Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
1 088 625,00 UAH
UA-2019-01-22-002306-a 76b75e88ad044830b112153302f242b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паскур Леся Ярославівна

032263-31-00 lviv_school2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська спеціалізована середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови
Код ЄДРПОУ: 20834090
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Вол. Великого 55а
Контактна особа: Паскур Леся Ярославівна
032263-31-00
lviv_school2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 08 лютого 2019 12:32
Очікувана вартість: 1 088 625,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


дивитись тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 55а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 17:27
документація харчування.docx
23 січня 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 17:27
документація харчування.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Квик Сергій Володимирович 1 088 605,00
UAH
1 088 605,00
UAH
Документи
ФОП Паськевич Ірина Євгенівна 1 088 625,00
UAH
1 088 625,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Квик Сергій Володимирович

ФОП Паськевич Ірина Євгенівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Квик Сергій Володимирович
#3126406512
Переможець 1 088 605,00
UAH
11 лютого 2019 15:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Квик Сергій Володимирович #3126406512

№ рішення у справі

63/8-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Квик Сергій Володимирович
#3126406512
1 088 605,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 11:44
дод до угоди 4.jpeg зміни до договору
13 березня 2020 11:44
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 14:53
дод уг 3 20%.jpeg зміни до договору
21 січня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:20
повідомлення про внесення змін до договору.jpeg зміни до договору
27 грудня 2019 16:18
дод 2 пролонг.jpeg зміни до договору
27 грудня 2019 16:16
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 12:47
дод угода 1.jpeg зміни до договору
25 лютого 2019 12:39
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 15:05
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 14:58
угода 4.jpeg укладений
22 лютого 2019 14:52
угода 3.jpeg укладений
22 лютого 2019 14:51
угода 2.jpeg укладений
22 лютого 2019 14:51
угода 1.jpeg укладений
22 лютого 2019 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до п.1.4 та п. 3.2 Договору № 22/02 від 22 лютого 2019р., внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Зменшити ціну Договору № 22/02 від 22 лютого 2019р., на 18741,36 грн. (вісімнадцять тисяч сімсот строк одна грн. 36 коп.) 1.2. Ціна договору становить 1069863,64 грн. (один мільйон шістдесят девять тисяч вісімсот шістдесят три грн. 64 коп) без ПДВ. 2. Інші умови Договору № 22/02 від 22 лютого 2019р. яких не торкнулась ця Додаткова угода, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 22/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору на час проведення процедури закупівлі у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 22/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням дії договору №22/02 від 22 лютого 2019р. про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищуватиме 20% суми, визначеної в договорі, укладеному у попередньому році, відповідно до п.11.3 Договору про закупівлю; « ДК 021:2015: Кейтерингові послуги 55520000-1)(Послуги з організації шкільного харчування)» сторони домовились: Ціна додаткової угоди до цього договору становить: 213972,72грн.(двісті тринадцять тисяч дев’ятсот сімдесят дві грн. 72коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 22/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з укладанням угоди за результатами торгів, Сторони домовились зменшити суму пролонгованої додаткової угоди №3 від 21.01.2020 р до договору №22/02 від 22 лютого 2019 р на закупівлю « ДК 021:2015: Кейтерингові послуги 55520000-1)(Послуги з організації шкільного харчування)» на 6102,54 грн.(Шість тисяч сто дві грн. 54 коп) відповідно зменшивши обсяг закупівлі. 2. Сума додаткової угоди №3 від 21.01.2020 р до договору №22/02 від 22 лютого 2019 р на дату підписання додаткової угоди становить 207870,18 грн.(Двісті сім тисяч вісімсот сімдесят гривень 18 коп)
Номер договору про закупівлю: 22/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 277 728,20
UAH