Капітальний ремонт вулиці Рівненської (від вулиці Задворецької до вулиці Купріна) в м. Луцьку
Очікувана вартість
12 212 000,00 UAH
UA-2019-01-22-002545-b cbb998a648ea4b5589dc52e8d1036c4f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Виконавчий комітет Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051327
Місцезнаходження замовника: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Контактна особа замовника: Хмель Наталія
+380332724050
asu@lutskrada.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 13:57
Очікувана вартість: 12 212 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт вулиці Рівненської (від вулиці Задворецької до вулиці Купріна) в м. Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська обл., Луцьк, Рівненська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 січня 2019 15:18
Електронний цифровий підпис
22 січня 2019 15:18
Тендерна документація вулиця Рівненська.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-11-000017 ● 40c64af3362547f09fa3b0da34fc682b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-11 16:51:16
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.04.2019 № 11-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 10.04.2019 №11-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-22-002545-b від 22.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля скасована

2019-05-06 15:44:41

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Виконавчий комітет Луцької міської ради, 04051327, Україна, Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт вулиці Рівненської (від вулиці Задворецької до вулиці Купріна) в м. Луцьку, 12212000UAH, 45230000-8, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: cbb998a648ea4b5589dc52e8d1036c4f, 2019-01-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), протоколи розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету виконавчого комітету Луцької міської ради (далі – Замовник) від 06.02.2019 року (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «МВМ ШЛЯХБУД» та товариства з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-сервіс» (далі- ТОВ «Луцькавтодор-сервіс»), протоколи засідання тендерного комітету від 14.02.2019, 20.02.2019, 27.02.2019, 28.03.2019, повідомлення про намір укласти договір від 29.03.2019. В ході проведеного моніторингу встановлено, що тендерним комітетом Замовника здійснювався розгляд пропозиції ТОВ «Луцькавтодор-сервіс» протягом 25 робочих днів, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону, оскільки «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.», 16 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення термінів розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Луцькавтодор-сервіс» чим порушено вимоги 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП МВМ ШЛЯХБУД 11 687 020,00
UAH з ПДВ
11 687 020,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" 12 099 660,00
UAH з ПДВ
12 099 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕТОН БРУК СЕРВІС" 12 189 781,38
UAH з ПДВ
12 189 781,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 11:38
sign.p7s
06 лютого 2019 11:29
Довідки про субп.pdf
06 лютого 2019 11:29
Технічне завдання.pdf
06 лютого 2019 11:29
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2019 11:29
Статутні документи.pdf
06 лютого 2019 11:29
Стаття 17.pdf
06 лютого 2019 11:29
Протокол і наказ.pdf
06 лютого 2019 11:29
Працівники.pdf
06 лютого 2019 11:29
МТЗ.pdf
06 лютого 2019 11:29
Листи-згоди.pdf
06 лютого 2019 11:29
Лабораторія.pdf
06 лютого 2019 11:29
Кошторисні документи.pdf
06 лютого 2019 11:29
Копії кв.докум..pdf
06 лютого 2019 11:29
Інформація АБЗ.pdf
06 лютого 2019 11:29
Договір.pdf
06 лютого 2019 11:29
Витяг з ЄДРП.pdf
06 лютого 2019 11:29
Баланс.pdf
06 лютого 2019 11:29
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 16:36
sign.p7s
06 лютого 2019 13:28
sign.p7s
06 лютого 2019 13:27
4.Технічне завдання.pdf
06 лютого 2019 13:27
3.Довідки по ст 17.pdf
06 лютого 2019 13:27
18.Лист-зобов'язання.pdf
06 лютого 2019 13:27
17.Лист-згода.pdf
06 лютого 2019 13:27
14.Проект договору.pdf
06 лютого 2019 13:27
12.Баланс підприємства.pdf

Публічні документи

06 лютого 2019 16:45
sign.p7s
06 лютого 2019 16:40
пояснювальна записка.rtf
06 лютого 2019 16:40
10_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
06 лютого 2019 16:40
10_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
06 лютого 2019 16:40
10_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
06 лютого 2019 16:40
10_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
06 лютого 2019 16:40
10_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
06 лютого 2019 16:40
10_ДЦ_ЛС1_1-1-3.rtf
06 лютого 2019 16:40
10_ДЦ_ЛС1_1-1-2.rtf
06 лютого 2019 16:40
10_ДЦ_ЛС1_1-1-1.rtf
06 лютого 2019 16:40
реєстр.pdf
06 лютого 2019 16:40
лист зобовязання.pdf
06 лютого 2019 16:40
Витяг з ЄДР.pdf
06 лютого 2019 16:40
9 Статут.PDF
06 лютого 2019 16:40
5.кб3 і кб2 Кривий Вал.pdf
06 лютого 2019 16:40
5.договір Кривий вал.pdf
06 лютого 2019 16:40
27 Дод до Лiцензiї.PDF
06 лютого 2019 16:40
26Лiцензiя.PDF
06 лютого 2019 16:40
24.лист згода.pdf
06 лютого 2019 16:40
16.Договірна ціна.PDF
06 лютого 2019 16:40
14.Довідка відс зауваж.PDF
06 лютого 2019 16:40
13.Проект договору.PDF
06 лютого 2019 16:40
12.Звіт фін резул.PDF
06 лютого 2019 16:40
11.Баланс.PDF
06 лютого 2019 16:39
1.Тенд пропоз.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП МВМ ШЛЯХБУД
#38402090
Відхилено 11 687 020,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 10:27
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 12 099 660,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 14:33

Документи

21 лютого 2019 10:26
sign.p7s
21 лютого 2019 10:26
Protokol_Шляхбуд.pdf
15 лютого 2019 14:07
sign.p7s

Документи

29 березня 2019 14:33
sign.p7s
29 березня 2019 14:32
Avtodor.pdf
28 лютого 2019 17:36
sign.p7s
28 лютого 2019 17:35
Protokol_prodovz_kapremont.pdf
21 лютого 2019 10:28
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
12 099 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 14:33
sign.p7s
29 березня 2019 14:32
Avtodor.pdf
28 лютого 2019 17:36
sign.p7s
28 лютого 2019 17:35
Protokol_prodovz_kapremont.pdf
21 лютого 2019 10:28
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата скасування
16 квітня 2019 10:22
Причина скасування
Част.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
16 квітня 2019 10:22 Відміна торгів_Рівненська.pdf

Актуальні тендери

До пошуку