений статтею 3 Закону та права інших учасників на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. ст. 23, 30, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути порушення норм чинного законодавства, наведені нами та відмінити рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Розком».

У випадку незадоволення цієї вимоги, залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України з метою захисту наших прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2019 15:19
Відповідь від 19.02.2019 року
Звернення до Замовника за роз'ясненнями
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"
закупівля № UA-2019-01-23-000350-c
(відкриті торги )
згідно ЄЗС ДК 021:2015-39130000-2 "Офісні меблі" (Придбання меблів)

Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник) 23.01.2019 року розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015-39130000-2 "Офісні меблі" (Придбання меблів) на очікувану вартість 1 588 000,00 грн.( один мільйон п’ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень. 00 коп.).
12.02.2019 року, відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» було проведено розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Розком», результат розгляду – визначення переможця. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12.02.2019 року та протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №31 від 12.02.2019 року, учасника ТОВ «Розком» (код ЄДРПОУ - 37393777) визнано переможцем процедури закупівлі як такого, чия тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та, як наслідок, прийнято рішення про намір укласти договір з вказаним учасником-переможцем.
14.02.2019, 14:11. ID: UA-2019-01-23-000350-c.b1, надійшло звернення до Замовника за роз'ясненнями від ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" про усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "Розком".
Відповідно до п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію , зазначену в повідомленні, такий Учасник може повторно звернутися до Замовника за розясненням. Слід зазначити, що тендерна пропозиція ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМІНЬ" взагалі не розглядалась, що не дає Учаснику підстав для звернення до Замовника.
Умовами таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством. При цьому тендерною документацією наводиться орієнтовний перелік документів, які можуть засвідчувати якість та безпеку запропонованого товару, а саме ліцензії, сертифікати відповідності та/або сертифікати якості та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/ або посвідчення якості.
ТОВ «Розком» є компанією-виробником, система управління якістю якого відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», а система екологічного менеджменту відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування». Відповідні сертифікати надані ТОВ «Розком» у складі тендерної пропозиції. Вимоги, зазначені в стандартах ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» та ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», згармонізовані з міжнародними нормативними документами та відповідають державним нормам та стандартам якості, безпеки, екологічності та охорони довкілля. Сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» та ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» поширюються на всі види Товарів, які виробляються компанією-виробником, зокрема й на ті, що запропоновані ТОВ «Розком» у його тендерній пропозиції. Отже, зазначені документи в повній мірі засвідчують якість та безпеку запропонованого товару, та порушень умов тендерної документації в цій частині Замовником не встановлено. Крім того, ТОВ «Розком» надано у складі тендерної пропозиції копії паспортів якості на запропоновані Товари в повному обсязі, які також засвідчують якість та безпеку запропонованого товару та містять відповідну інформацію.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-23-000350-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ", Код ЄДРПОУ:19017960
Дата подання: 22 лютого 2019 17:18
Оскарження дій Замовника під час визначення переможця процедури закупівлі.
Детальні обставини та обґрунтування вимог містяться в скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2019 17:51
рішення від 27.02.2019 № 2108 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2019 17:51
Рішення від 15.03.2019 № 2941.pdf
Дата публікації: 20 березня 2019 18:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник погоджується з рішенням АМКУ №2941-р/пк-пз від 15.03.2019
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2019 10:21

Документи подані скаржником

22 лютого 2019 17:18
Скарга.pdf
22 лютого 2019 17:18
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

