Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (сир кисломолочний 9% - 10% жирності, сир твердий 50% жирності)
Очікувана вартість
440 347,00 UAH
UA-2019-01-22-003474-b 5868268c1d5a4310a17b89bbde997e5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кісільова Анна Валентинівна

+380512378276 shkola_i4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів №4
Код ЄДРПОУ: 22442081
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адміральська 4б, місто Миколаїв
Контактна особа: Кісільова Анна Валентинівна
+380512378276
shkola_i4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 16:54
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 16:54
Початок аукціону: 07 лютого 2019 12:18
Очікувана вартість: 440 347,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 403,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3141 кг
сир кисломолочний 9% - 10% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська. 4 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
915 кг
сир твердий 50% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська. 4 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2019 15:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 січня 2019 14:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 16:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 16:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 15:32
Протокол 6 про зміни до тендерної документації.pdf
29 січня 2019 15:32
ТД сирні продукти 2019 (н) зі змінами 2.pdf
26 січня 2019 14:04
Протокол 5 про зміни до тендерної документації .pdf
25 січня 2019 14:54
ТД сирні продукти 2019 зі змінами та доповненнями.pdf
22 січня 2019 16:50
ТД сирні продукти 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 23 січня 2019 15:02
Дата відповіді: 25 січня 2019 14:51
Прошу пояснити, чому експлуатаційний дозвіл вимагається тільки від учасників-власників складів, адже оператором ринку може бути й учасник-орендатор складу? Чим продиктована вимога наявності договору про дезінфекцію автотранспорту, який дійсний на термін договору постачання, тобто до 31.12.2019? Деякі організації/підприємства, що надають такі послуги укладають договори на менший період, наприклад на місяць, тому встановлена Вами вимога є дискримінаційною.. При цьому Замовник може встановити вимогу у договорі щодо періодичності проведення дезінфекції транспрту постачальника, а той виконати цю вимогу шляхом періодичного укладання договорів і проведення згідно з ними дезобробки. Прошу обгрунтувати дискримінаційну вимогу щодо наявності в усаника досвіду виконання аналогічних договорів саме не менш як по одному за 2017 та 2018 рік. Наскільки принципово, і як це впливає на якість поставки? Ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" дозволяє встановити критерій виконання аналогічноГО договорУ (тобто принаймні одного). Прошу обгрунтувати вимогу надання довідки Держпродспоживслужби поо можливість постачання продуктів у навчальні заклади. Вкажіть норму законодавства, яка передбачає видачу такої довідки та обов’язок постачальника її отримувати. Щодо вимог наявності печаток прошу ознайомитися зі ст. 58-1 Господарського кодексу України та скасувати цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Членами тендерного комітетом були розглянуті Ваші питання та прийняті рішення: По першому питанню внесені зміни до тендерної документації. По другому питанню: На підставі ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до Законодавства, яку замовник ваажає за необхідне до неї включити. А так. як постачання продуктів харчування передбачається до навчального закладу освіти, де навчаються діти та існують певні санітарно-епідеміологічні вимоги щодо організації харчування щколярів, Замовником були визначені саме такі вимоги для повного переконання в тому, що автотранспорт постійно знаходиться в належному стані та вчасно проводиться послуги по дезинфекції автотранспорту.Замовник встановлюючи саме такі вимоги до учасника торгів, не порушує права та законні інтереси учасників, а відповідно до цього, Замовник не вбачає наявність дискримінаційної вимоги у тендерній документації. По третьому питанню були внесені зміни до тендерної документації. По четвертому питанню: Також на підставі ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до Законодавства, яку замовник ваажає за необхідне до неї включити. а також відповідно спільного Наказу Міністерства охорони здоровя України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 р. № 242/239 "Про затвердження порядку організації харчування у навчальних та оздоровчих закладах" не є законодавчим актом, але його дію ніхто не відміняв, а також відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів" від 16.12.2016 року № 1092 було постановлено реорганізувати територіальні органи Державної ветеринарної служби, державної інспекції з питань захисту прав споживачів та державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Тобто правонаступником Державної санітарно-епідеміологічної служби з обов'язками і правами є Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. тобто погодження Держпродспоживслужбою, яка надає погодження на постачання Учасником продуктів харчування до навчального закладу відповідної області. По п'ятому питанню: Згідно ст. 58-1 відбиток печатки не може бути обов'язковим, але не скасований повністю, тобто за бажанням Замовник може вимагати відбиток печатки під час надання копій документів (за наявності печатки у Учасника).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-22-003474-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Ю.КЕЙ", Код ЄДРПОУ:37912699
Дата подання: 25 січня 2019 16:25
Дискримінаційні вимоги
Повноваження Держпродспоживслужби регламентуються Положенням про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затв., ПКМУ від 2 вересня 2015 р. № 667. Вкажіть конкретну норму цього положення щодо повноважень служби погоджувати постачання продуктів до навчальних закладів.
Навіть якщо договір на дезобробку авто укладений на строк до кінця року, це не гарантує фактичне регулярне здійснення такої обробки. Разом з тим забезпечити періодичну обробку можливо і шляхом періодичного укладання таких договорів та проведення обробки авто відповідно до них. Чи не доцільніше встановити у договорі обов’язок учасника-переможця регулярно проводити дезінфекцію транспорту?
Внесіть зміни у свою дискримінаційну вимогу.

