Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Окнянського району
operational maintenance of public motor roads of local importance Oknyansky region
Очікувана вартість
9 624 180,00 UAH
UA-2019-01-22-003127-b fe8d6a36bd7341f29d8bf1dfbb6d8a39
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахмутов Олег

+380674847766 OLEGBAKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Бахмутов Олег
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Bakhmutov Oleg
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 11:50
Очікувана вартість: 9 624 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,08 %
Publication date: 22 січня 2019 16:17
Enquiries until: 12 лютого 2019 10:00
Complaints submission until: до 18 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 лютого 2019 10:00

Information

Estimated total value: 9 624 180 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,08 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Окнянського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

operational maintenance of public motor roads of local importance Oknyansky region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 18:35
Електронний підпис
14 лютого 2019 18:35
перелік змін ЕУ Окни М.doc
14 лютого 2019 18:35
проект договору ЕУ ЗТД.docx
14 лютого 2019 18:35
ЗТД ЕУ Окни М.docx
14 лютого 2019 18:35
Електронний підпис
22 січня 2019 16:15
Електронний підпис
14 лютого 2019 18:35
перелік змін ЕУ Окни М.doc
14 лютого 2019 18:35
проект договору ЕУ ЗТД.docx
22 січня 2019 16:14
проект договору.docx
14 лютого 2019 18:35
ЗТД ЕУ Окни М.docx
22 січня 2019 16:14
+ТД ЕУ Окни М.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 лютого 2019
UA-2019-01-22-003127-bfe8d6a36bd7341f29d8bf1dfbb6d8a39
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 лютого 2019 15:09
ПР розгл ЕУ Окни 27 02 19.pdf
27 лютого 2019 15:09
Електронний підпис

Публічні документи

21 лютого 2019 09:23
Електронний підпис
21 лютого 2019 09:21
Працівники.pdf
21 лютого 2019 09:21
Основні засоби.pdf
21 лютого 2019 09:21
Досвід роботи.pdf

Документи

27 лютого 2019 15:11
ПР розгл ЕУ Окни 27 02 19.pdf
27 лютого 2019 15:11
Електронний підпис

Публічні документи

14 березня 2019 15:45
довідка МВС
14 березня 2019 15:45
довідка ДФС
21 лютого 2019 11:57
спеціалісти.pdf
21 лютого 2019 11:57
проект договору.pdf
21 лютого 2019 11:57
мат-тех база.pdf
21 лютого 2019 11:57
тендерна пропозиція.pdf

Документи

27 лютого 2019 15:12
ПР розгл ЕУ Окни 27 02 19.pdf
27 лютого 2019 15:12
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Котовський асфальтобетонний завод

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 9 555 000,00
UAH з ПДВ
9 555 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" 9 600 000,00
UAH з ПДВ
9 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 15:45
довідка МВС
14 березня 2019 15:45
довідка ДФС
21 лютого 2019 11:57
спеціалісти.pdf
21 лютого 2019 11:57
проект договору.pdf
21 лютого 2019 11:57
мат-тех база.pdf
21 лютого 2019 11:57
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
Переможець 9 555 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 13:06

Документи

11 березня 2019 13:06
Електронний підпис
11 березня 2019 13:06
Намір ЕУ М Окни 11 03 19.pdf
05 березня 2019 12:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
9 555 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 13:06
Електронний підпис
11 березня 2019 13:06
Намір ЕУ М Окни 11 03 19.pdf
05 березня 2019 12:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 16:36
15У 19 ЕУ М Окни Березівка 22 03 19.pdf укладений
22 березня 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 09:38
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:24
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:37
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 10:31
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 17:13
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 12:30
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, збільшити на 350 000,00 грн. та встановити у розмірі – 1 510 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 1 510 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у новій редакції, що додається. 3. Керуючись Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI доповнити розділ «VII. Відповідальність сторін» наступним пунктом: 7.7. На дату виникнення податкових зобов’язань та згідно вимог статті 201.10. Податкового кодексу України Виконавець зобов’язаний складати, своєчасно реєструвати податкові накладні і розрахунки корегувань вартісних і кількісних показників до податкових накладних (далі по тексту – податкові документи) в Єдиному реєстрі податкових накладних і своєчасно направляти в електронному вигляді належно оформлені і зареєстровані податкові документи Замовнику. За невиконання обов’язків щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у випадках несвоєчасної реєстрації податкових накладних Виконавець сплачує Замовнику штрафні санкції і пені, встановлені Податковим кодексом України. Крім того, за порушення встановленого чинним законодавством України порядку заповнення та відсутність реєстрації податкових накладних Виконавець компенсує Замовнику суму ПДВ, зазначену в такій податковій накладній та штрафні санкції і пені у розмірі відповідно до пункту 1201.1 статті 1201 Податкового кодексу України. 4. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» індивідуальним податковим номером платника ПДВ: ІПН 426414115547
Номер договору про закупівлю: 15У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15У/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити банківські реквізити Виконавця у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA583808050000000026008205872 в АТ «Райффайзен банк Аваль», МФО 380805 2. Інформацію про місцезнаходження Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» викласти у наступній редакції: 65031, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського буд.49
Номер договору про закупівлю: 15У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, збільшити на 600 000,00 грн. та встановити у розмірі – 2 110 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 2 110 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 15У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, зменшити на 126 420,00 грн. та встановити у розмірі – 1 983 580,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 1 983 580,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 15У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, зменшити на 188 117,00 грн. та встановити у розмірі – 1 795 463,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 1 795 463,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 15У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, зменшити на 119 834,00 грн. та встановити у розмірі – 1 675 629,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 1 675 629,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 15У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 5 233 435,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 5 233 435,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє по 31 грудня 2021 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 15У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 3 465 000,00 грн та встановити у розмірі – 1 768 435,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 1 768 435,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 15У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 1 391 003,00 грн та встановити у розмірі – 377 432,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 377 432,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 15У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 2 337 260,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 2 337 260,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.12.2022р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 15У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML