Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
876 971,20 UAH
UA-2019-01-23-000055-b ad9f9d2c93cf488da10bdef49e29f3e7
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Іванівна Кушнір

+380567675062 ekotd12tmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899708
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 12
Контактна особа: Надія Іванівна Кушнір
+380567675062
ekotd12tmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Керуючись Законом закупівля теплової енергії може здійснюватися шляхом застосування переговорної процедури закупівлі. Технічна неможливість постачання теплової енергії КНП «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №10» ДМР іншим постачальником крім Комунальне підприємство «ТЕПЛОЕНЕРГО» Дніпровської міської ради до мереж, яких підключені об’єкти Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 10» Дніпровської міської ради.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 09:03
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560 гігакалорія
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Іларіонівська,9, вул. Молодогвардійська, 20Д.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

23 січня 2019 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
Переможець 876 971,20
UAH з ПДВ
23 січня 2019 09:03

Документи

23 січня 2019 09:03
Електронний підпис
23 січня 2019 09:02
протокол №16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 09:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
876 971,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 09:03
Електронний підпис
23 січня 2019 09:02
протокол №16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:50
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 08:29
дод. угода 3.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 08:28
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 10:44
дод. угода 2.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 10:43
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 13:31
Folder(2019-10-22)0001.PDF зміни до договору
22 жовтня 2019 13:30
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2019 16:26
дог.010433.pdf зміни до договору
29 січня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 09:15
дог.010433.pdf укладений
29 січня 2019 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума договору становить 876971,20 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 010433
Договір:
Номер додаткової угоди: 010433
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розшифровка суми договору та зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 010433
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 010433
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума, визначена в договорі становить 876 971,20 грн. (вісімсот сімдесят шість тисяч дев’ятсот сімдесят одна грн., 20 коп.), в т.ч. ПДВ – 146161,87 грн., в тому числі: - Міський бюджет (загальний фонд) – 875 389,93 грн. (вісімсот сімдесят п’ять тисяч триста вісімдесят дев’ять грн., 93 коп.), в т.ч. ПДВ – 145898,32 грн.; - Відшкодовані кошти – 1 581,27 грн. (одна тисяча п’ятсот вісімдесят одна грн., 27 коп.), в т.ч. ПДВ – 263,55 грн..
Номер договору про закупівлю: 010433
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 876 971,20
UAH (в тому числі ПДВ 146 161,87 UAH)