Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Калинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40385478 |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. В. Нестирчука, 47 |
Контактна особа: |
- - +380433321520 kalynivka_miskvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2019 14:32 |
Очікувана вартість: | 1 693 065,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 465,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2019 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2019 16:19 |
ТД МЯСО.doc | |
22 січня 2019 16:19 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 22 лютого 2019 16:27
Дата подання: 22 лютого 2019 16:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-09-000007 ● 6efc9ef343844822802a24321d37bf51
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2019 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2019 №19
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.04.2019 №19
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-01-22-003181-b 22.01.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-10 15:36:30
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-22-003181-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
З яких підстав укладено додаткову угоду від 02.04.2019 №1 до договору поставки від 01.03.2019 №95, якою збільшено ціну за одиницю товару та зазначити обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-15 16:09:03
пояснення
пояснення щодо запиту
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-04-15 16:07:07
пояснення
пояснення щодо запиту
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-16 14:37:48
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-22-003181-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Відповідно до пункту 7.5 розділу VII договору про закупівлю від 01.03.2019 №95 передбачено, що зміна ціни за одиницю товару може бути застосована виключно у випадку реального коливання (підвищення) цін на товар, що закуповується, за умови надання постачальником відповідних підтверджуючих документів, а саме: довідки з Управління статистики про стан цін або Торгово-промислової палати або іншої компетентної на це установи про стан цін із зазначеним коефіцієнтом підвищення цін, при цьому, підвищення ціни здійснюється не більше, ніж на розмір коефіцієнту підвищення ринкової ціни.
Зазначте розмір коефіцієнту підвищення ринкової ціни відповідно до довідки УКС «Спільне підприємство заготівельна контора Калинівської райспоживспілки» від 01.04.2019 №45?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-19 15:08:50
пояснення щодо запиту
пояснення щодо запиту
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-04-19 15:09:25
пояснення щодо запиту
пояснення щодо запиту
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення
2019-05-10 16:02:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-07-01-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.07.2019 №35
Вінниця
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 02 липня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-01-09-000111-а та UA-2019-01-22-003181-b, здійснених відділом освіти Калинівської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
2019-07-01 16:14:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Голуда Віктор Степанович |
1 423 500,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОСТАПЧУК АЛЛА МИКОЛАЇВНА |
1 361 230,00
UAH з ПДВ
|
1 341 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дяченко Сергій Володимирович |
1 587 000,00
UAH з ПДВ
|
1 587 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Голуда Віктор Степанович #2071816030 |
Переможець |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2020 09:17
|
м'ясо 1.TIF | зміни до договору |
03 січня 2020 09:05
|
м'ясо 2.TIF | зміни до договору |
03 січня 2020 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2019 12:42
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2019 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:49
|
95.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2019 16:05
|
Додаткова угода № 1 мясо.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2019 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 09:02
|
Договір мясо.PDF | укладений |
01 березня 2019 08:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підвищення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків. |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 95 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |