Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (послуги з технічного обслуговування мереж адмінбудівлі Мінсоцполітики: послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики)
Очікувана вартість
1 664 900,00 UAH
UA-2019-01-22-003833-b d337a28b81ed4fd9a8df29e569d2bb64
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гур'єва

+380442894046
+380442896207
23-2@mlsp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство соціальної політики України
Код ЄДРПОУ: 37567866
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Алла Гур'єва
+380442894046,+380442896207
23-2@mlsp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 19:00
Початок аукціону: 08 лютого 2019 11:33
Очікувана вартість: 1 664 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 649,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


термін надання послуг буде залежати від дати підписання Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з технічного обслуговування мереж адмінбудівлі Мінсоцполітики: послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 17:48
ТД Технічне обслуговування.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 1 490 085,48
UAH з ПДВ
1 490 085,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КД ТРЕЙДІНГ 1 664 800,00
UAH з ПДВ
1 664 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 10:10
Електронний підпис
13 лютого 2019 10:08
1179_190213095903_001.pdf
07 лютого 2019 17:35
Електронний підпис
07 лютого 2019 16:39
цінова.pdf
07 лютого 2019 16:39
Установчі ІГС копії.pdf
07 лютого 2019 16:39
Установчі ориг ІГС 2015.pdf
07 лютого 2019 16:39
Відомості ЄДРПОУ 04 12 18.pdf
07 лютого 2019 16:39
Паспорт.pdf
07 лютого 2019 16:39
ISO оригінали ІГС.pdf
07 лютого 2019 16:39
Протокол 15 Наказ 15.pdf
07 лютого 2019 16:39
Копія паспорт Каримов.pdf
07 лютого 2019 16:39
паспорт 4-5 ст ориг.pdf
07 лютого 2019 16:39
паспорт копія 4-5 стр.pdf
07 лютого 2019 16:39
НПАОП 1 69 13 Копії.pdf
07 лютого 2019 16:39
загальна інформація.pdf
07 лютого 2019 16:39
ТЗ.pdf
07 лютого 2019 16:39
Довідка про тз.pdf
07 лютого 2019 16:39
Довідка про довкілля.pdf
07 лютого 2019 16:39
Довідка про санкції.pdf
07 лютого 2019 16:39
Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВ КД ТРЕЙДІНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Переможець 1 490 085,48
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 11:51

Документи

12 лютого 2019 11:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
1 490 085,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2019 11:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:19
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:48
ПЗД 4.doc зміни до договору
27 грудня 2019 11:48
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 12:00
ПЗД 2.doc зміни до договору
19 липня 2019 11:51
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:51
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 17:24
ПЗД 1.doc зміни до договору
25 лютого 2019 17:17
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 лютого 2019 17:17
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 11:13
Договір.pdf укладений
25 лютого 2019 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Відповідно до п. 11.2 розділу ХІ Договору та згідно з пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 1 475 803 грн 49 коп (один мільйон чотириста сімдесят п’ять тисяч вісімсот три грн 49 коп), без ПДВ, в тому числі за рахунок кошторисних призначень – 1 183 447 грн 49 коп, відновлення касових видатків – 292 356 грн 00 коп.» 1.2. Викласти Додаток № 2 до Договору у редакції, що додається.»
Номер договору про закупівлю: 02-ВТ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-ВТ/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Відповідно до п. 11.2 розділу ХІ Договору та згідно з пунктом 6 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1Ціна Договору становить 1 475 803 грн 49 коп (один мільйон чотириста сімдесят п’ять тисяч вісімсот три грн 49 коп), в тому числі ПДВ - 145 993 грн 46 коп, зокрема: за період з 25.02.2019 р. по 30.06.2019 р. становить 599 842 грн 71 коп без ПДВ; за період з 01.07.2019 р. по 31.12.2019 р. становить 875 960 грн 78 коп, в тому числі ПДВ 20 % - 145 993 грн 46 коп; з них за рахунок кошторисних призначень – 1 183 447 грн 49 коп, відновлення касових видатків – 292 356 грн 00 коп». 1.2. Викласти Додатки №1 та № 2 до Договору у редакції, що додається».
Номер договору про закупівлю: 02-ВТ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію Договору № 02-ВТ/19 від 25.02.2019 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (послуги з технічного обслуговування мереж адмінбудівлі Мінсоцполітики: послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики), в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі № 02-ВТ/19 від 25.02.2019. 2. Сума додаткової угоди складає 295 160 грн 70 коп (двісті дев’яносто п’ять тисяч сто шістдесят грн 70 коп), в т.ч. ПДВ - 49 193 грн 45 коп, за рахунок кошторисних призначень – 236 689 грн 70 коп, за рахунок відновлення касових видатків – 58471 грн 00 коп. 3. Строк надання послуг з 01 січня 2020 року по 02 березня 2020 року включно.3 4. Додаткова угода діє з 01 січня 2020 року до 30 квітня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 02-ВТ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 770 964,19
UAH (в тому числі ПДВ 195 186,90 UAH)