ДК 021:2015 (CPV 2008) 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко).
Очікувана вартість
120 387,60 UAH
UA-2019-01-22-002331-a 77c32747bb25494b9c831a0383268288
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Резніченко Світлана Андріївна

380522341137 kogiv@meta.ua

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2019
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01994971
Місцезнаходження замовника: 25005, Україна, Кіровоградська обл., Кропивницький, Короленка 58
Контактна особа замовника: Резніченко Світлана Андріївна
380522341137
kogiv@meta.ua

Інформація про предмет закупівлі

Якість товару, що постачається, повинна відповідати вимогам законодавства, що підтверджується сертифікатом якості виробника. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6390 літр
ДК 021:2015 (CPV 2008) 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Документація

Тендерна документація

22 січня 2019 17:35
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале підприємство "Мрія" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#241150945
Переможець 120 387,60
UAH з ПДВ
22 січня 2019 17:40

Документи

22 січня 2019 17:40
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 січня 2019 17:43
№3.pdf укладений
22 січня 2019 17:42
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2019 11:37
д.у. 1 до Дог. 3.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із виконанням умов договору, вносяться зміни до п. 4.2 Договору, в якому зменшується сума Договору.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 120 336,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 056,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку