Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
Очікувана вартість
81 572 946,33 UAH
UA-2019-01-22-003579-b f06a1655e07849b58a0cef007d01a256
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт замовника: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження замовника: 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа замовника: Гордієнко Наталія
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Додаткові контактні особи: Колесник Руслан Миколайович
0613956782
ootp7697@mgw.npp.zp.ua
Official name: Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom"
National ID: 19355964
Contact point: Gordienko Natalia
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Additional contacts: Kolesnyk Ruslan
0613956782
ootp7697@mgw.npp.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 09:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 15:51
Очікувана вартість: 81 572 946,33 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 713 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60 %
Publication date: 22 січня 2019 17:04
Enquiries until: 22 лютого 2019 09:00
Complaints submission until: до 28 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 березня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 81 572 946 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 490 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 713 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 01 квітня 2019 по 31 березня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати роз'яснення
Дата подання: 07 лютого 2019 14:02
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:55
Прошу надати роз’яснення щодо наступних питань: В Додатку №1 Технічні вимоги до тендерної документації на відкриті торги на закупівлю послуги "Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві" в додатку Г вказано: необхідно надати Приблизне циклічне чотирнадцятиденне меню лікувально-профілактичного харчування. Разом с тим: 1) в додатку Е вказано: пункт 1: хімічний склад і калорійність Раціону №1 ЛПХ, який розраховано на 6 робочих днів, становить: білки – 59г, жири – 51г, вуглеводи – 159г, калорійність 1380 ккал. пункт 2: для персоналу, занятого в зоні суворого режиму, при п’ятиденному робочому тижні, хімічний склад і калорійність страв ЛПХ становить: білки – 71г, жири – 61г, вуглеводи – 191г, калорійність 1656ккал. пункт 3: перелік продуктів і їх норма відповідає наповнюваності Раціону №1. Запитання 1. Необхідно розробити чотирнадцятиденне меню меню при 6-ти денному робочому тижні, хімічний склад і калорійність якого повинна відповідати: білки – 59г, жири – 51г, вуглеводи – 159г, калорійність 1380ккал і перелік продуктів і їх норма -наповнюваності Раціону №1?. 2 Запитання 2. Необхідно розробити чотирнадцятиденне меню при 5-ти денному робочому тижні, хімічний склад і калорійність якого повинна відповідати: білки – 71г, жири – 61г, вуглеводи – 191г, калорійність 1656 ккал і перелік продуктів і їх норма-наповнюваності Раціону №1. Не зрозуміло, як меню, які мають різний хімічний склад і калорійність, можуть по нормі відповідати наповнюваності Раціону №1 (вимога пункту 3)?. 2) В додатку Ж вказано: пункт 2: для оперативного персоналу, зайнятого в зоні суворого режиму на роботах ОШУ праці, з тривалістю робочої зміни 8 годин, хімічний склад і калорійність страв ЛПХ становить: білки – 79г, жири – 68г, вуглеводи – 212г, калорійність 1840ккал. пункт 3: перелік продуктів і їх норма відповідає наповнюваності Раціону №1. Запитання: Як може порівняно вищий хімічний склад і калорійність меню 1380ккал, 1656ккал, 1840ккал відповідати вимогам пункту 3: "Перелік продуктів і їх норма відповідає наповнюваності Раціону №1"?. Ми вірно розуміємо, що необхідно розробити три Орієнтовних циклічних чотирнадцятиденних меню лікувально-профілактичного харчування, які повинні відповідати наступним вимогам: 1-ше меню білки – 71г, жири – 61г, вуглеводи – 191г, калорійність 1656ккал; 2-ге меню білки – 71г, жири – 61г, вуглеводи – 191г, калорійність 1656 ккал; 3-тє меню білки – 79г, жири – 68г, вуглеводи – 212г, калорійність 1840ккал. При цьому продукти, які входять до Раціону №1, пропорційно збільшити аналогічно розрахункам хімічного складу і калорійності, які наведені в додатку Е та Ж?.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатоку №3 до тендерної документації по відкритим торгам на закупівлю послуги: Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві») Проект договору про закупівлю в розділі 5.1 Виконавець забезпечує:
5.1.1 розроблення та затвердження циклічного двотижневого меню згідно з вимогами до організації ЛПХ.
Тобто переможець торгів (Виконавець) повинен розробити та затвердити у Замовника (ВП ЗАЕС) 2 види «Приблизного циклічного чотирнадцятиденного меню лікувально-профілактичного харчування» (див. додаток 3 до Технічних вимог «Положення про порядок надання лікувально-профілактичного харчування, молока та соку (пектину) працівникам ВП «Запорізька АЕС» 00.ФО.ПЛ.02-18).

Розрахунки меню

Меню №1:

«Приблизне циклічне чотирнадцятиденне меню лікувально-профілактичного харчування для персоналу, зайнятого в зоні суворого режиму на роботах з ОШУ праці, при п'ятиденному робочому тижні».
Розрахунок хімічного складу та калорійності страв ЛПХ вказано в додатку Е Положення про порядок надання лікувально-профілактичного харчування, молока та соку (пектину) працівникам ВП «Запорізька АЕС» 00.ФО.ПЛ.02-18

білки 59 г х 6 дн. / 5 дн. = 71 г
жири 51 г х 6 дн. / 5 дн. = 61 г
вуглеводи 159 г х 6 дн. / 5 дн.= 191 г
калорійність 1380 г х 6 дн. / 5 дн. = 1656 ккал,
де 6 дн. – кількість робочих днів на тиждень;
5 дн. – кількість робочих днів на тиждень персоналу, зайнятого в зоні суворого режиму на роботах з ОШУ праці (36 годинний робочий тиждень).

Меню №2:

«Приблизне циклічне чотирнадцятиденне меню лікувально-профілактичного харчування для оперативного персоналу, зайнятого в зоні суворого режиму на роботах з ОШУ праці, з тривалістю робочої зміни 8 годин.»

Розрахунок хімічного складу та калорійності страв ЛПХ вказано в додатку Ж Положення про порядок надання лікувально-профілактичного харчування, молока та соку (пектину) працівникам ВП «Запорізька АЕС» 00.ФО.ПЛ.02-18

білки 59 г / 6 год х 8 год = 79 г
жири 51 г / 6 год х 8 год = 68 г
вуглеводи 159 г / 6 год х 8 год = 212 г
калорійність 1380 г / 6 год х 8 год = 1840 ккал,
де 8 год - час роботи оперативного персоналу, зайнятого в зоні суворого режиму на роботах з ОШУ праці за зміну (36-годинний робочий тиждень);
6 год - час роботи в день із розрахунку шести робочих днів по 36-годинному робочому тижні.
Вопрос по тендерной документации
Дата подання: 11 лютого 2019 09:53
Дата відповіді: 13 лютого 2019 12:40
Шановний замовник, просимо надати роз’яснення щодо наступного питання: відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовкитендерноїпропозиціїпункту 5.2.2 учасник повинен надати «довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про наявність у працівників учасника допуску до особливих робіт згідно ст.64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995 з переліком персоналу, який планується залучити до надання послуг». Відповідно до ст. 64 ЗУ «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» допуск осіб до роботи на ядерних установках з ядерними матеріалами і об’єктах, призначених для поводження з радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання надають для осіб, які бажають виконувати роботи на ядерних установах з ядерними матеріалами і об’єктах призначених для поводження з радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання. Персонал учасника, згідно з технічним завданням тендерної документації, не здійснює на об’єктах замовника роботи передбачені ст. 64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку»,так як предметом закупівлі є послуги. Також,в технічних вимогах на закупівлю даних послуг розділ 2 зазначено, що дана послуга не відноситься до систем, важливих для безпеки АЕС. Враховуючи вищевикладене, вважаємо дану вимогу замовника дискримінаційною та такою, що не відповідає принципу запобігання корупційним діям і зловживанням з боку замовника відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо внести зміни до тендерної документації щодо вилучення даного пункту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно із ст.64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995р.(далі – Закон): «Допуск осіб до роботи на ядерних установках з ядерними матеріалами і об'єктах, призначених для поводження з радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, надає керівник підприємства, установи, організації за наявності позитивних висновків спеціальної перевірки всіх
відомостей, що подають про себе особи, які бажають виконувати
роботи на ядерних установках з ядерними матеріалами і об'єктах,
призначених для поводження з радіоактивними відходами, іншими
джерелами іонізуючого випромінювання, відповідно до вимог цього
Закону.
Спеціальну перевірку виконують на підставі відповідного
запиту державні органи, які здійснюють оперативно-розшукову
діяльність згідно з законодавством.
Порядок проведення спеціальної перевірки встановлює Кабінет Міністрів України».

Відповідно до ст.1 Закону: «Ядерні установки - об'єкти по виробництву ядерного палива, ядерні підкритичні установки, ядерні реактори, які включають
критичні та підкритичні збірки; дослідницькі реактори; атомні
електростанції; підприємства і установки по збагаченню та
переробці палива, а також сховища відпрацьованого палива (крім
розділу XIII, де цей термін вживається у значенні відповідно до
частини другої цієї статті)».

Порядок проведення спеціальної перевірки затверджений постановою КМУ №1471 від 25.12.1997р. «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на
ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання» (надалі – Порядок).
Згідно з п.п.3,4 Порядку, до особливих робіт належить у тому числі роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження, а з урахуванням зони обмеження доступу до ядерних установок та ядерних матеріалів, до третьої категорії особливих робіт відноситься виконання робіт у захищених зонах.

Відповідно до ст.61 Закону: «Забороняються експлуатація ядерних установок, об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, інших джерел іонізуючого випромінювання, а також проведення особливих робіт з використання ядерних матеріалів у будь-якій формі та під час їх виробництва, використання, перероблення, транспортування або зберігання, якщо не вжито заходів для виконання вимог до забезпечення фізичного захисту».

Наказом Державного комітету ядерного регулювання України №116 від 04.08.2006р. затверджені «Правила фізичного захисту ядерних установок та ядерних матеріалів» (надалі – Наказ).
Згідно з п.1.2 Наказу, захищена зона - оточена фізичним бар'єром територія, що знаходиться під захистом, в якій розміщуються внутрішні та особливо важливі зони, ядерні установки та ядерні матеріали II категорії.

Слід зазначити, що територія ВП ЗАЕС оточена фізичним бар'єром, що знаходиться під захистом, в якій розміщуються внутрішні та особливо важливі зони, ядерні установки та ядерні матеріали II категорії, тобто є захищеною зоною.
Крім того, згідно з ОРД ДП «НАЕК «Енергоатом» вимоги, встановлені відповідно до Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.021.1995 № 39/35-ВР та пов’язаних із ним нормативно-правових актів, не можуть вважатися дискримінаційними.

На підставі зазначеного очевидно, що допуск осіб до роботи на території ВП ЗАЕС потребує наявності в них допуску до виконання особливих робіт згідно із вимогами Закону.

Таким чином, зазначена вимога не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною, а є нормою спеціального Закону.
Роз'яснення, щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 16:49
Дата відповіді: 15 лютого 2019 10:02
Доброго дня. просимо надати роз’яснення стосовно наступних питань: 1) Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника передбачено, що при поданні тендерної пропозиції шляхом заповнення електронної форми учасник зазначає ціну пропозицію без врахування ПДВ; аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без врахування ПДВ. Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, в такому випадку, в ціновій пропозиції цього учасника (Додаток №2) зазначається ціна його пропозиції без врахування ПДВ та з ПДВ. Пунктом 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовника встановлено, що критерій «ціна» питома вага - 100% (без урахування ПДВ). У разі якщо учасник є платниками ПДВ кінцева сума договору про закупівлю зміниться в бік збільшення та буде більшою за очікувану вартість визначену в оголошені про Закупівлю, адже суму, з якою учасник-переможець буде підписувати договір з Замовником, потрібно бути додати відповідний відсоток ПДВ, який встановлений чинним законодавством України. Яким чином буде укладатися договір про закупівлю, адже умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. 2) Замовником в п. 2. «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД зазначена вимога про надання учасником торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Разом з тим у ТД Замовника не містить обов’язкові реквізити, які повинні бути вказані у заяві про надання гарантії, зокрема, назву банку бенефіціара - його назву та місцезнаходження, SWIFT-код (BIC kod), у зв’язку з чим, учасники процедури закупівлі можуть бути позбавлені можливості надати банківську гарантію, передбачену ТД. 3) Відповідно до підпункту 5.2.1 пункту 5.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати довідку в довільній формі про чисельність та склад працюючих з підтвердженням їх відповідної кваліфікації, знання та досвіду, яка містить інформацію про наявність не менше 200 працівників (у тому числі кухарів, пекарів, кондитерів у кількості не менше ніж 40 працівників), що мають необхідну кваліфікацію, досвід та знання і які будуть залучені до надання послуги, що закуповується з зазначенням по кожному працівнику наступної інформації: прізвище, ім'я, по-батькові, освіта, посада, досвід роботи на зазначеній посаді. При цьому не менше 40 працівників повинні бути кухарями, пекарями, кондитерами, тобто, незрозуміло, яким чином та які ще працівники для забезпечення надання послуг по Закупівлі мають бути залучені ще. Водночас, відповідно до підпункту 5.2.3. ТД учасникам процеудри закупівель надано можливість залучати субвиконавців для надання послуг, що є предметом торгів. При цьому, потенційний субвиконавець також повинен підтвердити наявіність у своєму складі не менше 200 працівників (у тому числі кухарів, пекарів, кондитерів у кількості не менше ніж 40 працівників).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) При поданні тендерної пропозиції шляхом заповнення електронної форми учасник зазначає ціну пропозиції без врахування ПДВ; аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без врахування ПДВ. Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, в такому випадку в цінові пропозиції цього учасника (Додаток №2) зазначається ціна його пропозиції без врахування ПДВ та з ПДВ». Відповідно, додаток №2 до тендерної документації, а саме «Форма цінової пропозиції на закупівлю…» передбачає зазначення ціни пропозиції без врахування ПДВ та з ПДВ.
Тобто, вимогами тендерної документації передбачено надання цінової пропозиції без урахування ПДВ та з урахуванням ПДВ. У разі акцептування пропозиції учасника, який є платником ПДВ, договір буде укладено на суму з урахуванням ПДВ відповідно до вимог статті 36 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII.

2) Надаємо реквізити , які повинні бути вказані у заяві про надання гарантії:
Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» відокремлений підрозділ «Запорізька атомна електрична станція»

юридична адреса: 71504, Запорізька обл.
м. Енергодар, вул. Промислова,133
Код в ЄДРПОУ 19355964
п/р 26001212001241
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК "УКРГАЗБАНК" (АБ "УКРГАЗБАНК") МФО 320478 ЄДРПОУ 23697280

адреса банку:
вул. Єреванська, 1
м. Київ
03087

SWIFT код (для іноземних банків): UGASUAUK

3) Згідно Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
В кваліфікаційних критеріях до учасника процедури закупівлі послуги Код ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально– профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві») Замовником (ВП ЗАЕС) вказана вимога щодо надання довідки про наявність в штаті учасника не менше 200 працівників ( у т. ч. кухарів, пекарів, кондитерів у кількості не менше ніж 40 працівників).
Штат працівників розраховується виконавцем для організації лікувально– профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві на орієнтовно 4003 чоловік на добу, з врахуванням змінного характеру робіт, на об'єктах Замовника (3 їдальні, 12 буфетів, 2 кулінарії). Враховуючи досвід організації лікувально– профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві Замовник у вимоги тендерної документації включає мінімально необхідну кількість працівників, необхідних для виконання вищезгаданої послуги, а саме: не менше 200 працівників ( у т. ч. кухарів, пекарів, кондитерів у кількості не менше ніж 40 працівників).
Для виконання даної послуги та виконання санітарних норм тощо, та крім кухарів, пекарів та кондитерів учасник має мати допоміжний персонал:
- кухонні робітники
- мийники посуду,
- прибиральники,
- машиністи з прання,
- вантажники,
- комірники,
- буфетники,
- касири,
- гардеробники

У разі, якщо до надання послуг учасником передбачається залучення субвиконавця(ців), учасник також надає:
документи, зазначені в п.п. 5.2.1-5.2.2 тендерної документації, щодо субвиконавця(ців) у відповідності з інформацією щодо найменування та обсягу послуг, яка відображена у листі (тах)-погодження, зазначених в п.п.5.1.2 (завірені підписами уповноважених посадових осіб учасника і субвиконавця(ців)).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-22-003579-b.b1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГІЯ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:42623749
Дата подання: 20 лютого 2019 15:06
Скарга, щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
«22» січня 2019 року ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (далі - Замовник) оприлюднив оголошення про заплановану закупівлю за предметом: Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально–профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві») State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)) (далі – Закупівля). Ознайомившись з Оголошенням по Закупівлі, Річним планом по Закупівлі та Тендерною документацією від 22.01.2019 № 83-2/19-001, яка затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (далі — ТД), ми виявили, що ТД не відповідає законодавству у сфері закупівель, а також містить вимоги, які обмежують конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2019 09:52
Дата рішення: 18 березня 2019 20:27
Рішення від 22.02.2019 № 1917 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2019 09:52
рішення від 13.03.2019 № 2823.pdf
Дата публікації: 18 березня 2019 20:27
Номер скарги: UA-2019-01-22-003579-b.b2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 29 березня 2019 10:49
Оскарження рішення Замовника
Відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами, державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт. Плата до Органу оскарження внесена згідно поданої до складу даної Скарги квитанції. Частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.». ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (надалі – Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) Замовником було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою по предмету: «ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально–профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві») згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-22-003579-b за адресою www.prozorro.gov.ua. 18 березня 2019 року відбулася прекваліфікація. Протокол прекваліфікації сформовано 25.03.2019р. Керуючись вимогами тендерної документації від 22.01.2019 року (далі – Документація) щодо Процедури закупівлі, участь у закупівлі прийняло три учасника: № з/п Найменування учасника Статус 1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Комбінат громадського харчування АЕС» Допущений до участі 2 Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5» Дискваліфіковано 3 Приватне підприємство «Южноукраїнський комбінат харчування» Допущений до участі У відповідності до частини 5 статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду тендерних пропозицій Учасників торгів, пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була визнана Замовником такою, що не відповідає умовам тендерної документації. 25 березня 2019 року тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією, що оформлено протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуг, який не підписаний тендерним комітетом, тому не є дійсним. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних причин: Як зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуг: За результатами розгляду, пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» не відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, зокрема: - умовами ТД передбачено, що учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: • «Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ (https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=34661442&cat_id=34798593)». Учасником надано гарантію №2938/19-ТГ від 27.02.2019 ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень», який займає 29 позицію у ТОП 20, що не відповідає вимогам п.2 розділу 3 ТД; - умовами ТД передбачено надання довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про наявність у працівників учасника допуску до особливих робіт згідно ст.64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» з переліком персоналу, який планується залучити до надання послуг. Учасником надано довідку, в якій відсутній перелік персоналу, який має допуск до особливих робіт згідно ст.64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку», що не відповідає вимогам п.5.2.2 ТД»; - умовами ТД передбачено надання довідки з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів (договору), що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічних договорів (договору), за підписом уповноваженої особи учасника, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних послуг, завірені підписом уповноваженої особи учасника). Аналогічним договором Замовник вважає договір на надання послуг з організації харчування на кількість не менше ніж 2000 осіб на добу. Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів, в якій не зазначено інформацію щодо стану виконання та перелік договорів, що не відповідає вимогам п.5.3.1 ТД». По-перше, абз.2 ч.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Крім цього, ч. ст. 30 ЗУ передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Крім цього, порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання регулюється Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р.№639, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. за № 41/10321. Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» у складі тендерної пропозиції була надана гарантія №2938/19-ТГ від 27.02.2019 ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень», яка відповідає Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р.№639, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. за № 41/10321. З описаного вбачається, що ані ЗУ «Про публічні закупівлі», ані Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України не передбачено, що Банківська гарантія повинна надаватися банком, який входить до ТОП-20 банків. Зазначена вимога є дискримінаційною, та такою, що навмисно звужує вільну можливість будь-якого з учасників прийняти участь у цій процедурі закупівлі, бути допущеним до участі. Таким чином, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» була надана у складі тендерної пропозиції банківська гарантія, яка відповідає вимогам вказаного вище Положення. По-друге,ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надана у складі тендерної пропозиції довідка в довільній формі за № 231 від 12 лютого 2019р., про наявність у працівників учасника допуску до особливих робіт згідно ст.64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку», в якій вказано, що перелік персоналу, який має допуск до особливих робіт та який планується залучити до надання послуг, вказаний у довідці про наявність працівників «файл Довідка про працівників». Таким чином, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало зазначену вимогу тендерної документації. По-третє, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надана у складі тендерної пропозиції, «файл Аналогічні договори», довідка № 13/0218-18 від 13.12.2018р. про досвід виконання аналогічних договорів, в якій вказано назва та адреса замовника, якому надавались послуги аналогічні до предмету даної закупівлі з посиланням на публічне розміщення інформації про укладені договори. Довідка була складена в довільній формі тому, що зразка в тендерній документації замовника не було передбачено. Також, у вище зазначеному файлі є сканкопії аналогічних договорів за 2016-2017р.р. з відгуками від підприємств-замовників аналогічних послуг про стан виконання договорів, які є виконаними та завершеними, що підтверджує позитивний досвід. Крім цього Замовник міг сам перевірити інформацію, стосовно стану виконання договорів, яка знаходиться в публічному доступі. Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» виконав вимоги тендерної документації у повному обсязі, зауваження Замовника, які викладені в Протоколі від 25.03.2019р. є необґрунтованими та упередженими, а процедура закупівлі проведена з метою укласти договір з конкретним учасником, а не засадах конкурентоздатності та неупередженості. Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені п. 3 розділу 5 тендерної документації, встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2)переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 3)наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4)тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Відповідно до статті 6, частини 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента, визначенні умов договору та порядку його виконання. Тендерний комітет не має права втручатись та ставити під сумнів порядок виконання таких договорів, якщо одна сторона – Замовник повідомляє про його неухильне якісне виконання згідно відповідного Відгуку до Договору. Отже, Замовник розширивши свої повноваження та не до кінця проаналізувавши надані документи, незаконно прийняв рішення про відхилення нашої пропозиції. Наголошуємо, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону. Звертаємо увагу, що позиція Замовника щодо відхилення нашої пропозиції базується лише на формальних обставинах, з метою знівелювати результат торгів на користь іншого учасника закупівлі, зачепившись за не аргументовані позиції… Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відтак, усі твердження Замовника за протоколом відхилення носять суто формальний характер, не підкріплені достатньою доказовою базою та вимогами Документації, спотворюють та розширюють такі вимоги по суті, з метою прийняття незаконного рішення про відхилення нашої пропозиції. Незаконність дій Замовника торгів стосовно безпідставного, не аргументованого і надуманого відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5», нівелюють всі намагання законодавця щодо впровадження системи електронних закупівель «Prozorro» усунути бюрократичні підстави для дискваліфікації учасників закупівлі та спрямувати процес здійснення публічних закупівель з метою максимальної економії коштів місцевих та Державного бюджетів України, як це визначено в принципах здійснення закупівель за статтею 3 Закону. Разом з тим, ми як учасник закупівлі, розуміємо, що усі ці порушення добросовісний Замовник має можливість виправити шляхом прийняття об’єктивних відповідних рішень. Однак, наразі ми заявляємо про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» та незаконність відхилення нашої тендерної пропозиції. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5», який був дискваліфікований на прекваліфікації процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: «ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (послуга: «Організація лі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2019 10:30
Дата рішення: 23 квітня 2019 21:04
Рішення від 02.04.2019 № 3848 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 10:30
рішення від 18.04.2019 № 4775.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2019 21:04

Документи подані скаржником

20 лютого 2019 15:06
Річний план.jpg
20 лютого 2019 15:06
Скарга.pdf
20 лютого 2019 15:06
Платіжне доручення.pdf

Документи подані скаржником

29 березня 2019 10:49
СКАРГА.PDF
29 березня 2019 10:49
Довідка про допуск.pdf
29 березня 2019 10:49
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 25 березня 2019
UA-2019-01-22-003579-bf06a1655e07849b58a0cef007d01a256
Найменування замовника: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Місцезнаходження замовника: 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" Документи
Відхилено
Документи
ПП Южноукраїнський комбінат харчування Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 березня 2019 20:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 14:57
sign.p7s

Публічні документи

03 травня 2019 10:42
sign.p7s
03 травня 2019 10:40
ЦІНОВА пропозиція.pdf
03 травня 2019 10:29
sign.p7s
03 травня 2019 10:27
довідка з УМВС.pdf
03 травня 2019 10:27
Довідка з ДФС.pdf
01 березня 2019 16:59
sign.p7s
01 березня 2019 16:59
sign.p7s
01 березня 2019 16:56
GRI0127ZP19_зміни.pdf
21 лютого 2019 14:22
sign.p7s
21 лютого 2019 14:22
sign.p7s
21 лютого 2019 14:15
ЦІНОВА пропозиція.pdf
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.zip
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z48
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z47
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z46
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z45
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z44
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z43
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z42
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z41
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z40
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z39
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z38
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z37
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z36
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z35
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z34
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z33
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z32
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z31
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z30
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z29
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z28
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z27
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z26
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z25
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z24
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z23
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z22
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z21
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z20
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z19
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z18
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z17
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z16
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z15
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z14
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z13
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z12
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z11
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z10
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z09
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z08
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z07
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z06
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z05
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z04
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z03
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z02
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z01
21 лютого 2019 14:15
МТБаза та обладнання.zip
21 лютого 2019 14:15
МТБаза та обладнання.z01
21 лютого 2019 14:15
Технічна пропозиція.pdf
21 лютого 2019 14:15
Статут.PDF
21 лютого 2019 14:15
Про субвиконавців.pdf
21 лютого 2019 14:15
Про санкції.pdf
21 лютого 2019 14:15
Лист заявка про участь.pdf
21 лютого 2019 14:15
Досвід.zip
21 лютого 2019 14:15
Додаток 1 Дислокація.pdf
21 лютого 2019 14:15
Банківська гарантія.zip

Документи

18 березня 2019 20:32
Звіт з ЄДР (припинено)
18 березня 2019 20:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 14:53
sign.p7s

Публічні документи

02 березня 2019 14:24
sign.p7s
02 березня 2019 14:23
ОНОВЛЕНІ МЕДКНИГИ.rar
02 березня 2019 14:23
МЕД КНИГИ 4.1.rar
27 лютого 2019 15:35
Гарантия.zip
23 лютого 2019 12:14
sign.p7s
23 лютого 2019 12:12
сан_обробка.zip
22 лютого 2019 13:11
Довідка субпідрядник.PDF
22 лютого 2019 11:20
довідка.PDF
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ 8.1.rar
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ 8.rar
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ 4.rar
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ 4.1.rar
22 лютого 2019 11:20
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
22 лютого 2019 11:20
ТРУДОВІ 7.rar
22 лютого 2019 11:20
ТРУДОВІ 6.rar
22 лютого 2019 11:20
ТРУДОВІ 5.rar
22 лютого 2019 11:20
ТРУДОВІ 4.rar
22 лютого 2019 11:20
ТРУДОВІ 3.rar
22 лютого 2019 11:20
ТРУДОВІ 2.rar
22 лютого 2019 11:20
ТРУДОВІ 1.rar
22 лютого 2019 11:20
ТРУДОВІ.rar
22 лютого 2019 11:20
СТАТУТНІ.rar
22 лютого 2019 11:20
СЕРТИФИКАТИ ISO 1.pdf
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ 10.rar
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ 9.rar
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ 7.rar
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ 6.rar
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ 5.rar
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ 3.rar
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ 2.rar
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ 1.rar
22 лютого 2019 11:20
МЕД КНИГИ.rar
22 лютого 2019 11:20
Лист-підтвердження.PDF
22 лютого 2019 11:20
Лист-заявка.PDF
22 лютого 2019 11:20
ЛИСТ ПРО КОД ДОСТУПУ0001.PDF
22 лютого 2019 11:20
лист.PDF
22 лютого 2019 11:20
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
22 лютого 2019 11:20
Додаток 3.PDF
22 лютого 2019 11:20
Додаток 2.PDF
22 лютого 2019 11:20
Додаток 1.PDF
22 лютого 2019 11:20
ДОВІДКИ СТ. 17.PDF
22 лютого 2019 11:20
Довідка ст.17.PDF
22 лютого 2019 11:20
ДОВІДКА ПРО НАЯВН АВТО.PDF
22 лютого 2019 11:20
Довідка про МТБ.PDF
22 лютого 2019 11:20
ДИПЛОМИ 3.rar
22 лютого 2019 11:20
ДИПЛОМИ 2.rar
22 лютого 2019 11:20
ДИПЛОМИ 1.rar
22 лютого 2019 11:20
ДИПЛОМИ.rar
22 лютого 2019 11:20
Гарантійний лист.PDF
22 лютого 2019 11:20
гаран. лист про оренду.PDF
22 лютого 2019 11:20
гар.заб. вик. договору.PDF
22 лютого 2019 11:20
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.rar

Документи

18 березня 2019 20:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 14:58
sign.p7s

Публічні документи

03 березня 2019 19:55
sign.p7s
03 березня 2019 19:55
sign.p7s
03 березня 2019 19:54
File8_14.pdf
01 березня 2019 17:03
sign.p7s
01 березня 2019 17:03
sign.p7s
01 березня 2019 16:59
File 8_1.pdf
01 березня 2019 15:30
sign.p7s
01 березня 2019 15:30
sign.p7s
01 березня 2019 15:29
File 8_13.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_12.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_11.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_10.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_9.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_8.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_7.pdf
01 березня 2019 15:29
File 17.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_6.pdf
01 березня 2019 15:29
File 16.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_5.pdf
01 березня 2019 15:29
File 15.pdf
01 березня 2019 15:28
File 14.pdf
01 березня 2019 15:28
File 8_4.pdf
01 березня 2019 15:28
File 13.pdf
01 березня 2019 15:28
File 12.pdf
01 березня 2019 15:28
File 11.pdf
01 березня 2019 15:28
File 8_3.pdf
01 березня 2019 15:28
File 10.pdf
01 березня 2019 15:28
File 9.pdf
01 березня 2019 15:28
File 8_14.pdf
01 березня 2019 15:28
File 8_2.pdf
01 березня 2019 15:28
File 8_1.pdf
01 березня 2019 15:28
File 7.pdf
01 березня 2019 15:28
File 6.pdf
01 березня 2019 15:28
File 5.pdf
01 березня 2019 15:28
File 4.pdf
01 березня 2019 15:28
File 3.pdf
01 березня 2019 15:28
File 2.pdf
01 березня 2019 15:28
File 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" 81 488 683,42
UAH
81 488 683,42
UAH
Документи
ПП Южноукраїнський комбінат харчування 81 560 651,37
UAH
81 560 651,37
UAH
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 10:42
sign.p7s
03 травня 2019 10:40
ЦІНОВА пропозиція.pdf
03 травня 2019 10:29
sign.p7s
03 травня 2019 10:27
довідка з УМВС.pdf
03 травня 2019 10:27
Довідка з ДФС.pdf
01 березня 2019 16:59
sign.p7s
01 березня 2019 16:59
sign.p7s
01 березня 2019 16:56
GRI0127ZP19_зміни.pdf
21 лютого 2019 14:22
sign.p7s
21 лютого 2019 14:22
sign.p7s
21 лютого 2019 14:15
ЦІНОВА пропозиція.pdf
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.zip
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z48
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z47
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z46
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z45
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z44
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z43
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z42
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z41
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z40
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z39
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z38
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z37
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z36
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z35
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z34
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z33
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z32
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z31
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z30
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z29
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z28
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z27
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z26
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z25
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z24
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z23
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z22
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z21
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z20
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z19
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z18
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z17
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z16
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z15
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z14
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z13
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z12
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z11
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z10
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z09
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z08
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z07
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z06
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z05
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z04
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z03
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z02
21 лютого 2019 14:15
Наявність працівників.z01
21 лютого 2019 14:15
МТБаза та обладнання.zip
21 лютого 2019 14:15
МТБаза та обладнання.z01
21 лютого 2019 14:15
Технічна пропозиція.pdf
21 лютого 2019 14:15
Статут.PDF
21 лютого 2019 14:15
Про субвиконавців.pdf
21 лютого 2019 14:15
Про санкції.pdf
21 лютого 2019 14:15
Лист заявка про участь.pdf
21 лютого 2019 14:15
Досвід.zip
21 лютого 2019 14:15
Додаток 1 Дислокація.pdf
21 лютого 2019 14:15
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

03 березня 2019 19:55
sign.p7s
03 березня 2019 19:55
sign.p7s
03 березня 2019 19:54
File8_14.pdf
01 березня 2019 17:03
sign.p7s
01 березня 2019 17:03
sign.p7s
01 березня 2019 16:59
File 8_1.pdf
01 березня 2019 15:30
sign.p7s
01 березня 2019 15:30
sign.p7s
01 березня 2019 15:29
File 8_13.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_12.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_11.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_10.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_9.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_8.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_7.pdf
01 березня 2019 15:29
File 17.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_6.pdf
01 березня 2019 15:29
File 16.pdf
01 березня 2019 15:29
File 8_5.pdf
01 березня 2019 15:29
File 15.pdf
01 березня 2019 15:28
File 14.pdf
01 березня 2019 15:28
File 8_4.pdf
01 березня 2019 15:28
File 13.pdf
01 березня 2019 15:28
File 12.pdf
01 березня 2019 15:28
File 11.pdf
01 березня 2019 15:28
File 8_3.pdf
01 березня 2019 15:28
File 10.pdf
01 березня 2019 15:28
File 9.pdf
01 березня 2019 15:28
File 8_14.pdf
01 березня 2019 15:28
File 8_2.pdf
01 березня 2019 15:28
File 8_1.pdf
01 березня 2019 15:28
File 7.pdf
01 березня 2019 15:28
File 6.pdf
01 березня 2019 15:28
File 5.pdf
01 березня 2019 15:28
File 4.pdf
01 березня 2019 15:28
File 3.pdf
01 березня 2019 15:28
File 2.pdf
01 березня 2019 15:28
File 1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС"
#31441039
Переможець 81 488 683,42
UAH
02 травня 2019 15:17

Документи

02 травня 2019 15:17
sign.p7s
02 травня 2019 15:16
п.1.1 від 02.05.2019.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС"
#31441039
81 488 683,42
UAH
Документи

Документи

02 травня 2019 15:17
sign.p7s
02 травня 2019 15:16
п.1.1 від 02.05.2019.doc

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 травня 2019 16:39
Договір.pdf укладений
15 травня 2019 16:38

Актуальні тендери

До пошуку