У наказі МОЗ та МОН від 01.06.2005 N 242/329, який Ви навели в п.11 Положення передбачено погодження, але у випадках харчування готовими стравами, предметом же даних торгів є не послуги з харчування, а товар. При цьому п. 11 та п. 13 Положення суперечать нормам ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині порядку відбору постачальників товарів і послуг, а тому як акт нижчої порівняно із законом сили застосовуватися не може.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2019 15:36
Тендерним комітетом згідно першої вимогу було вирішено внести зміни до тендерної документації в додатку №1 частині 1, вилучивши п. 4 «Наявність довідки держпродспоживслужби», та доповнити частину 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку №1 п. 10 «Лист-погодження» органами Держпродспоживслужби щодо постачання учасниками продуктів харчування в загальноосвітні навчальні заклади. Це рішення було прийнято тендерним комітетом на основі Наказу МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» п.4 п.п.4.4, а також Наказу МОЗ та МОН України від 01.06.2005 року №242/329 п.13 якими передбачено узгодження постачальників з Держпродспоживслужбою. Разом з тим, що Законом України «Про публічні закупівлі» узгодження рішень комітету не передбачено при оцінці відповідності кваліфікаційних вимог. Доцільно до переліку інших документів, які вимагаються від учасника включити «Лист-погодження» Держпродспоживслужбою щодо можливості постачання продуктів харчування в загальноосвітній навчальний заклад.
Згідно другої вимоги - Відповідно до ст.. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закону) (Гігієнічні вимоги до транспортних засобів)
П. 1.Оператори ринку використовують лише транспортні засоби що відповідають таким вимогам:
П. 1 п.п1 транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію. Що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію
П. 1 п.п.2 якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів;
Статтею 20 Закону встановлюються обов’язки оператора ринку , які зобов’язані:
П.2 п.п.1 забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях та строках їх виробництва та обігу ( прим. обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розпорядження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі)
П. 2 п.п.5 забезпечувати виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів щодо окремих показників якості;
Зауважимо, ще на тому, що постачання продуктів харчування передбачається до навчального закладу освіти, де навчається 600 дітей спираючись на це санітарна обробка автотранспорту має відповідати санітарно-епідеміологічним вимогам та повинна бути дійсна на термін виконання договору постачання. Оскільки обіг харчових продуктів, враховуючи строки поставки та дії договору, може бути тривалим, оператор ринку (учасник тендеру), відповідно до зазначених вимог має забезпечити (дотримуватися вимог), щодо захищення харчових продуктів від будь-якого забруднення на всіх стадіях виробництв, переробки та/або обігу (п.3 ч.1 ст. 49 Закону)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-24-000013 ● 8c83a6fc8f3f4db6a1ef372aaef65eb5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2019 12:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.01.2019 № 22

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-22-003474-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 січня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника А. ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-24 12:34:58

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти (сир кисломолочний 9% - 10% жирності, сир твердий 50% жирності)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» та пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, наведені в додатку 1 до тендерної документації. В додатку 1 до тендерної документації в таблиці 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» поряд з іншими кваліфікаційними критеріями визначено критерій «Наявність довідки держпродспоживслужби». При цьому, на підтвердження відповідності зазначеному критерію учасник повинен надати довідку держпродспоживслужби щодо можливості постачання продуктів харчування та сировини в загальноосвітні навчальні заклади.
У зв’язку з вищенаведеним пояснити, чому в тендерній документації встановлено не передбачений вимогами частини другої статті 16 Закону кваліфікаційний критерій «Наявність довідки держпродспоживслужби».
2. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У зв’язку з цим пропонуємо пояснити, відповідно до яких нормативно-правових актів встановлена обов’язковість отримання учасниками «довідки держпродспоживслужби щодо можливості постачання продуктів харчування та сировини в загальноосвітні навчальні заклади».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-28 17:15:47

Пояснення

Тендерним комітетом було вирішено внести зміни до тендерної документації в додатку №1 частині 1, вилучивши п. 4 «Наявність довідки держпродспоживслужби», та доповнити частину 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку №1 п. 10 «Лист-погодження» органами Держпродспоживслужби щодо постачання учасниками продуктів харчування в загальноосвітні навчальні заклади. Це рішення було прийнято тендерним комітетом на основі Наказу МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» п.4 п.п.4.4, а також Наказу МОЗ та МОН України від 01.06.2005 року №242/329 п.13 якими передбачено узгодження постачальників з Держпродспоживслужбою. Разом з тим, що Законом України «Про публічні закупівлі» узгодження рішень комітету не передбачено при оцінці відповідності кваліфікаційних вимог. Доцільно до переліку інших документів, які вимагаються від учасника включити «Лист-погодження» Держпродспоживслужбою щодо можливості постачання продуктів харчування в загальноосвітній навчальний заклад.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-01-25 16:06:37

Пояснення з власної ініціативи

Всі пояснення відображені в протоколі, який додається

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-01-26 13:58:28

Пояснення з власної ініціативи

Спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерством освіти і науки України від 01.06.2005р № 242/329 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» не є законодавчим актом, але його ніхто не відміняв. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 16.12.2016 року №1092 було постановлено реорганізувати територіальні органи Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів та Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Тобто правонаступником Державної санітарно-епідеміологічної служби з обов'язками і правами є Державна служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Держпродспоживслужбою, яка надає погодження на постачання продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-01-28 16:57:06

Пояснення з власної ініціативи

Тендерним комітетом було вирішено внести зміни до тендерної документації в додатку №1 частині 1, вилучивши п. 4 «Наявність довідки держпродспоживслужби», та доповнити частину 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку №1 п. 10 «Лист-погодження» органами Держпродспоживслужби щодо постачання учасниками продуктів харчування в загальноосвітні навчальні заклади. Це рішення було прийнято тендерним комітетом на основі Наказу МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» п.4 п.п.4.4, а також Наказу МОЗ та МОН України від 01.06.2005 року №242/329 п.13 якими передбачено узгодження постачальників з Держпродспоживслужбою. Разом з тим, що Законом України «Про публічні закупівлі» узгодження рішень комітету не передбачено при оцінці відповідності кваліфікаційних вимог. Доцільно до переліку інших документів, які вимагаються від учасника включити «Лист-погодження» Держпродспоживслужбою щодо можливості постачання продуктів харчування в загальноосвітній навчальний заклад.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Були усунені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації

2019-01-30 12:21:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-01-30 15:20:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" 182 458,98
UAH з ПДВ
182 458,98
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" 435 430,89
UAH з ПДВ
435 430,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 15:50
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:38
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:34
Уставні документи.pdf
06 лютого 2019 16:34
Технічна частина сир.PDF
06 лютого 2019 16:34
Пропозиція сир.PDF
06 лютого 2019 16:34
Проект договору сир.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
#2510206489
Відхилено 182 458,98
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 11:34
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
#42601065
Переможець 435 430,89
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 11:47

Документи

11 лютого 2019 11:34
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:30
Протокол

Документи

11 лютого 2019 11:46
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:40
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
#42601065
435 430,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 11:46
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:40
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:08
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 11:54
ДУ3 Дог6.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 15:29
Додаткова угода до договору 6_2.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 12:05
Додаткова угода до договору _6.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 12:03
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 14:53
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 10:04
Договір укладений
27 лютого 2019 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з тим, що Учасник стає платником податку на додану вартість
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з тим, що Учасник стає платником податку на додану вартість
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів за взаємною згодою сторін з урахуванням фактичних обсягів видатків
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 419 541,93
UAH