Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи: гречана, ячмінна, пшенична, перлова, манна, геркулес, пшоно; рис оброблений; борошно (ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно – круп’яної промисловості )
Очікувана вартість
171 047,00 UAH
UA-2019-01-22-002530-a 637e2734864c45d4912749c443510478
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Олександрович

380486726334 cfgo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КОДИМСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ УСТАНОВ ТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" КОДИМСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38096600
Місцезнаходження: 66000, Україна , Одеська обл., Кодима, пл. Перемоги, буд. 1
Контактна особа: Віталій Олександрович
380486726334
cfgo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 20:08
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 15:31
Очікувана вартість: 171 047,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 855,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Крупи: гречана, ячмінна, пшенична, перлова, манна, геркулес, пшоно; рис оброблений; борошно (ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно – круп’яної промисловості ):
1.Крупа гречана 2698 кг
2. Крупа ячмінна 633 кг
3. Крупа пшенична 1251 кг
4. Крупа перлова 330 кг
5. Крупа манна 581 кг
6. Крупа геркулес 417 кг
7. Крупа пшоно 411 кг
8. Рис оброблений 1499 кг
9. Борошно 1488 кг
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9308 кілограми
Крупи: гречана, ячмінна, пшенична, перлова, манна, геркулес, пшоно; рис оброблений; борошно (ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно – круп’яної промисловості )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66000, Україна, Відповідно до документації, За адресою замовника та підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 20:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 20:08
ТД ЦФГО крупи 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-21-000046 ● 80ce468fa0c6402599ac5709ae38fe87
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2019 Одеса № 56
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 21.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.02.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2019 № 56


Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-23-002642-b 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-01-21-000959-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-02-20-000245-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-02-08-001311-a 08.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
5. UA-2019-02-19-000479-c 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-12-001206-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Федоряка В.В.
7. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-01-10-000213-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
9. UA-2019-01-22-002536-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
10. UA-2019-01-22-002530-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
11. UA-2019-01-23-001973-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
12. UA-2019-01-23-002549-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
13. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
14. UA-2019-02-05-002380-b 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
15. UA-2019-01-28-000313-c 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі листа Національної поліції України від 19.02.2019 року №830/39/114/03-2019 тендерним комітетом перевірені ще раз пропозиції учасників торгів та взята до уваги викладена в ньому інформація, після чого прийнято рішення про відміну торгів на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

2019-02-27 14:22:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури відкритих торгів.

2019-02-27 14:25:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІВАНОВА НАДІЯ ЮРІЇВНА" 170 960,40
UAH з ПДВ
170 960,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВАПНЯР ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА 170 975,00
UAH з ПДВ
170 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2019 16:57
ТехПаспорт.pdf
03 лютого 2019 16:57
СанПаспорт Іванова.pdf
03 лютого 2019 16:57
Паспорт та Код.pdf
03 лютого 2019 16:57
Лист згода Іванова.pdf
03 лютого 2019 16:57
Іванова 1-Дф.pdf
03 лютого 2019 16:57
Договір оренди.pdf
03 лютого 2019 16:57
Довідка до ст 17 ЗУ .pdf
03 лютого 2019 16:57
Виписка Іванова.pdf
03 лютого 2019 16:57
vidgyk Ivanova.pdf
03 лютого 2019 16:57
Сертифікат крупи.pdf

Публічні документи

03 лютого 2019 16:32
Сертифікат крупи.pdf
03 лютого 2019 16:32
Тех Паспорт.pdf
03 лютого 2019 16:32
Специфіка крупи.pdf
03 лютого 2019 16:32
Сан Паспорт.pdf
03 лютого 2019 16:32
Паспорт та код.pdf
03 лютого 2019 16:32
Матер тех база Вапняр.pdf
03 лютого 2019 16:32
Лист згода Вапняр .pdf
03 лютого 2019 16:32
Договір Оренди Вапняр.pdf
03 лютого 2019 16:32
Довідка ст 17 ЗУ .pdf
03 лютого 2019 16:32
Відгук Вапняр .pdf
03 лютого 2019 16:32
Виписка Вапняр.pdf
03 лютого 2019 16:32
Вапняр Реквізити .pdf
03 лютого 2019 16:32
Вапняр 1-ДФ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІВАНОВА НАДІЯ ЮРІЇВНА"

ФОП ВАПНЯР ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІВАНОВА НАДІЯ ЮРІЇВНА"
#3021500767
Переможець 170 960,40
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 19:13

Документи

11 лютого 2019 19:13
Електронний підпис
11 лютого 2019 19:12
CCI11022019_0011.jpg
11 лютого 2019 19:12
CCI11022019_0009.jpg
11 лютого 2019 19:12
CCI11022019_0010.jpg
11 лютого 2019 19:11
CCI11022019_0012.jpg
07 лютого 2019 15:53
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 19:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІВАНОВА НАДІЯ ЮРІЇВНА"
#3021500767
170 960,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 19:13
Електронний підпис
11 лютого 2019 19:12
CCI11022019_0011.jpg
11 лютого 2019 19:12
CCI11022019_0009.jpg
11 лютого 2019 19:12
CCI11022019_0010.jpg
11 лютого 2019 19:11
CCI11022019_0012.jpg
07 лютого 2019 15:53
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 лютого 2019 14:16
Коментар щодо відміни: На підставі листа Національної поліції України від 19.02.2019 року №830/39/114/03-2019 тендерним комітетом перевірені ще раз пропозиції учасників торгів та взята до уваги викладена в ньому інформація, після чого прийнято рішення про відміну торгів на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
22 лютого 2019 14:16
CCI22022019.jpg