Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Метан стиснений через мережу АГНКС_6814440
Очікувана вартість
199 245,00 UAH
UA-2019-01-22-003037-b 2d26f19850034d0b84a3a93e3965c308
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Свідерська

+380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі черкаської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21389969
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 34
Контактна особа: Тетяна Свідерська
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 12:48
Очікувана вартість: 199 245,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 992,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11100 метр кубічний
Метан стиснений через мережу АГНКС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Черкаси, через мережу АГНКС на території м. Черкаси. Згідно дислокації транспорту Черкаської дирекції АТ «Укрпошта» на відстані не більше 12 (дванадцяти) км. в одному напрямку біля місяця дислокації транспорту Покупця, а саме: м. Черкаси, пров. Хоменка,4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 16:06
ТД метан.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов договору
Дата подання: 25 січня 2019 15:23
Дата відповіді: 28 січня 2019 17:13
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією та проектом договору до тендерної документації, просимо розглянути можливість внесення наступних змін до проекту Договору про закупівлю. 1. З метою недопущення зловживання Покупцем своїми правами, вважаємо за доцільне запропонувати доповнити до п. 2.5 проекту договору після слів «відповідним чином зменшується» наступними словами та символами: «, а Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику весь Товар, який був отриманий Покупцем за цим Договором». 2. З метою уникнення ситуації, за якої Постачальник буде вимушений відпускати СПГ за різними цінами по рівнозначним угодам, вважаю за доцільне запропонувати викласти пункт 3.5 проекту договору наступними абзацами: «Вартість Товару, отриманого Замовником, визначається: - за ціною, яка діє на АГНКС Постачальника в момент заправки автотранспортних засобів, якщо ціна за одиницю товару на АГНКС менше або дорівнює ціні, зазначеній у цьому Договорі; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Постачальника перевищить ціну, зазначену у цьому Договорі, Сторони за ініціативою Постачальника та за наявності підстав, передбачених ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», укладають додаткову угоду до цього Договору про збільшення ціни на Товар. До моменту підписання Замовником зазначеної у цьому пункті додаткової угоди Постачальник має право припинити відпуск Товару Замовнику; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Постачальника перевищить ціну, зазначену у цьому Договорі, більше ніж на 10%, і відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у Сторін будуть відсутні правові підстави щодо укладання додаткової угоди про збільшення ціни на Товар до цього Договору, Постачальник має право припинити відпуск Товару, письмово повідомивши про це Замовника не пізніше ніж у останній робочий день, який передую дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар. У такому випадку Замовник зобов’язаний оплатити Постачальнику весь Товар, що було отримано за цим Договором та не було оплачено.». 3. Проектом договору не передбачено, яким чином сторони за договором будуть визначати кількість Товару, отриманого Покупцем за Договором (із використанням пластикових карток, відомостей або у інший спосіб). Без визначення такого способу у Постачальника буде відсутня можливість визначити, що транспортний засіб, який приїхав на АГНКС підлягає заправці у відповідності до договору, укладеного між Постачальником та Покупцем. Відтак і відпуск Товару за вказаним договором буде фактично неможливим. Враховуючи те, що вказані умови є важливими для Постачальника та Покупця, вважаємо за доцільне запропонувати доповнити проект договору пунктами, які б передбачували відпуск СПГ із використанням пластикових карток, а також запропонувати відповідний порядок оформлення первинних документів за договором (у відповідності до примірного договору), в наступній редакції: - Строк поставки: _________________ на вимогу Довіреної особи Покупця. - Відпуск (реалізація) Покупцю Продукції відбувається на АГНКС Продавця згідно Додатку № __. - Покупець отримує через POS-термінал на АГНКС попередньо оплачену Продукцію, в обсягах, за які внесена попередня оплата, згідно умов цього Договору. - Продукція на АГНКС Продавця відпускається у наступному порядку: • довіреною особою Покупця пред’являється ПК оператору АГНКС; • на POS-терміналі перевіряється пред’явлена ПК на розмір залишку Добового ліміту та відсутність блокування; • проводиться заправка автомобіля Покупця в межах залишку Добового ліміту; • на POS-терміналі та касовому апараті проводиться реєстрація обсягів відпущеної Продукції та надаються відповідні термінальні та фіскальні чеки. - Отриманий обсяг Продукції за місяць визначається кількістю Продукції фактично відпущеної через POS-термінали на підставі даних POS-терміналів. - Сторони на підтвердження обсягів відпущеної Продукції щомісячно, згідно умов цього Договору, підписують акт приймання-передачі Продукції. - Право власності на Продукцію переходить від Продавця до Покупця в момент реєстрації POS-терміналом відпуску Продукції. 4. З метою захисту інтересів Постачальника, вважаємо за доцільне запропонувати внести до проекту договору умови, за яких Постачальник має право відмовити Замовнику у відпуску Товару, враховуючи те, що АГНКС є об’єктами підвищеної небезпеки (потенційно небезпечними об’єктами).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Черкаської дирекції АТ «Укрпошта» розглянув Ваші пропозиції, на що повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ч.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Інших підстав звернення до Замовника Законом не передбачено, тому надані Вами пропозиції не можуть бути задоволені.
2. Розглянувши Пропозиції по суті, повідомляємо, пункт 2.5 проекту Договору стосується обсягу товару, а не оплати отриманого товару, порядок здійснення оплати зазначено в п. 4.1 Договору.
3. Щодо зміни ціни Замовник повідомляє, що керується виключно вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), а саме:
Зменшення ціни у бік зменшення:
- Ч.5 статті 36 Закону передбачає: «Узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг»). Дана вимога передбачена в проекті Договору абз. 5 п. 12.2 розділу 12 «Інші умови»;
Збільшення ціни:
Ч.2 статті 36 Закону передбачає: «Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». Дана вимога передбачена в проекті Договору абз. 2 п. 12.2. розділу 12 «Інші умови» та за умови, що зазначені зміни будуть обґрунтовані та документально підтверджені довідкою уповноваженого органу (органу статистики, торгово-промислової палати України, тощо), (документ, який передає постачальник, має підтвердити саме зміну (коливання) ціни на ринку, тобто містити інформацію про попередню ціну і про ціну станом на певну дату. З інформації в такому документі має випливати, що відбулося коливання ціни саме предмета закупівлі, тобто характеристики предмета договору мають збігатися з характеристиками предмета закупівлі в підтвердному документі).
Тому, враховуючи вищевикладене інших підстав щодо зміни ціни не передбачено.
4. Щодо визначення, що транспортний засіб підлягає заправці, звертаємо Вашу увагу, відповідно п. 6.3 Договору Замовник подає замовлення.
Також, повідомляємо відповідно до умов проекту Договору: «4.1. Оплата за поставлений товар, здійснюється в продовж 10 календарних днів з моменту отримання товару…», попередньої оплати умовами Договору не передбачено.
Дякуємо за активну участь у закупівлі!
Щодо умов договору
Дата подання: 25 січня 2019 15:25
Дата відповіді: 28 січня 2019 17:14
Шановний Замовнику! Розглянувши тендерну документацію та проект договору, вбачаємо за необхідне: В пункті 1.1 зазначити назву товару: «Стиснений природний газ (метан) як моторне паливо для двигунів автотранспортних засобів. Скорочена назва – газ стиснений природний метан». В пункті 3.3 зазначено про зберігання Товару Постачальником в резервуарах АЗС (АГНКС). Враховуючи те, що Постачальник не має резервуарів для зберігання, пропонуємо пункт 3.3 викласти в наступній редакції: «До ціни Товару включено всі податки, збори, інші необхідні платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно із законодавством України.» В пункті 3.4 словосполучення «у видатковій накладній» замінити на «в акті приймання-передачі». Пункт 3.5 текст останнього абзацу «у разі якщо відпускні роздрібні ціни за одиницю виміру товару на АЗС (АГНКС) Постачальника, на якій відбувається процес приймання-передачі товару, перевищують ціни, визначені за результатами процедури закупівлі – ціна дорівнює ціні, визначеної за результатами процедури закупівлі за одиницю виміру Товару» - незрозуміло, яким чином буде здійснено зниження ціни стисненого природного газу (метану) для даного Покупця, необхідно надати описове роз’яснення. В пункті 4.1 словосполучення «видаткової накладної» замінити на «акту приймання-передачі». Пункт 5.2: щодо штрафів Постачальника у разі якщо у Покупця не буде визнаний податковий кредит контролюючим органом, та/або Договір буде визнано цілком або в окремих частинах недійсним (нікчемним) з вини Постачальника, зазначаємо, що ПОКУПЕЦЬ перекладає свою відповідальність за контроль по сплаті податків на ПОСТАЧАЛЬНИКА, тому пропонуємо виключити пункт 5.2 із договору. Пункт 5.3: щодо неустойки в розміри 20 відсотків від вартості товару яку повинен сплатити Постачальник у разі не надання податкових накладних або не здійснить її реєстрацію у ЄРПН, зазначаємо, що згідно п. 201 Податкового кодексу України (ПКУ) за порушення Продавцем - платником ПДВ граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних у єдиному реєстри податкових накладних, за відсутність реєстрації податкової накладної в ЄРПН, за помилки допущені при складанні податкових накладних, Продавець сплачує штрафні санкції визначені п.120.1 ПКУ, тому пропонуємо виключити пункт 5.3 із договору. Розділ 5. Податкова документація: пропонуємо додати пункт в наступній редакції: «У зв’язку із тим, що відпуск Продукції за цим Договором має ритмічний та постійний характер, Продавець має право скласти зведену податкову накладну не пізніше останнього дня місяця, в якому таке постачання здійснене. При заповненні податкової накладної допускається використання скороченої назви Продукції». В пункті 6.4 словосполучення «Видаткова накладна, яка підтверджує» замінити на «Акт приймання-передачі, який підтверджує». В пункті 6.5 словосполучення «видаткової накладної» замінити на «акту приймання-передачі». Пункт 8.6: щодо компенсації Постачальником донарахованих податкових зобов’язань з ПДВ, податку на прибуток та штрафів нарахованих Покупцю «у разі співпраці Постачальника з контрагентами, які мають сумнівну репутацію, та такими, що визнані, або знаходяться на стадії банкрутства, щодо яких порушені кримінальні провадження тощо або в результаті його бездіяльності», зазначаємо, що Покупець має намір перекласти відповідальність за неналежне ведення обліку та контроль за сплату податків на Постачальника, пропонуємо пункт 8.6 виключити з договору. Розділ 9. Обставини непереборної сили, додати перелік форс-мажорних обставин: кібернетичні атаки, збої сервера Державної фіскальної служби України, несанкціоноване втручання в роботу комп’ютерних мереж платника податку тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Черкаської дирекції АТ «Укрпошта» розглянув Ваші пропозиції, на що повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ч.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Інших підстав звернення до Замовника Законом не передбачено, тому надані Вами пропозиції не можуть бути задоволені.
Розглянувши Пропозиції по суті, повідомляємо:
2. Щодо назви товару, Замовник в своїй роботі користується Порядком визначення предмету закупівлі, який встановлює, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
3. ПП. 5.2., 5.3. Розділу 5. «Податкова документація» проекту договору передбачає відповідальність в разі порушення (в т.ч. свідомого) постачальником порядку оформлення та реєстрації податкових накладних, з метою належного розподілу фінансових ризиків між сторонами договірних відносин.
4. П. 8.6. Розділу 8. «Відповідальність сторін» передбачають відповідальність Постачальника у разі співпраці його з контрагентами, які мають сумнівну репутацію та такими, що визнані, або знаходяться на стадії банкрутства, щодо яких порушені кримінальні провадження тощо або в результаті його бездіяльності, унаслідок чого Покупцю будуть донараховані податкові зобов’язання з метою належного розподілу фінансових ризиків між сторонами договірних відносин.
5. П. 9.1. Розділу 9. «Обставини непереборної сили» «Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).»
П. 9.3. «Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою».
Враховуючи викладене, якщо контрагентом буде надано документ Торгово-промислової палати в якому буде підтвердження обставин непереборної сили, відповідно п. 9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором.
Дякуємо за активну участь у закупівлі!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПК АВТОГАЗІНВЕСТ" 175 935,00
UAH з ПДВ
175 935,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ-ТРЕЙД-ГРУП ЛТД" 190 920,00
UAH з ПДВ
190 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 14:42
Опис.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0017.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0015.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0014.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0013.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0012.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0011.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0010.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0009.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0008.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0007.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0006.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0005.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0004.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0003.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0002.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение0001.JPG
15 лютого 2019 14:42
Изображение.JPG
15 лютого 2019 14:42
Тендерна пропозиція.JPG
15 лютого 2019 14:42
Статут опис.JPG
15 лютого 2019 14:42
Протокол.JPG
15 лютого 2019 14:42
Податкова.JPG
15 лютого 2019 14:42
Наказ.JPG
15 лютого 2019 14:42
Довідка.JPG
15 лютого 2019 14:42
Довідка 2.JPG
15 лютого 2019 14:42
Довідка 1.JPG
15 лютого 2019 14:42
Витяг.JPG
15 лютого 2019 14:42
Витяг (6).JPG
15 лютого 2019 14:42
Витяг (5).JPG
15 лютого 2019 14:42
Витяг (4).JPG
15 лютого 2019 14:42
Витяг (3).JPG
15 лютого 2019 14:42
Витяг (2).JPG
15 лютого 2019 14:42
Витяг (1).JPG
15 лютого 2019 14:42
Банкрутство.JPG
06 лютого 2019 16:09
Тех специфікація.JPG
06 лютого 2019 16:09
Статут опис.JPG
06 лютого 2019 16:09
Розташування АГНКС.JPG
06 лютого 2019 16:09
Протокол.JPG
06 лютого 2019 16:09
Паспорт якості.JPG
06 лютого 2019 16:09
Паспорт якості 2 стор..JPG
06 лютого 2019 16:09
Опис товару.JPG
06 лютого 2019 16:09
Наказ.JPG
06 лютого 2019 16:09
Лист-гарантія.JPG
06 лютого 2019 16:09
Захист довкілля.JPG
06 лютого 2019 16:09
Довідка обладнання.JPG
06 лютого 2019 16:09
Витяг ПДВ.JPG
06 лютого 2019 16:09
Договор.JPG
06 лютого 2019 16:09
Договор (9).JPG
06 лютого 2019 16:08
Договор (20).JPG
06 лютого 2019 16:08
Договор (19).JPG
06 лютого 2019 16:08
Договор (18).JPG
06 лютого 2019 16:08
Договор (17).JPG
06 лютого 2019 16:08
Договор (16).JPG
06 лютого 2019 16:08
Договор (15).JPG
06 лютого 2019 16:08
Договор (14).JPG
06 лютого 2019 16:08
Договор (13).JPG
06 лютого 2019 16:08
Договор (12).JPG
06 лютого 2019 16:08
Договор (11).JPG
06 лютого 2019 16:08
Договор (10).JPG
06 лютого 2019 16:08
Відгук.JPG
06 лютого 2019 16:08
Аналогічний договір.JPG
06 лютого 2019 16:08
Цінова пропозиція.JPG

Публічні документи

05 лютого 2019 11:00
Електронний підпис
05 лютого 2019 10:59
Статут.pdf
05 лютого 2019 10:59
Проект договору.pdf
05 лютого 2019 10:59
Аналогічний договір.pdf
05 лютого 2019 10:59
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
05 лютого 2019 10:59
Наказ про призначення.pdf
05 лютого 2019 10:59
Гарантійний лист.pdf
05 лютого 2019 10:59
Відгук КАТП 0628.PDF
05 лютого 2019 10:59
Паспорт якості.pdf
05 лютого 2019 10:59
Технічна.pdf
05 лютого 2019 10:59
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПК АВТОГАЗІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ-ТРЕЙД-ГРУП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПК АВТОГАЗІНВЕСТ"
#34363413
Переможець 175 935,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 10:26

Документи

14 лютого 2019 10:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПК АВТОГАЗІНВЕСТ"
#34363413
175 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2019 10:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2019 12:01
ДУ №3 до дог. 19-227.pdf укладений
16 липня 2019 11:54
ДУ №3 до дог. 19-227.pdf зміни до договору
16 липня 2019 11:50
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2019 14:49
ДУ №2 до дог. 19-227.pdf укладений
08 травня 2019 14:47
ДУ №2 до дог. 19-227.pdf зміни до договору
08 травня 2019 14:39
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2019 17:18
ДУ №1 до дог. 19-227.pdf укладений
02 квітня 2019 17:17
ДУ №1 до дог. 19-227.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 17:15
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 09:54
Догов_р № 19-227.pdf укладений
25 лютого 2019 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 19-227
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-227
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 19-227
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-227
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума договору після внесення змін: 160452 грн. 67 коп. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 11100 м. куб.
Номер договору про закупівлю: 19-227
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 29 517,08
UAH (в тому числі ПДВ 4 919,51 UAH)