Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Курятина свіжа чи охолоджена
Очікувана вартість
1 062 792,00 UAH
UA-2019-01-23-000025-c 90694231e3d54147bd1fcd8efffb0898
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Надія Валеріївна

+380484927626 nadiavv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 08:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 08:43
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 08:43
Початок аукціону: 11 лютого 2019 12:52
Очікувана вартість: 1 062 792,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 313,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 кг
Кури, І категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, заклади управління-згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
4750 кг
Чверть, І категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, заклади управління-згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
4750 кг
Філе, І категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, заклади управління-згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 08:39
ТД 2019 - кури.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-13-000036 ● 24ed03525eec4b7798ca8d27aa148e8a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019 16:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2019 Одеса № 47
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 13.02.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 13.02.2019 № 47

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-23-000025-c 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
2. UA-2019-01-29-003917-b 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Агакарян А.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено, торги відмінено.

2019-02-13 16:54:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

-

2019-02-13 17:01:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скалозуб Р.О. 972 125,00
UAH з ПДВ
972 125,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Фенікс-Інком 1 060 025,00
UAH з ПДВ
1 054 711,04
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТАВРІЯ ПЛЮС" 1 059 037,50
UAH з ПДВ
1 059 037,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Матвийчук М.В. 1 062 767,50
UAH з ПДВ
1 062 767,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 20:59
Електронний підпис
07 лютого 2019 20:55
документи ч 2.zip
07 лютого 2019 20:49
документи ч 1.zip

Публічні документи

06 лютого 2019 14:21
Електронний підпис
06 лютого 2019 13:19
6 Проект договора.pdf
06 лютого 2019 13:19
5 Реестр підпис.pdf
06 лютого 2019 13:19
4 Реестр якіс хар.pdf
06 лютого 2019 13:19
3 Реестр ст17.pdf
06 лютого 2019 13:19
2 Реестр ст16.pdf
06 лютого 2019 13:19
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 13:09
Електронний підпис
07 лютого 2019 13:08
SCAN0547.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0548.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0549.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0550.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0551.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0552.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0553.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0554.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0555.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0556.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0557.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0558.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0559.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0560.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0561.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0562.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0563.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0564.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0565.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0566.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0567.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0568.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0569.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0570.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0571.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0572.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0573.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0574.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0575.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0576.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0577.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0578.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0579.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0580.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0581.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0582.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0583.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0584.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0585.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0586.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0587.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0588.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0589.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0590.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0591.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0592.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0593.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0594.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0595.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0596.jpg
07 лютого 2019 13:08
SCAN0597.jpg

Публічні документи

06 лютого 2019 12:49
Потужність Матвійчук.pdf
06 лютого 2019 12:49
Тендер Куры.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Скалозуб Р.О.

ПП Фенікс-Інком

ПП "ТАВРІЯ ПЛЮС"

ФОП Матвийчук М.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Скалозуб Р.О.
#3298210896
Очікує рішення 972 125,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 13:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Скалозуб Р.О. #3298210896

№ рішення у справі

65/38-р/к

Дата рішення у справі

06.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 лютого 2019 16:14
Коментар щодо відміни: предмет даної закупівлі визначено не у відповідності з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, )
Документи:
13 лютого 2019 16:13
Протокол засідання ТК