11 березня 2019 09:09
відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" 991 080,00
UAH з ПДВ
951 976,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 994 998,00
UAH з ПДВ
951 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 1 181 894,00
UAH з ПДВ
952 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" 1 287 924,00
UAH з ПДВ
1 152 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Анічкін Володимир Валерійович 1 550 006,00
UAH з ПДВ
1 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНТРАСТ-М" 1 359 520,00
UAH з ПДВ
1 287 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" 1 549 400,00
UAH з ПДВ
1 529 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 17:50
Електронний підпис
06 лютого 2019 17:49
9 Сертификація.pdf
06 лютого 2019 17:49
8 Статут оригінал.PDF
06 лютого 2019 17:49
7 Установчі документи.pdf
06 лютого 2019 17:49
5 Кваліфікація по ст 17.pdf
06 лютого 2019 17:49
4 Кваліфікація по ст. 16.pdf
06 лютого 2019 17:49
3 Проект договора.pdf
06 лютого 2019 17:49
2 Технічна частина.pdf
06 лютого 2019 17:49
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 лютого 2019 10:55
право підпису.pdf
06 лютого 2019 10:55
Паспорт та фото товару.pdf
06 лютого 2019 10:55
сертифікат 001.jpg
06 лютого 2019 10:55
сертифікат офіс.pdf
06 лютого 2019 10:55
державна реєстрація.pdf
06 лютого 2019 10:55
витяг податкова.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 11:28
Електронний підпис
07 лютого 2019 10:43
Електронний підпис
07 лютого 2019 09:19
Електронний підпис
06 лютого 2019 17:57
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2019 17:57
Статут-ПРОМІНЬ.pdf
06 лютого 2019 17:57
Проект договору.pdf
06 лютого 2019 17:57
ПДВ Промінь.pdf
06 лютого 2019 17:57
Обробка даних.pdf
06 лютого 2019 17:57
Лист щодо ЕЦП.pdf
06 лютого 2019 17:57
Контактні дані.pdf
06 лютого 2019 17:57
Витяг ЄДРЮФОП (04.02.19).pdf
06 лютого 2019 17:57
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 11:00
27. Інформація п.3.ч1ст.17.pdf
07 лютого 2019 11:00
26. Договір оренди.pdf
07 лютого 2019 11:00
26. Договір оренди.pdf
07 лютого 2019 11:00
25. Аналогічний договір.pdf
07 лютого 2019 11:00
23. Лист-пояснення docx.pdf
07 лютого 2019 11:00
22. Проект договору.pdf
07 лютого 2019 11:00
19. Лист-згода.pdf
07 лютого 2019 11:00
18. Інформація ч.2 ст.17.docx
07 лютого 2019 11:00
16. Інформація п.4 ч 2ст.50.pdf
07 лютого 2019 11:00
14. Лист щодо списку.pdf
07 лютого 2019 11:00
6. Документи про якість.pdf
07 лютого 2019 11:00
2. Тендерна пропозіция.pdf
07 лютого 2019 11:00
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 10:59
13. Договір оренди авто.pdf
07 лютого 2019 10:59
Реєстр документів.pdf
07 лютого 2019 10:59
41. Довідка про санкції.pdf
07 лютого 2019 10:59
39. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2019 10:59
38. Витяг з ЄДР.pdf
07 лютого 2019 10:59
35. СЕС ДСП и ДВП.pdf
07 лютого 2019 10:58
30. Статут.pdf
07 лютого 2019 10:58
17. Відгук_київавтошлях.pdf
07 лютого 2019 10:58
16. Аналогічний договір.pdf
07 лютого 2019 10:58
9. Довідка по статті 17.pdf
07 лютого 2019 10:58
8. Паспорт директора.pdf
07 лютого 2019 10:58
5. Контактні дані.pdf
07 лютого 2019 10:58
3. Проект договору.pdf
07 лютого 2019 10:58
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 10:42
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"

ТОВ Розком

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"

ФОП Анічкін Володимир Валерійович

ПП "КОНТРАСТ-М"

ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"
#40764556
Рішення скасоване 951 976,80
UAH з ПДВ
25 березня 2019 10:21
ТОВ Розком
#32210799
Рішення скасоване 951 990,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 10:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"
#40764556
Відхилено 951 976,80
UAH з ПДВ
25 березня 2019 12:09
ТОВ Розком
#32210799
Відхилено 951 990,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 12:13
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Відхилено 952 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 17:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"
#19017960
Відхилено 1 152 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 11:04
ФОП Анічкін Володимир Валерійович
#2738707196
Відхилено 1 280 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 12:25
ПП "КОНТРАСТ-М"
#32503745
Відхилено 1 287 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 11:23
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""
#32819771
Відхилено 1 529 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 12:59

Документи

12 лютого 2019 14:56
Електронний підпис
12 лютого 2019 14:47
відхилення_АНШАР.pdf

Документи

12 лютого 2019 16:18
Електронний підпис
12 лютого 2019 16:15
РОЗКОМ.pdf

Документи

25 березня 2019 12:09
Електронний підпис
25 березня 2019 12:00
Аншар_відх..pdf
25 березня 2019 10:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2019 12:13
Електронний підпис
25 березня 2019 12:12
Розком_відх..pdf
25 березня 2019 12:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215

№ рішення у справі

60/87-р/к

Дата рішення у справі

11.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

25 березня 2019 17:30
Електронний підпис
25 березня 2019 17:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 17:27
відх.Карпінський.pdf

Документи

26 березня 2019 11:04
Електронний підпис
26 березня 2019 11:03
відх.ПРОМІНЬ.pdf
26 березня 2019 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2019 12:25
Електронний підпис
26 березня 2019 12:15
відх.Анічкін.pdf
26 березня 2019 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 квітня 2019 11:23
Електронний підпис
01 квітня 2019 11:15
відх.Контраст-М.pdf
26 березня 2019 12:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 квітня 2019 12:58
Електронний підпис
01 квітня 2019 12:54
відміна торгів_ПР.64.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
01 квітня 2019 12:59
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі